• Blesk.cz
  • |
  • Blesk pro ženy
  • |
  • AHA!
  • |
  • Dáma.cz
  • |
  • Maminka.cz
  • |
  • E15.cz
  • |
  • Reflex.cz
  • |
  • FITweb.cz
  • |
  • Ženy.cz
  • |
  • MojeZdraví.cz
  • |
  • více Created by potrace 1.13, written by Peter Selinger 2001-2015
    • Ábíčko.cz
    • Auto.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FinExpert.cz
    • iSport.cz
    • MobilMania.cz
    • SportRevue.cz
    • Živě.cz
    • Sazka eLEAGUE
Recepty.cz - logo
  • Oblíbené recepty
    • Sezónní recepty
    • Nejlépe hodnocené
    • Poslední komentáře
    • Tip - týdenní menu
  • Nejnovější
  • Suroviny
  • Světová kuchyně
    • Česká
    • Slovenská
    • Francouzská
    • Italská
    • Čínská
    • Řecká
    • Mexická
  • Rady
  • Magazín
  • F.O.O.D.
  • Videorecepty
  • Přihlásit se
  • Vložit recept
  • Přihlásit se
Recepty.cz - logo
Pokročilé vyhledávání Podle ingrediencí
Vložit recept
Zdravý oběd Rychlá večeře Chuťovky Polévky Maso Omáčky Přílohy Těstoviny Moučníky Zdravé Rychlé Sladké Dezerty Velikonoce
  • Recepty.cz
  • Vepřový guláš
Napište svůj komentář k receptu

Vepřový guláš

autor: Ladia
0.0
moje hodnoceni
3.6
hodnotilo: 555
doba přípravy: 150 minut
obtížnost: střední
Vložit do kuchařky Vložit do nákupu Vytisknout recept
Vepřový guláš
Vepřový guláš
Vepřový guláš
Vepřový guláš
Vepřový guláš
Vepřový guláš
Vepřový guláš
5fotografií
Nahrát fotku
 

Vepřový guláš

Suroviny

4 porce
    • 2
      ks cibule Střední
    • sůl
    • 2
      stroužek česnek 1-2
    • 1
      lžíce hladká mouka
    • 3
      lžíce rostlinný olej
    • majoránka
    • pepř mletý
    • kmín
    • 600
      g vepřová plec Bez kosti
    • 3
      lžička mletá paprika

Postup přípravy receptu

1
Cibuli oloupeme, nakrájíme nadrobno a osmahneme na oleji do růžova. Přisypeme papriku, přidáme očištěné na kostky nakrájené maso, které orestujeme. Pak přidáme sůl a kmín, podlijeme horkou vodou a dusíme. Když je maso skoro měkké, zaprášíme ho moukou, kterou necháme osmahnout. Přilijeme trochu vody, přidáme utřený česnek.

RADA: Jak udržet omáčku teplou

2
Maso vyjmeme, omáčku rozšleháme. Opět přidáme maso a dusíme doměkka. Uvařený guláš dochutíme majoránkou a podáváme s houskovými knedlíky.

RADA: Jak uvařit ty nejlepší knedlíky: Klasické kynuté, bramborové i karlovarské

3
Jestli zvolíte jinou formu zahuštění, nechávám na vás. My máme rádi guláš takto.
Podělte se s přáteli o recept

Podobné recepty

Maďarský guláš

Maďarský guláš

Guláš v papiňáku

Guláš v papiňáku

Vepřový gulášek z kýty

Vepřový gulášek z kýty

newsletter

Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty!

Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy.
Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informační společnosti a seznámil/a jsem se s informací o zpracování osobních údajů .

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.

 

Komentáře k receptu

  • Uživatel (#333662) | 6. 11. 2021 21:21

    Dobrý den, gulášek určitě bude dobrý a těším se na něho. Jen se chci zeptat jestli ta paprika nezhořkne? Děkuji :)

  • Mgr. Maximilián Hanakyn | 7. 7. 2021 21:21

    Dobrý den, jsem jemně zdeptán jednou ingrediencí, a to je střední cibule.. Netuším, jestli tím myslíte že se má podávat ve středu, a nebo jíst jenom střed.. Díky, Mgr. Maxmilián Hanakyn

  • Roman Nikodym | 17. 10. 2020 21:05

    Vyzkoušel jsem tento recept a guláš se mi povedl na první pokus :D. Papriku jsem použil sladkou a papriku na guláš ve stejném poměru. Dokonce i zahuštění proběhlo v pořádku. :) Díky moc za recept.

  • anonym100 | 8. 1. 2018 15:23

    Děkuji za odpověď :)

  • recepty73
    recepty73 | 8. 1. 2018 13:40

    ...těstoviny se budou hodit určitě, když nechcete knedlík nebo chleba :D ...a papriku? ...to záleží jestli máte guláš radši pálivější nebo pouze s paprikovou chutí :D

  • anonym100 | 7. 1. 2018 23:30

    Dobrý den, zítra chci tento guláš vařit k večeři :) chtěla bych se zeptat jestli dáváte jak sladkou papriku nebo pálivou a nebo oboje :) a také jestli si myslíte, že se k tomu budou hodin těstoviny :) děkuji za odpověd :)

  • Mike 1105 | 23. 4. 2017 11:58

    No recept parádní neměl sem vubec žádny problem a to sem si troufl jit i do restování papriky. Směs sem taky vubec nemixoval. Otec se švagrem si to pochvalovali takže spokojenost 8-)

  • Wobesh | 6. 4. 2017 09:20

    Idi na hui :-P

  • jsem dežo | 20. 2. 2017 09:57

    :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|

  • Martin | 3. 2. 2017 11:36

    Já osobně zahušťuji buďto bramborem, utřeným, nebo rajským protlakem ... a huláš ve vysledku nemixuji, protože si nemyslim, že to je potřeba .. i dětem to je jedno .... jinak recept je supr ... díky za něj

  • Milada | 14. 1. 2017 16:39

    I já to tak dělám, Hotová instantní jíška ať světlá nebo tmavá je snad nejhorší výrobek na našem trhu. :-$

  • Bob z Brd | 26. 10. 2016 10:58

    Maso předem obalím v mouce a potom nemusím už zahušťovat.

  • pupa | 25. 10. 2016 11:10

    psala moukou a ne mukou u nás to má jiný význam.když něco chceš,piš česky. :-(

  • Ivo | 16. 10. 2016 22:57

    Z palmového oleje?! No jak si to mohli dovolit, to je neskutečné, takhle urážet lidi!

  • Ivo | 16. 10. 2016 22:57

    Z palmového oleje?! No jak si to mohli dovolit, to je neskutečné, takhle urážet lidi!

