• Blesk.cz
  • |
  • Blesk pro ženy
  • |
  • AHA!
  • |
  • Dáma.cz
  • |
  • Maminka.cz
  • |
  • E15.cz
  • |
  • Reflex.cz
  • |
  • FITweb.cz
  • |
  • Ženy.cz
  • |
  • MojeZdraví.cz
  • |
  • více Created by potrace 1.13, written by Peter Selinger 2001-2015
    • Ábíčko.cz
    • Auto.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FinExpert.cz
    • iSport.cz
    • MobilMania.cz
    • SportRevue.cz
    • Živě.cz
    • Sazka eLEAGUE
Recepty.cz - logo
  • Oblíbené recepty
    • Sezónní recepty
    • Nejlépe hodnocené
    • Poslední komentáře
    • Tip - týdenní menu
  • Nejnovější
  • Suroviny
  • Světová kuchyně
    • Česká
    • Slovenská
    • Francouzská
    • Italská
    • Čínská
    • Řecká
    • Mexická
  • Rady
  • Magazín
  • F.O.O.D.
  • Videorecepty
  • Přihlásit se
  • Vložit recept
  • Přihlásit se
Recepty.cz - logo
Pokročilé vyhledávání Podle ingrediencí
Vložit recept
Zdravý oběd Rychlá večeře Chuťovky Polévky Maso Omáčky Přílohy Těstoviny Moučníky Zdravé Rychlé Sladké Dezerty Velikonoce
  • Recepty.cz
  • Léčivý med malé vyděračky
Napište svůj komentář k receptu

Léčivý med malé vyděračky

autor: airan
0.0
moje hodnoceni
4.5
hodnotilo: 15
doba přípravy: neuvedeno
obtížnost: střední
Vložit do kuchařky Vložit do nákupu Vytisknout recept
Léčivý med malé vyděračky
Nahrát fotku
 

Suroviny

počet porcí: neuvedeno
    • 1
      l voda
    • 1,25
      kg cukr
    • kyselina citronová
    • 20
      ks borové šišky o velikosti 2-3 cm

Postup přípravy receptu

1
Šišky omyjeme a vaříme půl hodiny, poté vodu přecedíme, přidáme cukr a vaříme za občasného míchání do zhoustnutí - zkouším kapku na talíři, neměla by se rozlévat.
2
My med používáme na slazení čaje, ale vřele doporučuji při dráždivém kašli, má příjemnou chuť a okamžitý účinek.
3
Moje babička údajně vyléčila tímto medem záhadný kašel mého dědečka a požadovala velmi skromnou odměnu, musel si ji za to jen vzít :-))
Podělte se s přáteli o recept

Podobné recepty

Léčivý sirup z jitrocele

Léčivý sirup z jitrocele

Malé pizzy

Malé pizzy

Malé tajemství

Malé tajemství

newsletter

Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty!

Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy.
Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informační společnosti a seznámil/a jsem se s informací o zpracování osobních údajů .

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.

 

Komentáře k receptu

  • Nina | 8. 5. 2016 20:56

    Přesně tak... ono se říká MED z pampelišek atd., není je to buď SIRUP nebo v případě např. PAMPELIŠEK jde o MARMELÁDU..."jenom" místo OVOCE jsou to BYLINKY. máme doma včeličky a pampeliškový med umí SKVĚLE jenom ho stačit vytočit, krásně vonní po pampeliškách a s tím co uvaří lidi NEMÁ VŮBEC NIC SPOLEČNÉHO

  • eli | 24. 10. 2013 20:10

    a kolik se tý kyseliny citronový dává :-\ ? děkuju za odpověď :-) 8-)

  • Jiří Svačina | 8. 9. 2011 12:54

    Sirup není med. Hodně lidí si myslí, že slova med a sirup jsou synonyma. Nejsou. Med je výrobek včel a to, co si vaříte doma by se nemohlo nyzývat medem, ani kdybyste to zkrmili včelám a pak z plástů vytočili. Med je pouze to, co vyrobí včely z nektaru nebo z medovice.

