• Blesk.cz
  • |
  • Blesk pro ženy
  • |
  • AHA!
  • |
  • Dáma.cz
  • |
  • Maminka.cz
  • |
  • E15.cz
  • |
  • Reflex.cz
  • |
  • FITweb.cz
  • |
  • Ženy.cz
  • |
  • MojeZdraví.cz
  • |
  • více Created by potrace 1.13, written by Peter Selinger 2001-2015
    • Ábíčko.cz
    • Auto.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FinExpert.cz
    • iSport.cz
    • MobilMania.cz
    • SportRevue.cz
    • Živě.cz
    • Sazka eLEAGUE
Recepty.cz - logo
  • Oblíbené recepty
    • Sezónní recepty
    • Nejlépe hodnocené
    • Poslední komentáře
    • Tip - týdenní menu
  • Nejnovější
  • Suroviny
  • Světová kuchyně
    • Česká
    • Slovenská
    • Francouzská
    • Italská
    • Čínská
    • Řecká
    • Mexická
  • Rady
  • Magazín
  • F.O.O.D.
  • Videorecepty
  • Přihlásit se
  • Vložit recept
  • Přihlásit se
Recepty.cz - logo
Pokročilé vyhledávání Podle ingrediencí
Vložit recept
Zdravý oběd Rychlá večeře Chuťovky Polévky Maso Omáčky Přílohy Těstoviny Moučníky Zdravé Rychlé Sladké Dezerty Velikonoce
  • Recepty.cz
  • Sachrův dort
Napište svůj komentář k receptu

Sachrův dort

autor: Jana z VM
0.0
moje hodnoceni
4.4
hodnotilo: 109
doba přípravy: 60 minut
obtížnost: snadné
Vložit do kuchařky Vložit do nákupu Vytisknout recept
Sachrův dort
Sachrův dort
Sachrův dort
Sachrův dort
Sachrův dort
Sachrův dort
Sachrův dort
Sachrův dort
6fotografií
Nahrát fotku
 

Suroviny

8 porce
    • 150
      g hladká mouka
    • 6
      ks vejce
    • 150
      g moučkový cukr
    • 1
      balíček vanilkový cukr
    • 1
      lžička prášek do pečiva
    • 150
      g hera nebo máslo
    • 150
      g čokoláda na vaření rozpuštěná
    • čokoládová poleva
    • 30
      g kakao
    • 1
      sklenice meruňkový džem

Postup přípravy receptu

1
Zjistila jsem, že sachrův dort není v těchto oblíbených webových stránkách, proto jej posílám, i když to můj vlastní recept do včerejšího dne nebyl. Protože jsem jej vyzkoušela a je výborný, chci se o něj podělit s ostatními.
2
Ve šlehači ušleháme 150 g másla s 150 g cukru moučka. Přidáme vanilkový cukr a postupně zašleháme 2 celá vejce a 4 žloutky. Potom přidáme rozpuštěnou čokoládu - lehce vychladlou. Ušleháme sníh ze 4 bílků a namícháme si mouku s práškem do pečiva a kakaem. Potom postupně do ušlehaného krému zamícháme střídavě směs mouky a sníh. Dobře promícháme a pečeme v dortové formě o vel. asi 26 cm - vymazanou a vysypanou kokosem, nebo ořechy, či strouhankou.

RADA: Jak skladovat vejce?

3
Pečeme při 170 °C asi 40-45 mim. Vychladlý dort vyklopíme, rozřízneme, potřeme meruňkovým džemem, potřeme džemem i vršek a celý jej natřeme čokoládovou polevou. Dáme vychladit do druhého dne a potom krájíme nožem, namočeným v horké vodě, aby čokoláda nepraskala. Je možné upéct jej také na plechu, potřít pařížskou šlehačkou a polít čokoládou.

RADA: 5 vychytávek, které využijete nejen při pečení sladkého!

4
Je opravdu vynikající!
Podělte se s přáteli o recept

Podobné recepty

Sachrův dort  IV.

Sachrův dort IV.

Čokoládový dort ala Sacher

Čokoládový dort ala Sacher

Sacher dort

Sacher dort

newsletter

Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty!

Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy.
Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informační společnosti a seznámil/a jsem se s informací o zpracování osobních údajů .

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.

 

Komentáře k receptu

  • Eva | 19. 11. 2016 15:53

    Ahoj Jani. Musím pochválit Váš recept. Dort pro veliký úspěch peču každou chvilku, vlastně i teď :-)

  • mARTINA | 2. 11. 2016 17:10

    Podle tohoto receptu peču asi pátý dort a vždy byl výborný. Nikdy se doma dlouho neohřál :-)

  • Jou jou. | 28. 1. 2016 14:25

    Doufám že se vám povede,i gramatika. Jou jou se loučí,jou jou. :-P

  • karol | 27. 7. 2015 08:56

    ahoj fakt by jste mi ten dort doporučili moje kamaradka říkala že nenídobrý ale ja ho chci i přes to zkusit tak doufam že se my povede 8-) :-! O:-)

  • michalka.01 | 6. 6. 2015 19:06

    Dortík výborný , manžel který není na sladké :-) tak mu moc chutnalo a tchyne také chválila :D

  • Marta | 4. 3. 2015 17:59

    Máslo i vejce(rozklepnuté) musí mít stejnou teplotu.Tedy máslo,aby bylo hezky změklé a vajíčka si též nechte delší dobu rozklepnuté třaba v hrnečku.