  • jerry2004
    jerry2004 | 2. 10. 2016 12:06

    nicenicenice :'( O:-) :-$ 8-) =-O :-\ :-[ ;-) :-(

  • Koza | 16. 9. 2016 14:55

    Taky jsem ji používala - než jsem zjistila, že je z palmového oleje :-X Knorr i Vitana. Takže finito, ať žije mouka.

  • Martin | 10. 9. 2016 20:49

    Zaklad paradni, ja zahustuji budto malym protlakem a nebo bramborem ...., nekdo muze rici nepatri ... ale me deti to zboznuji ..., omacku nemixuji, dle meho to je zbytecny ..., zpravidla dam trochu bokem a pridam si do nej chilli nebo papricky ... pro muzskou cast rodiny :D

  • Niky | 17. 8. 2016 19:46

    Opravdu výborný recept, ještě jsem si ho zjednodušila, ale základ je dobrý. Pro ty co se učí vařit opravdu mohu jen doporučit. :-P

  • Zlatka | 23. 6. 2016 23:40

    Do veproveho gulase protlak ani nepatri a bobkac taky ne. Kolik cibule tolik masa je u hoveziho gulase. Ty hrudky se tam opravdu udelaji, Nejlepsi na zahusteni je instatntni jiska. Prodava se krasne tmava, ale i svetla. Pouzivam ji absolutne do vseho co chci zahustit. :-)

  • lucy | 11. 5. 2016 11:28

    psi maso?ti jebe? :-(

  • harmonika | 6. 5. 2016 13:39

    ještě je dobré tam přidat trochu sušených hub a místo vepřového použít psí maso

  • MJG | 15. 4. 2016 11:09

    Pro ty nechapave- maso vydusime tak, aby tam zbylo co nejmene tekutiny, jen tuk/jinak to udela hrudky/. A ted to vse poprasime moukou, zamichame a oprazime-maso i s moukou. Jak je to osmahle, zalijeme vodou. :-[

  • Anďa | 25. 3. 2016 14:59

    Zuzi... Přesně tak, taky jsem z toho jelen:-D

  • Anďa | 25. 3. 2016 14:59

    Zuzi... Přesně tak, taky jsem z toho jelen:-D

  • Venca | 21. 1. 2016 13:56

    to, že děláš 16 let jako kuchař ještě neznamená, že umíš udělat guláš... potažmo obecně vůbec vařit... Já tam protlak taky dávám, ale jsou lidi, který ho nepoužívaj a jejich guláš je taky dobrej...

  • starhill | 10. 1. 2016 12:47

    Autor zřejmě myslí nejprve "osmahnout" mouku (tedy buď na másle jako jíšku), nebo "nasucho" zapražit a poté zahustit omáčku.

  • magda | 8. 1. 2016 08:42

    Myslim si ze je to uplne jedno co tam chybi ne?chcete varit podle tohoto receptu nebo to jen komentovat!!Kazdy at jsi tam prida nebo nedava podle sveho.... ;-) tady mate zaklad na gulas a pak uz je jedno co jsi do nej nahazite :-))

  • zuzana | 19. 12. 2015 11:02

    Prosim Vas, co znamena zaprasime ho mukou, ktoru nechame osmahnout. Mozete prosim pisat postupy presnejsie? Ako ma podla tohto varit, clovek co to robi prvy krat. ?

  • mr0ud | 17. 12. 2015 08:13

    řek bych,že co člověk,to jinej recept.........s protlakem,nebo bez něj,je to jedno........ovšem ten bobkáč je divnej,že tam není.

  • irma | 14. 11. 2015 07:58

    to vás teda taky mohu vyvézt z omylu .že plno lidí dává třeba jen půl protlaku do guláše.a jsou to taky kuchaři! :-! :-!

  • Andelka123 | 27. 10. 2015 13:13

    výborný

  • Monika | 25. 10. 2015 13:05

    Nemusíme snad všichni vařit jak přes kopírák a podle nějakých dogmat. U nás v rodině se také protlak nedává, protože nám to chutná bez něj. Je pravda, že dřív se muselo vařit ve veřejném stravování podle norem, ale to jste ješte nebyl kuchař.

  • Petra | 22. 10. 2015 18:45

    Si ho tam dej, když ti tak chutná :-! a bobkový list do guláše nepatří, leda tak do kančího.

  • Kubajs83 | 22. 10. 2015 17:25

    O bobkovém listu nemluvě.

  • Kubajs83 | 22. 10. 2015 17:25

    Vidím že v ingrediencích rajský protlak není, proto se na něj ptam. A ten tam patří do guláše stejně tak jako mrkev do svíčkové. Stejně tak tam nepatří mouka, dává se kolik kilo masa, tolik kilo cibule. Pracuju 16 let jako kuchař, tak opravdu vím co tam příjde a co ne.

  • zdeňka s.
    zdeňka s. | 16. 10. 2015 12:54

    Ale v ingrediencích protlak není,tak proč by se ztrácel?Nebude to tím,že Ladia vaří guláš bez něj,stejně jako já a to už 40 let?

  • Kubajs83 | 15. 10. 2015 16:28

    Co tak rajský protlak, ten se tam nějak vytratil? O:-)

  • Viktor | 23. 7. 2015 11:48

    Též jsem vyzkoušel a je velmi dobrý ! :-P

  • Céva | 30. 6. 2015 09:24

    Pardon cibule do růžova

  • Céva | 30. 6. 2015 09:21

    Paprika do růžova se říká světle hnědé. Kdo chce guláš tmavý osmaží cibuli pomalu, ale hodně do hněda. Cibule pak udělá barvu guláše.

  • Lucka | 23. 6. 2015 14:16

    Tak už dělám podruhé a dnes sem přidala k masu i nakrájenou červenou a zelenou papriku (půl od každé barvy) a jelikož sem s obědem neměla kam spěchat, nechala sem maso dusit fakt dlouho (skoro dvě hodinky), takže se krásně rozpadá. Výsledek mňamka :-)

  • dzejn | 2. 5. 2015 12:42

    super,rychlovka ;-)

  • terkina | 14. 4. 2015 19:07

    !!! Jste jednička!!! Ten guláš te úžasný. Dělala jsem guláš poprvé a přítel z něj byl úplně hotovy :-) už nikdy jinak :-)

  • Nikola | 20. 3. 2015 10:13

    Ahoj lidičky no luxus musím uznat,ale já jsem si ho malinko vylepšila místo vody jsem do něj nalila lahev plzně a můžu říct,že se mužu užrat <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 :-P

  • Uživatel (#288971) | 15. 3. 2015 20:27

    Výborný recept :) dělám ho skoro pořád :-P

  • Luboš | 8. 3. 2015 06:44

    Jako supr jednoduchej recept na bezva guláš. Ale rejpnutí si neodpustim - viděl někdo z vás osmahnutou cibuli "do růžova"? :-))

  • Petra | 27. 1. 2015 20:04

    :-) Teda teď jsem dovařila tento gulášek a musí říct,že je super opravdu jen doporučuji

  • *zion91* | 12. 1. 2015 19:26

    včera jsem vařila na oběd a přítel, který je hodně náročný co se jídla týče a díky práce jí v hodně luxusních restauracích, tak se po dojedení olizoval až za ušima a prohlásil, že to je nejlepší jídlo, jaké jsem kdy uvařila. mě také moc chutnalo, je to jednoduché a opravdu to chutná jako pravý guláš.

