• Blesk.cz
  • |
  • Blesk pro ženy
  • |
  • AHA!
  • |
  • Dáma.cz
  • |
  • Maminka.cz
  • |
  • E15.cz
  • |
  • Reflex.cz
  • |
  • FITweb.cz
  • |
  • Ženy.cz
  • |
  • MojeZdraví.cz
  • |
  • více Created by potrace 1.13, written by Peter Selinger 2001-2015
    • Ábíčko.cz
    • Auto.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FinExpert.cz
    • iSport.cz
    • MobilMania.cz
    • SportRevue.cz
    • Živě.cz
    • Sazka eLEAGUE
Recepty.cz - logo
  • Oblíbené recepty
    • Sezónní recepty
    • Nejlépe hodnocené
    • Poslední komentáře
    • Tip - týdenní menu
  • Nejnovější
  • Suroviny
  • Světová kuchyně
    • Česká
    • Slovenská
    • Francouzská
    • Italská
    • Čínská
    • Řecká
    • Mexická
  • Rady
  • Magazín
  • F.O.O.D.
  • Videorecepty
  • Přihlásit se
  • Vložit recept
  • Přihlásit se
Recepty.cz - logo
Pokročilé vyhledávání Podle ingrediencí
Vložit recept
Zdravý oběd Rychlá večeře Chuťovky Polévky Maso Omáčky Přílohy Těstoviny Moučníky Zdravé Rychlé Sladké Dezerty Grilování & BBQ
  • Recepty.cz
  • Senzační bifteky se žampióny
Napište svůj komentář k receptu

Senzační bifteky se žampióny

autor: Goldenhair
0.0
moje hodnoceni
4.2
hodnotilo: 10
doba přípravy: 45 minut
obtížnost: snadné
Vložit do kuchařky Vložit do nákupu Vytisknout recept
Senzační bifteky se žampióny
Nahrát fotku
 

Suroviny

počet porcí: neuvedeno
    • vepřová krkovice
    • žampiony
    • cibule
    • bílé víno
    • hořčice
    • sůl
    • pepř mletý
    • olej

Postup přípravy receptu

1
Maso: krkovici nakrájíme na 1,5 cm silné plátky, naklepeme, osolíme, opepříme a z obou stran potřeme hořčicí, na oleji zprudka opékáme cca 6 minut. Poté podlijeme bílým vínem a dusíme do doby, až je maso měkké.
2
Žampióny: cibulku na jemno nakrájíme, zpěníme na oleji a přidáme na půlměsíce nakrájené žampióny a špetku soli a pepře. Orestujeme a podlijeme taktéž bílým vínem. Podusíme do měkka. Žampióny se poté kladou na hotové bifteky.
3
Jako přílohu doporučuji bramborovou slámu nebo hranolky.
Podělte se s přáteli o recept

Podobné recepty

Bifteky se zeleným pepřem

Bifteky se zeleným pepřem

Bifteky na smetaně

Bifteky na smetaně

Falešné bifteky

Falešné bifteky

newsletter

Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty!

Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy.
Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informační společnosti a seznámil/a jsem se s informací o zpracování osobních údajů .

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.

 

Komentáře k receptu

  • Zita Matejkova | 30. 6. 2008 12:30

    Po přečtení komentářů jsem dostala doslova chuť na toto jídlo, takže uděláno z hovězí roštěnky, také s česnekem viz Danka Snášelová, a hodnotím za 1. I negativní diskuse dopomůže k zviditelnění receptu, který by možná jinak zapadl, jako většina. Gábinko, pište další a maminku zdravím.

  • Danka Snášelová | 23. 6. 2008 17:08

    Manžel má rád vepřovou krkovičku , tak jsem ji udělala podle tohoto receptu. Masíčko jsem ještě potřela prolisovaným česnekem. Tak jak chlapi od Ňulinky, tak i ten můj se olizoval. Je bezva, že mladé děvče má zájem o vaření a umí se o dobrý recept podělit s ostatními. Gabčo dávám za 1.