  • iris | 14. 11. 2014 13:28

    Sakra tak mě se to srazilo,máslo s cukrem jsem ušlehala,ale jak jsem tam rozklepla ty dvě vejce a šlehala dál,tak se mi to zdrclo co mám špatně prosím?Děkuji :-\

  • zuzanka | 27. 10. 2014 16:17

    ahojte mě je 18 a mírovi je 16 :-( :-) :-) :-) :-* :-* :-* :-* <3 <3 <3 <3 <3

  • zuza | 27. 10. 2014 16:07

    no moc receptu tam neni ale ten čokolodalovej je nam :-* :-* :-* :-* :-* a je mi 18 a mímu kamaradovi mírovi je 16. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

  • Jirkab | 11. 8. 2014 22:57

    Dort se mi povedl, chutnal skvěle. Doporučuji :-)

  • Hanula88 | 17. 6. 2014 14:07

    Výborný, dělala jsem již několikrát, těsto vydrží krásně vláčné i několik dní.

  • Seresei | 15. 6. 2014 07:48

    tak jsem vyzkoušela a je vážně skvělý a jednoduchý, akorát polevu musím vylepšit :) přidám fotku

  • Nessi | 1. 3. 2014 14:57

    Snad se povede O:-)

  • nicholas magera | 1. 3. 2014 14:55

    Prave ho delame ale nevime jak to dopadne ;-) :-)

  • mája | 13. 2. 2014 07:28

    lidičky vy jste šikovný,že se do toho pustíte,všem dávám velký BOD. <3 <3 ;-) ;-)

  • Piskoot | 12. 2. 2014 22:23

    Dnes jsem dělala příteli k valentýnu, nechám odležet a uvidíme jak bude chutnat :-) (můj je ten poslední obrázek) je to můj první dort v životě, jinak kromě bábovky ani nepeču tak jsem zvědavá :D

  • Zuzka | 14. 1. 2014 20:13

    dnes jsem dělala synovi k narozeninám, je opravdu výborný, jemný, nadýchaný a celkem jednoduchý, díky za recept 8-)

  • Ilča | 18. 11. 2013 10:07

    stane se něco když sem zapoměla na to kakao? :D mě z toho picne hlavně že se na to tak soustředím :-!

  • Soňa | 5. 11. 2013 18:56

    Je prostě nejlepší. BOMBA, SUPER

  • Marie | 15. 9. 2013 20:21

    Já po zkušenosti s vanilkovými rohlíčky používám vždycky do všeho máslo.

  • Marie | 15. 9. 2013 20:17

    Skvělý recept. Použila jsem směs dvou čokolád Lindt a broskvovou domácí marmeládu. Všichni ho chválili, že prý chutná jako z cukrárny :-) Moc děkuju za recept

  • osoba | 6. 9. 2013 13:04

    Co je lepší? Hera nebo máslo?

  • Esí | 13. 7. 2013 12:41

    Hrozně dlouho jsem heldala nějakej recept na sachr, který by se mi zalíbil a padl mi do oka tenhle. Te´d se mi dortík peče v troubě a určitě bude vynikající, protože to už jsem poznala z ochutnávky těsta na korpus. Všem doporučuju a autorce děkuju! ;-) :-) <3

  • Filipa | 1. 4. 2013 01:08

    Zrovna jsem ho dopekla a vychladila. Posypala jsem ho nakonec drcenymi ořechy Je oravdu luxusní. Děkuji za tip :-)

  • zmjklllllllmmmmmmmmmmmmmmmmmmm-ůp)¨¨8987787421+0000000000000000000000000044440000000000000000000000000000000000000111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111110000000000000000000000000000000123456789 | 28. 3. 2013 14:27

    :-P ;-) :-( :-) :'( :-X :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-)) <3 <3kighgfuzfix <:-) <:-) <:-) <:-) <:-) <:-) <3 <3

  • Hana | 28. 1. 2013 19:33

    Nikdy jsem dort nepekla, ale tento zvládla i taková knedla jako já :-). Je vynikající!!! Z jednoho těsta jsem udělala dva malé dortíky. Na dotazy komentujících předchůdkyň - těsto se mi při pečení zdvojnásobilo ;-). Díky moc za recept! :-*

  • gabi | 25. 1. 2013 13:59

    chci se zeptat nikdy jsem ho nejedla ale dělala jsem ho kamarádce a nevím zda má naběhnout či ne... mohla bych info? zda se má zvednout a okolik či ne? Ať vím pro příště díky

  • Hen ta osoba :D | 31. 8. 2012 13:18

    Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli nevíte co dělám špatně, protože můj dort není vůbec nadýchaný.. Děkuji Osoba ;-) P.S. Dort je jinak vynikající, i když ale není nadýchaný, moc dlouho nevydrží 8-)

  • crazymaverick | 11. 8. 2012 19:56

    Sachrův dort podle tohoto receptu je výborný. Můžu jen doporučit.