  • Lukáš | 10. 1. 2015 12:58

    Perfektní je guláš zahustit do zlatavohněda na sucho na pánvi praženou moukou. nedělá hrudky a mouka tomu dá super chuť. Přidávám k masu na restování ještě cca 2 červené papriky, ty taky celkem ovlivní chuť.

  • Klára | 1. 1. 2015 12:49

    Je ale pravda, ze pravy gulas se nezahustuje moukou, pravy gulas (madarsky, odkud je jeho puvod) ma byt spise polevka, ktera se zahusti tak maximalne mirne rozvarenym bramborem:)Takze netreba se nekomu vysmivat:)Ale je pravda, ze kritika jakakoli je z bytecna,. Kazdy vari podle sebe, jak jste rekla, a stejne si gulas udela tak aby chutnal jemu. JA jsem tento recept delala, chutnal mi, a gulas to pro mě proste bude. a tečka..:DStejně jako dalsich tisic receptu na tento zpusob pro mě budou guláš..:DA mate pravdu, kamaradka vyucena v oboru se ucial taky gulas jinak, nez by se mel ten uplne puvodni, pravy delat....A dat tolik masa co cibule je pro me nepredstavitelne.. :-$ :-D

  • Pajakuchi | 25. 11. 2014 20:28

    Souhlasím. Jsem také sám a rád si pochutnám, na něčem jiném, než na toustech, nebo chlebu s pivem. Ano, také sem chodím rád pro inspiraci a radu. :-P

  • Kuba | 30. 10. 2014 16:10

    Ahoj, Víte ja na tyhle stránky docela často zabrouzdám, jelikoz u nas zena doma nevari, takze tuhle roli zastavam ja jako chlap. Na techto strankach jsem jiz nasel tucet receptu, ktere mi pomohly uvarit vyborne jidlo... Nicmene nechapu ty radoby ,,chytraky co si hraji na kritiky" a o vareni nemaji ani paru... Teorie je uznavana, praxe uznavanejsi. Jen co bych chtel dodat autorum, nenechte se odradit temihle s prominutim ,,hloupymi kecy" tech lidi co sem pisi a prosim postujte dal ruzne recepty. Vzdy se nedrzim presneho postupu ani surovin, ale beru Vase recepty jako inspiraci a k tomu tento web snad ma slouzit... Co se tyce receptu davam 1* a diky za nej :-) :-)

  • Alex | 24. 9. 2014 14:40

    Existují tisíce receptů na jedno jídlo. Jsem vyučená v oboru a neučili jsme se že se musí dávat kolik masa tolik cibule a nezahuštovali jsme bramborem. Tak si nechte tu kritiku někam jinam! Každý vaří tak jak chce a ne podle ostatních ! :-D

  • milouš | 12. 9. 2014 14:45

    kokot zustane kokotem slovak mele kokotiny 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

  • monika k | 11. 9. 2014 12:30

    to je vuuul kaviarovy tousty

  • mrkev | 28. 8. 2014 12:53

    Ja pridavam jeste bobkovy list a nove koreni a parada.... Nej gulasek :-P <:-)

  • Jan109 | 29. 7. 2014 16:45

    Pravý guláš sa nezahusťuje múkou. Varí sa dlhšie, aby sa pridané brambory rozvarili a tak guláš zahustili. Tie pridávame, pravdaže nie dve kilá :-) aj do pravého maďarského guláša. Tak jeden, dva kusy na drobné kocky. Z bravča sa v Maďarsku a na juhu Slovenska robí dačo podobné ako uvedené, ale gulášom to nazve len neznalec a ignorant. Je to perkelt a keď pridáte smotanu, tak sa to volá paprikáš, aj keď je v ňom paradoxne menej papriky, ako v perkelte. Možno to dakomu chutí, ale múka v guláši je hriech práve tak, ako kmín. S pozdravom z Nitry Ján

  • Jan109 | 29. 7. 2014 16:33

    Všetko je dievčatá skvelé. až na to, že bravčový guláš je hlúposť a uvarili ste síce perfektný, ale predsa len BRAVČOVY PERKELT.

  • Hanul | 16. 7. 2014 14:37

    Přesně takhle ho dělám léta... Super recept a jednoduchý :-)

  • iveta | 13. 7. 2014 09:09

    Fakt jsem vždycky dojatá, když sem nějakej rádoby chytrák chodí psát kritiky. Pochopím, když se to nepovede, nebo recept někomu nechutná, ale kritizovat postupy a suroviny? Každý dělá recept podle sebe a tohle je stránka s inspiracemi. Zahušťujeme moukou a omáčky, ať už guláš, nebo jakoukoli jinou, já osobně teda většinou vařím do měkka pod pokličkou, takže dusím. Pokud chcete poučovat, založte si blog :-D

  • rumikpaja | 18. 5. 2014 07:45

    ano přesně tak, pak je to úplně o něčem jiném 8-) :-)

  • lkader | 11. 5. 2014 19:57

    Stejně jako autor receptu (kterému děkuji, po dlouhé době jsem byla spokojená s gulášem) mám zahušťování moukou prostě nejradši.

  • jirka | 3. 5. 2014 20:52

    Akorát riskujete že paprika při tom ,,restování'' poněkud zhořkne, mletá paprika nesnáší vysokou teplotu. A potom vepřový guláš a mouka? Jaká? Z lídlu, penny nebo tesca a hladká? Fuj!!!! Vepřový guláš se zahušťuje nejlépe brambory, a to do rozvaření nebo cibulí které je stejně jako masa a nechá se opéct před přidáním masa na oleji nebo slanině zezlátnout. Po vytažení masa (guláš se táhne ne dusí) je tak měkká že se mícháním sama rozmělní na kaši. Takže: paprika čerstvá a jakákoli (nikdo nemluví o tom že guláš je červená omáčka, plecko nebo krkovice, cibule a opéct do hněda, podlít vodou, česnek, majoránka atd. Táhneme dokud se maso samo nerozpadá na vlákna tzn třeba 2,5-3h.