  • Gabriela Mintělová | 23. 6. 2008 14:09

    Víte, od mého dětství jsme tomuhle receptu říkali senzační biftečky :) byly přesně podle receptu, který jsem tady napsala, nevěděla jsem, že bifteky jsou jen z hovězího, ale chtěla jsem se o něj podělit :) Mamka řekla, že máte pravdu, a proto ještě dodala kdo trvá na hovězím ať to zkusí s hovězí roštěné, bude to stát za to uvidíte :)) ( Což jsem dodnes nevěděla kde vlastně roštěnka na kravce je:)

  • Gabriela Mintělová | 23. 6. 2008 13:04

    Děkuji všem co recept zkusili a chutná jim a děkuji taky za podporu :) Jinak paní nebo pane ZK konečně mám jasno! :))

  • Frantiska :) | 22. 6. 2008 17:45

    Klasika, absolutne vas nezajima recept, proc si v Diskuzi nevytvoříte topic a tam to rozeberete, pod recept by melo byt o receptu a ne kde je jake y/i. Me to moc chutnalo a je mi uplne jedno kolik mam hrubek, protoze s klidnym svedomim muzu rict, ja recept vyzkousela

  • Mirka P. | 22. 6. 2008 14:49

    Možná se špatně dívám, ale žádnou hrubost ani aroganci tu ze strany pana Dorazina nevidím.

  • Di | 22. 6. 2008 14:11

    Jsem pro jakoukoliv debatu, ale debata, jejíž účasníci se předhánějí v tom, jak by někoho urazili, je opravdu k ničemu. Tak už to zkrátka bývá, hrubost a arogance mají zase navrch!

  • Ladislav Dorazin | 22. 6. 2008 13:07

    Jano,Mirko,Ňulinko,Otakare ano,děkuji.Nikdy bych nevěřil,že vznikne pro nic taková diskuze.Ale aspoň jsem se dozvěděl,proč jsem se měl učit více k maturitě,jak po nás bude host chtít udělat biftek.Už se těším,jak o poradím synovi,který je šéfkuchař v lázních.Děkuji,paní Di,nesmírně si vážím vaších opravdu cenných rad.S úctou Láďa

  • Jana Remková | 22. 6. 2008 12:57

    Pane Otakare,díky.řekl jste vše,co bych řekla já i Láďa Dorazin.Aspoň si to myslím,že i on by poděkoval.A nejen my.Konečně...

  • Otakar Novák | 22. 6. 2008 12:05

    Paní kolegině DI, je mi líto, že Vás komentáře tak iritují. Možná by pomohlo maličko zvýšit příjem bílkovin, třeba právě podle tohoto receptu. Dovolte citát (eufemisticky upravený) z jednoho českého filmu: "Jíš málo masa, nerozumíš vtipu!" Pokud ani toto nepochopíte jako pokus o vtip, byť poněkud nejapný, tak se omlouvám. Ale v tom případě CHRAŃ NÁS KOMENSKÝ!

  • Ňulinka - | 22. 6. 2008 10:06

    Gabčo,tak já jsem ten recept vyzkoušela.Každý píše nějaké hovadiny,jaké maso,jaká čeština....Dělala jsem to jak píšeš z vepřového a musím říct,že se mí 3 chlapi jen olizovali.Takže jasná 1 a nenech se otrávit.Na těchto stránkách mám taky dost negativních zkušeností a házím je už za hlavu.

  • Otakar Novák | 22. 6. 2008 09:47

    Paní kolegině DI, je mi líto, že Vás komentáře tak iritují. Možná by pomohlo maličko zvýšit příjem bílkovin, třeba právě podle tohoto receptu. Dovolte citát (eufemisticky upravený) z jednoho českého filmu: "Jíš málo masa, nerozumíš vtipu!" Pokud ani toto nepochopíte jako pokus o vtip, byť poněkud nejapný, tak se omlouvám. Ale v tom případě CHRAŃ NÁS KOMENSKÝ!