  • petussska
    petussska | 12. 6. 2012 13:24

    Dort jsem dělala o víkendu, akorát jsem místo meruňkové marmelády použila třešňovou a bylo to vynikající, polevu jsem použila doporučenou od "hubky", opravdu vůbec nepraskala a chuťově byla taky super...jsem spokojená a tenhle recept rozhodně řadím mezi mé oblíbené :)

  • gaborka | 5. 6. 2012 14:32

    výborný, těsto bylo nadýchané, když budu dělat i čokoládový dort, tak použiju tento recept na těsto... <3 <3

  • quaczenka
    quaczenka | 23. 4. 2012 11:41

    Výborný, ihned se po něm zaprášilo! ;-)

  • imagoimagor | 11. 4. 2012 14:55

    Byla to pecka. Mám dobrý tip: džem před potřením ohřejte, má pak tekutější strukturu a krásně prosákne celým korpusem. Čokoládu pokud možná co nejkvalitnější a pokud se podaří, zkuste proříznout korpus dvakrát, nehrozí pak, že by byl suchý. Výborný recept! Martina

  • Elen | 3. 12. 2011 14:40

    Jen se po něm zaprášilo, píšu si recept do oblíbených, díky!

  • hubka | 30. 9. 2011 17:30

    Dortík je opravdu výborný. A jestli můžu doporučit, mám skvělý recept na čokoládu. Je vláčná a nepraská pri krájení, ikdyž se vyndá z lednice. 200g čokolády na vaření, 100g másla, 100g moučkového cukru, 100g bílého jogurtu (nebo tvarohu, zakysané smetany či něco podobného) čokoládu rozpustit, pak vmíchat úplně rozpuštěné máslo, pořádně smícháme. Přidáme cukr moučku a nakonec jogurt. A hned můžem polít tu dobrotu. Vyzkoušeno a hlavně NEPRASKÁ :-) ;-)

  • fojtik | 21. 9. 2011 09:57

    Skvělé,rychlé a chutí není moc daleko od originálu.

  • lenislava | 31. 5. 2011 10:50

    rychly a vynikajici 1 :-P

  • brzdka | 15. 5. 2011 19:54

    Můj 1. upečený dort a moc dobrý, přizdobila jsem ho lehce marcipánem a chuťově to nevadilo :-) ...Díky za recept

  • klarka | 26. 4. 2011 19:32

    nam nam

  • ŠKORNÍKOVÁ | 9. 4. 2011 16:56

    Já to tak udělala a nabyl nerovnoměrně při pečení do tvaru polokoule.Asi to tak nemá být.A myslím že mohl mýt větší na výšku. :-\

  • Klára K. | 9. 4. 2011 15:06

    Podľa toho, ako ho budete mať vysoký, ale podľa mňa stačí jeden krát. Môžem ho doporučiť.

  • ŠKORNÍKOVÁ | 9. 4. 2011 14:19

    Prosím vás kolikrát přeříznout?Děkuji. :-\

  • Z-Zuzi | 23. 3. 2011 10:53

    Rychlý a moc dobrý!

  • Dety | 20. 3. 2011 11:14

    Tak tedy nevím, jestli se na sarchův dort přidávají jahody :-\

  • Evicka | 17. 2. 2011 16:19

    Mám dotaz co je ta čokoládová poleva? obyčená rozpuštěná čokoláda na vaření? chystám se na to

  • Mací | 28. 1. 2011 11:07

    Dneska budu péct dort pro kamarádku zítra k narozkám, protože vypadá fakt báječně <3 . Akorát teda místo meruňkový marmelády tam zkusim dát borůvkovou, protože jí má ráda. Tak jsem zvědavá jak to dopadne. Jenom se chci ještě zeptat, jestli se tou marmeládou potírá i po obvodu? Jinak mi držte palce, bude to můj první dort, jsem na to moc zvědavá jak to dopadne O:-) Jo a ještě prosím o radu, jestli někdo máte zkušenost s marcipánem, potřebuju z něj udělat postavičku nahoru na dort místo zdobení 8-)

  • Zita Matejkova
    Zita Matejkova | 3. 12. 2010 09:15

    Je opravdu výborný, mám téměř identický recept, mohu jen doporučit, já přidávám ještě pár lžic rumu :-) , foto přiloženo a dávám za 1.