  • recepty73
    recepty73 | 9. 4. 2011 18:06

    :-D :-D :-D nepatří - borovicové šišky ;-)

  • Islapakova | 9. 4. 2011 18:00

    Sem to patří...... Bramborový med????? :-)

  • Věra | 22. 2. 2007 12:26

    Milý pane Slavíku spisovatel E.T. Seton se dožil 86 let. Nevím nevím nic o tom, že by zemřel zrovna po šiškovém medu??? Už se těším na letošní úrodu šišek. Dožít se 86 let to je bomba ne ?

  • Lenka | 20. 7. 2006 08:20

    Chtěla bych to taky zkusit.Ty šišky mají být ještě zelené?Prosím o odpověď.

  • Jindra Slavík | 19. 7. 2006 13:49

    Žhavé nežhavé, já bych to nejedl. Jedovatost spočívá v tom, že to poškozuje ledviny. Postupně.

  • Marsí | 10. 7. 2006 11:23

    Pane Slavík ona "Retsina"..(řecké víno) také obsahuje pryskyřici - je proto specifická svou chutí...a jak je vidno ještě žiju...:o)))a také si pamatuji, že jako děti jsme s místními "gorolami" z Beskyd pryskyřici žvýkali místo žvýkačky, takže to s tou jedovatostí nebude tak žhavé asi....

  • Airan | 7. 7. 2006 15:25

    Pane Slavik, nesouhlasim - prave priskyrice v mladych sisek z cerne borovice je leciva! Ted jsem se dovedela , ze tohle znali jeste stare kelty. Kamaradka to nasla v googlu.Ten med jim prez prestavky kazdou zimu uz 50let a jsem ziva, zdrava a cila jako vcelicka:-))))

  • Jindra Slavik | 5. 7. 2006 00:24

    Pozor, mlade sisky obsahuji pryskyrici, ktera je jedovata. Umrel na to treba E.T.Seton. Opatrne.

  • Gábina Houšková | 3. 7. 2006 09:14

    konečně jsem našla borovici, kde byly i šišky. Chystám se na to, dám vědět, jak to dopadlo

  • jitka | 25. 6. 2006 13:40

    V lese byly moc vysoko,takže je mám ze sídliště,přidala jsem i nějaké delší zelené,jen jsem to pokazila kys.citronovou,myslela jsem podle receptu že tam patří celý sáček. Určitě budu dělat znovu,věřím v léčebné schopnosti,ač sídlištní

  • Věra | 15. 6. 2006 11:49

    Nasbírala jsem je jedné nejmenované vesničce kde jsou takové borovice s dlouhým jehličím. Jsou to více méně takové "lepší borovice" přímo parádní...nesbírala jsem je v lese na těch vysokých klasických. Také jsem tyto borovice viděla různě na sídlištích... když se zadíváte pořádně šištičky uvidíte, jsou vždy na konci větve po dvou i po třech.

  • Ivana | 15. 6. 2006 11:07

    Pro mk: sice netuším odkud jste (protože v teplejších oblastech jsou šišky už přerostlé), ale tady na Vysočině v lese jsou na borovicích ještě docela malé zelené vhodné na med. Na vyšších stromech jsou šišky většinou nahoře, že se na ně nedosáhne. Moje známá dělala med i z šišek těch zakrslých ozdobných parkových borovic.

  • mk | 15. 6. 2006 09:58

    Muzu mit dotaz k tomuto receptu? Kde berete letos ty borove sisky? Nevim bud jsem slepa nebo zadne zelene sisky na borovicich letos nejsou a to jsem toho projela dost za posledni tyden.

  • Věra | 15. 6. 2006 09:16

    Arian, včera jsem vyrobila opět váš vynikající med. Dala jsem vařit šišky na 1/2 hod. a pro nedostatek času je nechala odležet do druhého dne. Pak opět zahřála přecedila, přidala cuku a na dvojitou dávku 3 celé nakrájené citrony na kolečka. Med je náderný takový hodně tmavo červený a hustý. Je chuťově prostě božský. Dělala jsem ho loni a opravdu do čaje vynikající, dávám ho i na chleba na lívance atp. ( je pravda že jsem pucovala hrnec asi 1/2 hod. ale zato je jako ńový) díky ještě jednou.