  • Mirka P. | 22. 6. 2008 08:52

    Gábi, to koukáš, co se děje pod Tvým receptem, co? A takhle to tu bohužel chodí docela často. Ach jo...

  • Di | 22. 6. 2008 08:41

    Nejsem učitelka v klasickém slova smyslu, ale Vaše poznámka o učitelích, se mě, pane Dorazine, dotkla za všechny učitele, kteří chodí na tyto stránky i ty ostatní. Kde by vzali dnešní učitelé autoritu, když se podobní jako Vy snaží, aby ji měli co nejmenší? Uznávám, že nejsou všichni učitelé takoví, jak by měli být, ale jistě jsou i dobří a špatní horníci, lékaři, řemeslníci, úředníci .... Znám mnoho úředníků nebo prodavačů, kteří jsou tak arogantní a poučující, že by si to žádný učitel nedovovolil! Dnes bohužel panuje názor, že učitel je ten, kdo jen děti a dospívající otravuje s nějakými znalostmi nebo (dokonce!) se je snaží vychovávat a někdy tak i napravit škody, které napáchali na jejich výchově rodiče. Proč se učit k maturitě, když je zbytečné znát, jaké se kde píše I/Y nebo kdo byl Karel IV.? Proč se učit k maturitě, když papínek to zařídí bez učení? Jednou spláčeme nad výdělkem a už teď je to hodně znát.

  • Di | 22. 6. 2008 08:26

    Vážená paní Zdenko, už mnohokrát jsem si řekla, že tyto stránky opustím, protože tu někteří jedinci naprosto znemožnují jakoukoliv komunikaci. Naprosto s Vámi v tomto případě souhlasím, diskuse by tu měla být o vaření, a tak do ní naprosto patří, že biftek se prostě z vepřového nedělá. To není o názvu. Gábina je mladičká začínajíccí kuchařka, a tak jí jistě neuškodí, když se to dozví. Správnou informaci vzala na rozdíl od některých dalších přispěvatelů naprosto normálně - proč by v ní také hned měla vidět urážku a kdovíco?! Jistě je to správná holka a její recept vypadá opravdu senzačně. Žádný učený z nebe nespadl a člověk se dozvídá nové věci celý život (tedy pokud chce). Existují steakové restaurace, kde na Vás chtějí vědět, nejen to, jak chcete mít biftek upečený, ale také z kterého druhu masa ho mají uříznout. Takže se taková informace neztratí. Vydržte, přece si nedáme od rejpalů otrávit život!

  • Ladislav Dorazin | 21. 6. 2008 17:27

    Laděnko,děkuji moc,vy jste pochopila a protože je venku krásně a já jsem na návštěvě v rodných Lechoticích,přeji všem krásný,nikým a ničím nerušený den.Oldřichu,určitě počasí vydrží,,snad už grilujete!!

  • ladislava staffenová | 21. 6. 2008 14:40

    Já vám dám učitele!!! To by můj miláček skákal radostí,že se konečně někdo strefil!!!!Doufám,že jste pochopil,jak to myslím,netvrdím,že pravdu nemáte.Já chci taky raději řešiit "vařicí a receptové "problémy.Jsme na Kuchařce a ne na češtině(teď budu jedovatá,jsem češtinářka a občas mě některé chyby bolí,ale - pozor - při psaní na klávesnici se jim ani mistr republiky nevyhne.A i když si příspěvky kontroluju,na chyby přijdu až po veřejnění.Takže nebude lepší probírat problémy vaření, receptů atd- ale ne názvy!!Mám třeba problém: ...atd a je tu spousta šikovných děvčat i chlapců(promiňte-dámy mají přednost),kteří poradí. A fakt je to o vaření.Hezký víkend.:-))A pojďme řešit jen to vařeníLaďka

  • Oldřich Gargulák | 21. 6. 2008 09:27

    Dnes máme první letní den, venku je nádherně. Myslíte, že to vydrží celý víkend - chystáme se grilovat.