  • Radek | 27. 4. 2014 21:04

    Maso vyjmeme a omáčku rozšleháme?!?! Ještě že vařím jen 4 porce :-S

  • Libor | 1. 4. 2014 16:33

    https://www.youtube.com/watch?v=fIfNhnPJD_c nejlepší guláš

  • Wendy | 23. 2. 2014 13:18

    Povedl se :) ... velmi dobrý recept dala jsem i trochu chilli pač ho máme rádi ,ale jinak moc dobrý děkuji vám :-) uspěla jsem u přítele :-[

  • Gourmet57 | 18. 2. 2014 15:14

    Nevím, jestli je to receptem nebo mnou, ale guláš je výborný. A to byla moje premiéra 8-) Akorát jsem tam pridal ještě navíc trochu chilli. Mám rád gulášek pikantnější :-)

  • Iveta | 31. 12. 2013 18:28

    Ahoj. Určitě myslí jíšku. Ale já dělám jen ze zákletky (mouka rozmíchaná s vodou) a i tak je výborný. + ke konci dochutím pár kapkami chilli omáčky, aby byl gulášek ostřejší.

  • Naty | 10. 12. 2013 12:59

    Guláš vepřový 2h? Tak dlouho dělám hovězí, právě že vepřové maso je rychleji hotové, rajský protla dávám maximálně do hovězího, to schválně zkusim 8-)

  • Lacime | 11. 11. 2013 21:54

    Výborný, děkuji za recept :)

  • Kačík | 8. 11. 2013 18:15

    Prosím jsem začátečník :)jak to myslí stím (zaprášíme ho moukou, kterou necháme osmahnout.)?to myslí že mám uělat jíšku?Děkuji

  • Zdeněk | 25. 8. 2013 20:51

    Já to zkoušel chlebem a nic moc.Dával jsem jen nastrouhanou střídu/vnitřek chleba/ a nějak se mi to nerozvařilo.Guláš byl ale moc dobrý.

  • Lucka | 24. 8. 2013 10:58

    Super názor. Sdílím :-) <3

  • Janek | 4. 8. 2013 12:00

    Kečup do guláše ?!!!!! Zbláznila jste se ?!!!!! :-$

  • eva | 25. 7. 2013 11:47

    gGulášek je vynikající,když přidáš ještě trochu pálivé papriky, tak to má říz.

  • eva | 25. 7. 2013 11:47

    gGulášek je vynikající,když přidáš ještě trochu pálivé papriky, tak to má říz.

  • viola | 16. 7. 2013 11:37

    ano souhlasím

  • maru83 | 15. 6. 2013 12:33

    Luxusní guláš :-)

  • Petule | 13. 5. 2013 12:25

    Gulasek se povedl.Jeste jsem pridala rozmaryn a. tymian.Vyborne!!; )

  • Danny66 | 28. 4. 2013 15:58

    Přidala jsem bobkový list, trochu chilli a kečupu a gulášek byl moc dobrý.

  • lukec | 15. 3. 2013 08:05

    taky sem mel ten samej problem ted ho jdu varit tak to tak zkusim rikas cibulku do hneda pridam maso pripalim pridam vodu znova pripalim a az pak dusim jo?

  • Roman | 21. 2. 2013 13:30

    Tmavou barvu docílíš jednak nechat cibulku,až začne hnědnout a pak kontrolovaným mírným připálením masa.Pak nalít trochu vody,odškrabat ze dna a znova nechat vodu vypařit a trochu připálit.Pak teprve okořenit,zalít a dusit.Guláš je věda a to mírné připálení mu dodá tu správnou chuť.Zpěnit cibuli,naházet maso a zavřít do papiňáku je barbarství :-)

  • Anenka
    Anenka | 18. 2. 2013 16:47

    Tohle je můj první guláš, tak jsem hledala co nejjednodušší recept, taky jsem se radila se sestrou, říkala že bez sádla a bobkového listu není guláš dobrý, ale jelikož jsem zrovna v Německu, tak jsem nesehnala ani jedno. Tak jsem udělala guláš podle tohoto receptu, přidala jsem do něj rajčatový protlak během dušení masa a pak v konečné fázi jsem přidala bujon Knorr Bohatý na guláš a zahustila to chlebem. Jinak jsem to nedělala přesně podle receptu, dala jsem i více cibule, dělala jsem to jen z 250g masa, protože tu mám malý hrnec. Jinak se to dusilo celkem dlouho, řekla bych, že až 2 hodiny, ale guláš je výborný, spíš teda sladší, díky tomu protlaku.

  • Renátka | 10. 1. 2013 11:20

    Tmavší barvu docílíš více usmaženou cibulí.

  • kamiluss | 2. 1. 2013 18:14

    vařil jsem to po prvé a super díky ;-)

  • Káča | 29. 12. 2012 15:48

    Nejvíc pomůže zahušťovat chlebem) a určitě je guláš z hovězího o moc tmavší než v vepřového)

  • Misule | 15. 12. 2012 14:56

    Zkus tmavou jíšku,to granulovanou...

  • Tonda | 12. 12. 2012 08:45

    Jak docílti u guláše takou pěknou zahnědlou barvu? Mám to dobré, ale barva je taková bledá. To je ovšem můj probléb u všech gulášů, nejen tohoto. Hospodské guláše mají barvu pěknou, ale chuť je špatná.

  • ludva | 29. 11. 2012 23:54

    Nic moc, hodne prace' =-O

  • Geri33 | 5. 11. 2012 16:31

    Můj oblíbený recept, ráda se k němu vracím, gulášek je prostě luxusní. ;-)

  • laděna | 2. 9. 2012 16:48

    Já dávám na zahuštění zase jenom kůrku z chleba-zůstává tmavý :-)

  • Gef | 13. 7. 2012 20:15

    Výborný recept! Další výborné gulášové recepty jsem našel tady :-) gulasrecept.eu

  • Elis | 11. 7. 2012 15:48

    Ale příště zkusím zahustit chlebem nebo strouhankou..:))

  • Elis | 11. 7. 2012 15:47

    Huráááá, gulášová premiéra úspěšně za mnou. Jen jsem přidala ještě chilli (máme s bráchou rádi ostřejší jídla) a gulášové koření a luxuuuuuuusní záležitost. :-[

  • Elis | 10. 7. 2012 20:50

    Další chytrák!! :-| V jednoduchosti je krása..