  • kocurek | 11. 6. 2006 22:03

    Já tam toho cukru tolik nedávala a dělala jsem to z poloviční dávky. Fakt se mi to nějak vypařilo:).Asi jsem to vařila moc zprudka nebo já fakt nevím. Jsem asi jelito. Stejně si nejsem jistá vzhledem těch šišek...Ale dobré to je a moc.

  • Airan | 8. 6. 2006 09:13

    Kocourku, z te vody na vareni sisek by vam melo zbyt aspon 0,8l a po pridani cukru a zhousteni mnozstvi je kolem 1-1,2l....nezlobte se, ale ani logicky to neni mozne - "1,25 kg cukru + vody" aby se cvrknul do pul male sklenicky?????

  • kocurek | 7. 6. 2006 19:14

    Tak jsem dnes něco vyrobila, ale nejsem si výsledkem jistá. Chuťově moc dobré,ačkoli se to ze začátku vůbec nezdálo. Udělalo se mi toho strašně málo. Je fakt,že jsem dělala z poloviční dávky, ale musela jsem dolévat vodu a nakonec mi vzniklo jen půl malé skleničky medu.

  • Ivana | 7. 6. 2006 08:29

    Budou to ty dřevnaté šištičky, měly by být ještě zelené, max. 3cm velké. Z těch jsem to vloni dělala, kašel jsme tím v počátku všichni zlikvidovali. Teď jsem vyráběla Sirup proti kašli ze smrkových větviček, také výborný.

  • kocurek | 6. 6. 2006 16:19

    Tak jsem něco nasbírasla,ale nejsem si jistá, jestli je to opravdu to, co to být má. Našla jsem malinkaté šištičky už dřevnaté (ne ze země). Pak taky něco, z čeho ty šišky nejspíš vzniknou-má to na sobě hodně pylu a je to hodně měkké. No a pak ještě takové ty mladé konečky větviček. Tak nevím, co použít. Nemohli byste mi někdo zaslat fotografii?

  • Airan | 3. 6. 2006 17:21

    Pro Janu: nejlepsi chut ma med z borovych zelenich vršku, jenze moje babicka rikavala , ze je hrich to otrhavat, ze tim stromeckum ublizijeme - ze sisek med neni chutove tak jemny ale zato silnejsi, lecivejsi...navic prirode neublizime.

  • Airan | 1. 6. 2006 18:13

    Jsem moc rada kdyz se nekomu povede, je opravdu lecivy! Jen bych poradila zvysit mnozstvi cukru, zrejme nehoustne tak, jak by mel byt.

  • Berry | 1. 6. 2006 12:43

    Včera jsem objevila Váš recept a hned jsem ho vyzkoušela, už proto, že jsem na podobné "babské" recepty a rady zatížená a taky mě delší dobu trápí úporný kašel. Med má krásnou barvu, nádherně při vaření provoněl celý byt lesní vůní, má konzistenci medu z pampelišek, není moc pracný, tak teď jen doufám, že bude i tak léčivý. Po přečtení všech komentářů jsem použila také citron místo kyseliny, dělala jsem z dvojité dávky a už jsme dnes v práci stihly s kolegyněmi ochutnat v čaji. Všem moc chutná. Díky

  • Jana | 1. 6. 2006 02:12

    No,tak tohle je záhada.Já v dětství občas slýchala-máš hubu na borový šišky,a znamenalo to být mlsný.Ale že se dá uvařit takhle med,to jen zírám.