  • Zdenka Korábová | 21. 6. 2008 08:58

    Ladislave, vůbec nevím co jste mi chtěl tou obsáhlou zprávou říci a jednoduché řešení , alespoň pro mě je. Jmenuje se www. labuznik.com a další ,nepřeberné množství programů o vaření a receptech. Už mám fakt dost těchto žabomyších válek a neupřímných pochval a jedovatých poznámek na zdůraznění vlastní pravdy a pak zanikají věci podstatné. jako např. zda je jídlo z hovězízo, vepřového nebo bizoního masa . A tak se mějte dobře .

  • Ladislav Dorazin | 21. 6. 2008 00:40

    Prosím učitelský sbor,aby mi odpustil to G ve slově Když,je hodně hodin a nevzal jsem si brýle.Omlouvám se.Láďa

  • Ladislav Dorazin | 21. 6. 2008 00:36

    Tak,Zdeničko,navrhujte změny,uvádějte nové a hlavně,nechte žít ty,co se snaží někoho pochválit a bude to ok.Já o tom vím své,jsem chlap.Tak proč,za každou cenu se snažit hádat?Určitě nejsem váš nepřítel,ale opravdu,některé vaše komentáře a komentáře Jiných a nechci opravdu jmenovat,by mne utvrdila v tom,co jsem si nechtěl myslet,že to tady je jen něco,čemu se říká stránky někoho.Vážím si všech,co se snaží něco dát,ukázat,s chybami i gamatickými,to je jedno.Když se mi něco nelíbí,nereaguji.Gdyž ano,ozvu se.Proč,za každou cenu ukazovat svou vůli?Tak to je a ne jinak?Néé,tak to není,jen několik jedinců si myslí,že ano.Bohužel a zase,nechci se nikoho dotknout,jsou to převážně učitelé.Vlastní zkušenost ze života.Věřím,že nejste učitelka,já jsem jen horník,který se jistě není schopen vyrovnat takové autoritě.Láďa

  • Jana Pátková | 20. 6. 2008 22:34

    Já tomu moc nerozumim, co je nový recept- to bude asi ten, který nikdo nezná ? Ale Zdeni, přece každá z nás určitě zná - něco z tady daných receptů,musím se omluvit, ale neporozumněla jsem tomu "koníkovi, co skáče" ? Nedávám recepty, nemám důvod - vařím "skoro" stejně podle všeho , co tady máme,takže Zdeničko, budeme rádi, pokud přispějete se svým názorem a věřím, že se Vás nikdo nechtěl dotknout. Berte mou upřímnou radu, a klidně dávejte své názory,a koníka nechejte klidně skákat, dobrou noc Jana.

  • Zdenka Korábová | 20. 6. 2008 21:43

    Já myslela, že jsem na servru, kde se zajímáme v vaření, opravujeme a navrhujeme změny v receptech a uvádíme nové, a hlavně neznámé recepty a zatím se tu převažuje debata o tom "čí kůň skáče výš" , a hlavně se staráme, aby na těch druhých nezůstala nit suchá a byla uspokojena vlastní ješitnost a to mě fakt nebaví.

  • Ladislav Dorazin | 20. 6. 2008 20:25

    Paní Korábová,Paní Remková se snaží být slušná,pokud vidím.Nevím,snad chtěla jen upozornit na chybičky ve vašem sdělení.Je to napsáno tak,že ani já jsem nepochopil,co to vlastně píšete,zkuste si to ještě jednou přečíst.Z komentářů jsem usoudil,že tady mnoha z vás jde především o to,aby to bylo i gramaticky bezchybné,ikdyž chybovat může každý.