  • Jaroslava Kozická | 1. 10. 2010 08:08

    Včera jsem udělala svůj úplně první dort v životě a to rovnou Sachr!! :-) Dort se néjen povedl, ale i výborně chutnal, jen se po něm zaprášilo :-)) Sice jsem ho v troubě nechala udávaných 40minut,ale dal se vyndat klidně už po 30ti minutách. Jinak dobrý recept, výborný dort, vřele ho doporučuji všem.

  • Petra Zmrzlíková | 11. 8. 2010 10:21

    Dobrý den, tak včera jsem vyzkoušela tenhle recept a myslím, že se dort povedl. Jen, co se týče pečení, tak jsem korpus musela vytáhnout z trouby už po cca 30 minutách. Místo meruňkového džemu jsem použila višňový, tak snad bude dort chutnat. Teď ho nechávám uležet než přijede návštěva, tedy pokud ho nenačneme s přítelem..vypadá totiž vábně :-) Děkuju za fajn recept, zvládla jsem to, i když nemám mhoho zkušeností.Dávám velkou 1 :-) PS: Jako čokoládu na vaření doporučuji tu, co prodává L...Obsahuje 55% kakaa a je výborná.

  • Dagmar Suchomelová | 4. 6. 2010 23:29

    No musím se hned ke všem příznivcům přidat!Dort byl opravdu mňamózní!!!Vláčný, poctivý a strašlivě dobrý. Všichni moc chválili. Chystám se zopáknout na mámčiny narozeniny.Hodnotím za 1!

  • Petule B. | 23. 3. 2010 18:58

    Peču tento dort už po několikáté a je můj nejoblíbenější. Buď ho dělám klasický - marmeláda + poleva, nebo ho plním různými krémy a ovocem. Ještě nikdy nezklamal.

  • Radka Hudská | 14. 1. 2010 23:56

    Výborný recept na dort. Doporučuji dělat ze dvou dávek do větší formy. Po rozkrojení jsem spodní půlku ještě prokapala pomerančovým juice, namazala meruňkovou marmeládou, horní vrstvu pak také prokapala juice. Celý dort namazala marmeládou polila čokoládou a jako krém jsem použila lanýžový:V teflonové pánvi na mírném plameni rozpustit 350g čoko na vaření, 3dcl smetany na šlehání, 90g másla. Míchat dokud netvoří hladkou, lesklou směs. odstavit a vmíchat 2 pol. lžíce koňaku nebo pom. likéru. Nechat víc jak 2,5 hod chladnout a občas promíchat. Pak jen jednoduše naplnit do sáčku a zdobit.Výborný pro mě za recept na korpus velká 1.

  • Jarka O. | 5. 11. 2009 14:12

    Pajo, pokud nemáte mřížku, na které se moučníky polévají čokoládou, je dobré korpus podložit alespoň papírem na pečení. Po zatuhnutí čokolády se papír lehce odloupne a nic se nepřilepí ;-)

  • PajaP *** | 5. 11. 2009 11:40

    Cast coko zustala tuha na dne misy a blbe se odstranovala:-(

  • Jana Řezníčková | 22. 6. 2009 12:26

    Tak, Táňo, udělala jsem ten výborný krém podle Vás. Dort jsem dělala z celé dávky, prokrojila - jen jednou, příště musím dvakrát a krém z dvojité dávky - pokapala rumem, potřela tím výborným krémem, který krásně ztuhnul, pokladla kolečkami banánu a půlkami jahod. Druhou půlku dortu jsem ještě potřela meruňkovým džemem, pokapala rumem, zakryla první půlku. Nechala chvilku ztuhnout a celé hojně potřela čokoládovou polevou, kterou dělám z čokolády na vaření a sádla. Výborně ztuhne, leskne se a vůbec se neláme při krájení. Dort v ledničce ztuhnul, druhý den jsem jej zabalila do alobalu a krásně dovezla až do Pardubic. Chutná výborně !! Stačí kousek, protože je to fakt BOMBA!!! Díky za radu.

  • Jana Řezníčková | 18. 6. 2009 08:54

    No, Peťo, moc díky za uznání. Jsem ráda, že Vám moje recepty přišly vhod a chutnají :).....

  • Petra Dokládalová | 30. 5. 2009 20:04

    Dobrý den, dnes jsem pekla Sachrův dort a jako vše co jsem zatím dělala z receptů Jany z VM je naprosto výborný. Doporučuji všem a hodnotím za 1.