  • Zuzana | 27. 5. 2006 00:04

    chtela bych moc podekovat za recept, vcera jsem dala z dvojitej davky s hnedym cukrem a citronem. Hnedy cukr tomu dal tmavou barvu, vypada i chutna jak lesni med v lednici mi pekne zhoustnul. davam 1***diky

  • ;) | 17. 10. 2005 20:10

    keď si prečítaš všetky komentáre, dozvieš sa viac, dokonca aj dátum, kedy zelené šišky oberať ;)

  • Eva Grasmann | 17. 10. 2005 19:32

    moc rada bych udelala, ale maji to byt zelene sisky nebo uz suche?

  • Airan Novakova | 26. 8. 2005 09:56

    Jsem moc rada, ze ten med se vam povedl a dekuji za chvaly.

  • Věra | 26. 8. 2005 08:02

    Už teď se těším jak vyrazím v r. 2006 na šišky, med je vynikající, dělala jsem z dvojité dávky a pomalu ubývá.

  • Monika | 25. 8. 2005 20:39

    Zkusila jsem hned z dvojí dávky. Opravdu doporučuji!

  • Věra | 26. 7. 2005 14:23

    Tak se mi podařilo úplnou náhodou sehnat u známých na zahradě 40 krásných šišek (průměr 3-4 cm) Med jsem dělala tak, že jsem 1/2 hod vařila šišky ve vodě pak nechala asi 3 hod odstát,přecedila, smíchala s cukrem a místo kyseliny jsem přidala na jednu dávku 1 citron nakrájený na plátky (je po uvařený jako kandovaný) Vařila asi 1 a půl hod. Barva nádherná jako u lesního medu je o malinko tekutější než pravý a je velmi dobrý voňavý. Myslím, že citrony jsou lepší než kyselina citronová....Želírovací cukr možná příště zkusím ke konci varu v menším množství. Dík za vynikající recept, je lepší než pampeliškový a jiné medy, které jsem zkoušela...

  • Airan Novakova | 26. 7. 2005 13:12

    zdravim Pile:-) Opravdu nevim proc to nezhoustlo, tohle se mi jeste nikdy nestalo. Fakt je , ze to ma trosku ridsi konzistence, ale "voda" v zadnem pripade. Nicmene zajujal me napad s tim zelirovacim cukrem, chystam se to pristi rok vyzkouset. Jo, taky pouzivam na to stary hlinikovy hrnec:-))

  • Jana Hanusova | 29. 6. 2005 20:42

    Boze, jak vam vsem zavidim ty sisky. Zeme, kde ted ziji je veeeelika a tak jako byvale Rusko, ma vse neeeej -vetsi a neeej-lepsi, ale tim vlastne prichazi prave o ty sisky na med a o mnooooho dalsich veci. Male sisky jsem tu nikde nevidela, vlastne take kde, vsechno je oplocene. Az pojedu domu v tuto dobu , odvezu si jich cely pytel, pokud je nebudou povazovat celnici za teroristicky material a pak ten med urcite uvarim. Ted jen smutne cumim, jak si pochutnavate a preji dobrou chut.JH

  • pupen Hons | 28. 6. 2005 21:38

    Madam Pilence, med je dobrý! Já jsem silný kuřák a pomáhá mě to. Jako chemik radím nepoužívat rafinovaný cukr. Ruku líbám, madam!

  • Pilence | 28. 6. 2005 10:34

    Tak sisticky jsem si privezla nakonec z Jeseniku. Ale dalo to patrani, nez jsem objevila tu pravou velikost! Stejne musim polozit otazku: "Kde udelali soudruzi z NDR chybu". Sisky jsem varila 1/2 hodiny. Hezky to vonelo pryskyrici, lesem... Pak jsem do vyvaru pridala cukr a varila dalsi 1 a 1/2 a nic... Ziskalo to sice krasnou barvu (taky bych ji popsala jako staroruzovou), ale zda se mi, ze se vytratila chut a jen velmi lehce to zhoustlo. Ziskala jsem tak "cukrovou vodu", ktera bude doufam stejne leciva. Vyzkousim na kuracich v rodine. Co jsem udelala spatne? Dele varit? Pouzit zelirovaci cukr? Jinak rada pro ty co to chteji zkouset. Pouzijte stare hrnce a sito! At to pak nedrbete 1/2 hodiny jako ja! ,-) Pile

  • Jana Stulíková | 26. 6. 2005 12:23

    Ještě k těm vlašskýmm ořechům. Kdysi jsem si na inetu našla recept na kašel ze skořápek vlašských ořechů. Nemohu to najít, ale budu se snažit a pak to sem napíši.Skořápky se vařily a dál už přesně nevím, ale pomáhalo to na kašel stoprocentně.