  • korýš 11 | 8. 7. 2012 17:08

    bylo vy vhodné doplnit časy, která procedura má jak dlouho trvat

  • HolkaCrazy | 7. 7. 2012 20:28

    Guláš hotový a jde se baštit, myslím že si moc pochutnáme ;)

  • moravák | 9. 5. 2012 09:05

    hladkou mouku nééééé...... :'( ......chleba bez kůrky krásně se rozvaří, vařit min. 10 min.ale já ho tam dávám docela brzo cca. v pulce vaření ;-)

  • das | 25. 4. 2012 14:38

    spíš výborné, ne? :-D

  • kiki | 25. 3. 2012 07:26

    Teda já při chladnutí ještě nikdy guláš nemíchal a nikdy nebyl hořký.. Co ale umí udělat hořkost, je sušená paprika! Když se to přežene, tak je to nepojídatalné.. Jinak většinou souhlas, sádlo místo oleje, s cibulkou pár kousíčků špeku a asi tak po hoďce dušení dávám nakrájené 3 papriky. Ve finále je cibule rozvařená a ty kousky jen krásně mekké, což chci, takže žádné mixování :-) Knedlík není špatný, ale radši si dám kolínka nebo chleba. Dobrou chuť.

  • Gulášek | 23. 3. 2012 09:24

    Zkuste cibuli nechat trošku připálit(ne shořet),jenom trošku do hněda.Pane jo,to je pak šmak.

  • Gulášek | 23. 3. 2012 09:20

    Ano! 100% pravda! A nejen gulášek,ale i omáčky všeho druhu.Když se vytvoří škraloup při chladnutí,tak to skysne.Míchat,míchat aještě jednou míchat!

  • Gulášek | 23. 3. 2012 09:17

    Jak může někdo dělat základ na oleji?(je to hnus velebnosti)JEDINĚ SÁDLO!!! Ale proti gustu... -

  • Ladia
    Ladia | 15. 2. 2012 16:17

    Máte-li problém odhadnout, kdy je nutno na papriku vhodit maso, aby nezhořkla, postupujte opačně, na cibulku dejte zatáhnout maso, poté přisypat papriku, jen promíchnout a zalít vodou nebo vývarem. Paprika se rozpouští a rozvine svoje chutě v tuku a dusit maso bez papriky, to není guláš, že :-D Vody nejprve, co nejméně, poté dle toho, kolik chcete omáčky. Pokud guláš uchováváte tak, ihned po uvaření zchladit a míchat a míchat, dokud není možné jej dát do lednice. Tak se nezdrcne.

  • Anna Žlábková | 14. 2. 2012 10:32

    Samozřejmě, že se má nechat na oleji lehce osmažit, to nás učily už na devítiletce. Paprika přidávaná rovnou do vody, není dobrá a bod varu není pro sušenou papriku vysoká teplota. S ponožkami zkušenost nemám, ty se v našem kraji nevaří ;-) . Hezký den :-) .

  • Zuzka
    Zuzka | 14. 2. 2012 09:00

    Do guláše jsem fakt ještě neslyšela dávat papriku až nakonec. Stačí lehce osmahnout s cibulkou, nechat převalit maso a zalít a nic nezhořkne.

  • Adderek
    Adderek | 12. 2. 2012 18:47

    Papriku a majoránku dávat rozhodně až nakonec - a to pokud možno v každém jídle. Paprika má tendenci při vysokých teplotách hořknout a majoránka je zase příliš aromatická na to, abyste si mohli dovolit ji vyvářet jak ponožky. ;-)

  • Adderek
    Adderek | 12. 2. 2012 18:40

    Dělám ho velmi podobně, ale přidávám ještě čerstvou červenou papriku, mnohem, mnohem více cibule a dvojnásobek česneku.

  • jmuell1 | 5. 2. 2012 14:42

    Hořký? Nenechali jste dlouho "samotnou" papriku? Ta se nesmí moc dlouho nechávat jen s cibulkou. Než přidám papriku, mám už nakrájené maso, aby to byl cvrkot.

  • Ox | 3. 2. 2012 08:07

    ty barbare!!!! nedat do gulaša papriku a hustit tam kečup!!! nejhorši degradace jidla

  • Brko | 27. 1. 2012 16:49

    To Pejsek a kočička: guláš vám jednoduše zkysnul. Musíte ho míchat při chladnutí.

  • Lojza | 21. 1. 2012 21:42

    Pakli, že je Guláš určen ke zvracení tak se to náramně povedlo. Radši se pobleju z vajíček než této nechutiny :'(

  • Pejsek a kočička | 21. 1. 2012 17:46

    Bohužel se nám guláš nepovedl, byl hořký a zdrclý... Vodu jsem postupně přidávala, a to docela dost, jenže nikde nebylo napsaný kolik jí dát na začátku a kolik potom.. Jsem smutná, po přečtení těch všech ohlasů jsem se tak těšila... :-(

  • Helen | 18. 1. 2012 12:57

    Vynikajici :-)

  • Buginana | 11. 1. 2012 17:04

    Jednoduché a chutné. Tak to má vypadat. Na zahuštění používám chleba. Místo jedné nebo dvou lžiček paprik dávám pálivou papriku.

  • jmuell1 | 21. 12. 2011 14:11

    Rychlé, jednoduché a velmi chutné! Děkuji za bezva recept.

  • helik | 6. 12. 2011 18:26

    <:-) :-* supr zecept fakt dobry dik :-)

  • Kat | 26. 11. 2011 16:02

    Povedl seeeeeeeeeee.....I profici v vareni rikali,ze tak dobry gulas jeste nejedli :)

  • Kat | 25. 11. 2011 15:56

    Tak.....zatim jde vse podle planu a uz se dusi....jsem zvedava jestli se povede..Tohle je moje velke "poprve" :-)

  • Nelishka | 22. 11. 2011 16:26

    :-D no to jsem zvedava,jak to dopadne :D a navic jsem tam pridala nedrceny kmin xD

  • Nikk | 17. 11. 2011 11:05

    Jsem začáteční kuchařka a guláš jsem dělala prvně. Výborný! :) :-)

  • Loreta | 17. 11. 2011 09:52

    no oni se na tyhle webovky asi moc profíci nedívají víš...tak se nediv, že je pro začátečníky...a nevím proč si recepty, které tak dokonale profesionálně znáš vůbec projíždíš...nech nás obyčejné lidi, at si navzájem radíme a pomáháme a své trapné připomínky si prosím schovej pro někoho, koho zajímají!díky

  • romik | 5. 11. 2011 07:13

    děs a hruza =-O jeden z chudych receptu :-S pro začatečniky ............. :-|

  • DENISA | 9. 10. 2011 11:23

    JE VYBORNEJ.... :-)

  • vendula | 27. 9. 2011 19:41

    :'( stoji za prd

  • dawe | 21. 8. 2011 20:24

    mno velice ...............je skoro hotovo a vypadá to dobře to je super :-* )

  • Honza z Prahy | 21. 7. 2011 18:52

    Právě jsem dovařil gulášek. Papriku jsem nedával, protože jsem ji doma nenašel :-))) Dobrá je tmavá hotová granulovaná jíška. trochu zahus'tuji obyčejným kečupem a okořením bílým pepřem. Důležité je vařit guláš cca 1,5 hod, aby maso změklo. Posledních 20 minut nechat jen tak probublávat. Nakonec přidám trochu sádla, aby se udělal mastná oka. jestli mohu doporučit, tak zkuste guláš při vaření okořenit houbovým kořením, je to vynikající. Také 1 stroužek, pro ty, co mohou česnek. DOBROU CHUŤ !!!