  • Zdenka Korábová | 20. 6. 2008 19:14

    JANO REMKOVÁ,,,JE-LI TO KRITIKA NA MNĚ, TAK JSTE ASI NEPOSTŘEHLA, NEBO NEPOCHOPILA, ŽE JAKMILE JSEM SE DOZVĚDĚLA, ŽE JEDNÁ O MLADIČKOU DÍVKU - TAK JSEM VZALA ZPÁTEČKU, MOŽNÁ, ŽE MĚ MĚLO NAPADNOUT, ŽE TAK ZÁKLADNÍ CHYBU BY "VELKÁ KUCHAŘKA" NEUDĚLĚLA.

  • Ladislav Dorazin | 20. 6. 2008 18:34

    Tak a já ti Gábinko taky spěchám na pomoc.Když nic,tak proto,že si opravdu myslím,že ten recept není špatný.Ať už je třeba z bizona

  • Jana Remková | 20. 6. 2008 18:31

    Tak,děvčata,každý si po sobě pečlivě přečteme,co jsme napsaly(to je fakt síla) a pak se pustíme do mladinké kuchařinky,jo,paní Zdenko?Gábinko a ty se nenech odradit,ikdyž,i mne hodně pobavila hovězí krkovička!

  • ZK | 20. 6. 2008 15:05

    tam kde má prase krkovičku , má kráva roštěnce

  • Zdenka Korábová | 20. 6. 2008 14:46

    Jejda jejda, tak to jsi budoucí šikovná kuchařka na nenech se odradit od důchodnky, které by asi ani neodhadla kolik kil upekla a uvařila hovězího a vepřového masa. Jen připomínka, když se pod něco podepíšu, takto má být alespoň dobře ověřené, ale i na to časem přijdeš. :-)))

  • Gabriela Mintělová | 20. 6. 2008 12:57

    Děkuji za připomínky :) paní Zdenko Korábová, maminky jsem se zeptala a recept opravím. Je mi sice 16 ale budu se snažit dál :)

  • Zdena z JM | 20. 6. 2008 09:35

    Když krkovička, tak asi na krku. I když u hovězího se tomu tak neříká. V každém případě bych na tento recept použila raději zadní hovězí nebo roštěnec.

  • Zdenka Korábová | 20. 6. 2008 09:01

    Gábinko, to jsi tomu dala. Zeptej se maminky, kde má kráva krkovičku a pak dej vědět :-)))

  • Gabriela Mintělová | 20. 6. 2008 08:18

    Moc se všem omlouvám, došlo z mé strany k chybě, máte všichni pravdu :) je to recept mojí maminky a opravdu to má být hovězí krkovička.

  • Irena Klasová | 19. 6. 2008 12:09

    Mě to nevadí s vepřovou krkovicí, hovězí maso jako biftek nemohu, je to pro mě suché maso a já jej bohužel nepolknu ani třeba s kečupem či jiným dresinkem.

  • Jana Remková | 18. 6. 2008 18:05

    Paní Vilemino,paní Gabriela určitě neměla špatný úmysl s tím názvemMožná ten recept někde vyčetla a pak zadala.Podívala jsem se do staré knihy receptů,protože mne to taky zajímalo,že biftek měl být z hovězího a byla jsem opravdu překvapená,čemu všemu se říká biftek!Ten správný je určitě z hovězího,ale názvy receptů nikdo z nás neovlivní.Taky jsem zde kdysi zadala recept,který dostal nejlepší ohodnocení v jednom časopise a tady se na něj snesla hora kritiky a pořád to jsou jedni a ti samí lidé,takže paní Gabrielo,nic si z toho nedělejte.

  • Vilemina | 18. 6. 2008 14:51

    Zdeno z JM, jsem ráda, že se ohledně chyb ať už gramatických či věcných, ozývá i někdo jiný.