  • Jana Stulíková | 26. 6. 2005 12:08

    Copak med z ořechů jsem si dala do oblíbených, ovšem ty ořešáky nejsou zase až tak dostupné.Otravovat někoho, kdo je má na zahradě je těžké, zvláště ve velkémj městě.V přírodě jen tak nerostou.

  • Anonym | 26. 6. 2005 11:57

    Tak jsem právě dovařila med, a musím říct, že je naprosto skvělý a doufám, že i léčebný účinek bude taktéž. Děkuji moc za tento recept a mám jen jediný dotaz. jaké je nejvhodnější místo pro skladování tohoto medíku. Děkuji

  • Alena | 24. 6. 2005 14:51

    Arian,Vaše babička musela být ale šrtamanda a šikovná kuchařka, když tak čtu vaše recepty a zmiňujete se o babičce zní to jako pohádka

  • Hel. M. | 24. 6. 2005 02:41

    Děkuji paní Airan za recept medu,je ohromný. Včera jsem ho vařila,doufám že se povedl,má krásnou starorůžovoubarvu,dnes se chystám na další 2 dávky. Ještě aby vyléčil můj kašel. Vzkaz pro paní Lenku Juránkovou - mohu Vám pomoci ,zavolejte 607825735 od 8 - 20 kdykoliv.

  • Airan Novakova | 23. 6. 2005 09:37

    Jak dam tlacitko zpet, tak se mi vytraci prihlaseni, ten komentar pred chvili byl muj:-)) Kucharko on-line, muzete tam pridat jmeno? Dekuji

  • Anonym | 23. 6. 2005 09:35

    Radila jsem se s tetou, jde to udelat i vetsimi, ale jak uZ podotkla tady pani Jana jsou takzvane "silnejsi" co se tyce pusobicich latek a UZ NEJSOU VHODNA PRO MIMINKA DO CAJE! Dospelym to tak nevadi:-)) Je mi moc lito a prekvapuje me, ze si jeste nikdo nevsiml liker ze zelenych orechu, zrovna ted je na ne doba a je lecivy zrovna tak jako ten med!

  • Ája Voráčková | 22. 6. 2005 16:04

    I u nás byla bojovka je sehnat, ale něco malého zeleného mám, tak jdu vařit a jsem zvědavá :) a mám kašel :(

  • Jana Stulíková | 21. 6. 2005 21:58

    Vařím med jako divá. Pro anonyma: také jsem vařila z větších šišek, zhruba 4 cm, jednu várku. řekla bych, že v těch větších je nějak více té pryskyřice, má totiž trošku tmavší barvu než ten z malých šišek.Jsem zvědavá jak to bude zabírat na kašel. Zrovna teď nikdo nekašle, abych mohla vyzkoušet účinek.

  • Lenka Juránková | 21. 6. 2005 10:11

    Dekuji za recept, který se mi velice hodí jak pro syna tak i pro me. Celý víkend jsme hledali borovice, abychom si mohli med vyrobit. Bohužel asi na nespravém místě. Prosím zda by mi mohl někdo poradit kde v okolí Prahy mohu šišky nasbírat, popřípadě kdo by mi prodal i malou skleničku medu - přijedu.

  • Airan Novakova | 20. 6. 2005 12:57

    Dekuji moc vsem za zajem a kladne komentare, osobne si myslim, ze ten med je tak lecivy, ze si to zaslouzi:-))

  • pupen Hons | 19. 6. 2005 23:22

    Med je moc dobrý!