  • Světla | 10. 7. 2011 10:48

    No, jdu to zkusit. My doma dáváme ještě bobkový list, o majoránce a kmínu slyším poprvé. Ufidíme jaký bude.

  • luba luba | 7. 7. 2011 14:50

    guláš fakt hnusnej :-$ :-X :-S :-(

  • Hančí | 30. 6. 2011 13:44

    Gulášek vařím poprvé, tak snad bude dobrej :-)

  • Lucky | 20. 6. 2011 16:34

    Je v receptu chyba!!!!!Přidáme sůl a kmín.....tam by mělo být sůl a pepř!!!! ;-)

  • Nick | 3. 6. 2011 21:20

    slyšel jsem ze cibule zhořkne po přidání papriky.... tak ji nasypat spis až později ne?

  • Andrej | 19. 5. 2011 19:13

    Podle receptu je viborne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-P

  • Thinuviel | 7. 5. 2011 09:10

    Řeklo by se - obyčejný guláš, ale i na obyčejný guláš je potřeba dobrý recept. Dávám 1 - byla to dobrota :-)

  • Denisa | 6. 5. 2011 19:04

    A chtěl byste chutí překvapující? Já si teda potrpím na klasický guláš :-\

  • Jitka | 18. 4. 2011 15:11

    Dělala jsem guláš po prvé a myslím,že díky Vašemu receptu se mi moc povedl.Fakt výbornej :-)

  • Jana-ka | 15. 4. 2011 13:37

    Výborné:)

  • fooly
    fooly | 8. 4. 2011 22:40

    Podle mého klasický vepřový guláš.Jednoduchý na přípravu,a chutí nepřekvapující.

  • Ewca | 6. 4. 2011 12:04

    Rychlý, dobrý.... ;-)

  • Nelisek00 | 23. 3. 2011 11:43

    je vazne dobry

  • Nelca | 23. 3. 2011 11:37

    Ahojky šem včera uvařila a dnes jsme ho jedly je vyborny jen to chce ten kmin drceny ale jinak moc dobry ;-)

  • Katka | 18. 3. 2011 17:18

    Zítřejší sobotní gulášek budu vařit podle receptu a snad se povede 8-) už mám na něj chuť <:-)

  • Libor | 6. 3. 2011 09:20

    Dnes se do toho pustím já doufám že se podaří :-*

  • Lenka | 2. 3. 2011 12:28

    můj přítel Petr se do něj právě pustil....to zas bude dorota.... 8-) :-P

  • Zdenek | 24. 2. 2011 11:15

    Jdu ho uvařit,snad se mně povede .

  • Vlastik | 22. 2. 2011 08:45

    ja davam prvně maso a pak papriku jinak mi zhořkne ale jinak je vybornej :-))

  • Žanetka2411
    Žanetka2411 | 15. 2. 2011 11:39

    mňamka... :o) ;-)

  • Franta Lampa | 6. 2. 2011 11:14

    =-Ja mám nejraděli s kolinkama 20 let starýma.

  • indianek | 31. 1. 2011 19:13

    Pokud delate gulas v tlakovem hrnci, tak ho musite obcas nadzvednout a zahybat s nim, aby se maso promichalo.

  • iNDYCZ
    iNDYCZ | 31. 1. 2011 17:32

    Nejlepsi veprovy gulas co znam :D

  • Zdeněk | 31. 1. 2011 09:29

    Já ho tam normálně nalámu a míchám.. :-)

  • jenda | 10. 1. 2011 11:58

    mužeš chlebem taky to ej dobré ;-)

  • jenda | 10. 1. 2011 11:58

    já si vždy udělám jížku to je nejlepší 8-)

  • m | 27. 12. 2010 17:11

    jak se micha maso v tlakovem hrnci? on my tady skáče.

  • Eva | 18. 12. 2010 18:55

    Já mám vždycky tu omáčku moc řídkou. Jak se dělá zahušťování chlebem?

  • Mirek | 11. 12. 2010 16:23

    Maso, cibule najemno cca 0,75-1 objemového množství dle masa, cca 4 lžící papriky/rozpuštěné ve vodě/ i kmín/ drcený/, česnek a majoránka až na konec ok...Na změklé cibulce nechat zatáhnout maso a pak jen dát do hrnce se všemi ingrediencemi a čekat.Nelze nahradit trošku sádla jakýmkoliv i kvalitním rostliným tukem /má pachutě/... Používám domácí vývar /ten musím vodou z poloviny naředit/. Jen je lepší a vyzkoušené dochucovat či dosolit až druhý den. totéž platí o zahuštení a to !! na 1-1,2kg masa najemnučko nastrouhat malou až střední bramboru...Kdo žádá pikant dle libosti lze lehce přidat špetku nějaké pálivější papriky..Je možné maso několik hodin /či do rána/ naložit do nějaké směsi koření,papriky ap..Jen pozor na sůl -ta tam nesmí být , aby nevytáhla z masa vodu..Za cca 25 min.v tlakáči, za cca 1hod klasicky v hrnci /tam se musí počítat s vyšší ztrátovou vody při odpaření/..Toto jídlo je nejlepší 2-4 den tak jako svíčková...Přílohy: čerstvá cibule dle libosti, knedlík či chleba.

  • Ladia
    Ladia | 11. 12. 2010 14:50

    Jsem moc ráda, že guláš chutná :-*

  • Uživatel (#71126) | 11. 12. 2010 13:08

    Výborný. Nikdy předtím jsem si na guláš netroufnul, ale s tímhle receptem jsem ho vařil už i pro 30 lidí a funguje pořád dobře. :-)

  • Dany PB
    Dany PB | 10. 12. 2010 18:02

    Moc dobrý gulášek :-) děkuji za recept :-) Zahustila jsem chlebem, nemixovala a podavala v opeklém vydlabaném bochníčku. Byly boule za ušima. Dávám za jedna!

  • milan scheer | 2. 12. 2010 22:37

    já taky přibrousí chilli...nyní mám nasekané pepričky a jen ks´dž dám jadýrka..tak hezky brousí jazýček :-*

  • milan scheer | 2. 12. 2010 22:35

    Ládíku voda ...nebo vývbar slouží na dušení ...ono záleží , jaký máš základ...samo jak se říká kolik masa tolik cibule a vodu pak přiléváš na konec když děláš omáčku...záleží teda i na základu...ale tak z kila masa udělám kolem 3 -4 litry celkem s omáčkou.....