  • Táňa K. | 22. 5. 2009 18:08

    Není zač, Jani. Jen dodám, že hustotu krému můžete ovlivnit množstvím rozpuštěné čokolády, čím více čokolády, tím bude krém tužší a hutnější, ale vůbec nevadí, pokud bude při roztírání trochu tekutý, protože v dortu pak sám hezky zatuhne. Tak doufám, že se povede.:-)

  • Jana Řezníčková | 21. 5. 2009 10:33

    Díky moc, už si to tisknu, abych to nezapomněla a určitě vyzkouším - příležitost brzy bude,mladší syn bude mít v červnu 25, tak to prubnu:))

  • Táňa K. | 20. 5. 2009 17:59

    Jani, ráda napovím.:-) Krém jsem udělala z tabulky čokolády a půl kelímku smetany ke šlehání. Čokoládu nechám rozehřát ve smetaně a nechám vychladlé uležet v lednici cca 1 hodinu, během níž to pěkně zhoustne. Dort jsem pekla z polovičního množství těsta (viz můj předchozí komentář) v malé dortové formě (průměr 18 cm), prokrojila jsem ho nadvakrát, vnitřek korpusu jsem bohatě pokropila rumem, potřela krémem a pokladla kolečky banánu, na vršek korpusu jsem pak nanesla vrstvu bílé šlehačky a dozdobila pařížskou šlehačkou z půlky kelímku smetany a ledových kaštanů. Sice na to padlo dost čokolády, ale občas to určitě nevadí a po uležení je to velká bašta.:-)

  • Jana Řezníčková | 20. 5. 2009 15:07

    Velice zajímavá obměna, Táňo. Můžete napovědět, jaký že jste to ten smetanovočokoládový krém dělala a jak jste všechny ty "dobroty" vrstvila ??

  • Táňa K. | 19. 5. 2009 15:54

    Toto těsto jsem použila v polovičním množství na malý domácí dort prokládaný banány, smetanovočokoládovým krémem a pařížskou a bílou šlehačkou. Těsto se skvěle osvědčilo, upečený korpus byl výborný, kyprý a šel velmi dobře prokrojit. Dort byl nesmírně lahodný a také se velmi rychle snědl.:-) Recept jistojistě zopakuji a dávám 1.

  • jaroslav krejza | 27. 4. 2009 07:51

    díky za kompliment, ale možná že je to jak v tom přísloví o bramborách a hloupém sedlákovi, já sice hodně a rád vařím, ale peču jenom zcela vyjímečně, v tom je moje žena daleko přede mnou

  • Jana Řezníčková | 24. 4. 2009 12:09

    to jste teda, Jaroslave, machr! Na to jsme nikdo, kdo tento dort zkoušel, nepřišel. No, určitě byl výbornej a díky za tip !!! Určitě vyzkouším, protože jsem zvědavá....:))

  • jaroslav krejza | 24. 4. 2009 08:09

    Ale ano, z tohoto těsta do klasické 2-dílné hliněné formy na beránka. Pekl v horkovzdušné troubě na 180, ale na na rozdíl od klasického dortu asi 1 hod.

  • Jana Řezníčková | 22. 4. 2009 09:53

    Jaroslave, a to jste toho beránka dělal taky z tohoto těsta? Ale asi ne, pekl by se asi dost těžko. Nebo jak to je?

  • jaroslav krejza | 22. 4. 2009 08:14

    zdravím, přihlásil jsem se jenom kvůli tomuhle receptu, který je naprosto skvělý. Vyzkoušel jsem ho téměř na celém příbuzenstvu a vždycky s velkými ovacemi. Největší úspěch jsem sklidil za velikonočního beránka.

  • Jana Řezníčková | 25. 3. 2009 10:55

    Máš pravdu, Františko, mě to netrápí, ale jen se člověk diví..... ale už to dávno neřeším, není to poprvé a nejsem v tom vůbec sama :)

  • Frantiska :) | 24. 3. 2009 20:13

    Jani, se tim netrap :) ja co jsem se podivala, jake recepty jsou v top10 ... tak na hodnoceni nedam

  • Jana Řezníčková | 23. 3. 2009 07:44

    Zase si někdo "hrál" s hodnocením?? Myslím, že když byl dort v nejlepších deseti, určitě si nezaslouží to, aby se úplně vypařil.....Jo, jo, to máme "znalce"----

  • Anna Kotábová | 16. 3. 2009 20:56

    no, aby to bylo fér, někdo třeba vážně na pečení moc talentu nemá, ale myslim že s trochou trénování se to určitě dá překonat,přecijenom na konci většinou čeká sladká odměna =) jinak pro úspěch jsem dnes pekla zase takže všichni:do toho!

  • Jana Řezníčková | 16. 3. 2009 12:41

    No, Aničko, a to některý zkušený kuchařky naříkají, že to "neumí".... to je jen lenost, viď?

  • Anna Kotábová | 15. 3. 2009 19:37

    Tak po dlouhé době jsem se zase pustila do pečení. Tento recept je jednoduchý a výborný. Dokonce i přes nedostalek hladké mouky, místo které jsem použila polohrubou, dopadl dort nádherně a druhý den už po něm nic nezbylo. Důkaz že i 15-ti letí tohle zvládnou =)

  • Jana Řezníčková | 9. 3. 2009 09:29

    Tak to jste mě, Jano, moc potěšila! Jsem ráda, že se Vám tak povedl a chutnal! Je opravdu vláčný a s meruňkovým džemem vynikající. A ta čokoládová poleva nahoře.... prostě pochoutka.