  • Abies Alba | 18. 6. 2005 23:08

    Ochutnala jsem po uvaření - je moc dobrý, dávám 1. :o) Doufám, že bude na kašel fungovat...

  • Jana Stulíková | 16. 6. 2005 10:45

    Tak jsem to nejprve zkusila z 10 šišek. Je to moc dobré, takže jsem dnes vyrazila na dalších 10 šišek a uvařila znova.Dá to už v tomto období práci najít ty malé šišky.Včera pršol. takže mi kapalo na hlavu jak jsem se snažila přitahnou větve s malými šiškami.

  • Airan Novakova | 15. 6. 2005 08:45

    Anonyme, zkuste to, myslim ze by se nic nestalo. Neni pozde, ve vysokych polohach urcite jsou i mensi, sbirame je az do konce cervna:-)

  • Ivana | 15. 6. 2005 08:09

    Ty maličké šišky teď rostou na klečích (takové keřové borovice). Bývají v zahradách i parcích. Já vařila med z nich.

  • Anonym | 14. 6. 2005 19:51

    Můžou být šišky velké 4-5 cm?Menší už jsem nenašla.Nebo už je pozdě?

  • Airan Novakova | 13. 6. 2005 20:43

    Pro Ivanu - nemusi se sterilovat, klidne to vydrzi do zimy, v nejhorsim zcukernati. Je to vhodne i pro miminka do caje. Jsem rada, ze synkovy pomohlo.

  • Ivana | 13. 6. 2005 08:17

    Vařila jsem včera, neboť syn má od pátku štěkavý kašel. Večer před spaním užil 2 lžíce a v noci nekašlal. Tu vodu s cukrem jsem vařila na mírném ohni cca hodinu a dost se to podobá medu. Dala jsem sirup do skleniček. Má se sterilovat, nebo to vydrží do zimy bez sterilace? Jinak moooooooc děkuju!

  • Airan Novakova | 12. 6. 2005 19:21

    Pro anonyma - myslim ze je to pro kuraci to prave, doporucuji! Pro Hanku - kyselinu pridavam na konci, povarim chvili a je to:-) Kdo chce aby med krasne vonel a ma po ruce vonavou pelargonii, je to prima, staci pridat par listku (ne mokre, jinak zsukernati)

  • Hana V. | 12. 6. 2005 18:16

    Kdy přidáme tu kyselinu? Děkuji za odpověď!

  • Háňa | 12. 6. 2005 18:11

    Zní to dobře, určitě vyzkouším! Jsem ulítlá na medech a takových věcech! Ale vždycky se to spotřebuje :)

  • Anonym | 12. 6. 2005 16:25

    Je dobré i pro kuřáky? Už léta mě trápí kašel?

  • Airan Novakova | 9. 6. 2005 19:30

    Ano, maji byt zelene a jen z borovic! Ze starych sisek neudelate nic, ty neobsahuji lecivou priskyrici. Ted je ta nejprihodnejsi doba:-)) O vikendu se na ne chystam vyrazit.

  • Alena | 9. 6. 2005 12:15

    myslím, že by asi byl příhodný čas na sběr šišek nyní 2-3 cm to jsou malé zelené šištičky ty starý hnědý by asi nebyly moc dobrý a myslím, že by se jich 20 ks nevešlo do hrnce ale ať posoudí Arian

  • Helča | 9. 6. 2005 11:23

    Pěkně prosím, ty šišky mají být nezralé? Chtěla bych to vyzkoušet a fakt nevím...Dík

  • Ifuška | 8. 6. 2005 12:42

    Jen malá rada: kdo děláte medy a sirupy ve větším množství, kupte si kyselinu citronovou v drogerii v kilovém balení. Vyjde Vás daleko levněji. Já to tak dělám taky.

  • Alena | 8. 6. 2005 12:00

    Ta ráda vařím a zavařuji, že mi sestra, která nerada vaří říká "ještě že nejdou zavařit šišky" a hle už je tu recept a já jí překvapím.... Děkuj za recept, co nejdřív se vypravím pro 20 borových šišek...