  • milan scheer | 2. 12. 2010 22:32

    zrovna jej vařím podle osvědčeného receptu...jen podlévám místo vody , vývarem .....používám i gulášové koření a nezjistil jsem že by koření za 5 korun bylo horší než ty "značkové" a drahé a jak píše Lucka ...Ameriku / teda zahustit hladkou moukou s vodou/ musíš přes sítko , pak nejsou cucky a nejlepší je nastrouhaná tvrdá chlebová kůrka ..je jí třeba více...ale guláš dostane jinou chuť...říká se že , Maďaři hustí guláš kůrkou ...ale asi by šlo i dát na kousky nalámaný starý rtvrdý chleba a tozvaří se.... jinak ty igredience jak jsou posané nahoře...někdo pak na talíř nasype na guláš cibuli na kolečka nakrájenou ...je to věc chuti... a majoránku nakonec nevařit ale nešetřit s ní... :-)

  • Lucka | 7. 11. 2010 16:24

    Tak ted sem delala poprve v zivote veprovy gulas,vynikajici,mela se strach z te mouky,ze tam budou pucky,ale nakonec to dopadlo dobre,vynikajiíci,vsem vrele doporucuji :-)) :-P

  • ladik | 1. 11. 2010 15:04

    akorat mi chyby kolik vody mam dat a na kolik porci staci. :-\

  • Ladia
    Ladia | 21. 10. 2010 15:59

    Gulášek je u mých dětí nejoblíbenější jídlo ;-)

  • Antonín Dočkálek | 19. 9. 2010 11:00

    Je moc dobrí ale ja bych tam přidál jednu papričku čili dal jsem za jedna

  • Tereza Kalkusová | 14. 9. 2010 11:06

    Je trochu jinačí než jsme zvyklí, ale za to je super. Budu vařit dál a dávám 1.

  • JANA ŠKORNIKOVÁ | 15. 6. 2010 17:16

    guláš jsem dělala poprvé v životě a povedl se výborně.přidala jsem rajský protlak a byl super i když jsem mněla z toho obavy.

  • Markéta Hošková | 20. 3. 2010 14:55

    Gulášek dělám, už po několikáté podle tohoto receptu a dávám za jedna, opravdu je výborný, občas přidám i trochu hovězího. Dávám za jedna :)

  • Ladia - | 10. 3. 2010 16:34

    Tlakový hrnec nemám, vepřové maso bývá maximálně do hodiny měkké...

  • Lucka . | 10. 3. 2010 16:20

    60 minut to trvá asi jenom v tlakovém hrnci, že? :-) Dělám to už 2hodiny a maso furt není měkké...Spíš jen skoro měkké, takže už tam mám kromě majoránky všecko :-) A chuťově mňamka

  • Lenka Pacnerová | 1. 12. 2009 13:04

    Taky to byl můj první guláš, přidala jsem ještě rajčatový protak a trochu gulášového koření a opravdu se mi povedl.Výborný, díky!

  • Lucka Gal | 5. 11. 2009 18:50

    Super recept :-) Přidávám se k dlouhé řadě těch, kdo tento guláš dělali jako jejich první pokus o guláš :-D Fakt byl moc dobrý. Mňamka

  • Nela Pirochtova | 10. 10. 2009 13:04

    take to byl muj prvni gulas, co jsem varila a opravdu se povedl, pritel mel boule az za usima ... klasicky, jednoduchy, proste mnam :o)

  • Lukáš Jandura | 14. 3. 2009 17:22

    Tak sem to dneska taky zkusil, jako svuj prvni gulas :) pridal sem jeste masox (gulasovy) a kdyz se maso vyndalo z gulase pred mixovanim, tak sem ho jeste trochu orestoval aby bylo chutnejsi i to maso :) a opravdu se zadaril. Diky za recept

  • Olga | 28. 3. 2008 18:14

    Janka, skús pridať paradajkový pretlak, nie kečup a to ešte pred zaliatím vodou.

  • Jana S | 28. 3. 2008 14:58

    Vyborný, byl to můj první guláš. Nemáte tip, jak mu dodat tu hospodskou červenou barvu?

  • ewka | 20. 3. 2008 13:21

    Opravdu výbornej recept! Moc sme si s přítelem pochutnali. I když to byl můj první guláš,byl skoro jako od maminky.

  • Helena | 6. 3. 2008 22:02

    Nedávno jsem se dozvěděla,že guláš je výborný,když se současně s cibulí orestují zelené papriky,jak tady podotýká Olga.Dát jí hodně!Vyzkoušela jsem a guláš neměl chybu.

  • Olga | 6. 3. 2008 19:39

    Maso netreba vyberať, keď sa popráši múkou, trocha osmaží a zaleje vodou, nechá sa povariť vznikne dobrá omáčka - šťava, pridávam ešte nakrájanú zelenú papriku a paradajky, čierne korenie, zelenina tomu dodá lepšiu chuť.Môže sa zahustiť aj postrúhaným zemiakom a nechať dobre prevariť, vtedy sa nemôže stať, že by vám vznikla múková omáčka.Dobré je, keď zel.paprika trocha štípe, to patrí k dobremu gulášu.

  • Pavel Kuciak | 6. 3. 2008 15:46

    Lepsi gulas jsem si v zivote nepripravil,protoze podle tohoto receptu nemel chybu.Dekuji za skvelou radu a pomoc.Bydlim v Barcelone a mym pratelum opravdu zachutnal.

  • Karolína | 6. 3. 2008 15:05

    Můj první povedený gulášek! Z každého předtím mi vždycky vylezla papriková omáčka. :-)Super,děkuju za recept

  • Milada Menšíková | 14. 12. 2007 11:23

    Vynikající gulášek, plný chutí. Přidala jsem do něho ještě trošku pepře a pálivé papriky a neměl chybu :-). Taky jsem nevěděla přesně co se myslí pod zaprášením moukou, tak jsem mouku rozkvedlala ve vodě a vlila do guláše a nechala 20 minut povařit, nakonec jsem přidala česnek, který guláš pěkně provoněl. Děkuji za tip.

  • Major | 6. 10. 2007 10:29

    Vzhedem k tomu, že jsem nemehlo na vaření tak jsem to vyzkoušel a světe div se, chutnalo to dětem i manželce a to je v mém případě co říct. Opravdu super a děkuji.