  • Jana Koutská | 7. 3. 2009 11:24

    Jano z VM, i já musím zapět ódy na váš dort, ikdyž, jak píšete, ho za svůj nepovažujete. Přesto jsem ráda, že jste sem tento recept dala. Přiznám se, že sachrův dort jsem měla mezi svými spíše méně oblíbenými dorty (mám ho zafixovaný jako suchý dort), od včerejška ho budu řadit do top ten mých nejoblíbenějších. Dort je výborný a vláčný a s meruňkovou marmeládou pikantní. Všem doporučuji a kdo se teprve rozhoduje, jestli ho upéct, tak neváhejte a hurá do něj - pochvala zaručena;-)

  • Markéta Blažková | 17. 2. 2009 17:22

    před chvílí jsem ho dopekla, na vrchu se oběvily pouze malinké prasklinky a pekla jsem na 160v horkovzdušné troubě-20minut mírně pootevřené. A vršek jsem ještě posipala cokoládovým zdobením a domácí mer. marmeládu ohřála a rozmixovala. tak doufám že bude chutnat, plánuji ho odležet alespoň 2dny

  • Olga Filipi | 5. 1. 2009 12:56

    Preji hezky den..tak jsem tento dort zkusila upect manzelovi k narozeninam a mel uspech...davam za jedna....polevu jsem udelala z cokolady na vareni a aby se lepe krajela a byla mekci,tak jsem do polevy pridala trosku vody svarene s glukopurem a merunk.marmeladu jsem smichala s pomeranc.dzemem....Diky za skvely recept....

  • vilda babič | 21. 12. 2008 09:26

    upekla jsem ze zvědavosti pro manžela,celkem dobrý, více mi chutnal až po několika dnech uležení,není to úplně náš šálek čaje,ale pro ty co jim chutná tento styl musí být vynikající,těsto krásně vláčně, suchý není a stačí ho kousek....dávám za 1,Babičová

  • Olga . | 2. 12. 2008 23:45

    For Marsí; jmenuji se OLdřich GArgulák :-()

  • Marsí *** | 2. 12. 2008 23:02

    Promiňte, ale budu momentálně dost tzv. "mimo mísu".... je to záměr, že "Olga" formuluje komentáře v mužském rodě?..Nebo žije v zahraničí a neřeší mužský a ženský rod...:-))) omlouvám se všem zúčastněným, ale jsem baba zvídavá, skoro zvědavá řekla bych a zajímá mně to....:-))))

  • Olga . | 2. 12. 2008 10:40

    Právě jsem narazil na zajímavé stránky, pokud někdo před vánoci neví co s časem, tak tady máte další original recepturu: >>> http://fred.zimmer.name/vap/4/Db/p34/i694/s11/sachertorte_-_original-rezept_ <<< a video: >>> http://www.spiegel.de/video/video-25316.html <<< Lépe vidět, než 100x slyšet-tady lze odpozorovat mnohé grify (platné nejen pro Sacher) o kterých můžeme klábosit na DISKUZÍCH :-())

  • Olga . | 1. 12. 2008 18:17

    Líbí se mi poslední Janina glosa :-) Před časem jsem se profesně (profesionálně ?-) věnoval SACHEROVI; měl jsem možnost vidět výrobu dortů v Simmeringu-pár detailů: k pečení nepoužívají obvyklé "ráfky", ale formy se zaoblenou hranou (toto se pozitivně projeví při potahování). Těsto ve formě po obvodu "vytahují"-korpus je po upečení rovný. Pro lepší manipulaci kladou korpusy na papundeklové terče. Vřelý marmeládový rozvar, odhaduji 400g na dort pr.22cm, po zavadnutí potahují vlažnou (tedy hustou) polevou v množství min.300g-na ploše vrstva asi 5mm. ... Kdesi se nějaký šéf chlubil že zpracují tuny prvotřídního kakaa (v rozporu s recepturami, kde je zmiňována pouze čokoláda-samozřejmě pouze prvotřídní) Osobně používám na těsto i polevu pouze kakao :-o)

  • J. P. | 26. 11. 2008 13:21

    Opravdu výborný ,dávám 1*

  • Eva Kalkušová | 31. 8. 2008 20:36

    Včera jsem dělala tento dort jako můj úplně první dort a až na trošku zmastěné zdobení dopadl výtečně, těsto bylo naprosto exkluzivní a chutnal převelice, takže tímto za recept moc a moc děkuji :))

  • Vlaďka Dary | 14. 3. 2008 14:05

    Dnes jsem ho upekla synkovi k narozeninám,ale s pařížským krémem...vypadá to na velikou mňamku...Díky za prima recept!:-)

  • Jana z VM | 14. 3. 2008 11:03

    Děkuji za pochvalu, která mi tak moc nepřísluší, ale moc mě těší, že chutná i dalším, kteří jej vyzkoušeli. Fakt je výborný a velice jedlý !!!