  • Jana Remková | 18. 6. 2008 14:07

    Děkuji všem za vysvětlení,tak to by mne ale opravdu nenapadlo,mám takový kráječ na zeleninu a krájím na tom na nudličky hlavně mrkev,tak si myslím,že by to šlo i s tím bramborem a nemuselo by to být špatné.Zase jsme bohatší o zkušenost.Díky

  • Zdenka Korábová | 18. 6. 2008 12:16

    Bramborová sláma je ručně krájená syrová brambora o velikosti hrany cc1,5 - 2mm a následně zbavená škrobu upravovaná jako hranolky, ale je to fofr, hnedka se spálí. Výhodné je ji smažit na cedníku a naráz vyndat z oleje. Strouhamá brambora by se dala použít, ale bude to osmažený ponačkaný chuchvalec brambor. ´A to se musí strouhat na struhadle na velká očka, nikoli na jemném dírkování. Doma pro početnou rodinu by mě nikdo nepřemluvil, abych ji udělala, krájet brambory na slámu, tím se trestali učnové kuchařští ve špičkových restauracích. :-))

  • ladislava staffenová | 18. 6. 2008 10:33

    Díky,Jarko, vidím,že jsem neměla špatnou představu :-)Laďka

  • ladislava staffenová | 18. 6. 2008 10:31

    Jano,já mám představu,že bramborová sláma jsiou nastrouhané(nakrouhané,nevím jak to nazvat) brambory na tenké nudličky,já aspoň na struhadle mám takové husté malé otvory,kterými z brambor udělám tenké nudličky,(přirovnala bych to k silnějším vlasovým nudlím),prostě jedná se ozpůsob krájení brambor (jako hranolky),ale třeba se pletu a někdo to zde uvede na správnou míru :-)) Laďka

  • Jarka O. | 18. 6. 2008 10:28

    Bramborová sláma je skoro totéž jako hranolky, jen brambory nakrájíte mnohem jemněji na tenké dlouhé tvary hranolků.

  • Zdena z JM | 18. 6. 2008 09:28

    I mě trochu zarazil název tohoto pokrmu. Je to asi jako kdybyste napsali: "vepřový řízek z kuřecího masa". Slovo biftek vzniklo z anglického "beefsteak" a není to nic jiného než plátek hovězího masa. Ale vůbec zde nechci rozvíjet debatu na téma "názvy receptů". To jen tak na okraj.

  • Jana Remková | 18. 6. 2008 09:26

    No,biftek si přectavuji spíš z hovězího,nicméně kombinace vína a žampionů nemusí být špatná,takže bych řekla,že to bude taková dušená krkovice na víně a žampionech. Měla bych takový asi hloupý dotaz.Co je to bramborová sláma?Děkuji za případnou odpověď.

Vyberte, co chcete vytisknout
Kategorie: Maso & ryby & mořské plody Vepřové
Maso Vepřové Oběd Večeře Pečení Dušení Slovník pojmů
Použité ingredience v tomto receptu: Bílé víno Cibule Hořčice Olej Pepř mletý Sůl Vepřová krkovice Žampiony
Podělte se s přáteli o recept
Česká kuchařka Chodské recepty