  • Petra Fojtíková | 2. 10. 2007 14:15

    Jednoduché, rychlé, skvělé! S přítelem jsme si bezvadně pochutnali, i když vepřové nejím:)

  • Edita Marečková | 26. 8. 2007 20:51

    Díky za výborný recept. Guláš jsem dělala poprvé a i s hovězím masem to nemělo chybu

  • Cuba | 19. 7. 2007 23:53

    gulášek jak od Nezmara

  • Lahva | 9. 6. 2007 16:07

    Pro začátečníky (jako jsem já) je tento recept výborný. Zezačátku jsem si myslel, že jsem neodhadl zasypání mouky a výsledný efekt se dostavil :). Česnek parádně provoněl jídlo a jediné co jsem přidal bylo chili, ať to má říz :).

  • Martin | 22. 3. 2007 05:01

    vyzkousejte to na konci zahustit chlebem, nadroli se strida z 2-5dni staryho chleba a necha se to tam rozpustit, ale az uplne na konci a musite porad michat. Dobry je taky pridat kecup nebo protlak klidne uz na zacatku.

  • pekarka | 15. 3. 2007 17:58

    Zapraseni moukou znamena co? Kdyz delam omacky, v hnrku rozskvedlam mouku s vodou a naliju pomalu do omacky na zahusteni. Je to ten samy postup? Dekuju za vysvetleni!!

  • ludek pulpan | 3. 3. 2007 13:21

    NO řeknu vam že to není žádný záztrak,asi nejhorší guláš co jsem kdy jedl!!Něco tomu chybí!!

  • Katka | 28. 1. 2007 13:41

    Dneska jsem to vařila.) je to opravdu mňamka! Jen jsem přidala masox,má to výraznější chuť.

  • Hanes švejďa | 26. 8. 2006 14:37

    Sem to udelal podle receptu a uz to voni jak gulas a chutna to taky tak. Varim poprve :-) Super

  • Ala | 9. 8. 2006 18:54

    Když si den předem maso naložíme : trocha oleje, vejce, trošku kečupu, worchestr. omáčky a hodně cibule, nadrobno nakrájené, bude maso v gulášku pikantnější.

  • Kubyk nechci | 22. 7. 2006 15:54

    poprve v zivote sem varil, udelal sem to, prvni prekvapeni bylo, ze to vonelo jako gulas, druhy prekvapeni bylo, ze to chutnalo jako gulas a treti prekvapeni bylo, ze to bylo fakt i dobry :)

  • Denisa Modemová | 27. 4. 2006 10:39

    Přidávám smetanu je to fakt dooost dobrý...

  • Adlet Blahova | 3. 12. 2004 13:29

    Pridavam jeste pred zaprasenim moukou nakrajenou papriku, rajce a nejmene dve lzice calamady. Bez toho je to jenom takova omacka..

Vyberte, co chcete vytisknout
Kategorie: Guláš Vepřový Maso & ryby & mořské plody Vepřové
Maso Vepřové Oběd Večeře Smažení Dušení Restování Slovník pojmů
Použité ingredience v tomto receptu: Česnek Cibule Hladká mouka Kmín Majoránka Mletá paprika Pepř mletý Rostlinný olej Sůl Vepřová plec
Podělte se s přáteli o recept
Česká kuchařka Chodské recepty

Mohlo by vám zachutnat

Utopenci speciál

Utopenci speciál

Gazpacho - andaluská zeleninová polévka

Gazpacho - andaluská zeleninová…

Kotlety (řízky) v alobalu

Kotlety (řízky) v alobalu

Tortilla de patatas

Tortilla de patatas

Myslivecké knoflíky

Myslivecké knoflíky

Kuřecí kapsa First class

Kuřecí kapsa First class

Křehké jablkovo-tvarohové řezy

Křehké jablkovo-tvarohové řezy

Pomazánka z červené řepy s ořechy

Pomazánka z červené řepy s ořechy

Rychlá vajíčková pomazánka s pomazánkovým máslem

Rychlá vajíčková pomazánka s…

Doporučujeme

20 minut
Kuřecí piccata

Kuřecí piccata

20 minut
Chřestový salát s vejcem

Chřestový salát s vejcem

20 minut
Bylinkové kuře v marinádě chermoula

Bylinkové kuře v marinádě chermoula

30 minut
Žloutkové řezy jako vánek

Žloutkové řezy jako vánek

20 minut
Mac and cheese s chřestem a hráškem

Mac and cheese s chřestem a hráškem

30 minut
Strakaté blondie

Strakaté blondie

40 minut
Whisky krkovice s opečenými bramborami

Whisky krkovice s opečenými bramborami

30 minut
Chřestová polévka s pestem

Chřestová polévka s pestem

60 minut
Slaný chřestový koláč

Slaný chřestový koláč

Poslední sledované recepty

91
Dušené zelí s uzeným masem a cizrnou
Dušené zelí s uzeným…
42
Nebeská Máňa
Nebeská Máňa
40
Žloutkové řezy jako vánek
Žloutkové řezy jako vánek
31
Čočkové placičky ala bramboráčky
Čočkové placičky ala…
31
Trojí sladká ovesná kaše
Trojí sladká ovesná kaše

Zajímavé články

Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou barvou i chutí
Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou…
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i zeleniny!
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i…
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo rizoto
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo…
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a bez vaření
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a…
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou většina z nás jí špatně. Víme, jak na ně!
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou…
AHA.cz Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Mimibazar Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Dáma.cz Zlatokopky podle zvěrokruhu: Ženám v těchto znameních jde často jen o peníze

Zlatokopky podle zvěrokruhu: Ženám v těchto znameních jde často jen o peníze

Blesk pro ženy Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Ženy.cz Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Blesk.cz Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

SportRevue.cz FOTO: 32 (ex)manželek a (ex)přítelkyň anglických (ex)fotbalistů

FOTO: 32 (ex)manželek a (ex)přítelkyň anglických (ex)fotbalistů

Maminka.cz 25 důkazů, že není radno nechat děti bez dozoru ani na 5 minut. Tyhle fotky vás dostanou!

25 důkazů, že není radno nechat děti bez dozoru ani na 5 minut. Tyhle fotky vás dostanou!

Blesk Horoskopy Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

Další doporučené recepty:

Vepřovka z papiňáku
Vepřovka z papiňáku
Vepřovka z papiňáku - pomazánka nebo polotovar
Vepřovka z papiňáku - pomazánka nebo…
Vepřovo-drůbeží roláda se zeleninou
Vepřovo-drůbeží roláda se zeleninou
Vepřový guláš (nejen) s husími játry v chlebu
Vepřový guláš (nejen) s husími játry v…
Vepřový guláš s mrkví
Vepřový guláš s mrkví
Vepřový gulášek z kýty
Vepřový gulášek z kýty
  • Recepty.cz
  • Vepřový guláš
 
  • © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Jednotná kontaktní místa / Single Points od Contact