  • Airan Novakova | 8. 6. 2005 11:57

    Priznavam se, ze kyselinu citronovou davam od oka, je to spise min jak pul lzicky.

  • Alena | 8. 6. 2005 11:36

    kyseliny citronové má být kolik asi 1/2 nebo 1 lžička ? není uvedeneno, kdybych to náhodou zkušela, protože se mi recept líbí abych to nezkazila.. děkuji

Vyberte, co chcete vytisknout
Kategorie: Sladká jídla
Pokrmy Sladké Vaření Dobrůtka Slovník pojmů
Použité ingredience v tomto receptu: Borové šišky Cukr Kyselina citronová Voda
Podělte se s přáteli o recept
Česká kuchařka Chodské recepty

Mohlo by vám zachutnat

Africké kari

Africké kari

Roštěnky na špeku

Roštěnky na špeku

Myslivecká směs

Myslivecká směs

Zdravá tortilla

Zdravá tortilla

Jablečné žabí tlamičky se skořicí

Jablečné žabí tlamičky se skořicí

Pečené brambory

Pečené brambory

Staročeská nádivka

Staročeská nádivka

Domácí (plněné) rohlíky

Domácí (plněné) rohlíky

Květákové placičky se schwarzwaldskou šunkou

Květákové placičky se schwarzwaldskou…

Doporučujeme

20 minut
Kuřecí piccata

Kuřecí piccata

20 minut
Chřestový salát s vejcem

Chřestový salát s vejcem

20 minut
Bylinkové kuře v marinádě chermoula

Bylinkové kuře v marinádě chermoula

30 minut
Žloutkové řezy jako vánek

Žloutkové řezy jako vánek

20 minut
Mac and cheese s chřestem a hráškem

Mac and cheese s chřestem a hráškem

30 minut
Strakaté blondie

Strakaté blondie

40 minut
Whisky krkovice s opečenými bramborami

Whisky krkovice s opečenými bramborami

30 minut
Chřestová polévka s pestem

Chřestová polévka s pestem

60 minut
Slaný chřestový koláč

Slaný chřestový koláč

Poslední sledované recepty

66
Žloutkové řezy jako vánek
Žloutkové řezy jako vánek
59
Dušené zelí s uzeným masem a cizrnou
Dušené zelí s uzeným…
50
Kýta v žampionové omáčce
Kýta v žampionové omáčce
50
Nebeská Máňa
Nebeská Máňa
38
Bábovka s tvarohovou náplní
Bábovka s tvarohovou…

Zajímavé články

Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou barvou i chutí
Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou…
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i zeleniny!
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i…
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo rizoto
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo…
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a bez vaření
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a…
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou většina z nás jí špatně. Víme, jak na ně!
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou…
AHA.cz Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Mimibazar Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Dáma.cz Tato bunda je ideální na přechodné období: Oblíbila si ji i první dáma! Kde ji už nyní koupíte?

Tato bunda je ideální na přechodné období: Oblíbila si ji i první dáma! Kde ji už nyní koupíte?

Blesk pro ženy Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Ženy.cz Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Blesk.cz Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

SportRevue.cz VIDEO: Legendární „Žvejka“ a dalších 8 nezapomenutelných reklam Jaromíra Jágra

VIDEO: Legendární „Žvejka“ a dalších 8 nezapomenutelných reklam Jaromíra Jágra

Maminka.cz Neuvěřitelné – tahle holčička se narodila přeložená napůl!

Neuvěřitelné – tahle holčička se narodila přeložená napůl!

Blesk Horoskopy Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

Další doporučené recepty:

Lavina z Becherovky
Lavina z Becherovky
Lávové koláčky
Lávové koláčky
Lázeňský koláč
Lázeňský koláč
Léčivý sirup z jitrocele
Léčivý sirup z jitrocele
Lečo
Lečo
Lečo s bulgurem a cizrnou
Lečo s bulgurem a cizrnou
  • Recepty.cz
  • Léčivý med malé vyděračky
 
  • © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Jednotná kontaktní místa / Single Points od Contact