Mohlo by vám zachutnat

Jablečný koláč

Jablečný koláč

Mleté maso se špenátem

Mleté maso se špenátem

Cizrnový guláš se zeleninou

Cizrnový guláš se zeleninou

Výborný kuskus

Výborný kuskus

Hromádkový smetanovo-tvarohový koláč

Hromádkový smetanovo-tvarohový koláč

Krtkův dort na plech

Krtkův dort na plech

Maso zapékané s cuketou a nivou

Maso zapékané s cuketou a nivou

Větrníky na plech - karamelové řezy

Větrníky na plech - karamelové řezy

Guláš

Guláš

Doporučujeme

35 minut
Tortilla s paprikou a pórkem

Tortilla s paprikou a pórkem

20 minut
Chřest s křupavou posýpkou a ztraceným vejcem

Chřest s křupavou posýpkou a…

35 minut
Nudle s hovězím masem a hoisin omáčkou

Nudle s hovězím masem a hoisin omáčkou

60 minut
Křehký dort s revení

Křehký dort s revení

20 minut
Sirup ze smrkových výhonků

Sirup ze smrkových výhonků

80 minut
Koprová omáčka se ztraceným vejcem

Koprová omáčka se ztraceným vejcem

10 minut
Domácí vanilkový a kakaový pribináček

Domácí vanilkový a kakaový pribináček

70 minut
Koláč z rebarbory

Koláč z rebarbory

45 minut
Grilovaná zelenina s omáčkou chimichurri a fetou

Grilovaná zelenina s omáčkou…

Poslední sledované recepty

48
Velikonoční nádivka
Velikonoční nádivka
47
Provensálské kuřecí paličky s cuketou
Provensálské kuřecí…
39
Rajčatový salát III.
Rajčatový salát III.
23
Sirup ze smrkových výhonků
Sirup ze smrkových…
22
Křupaví netopýři
Křupaví netopýři

Zajímavé články

Od pondělí do pátku: 5 jarních večeří, které zvládnete do 30 minut
Od pondělí do pátku: 5 jarních večeří, které…
Iva Janžurová slaví narozeniny! Oslavte je s ní a jejím nadýchaným dortem bez mouky
Iva Janžurová slaví narozeniny! Oslavte je s ní a…
5 nejlepších receptů ze zeleného chřestu: Na grilu, topince nebo s těstovinami
5 nejlepších receptů ze zeleného chřestu: Na…
Nejkrásnější květinové dorty: Pokochejte se rozkvetlou sladkou nádherou
Nejkrásnější květinové dorty: Pokochejte se…
KVÍZ: Znáte různé kuchařské fígle? Otestujte se!
KVÍZ: Znáte různé kuchařské fígle? Otestujte se!
AHA.cz Šíp kontra TV! Bavič vydal ostré prohlášení kvůli Všechnopárty

Šíp kontra TV! Bavič vydal ostré prohlášení kvůli Všechnopárty

Mimibazar Jak vybrat ten nejvhodnější běžecký pás na doma a proč je výhodné si ho pořídit

Jak vybrat ten nejvhodnější běžecký pás na doma a proč je výhodné si ho pořídit

Dáma.cz Která znamení by spolu neměla chodit, a už vůbec ne žít? Těmto to nebude fungovat!

Která znamení by spolu neměla chodit, a už vůbec ne žít? Těmto to nebude fungovat!

Blesk pro ženy Co o vás prozradí barva laku na nehty? Možná víc, než si myslíte

Co o vás prozradí barva laku na nehty? Možná víc, než si myslíte

Ženy.cz Chcete zeštíhlit obličej nebo zmenšit nos? Stačí oprášit štětce a oblíbenou beauty techniku

Chcete zeštíhlit obličej nebo zmenšit nos? Stačí oprášit štětce a oblíbenou beauty techniku

Blesk.cz Vila krásky Cary Delevingneové: Rok po ničivém požáru? Trosky za 106 milionů!

Vila krásky Cary Delevingneové: Rok po ničivém požáru? Trosky za 106 milionů!

SportRevue.cz Svatá přírodo! Petra Kvitová a 30 dalších nejprsatějších sportovkyň všech dob

Svatá přírodo! Petra Kvitová a 30 dalších nejprsatějších sportovkyň všech dob

Maminka.cz Máma dvojčat a trojčat: Jsem unavená, chybí mi randění s mým mužem. S pěti dětmi je to sakra těžké, ale my se nedáme!

Máma dvojčat a trojčat: Jsem unavená, chybí mi randění s mým mužem. S pěti dětmi je to sakra těžké, ale my se nedáme!

Blesk Horoskopy Sex podle horoskopu: Beran je živel, který vás strhne do víru vášně. A jaký je ve vztahu?

Sex podle horoskopu: Beran je živel, který vás strhne do víru vášně. A jaký je ve vztahu?

  • Recepty.cz
  • Senzační bifteky se žampióny
 
  • © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Jednotná kontaktní místa / Single Points od Contact