  • Helena Vobrová | 13. 3. 2008 14:16

    Paní Jano, moc děkuji za recept, dort jsem dělala na zkoušku, co kdyby se mi nepovedl. Nejsem moc zručná cukrářka, spíš pekařka. Ale povedl se hned, všichni se moc oblizovali. Určitě ho brzy zase udělám. Díky :-)))

  • Anonym | 28. 2. 2008 12:50

    ahoj, včera jsem upekla drahému k narozeninám, zatím jsem ho nechutnala, ale vypadá i voní báječně. taky mi nahoře praskl, ale marmeládou a polevou jsem to zamaskovala:-) Každopádně název bych neřešila, vždyť je to fuk. Vsadím se, že všichni ti prudiči si objednávají "turka" a ten taky s tureckou kávou nemá nic společnýho :-)

  • Lucie Roskanukova | 14. 1. 2008 12:31

    Tento Sachr je opravdu vyborny! Je dokonce chutove lepsi nez u nas v cukrarne.:-D

  • Katka Kosmova | 26. 8. 2007 08:46

    Je opravdu vynikající a hlavně jednoduchý na přípravu.

  • Jana z VM | 25. 6. 2007 15:41

    Lenko, omlouvám se, že teprve nyní odpovídám, asi už jste ji sama dělala, že? Já dělám čokoládovou polevu tak, že ve vodní lázni rozpouštím čokoládu na vaření a dávám do ní velkou lžíci sádla, podle pořeby a množství čokolády přidávám sádlo. Poleva je krásně lesklá a dobře se krájí, neláme se !Josefe, jestli se nedává prášek do pečiva, nevím. Já jsem našla tento recept, kde prášek je a dort je bezvadnej. Opět jsem jej dělala a tentorkát s jahodovou marmeládou, čokoládovým krémem, jahodama a želé nahoře. Byl vynikající !! Nikomu nevadilo, že je tam "barbarský" prášek do pečiva. Chachá !!

  • Josef | 24. 6. 2007 18:13

    Do praveho Sacherova dortu se prasek do peciva nedava. Informace o tom podava "Das grosse Sacher-Kochbuch". Pouziti prasku do peciva dotycna kucharka oznacuje jako barbarstvi. Nadychanosti dortu se dosahne naslehanim extremne tuheho snehu (s krupicovym cukrem!), dale je treba nechat troubu prvni ctvrthodinu peceni na prst pootevrenou, aby masa nabyla a presto nevytvorila krustu. Hodne stesti!

  • Lenka | 26. 5. 2007 18:42

    Dobrý den, paní Jano, ráda bych se zeptala na tu čokoládovou polevu,jak ji děláte?Děkuji

  • M S | 4. 5. 2007 11:38

    Zdravím, i já jsem zkusila tento recpt a těsto bylo výborné (nezkoušel někdo to zjednodušit tím, že vše smíchal najednou - bez posutpného přidávání ingrediencí a sněhu? pokud ano zajímal by mě výsledek). Po rozkrojení vypadal piškot tmavě jako kdyby byl sražený ale nebylo a dort byl výborný. Má s tím někdo zkušenosti, že po rozkrojení je tak tmavý jako sražený?

  • Oli | 6. 11. 2006 13:50

    Dort byl výborný, už těsto vypadalo krásně a bez problémů se upekl. Dávám 1 s hvězdičkou!

  • Jana z VM | 26. 9. 2006 06:55

    Tak je to fajn, že se zdařilo a určitě příště i s hladkou moukou. Já jej taky budu brzo dělat, je to velice vděčná pochoutka. Zdravím !!

  • Ida Juřicová | 25. 9. 2006 16:25

    Jani,tak jsem ho pekla,ale pouzila jsem hrubou mouku,dle jineho,ale jinak temer stejneho receptu a povedl se!Vsem moooc chutnal,tak priste zkusim hladkou mouku:-)

  • Jana z VM | 25. 9. 2006 07:56

    Ido, tento dort mám vyzkoušený mnohokrát a když nejste začátečnice, nemáte se čeho bát.

  • Ida Juřicová | 18. 9. 2006 17:07

    Chystam se tento dort pect,ale jsem trosku v rozpacich.Mrkla jsem se na internetu po tomto receptu a u vetsiny pisou na toto mnozstvi mouky a cukru 8 nebo 10 vajec.Anebo davaji i vice cukru,mouky a masla.Take postup se tam trochu lisi-napr.do rozpustene cokolady zamichat zloutky.Ne ze bych tomuto receptu neverila,jen se bojim,abych to nezpackala.Nejsem sice zacatecnik,ale jistota je jistota:-)

  • Pavlína Mocová | 26. 5. 2006 12:12

    Upekla jsem ho v dortové formě, rozkrojila 3x/šlo to protože je takový hutný/ a dala angreštovomeruňkovou marmeládu.Rodina se mohla utlouct.Jen cukru jsem dala 130g a úplně to stačilo.

  • Jana z VM | 27. 3. 2006 13:46

    Dort peču ve formě asi 26 cm v průměru a je vysoký asi 6 - 7 cm. Když ho budete péct ve větší formě, bude nižší, ale to by snad nevadilo, však se jenom jednou rozřízne a kdyby byl moc nízký, tak jej nechte tak a potřete jej džemem nahoře. Bude i tak moc dobrý, protože krásně voní čokoládou a je vláčný !!

  • Romana | 27. 3. 2006 13:38

    Nevíte někdo jak je tento dort vysoký, když se upeče ve velké dortové formě? Chtěla bych ho zkusit, ale mám strach, že bude hodně nízký.

  • Jana z VM | 27. 3. 2006 12:41

    Petře, myslím, že nemusíte mít žádné další fígle, stačí dodržet postup. Tento dort je fakt výborný, úplně stačí potřít jej meruňkovým džemem, nahoře taky a dobrou čokoládovou polevu na to a je hotovo ! U nás vždycky zmizí hned, jak poleva ztuhne .:o)) A vyzkoušejte udělat polevu z čokolády na vaření a sádla ! Perfektně se leskne a krásně se krájí, vůbec se neláme.

  • Petr Vondráček | 27. 3. 2006 12:03

    Díky za recepty, konečně jsem našel sacher dort, budu ho péct kamarádce k narozeninám v pátek, tak doufám, že se vyvede, kdyby jste někdo ještě měli nějaké připomínky nebo fígly, jak na to, tak to sem umístěte. Dort budu péct až ve čtvrtek

  • Jana z VM | 14. 3. 2006 14:09

    Já jsem jej dělala již mnohokrát a je vynikající, dost vláčný.

  • Miloslava Davidova | 13. 3. 2006 17:07

    Mám vyzkoušené pouze bez kakaa, na špičku nože prášek do pečiva. Ostatní poměr můstává, mouka napůl hladká s polohrubou. Půl hodiny šlehám rozpuštěnou vychladlou čokoládu se změklým máslem,pak postupně přidám žloutky s cukrem a nakoen sníh s moukou. Myslím, že ten recept je takový mokřejší a lepší.

  • Di | 12. 3. 2006 08:06

    Ta poleva je opravdu mimnořádná již na pohled.

  • Helena | 11. 3. 2006 09:15

    Ja jsem zase slysela,ze to tajemstvi Sachrova dortu je jenom v poleve.V pekarne hotelu Sacher pecou doty ruzni zamestnanci a receptura neni tajna,Je ale jeden clovek,ktery opatruje vsechny korpusy polevou a nikdo jiny ho nemuze nahradit.?.Do cokolady se dava tekuta glukosa(ne sacharosa z cukru).Co je ale tim tajemstvim,pry nikdo nevi.Nosi si neco sebou,nebo zna technolgii?

  • Hanka | 10. 3. 2006 13:33

    Dnes jsem pekla sachr podle tohoto receptu. Nejdříve jsem si přečetla vaše poznámky a dost jsem se toho bála. Musím přiznat, že postup byl pro mne dost náročný, ale výsledek stál za to. I když čokoládové moučníky nemusím, moc mi chutnal a i přítel, který jen tak něco neocení, řekl, že je výbornej. Díky

  • Di | 3. 3. 2006 13:10

    On i ten pravý Sachr je, Soňo, trochu suchý. Ochutnala jsem ho a už více nemusím, ale jak píše paní Jarmila, dušička má pokoj .......

  • soňa papáčková | 3. 3. 2006 11:57

    Vyskusala som tento recept, ale musim povedat, ze som bola troska sklamana, ocakavala som od neho viac. Dort nebol zly, ale bol dost obycajny, trocha suchy. Asi som mala privelke ocakavania... Ale urcite to nebolo to najhorsie, co som kedy jedla.

  • jarmila | 27. 10. 2005 11:15

    Ahoj kuchtičky - včera jsem byla ve Vídni a ten Sachr jsem konečně u Sachrů ochutnala.Tak drahý kousek dortu jsem ještě nejedla a asi ani jíst nebudu (4.50 eu).Ale celý rok jsem se na to těšila, tak jsem šla do toho.A chuť? Moc dobrý - v půlce přeřízlý a potřený meruňkovou zavařeninou a pak celý ještě potřený tou zavařeninou a samozřejmě politý hořkou čokoládou .Na každém kousku je čokoládová pečeť Hotelu Sachr.Šlehačka vedle dortu na talířku.Nepoznala jsem, jestli je v něm kypřící prášek, nebo ne.Když říkám, že byl moc dobrý, tak tím chci také řící, že zase nebyl nijak vyjímečný.Myslím,že jsem jedla i lepší čokoládové dorty a zákusky.Ale dušička má klid.

  • wendy | 16. 9. 2005 14:36

    Upekla jsem tento dort mé babičce k narozeninám ai když se mi srazil (asi jsem udelala moc dlouhy interval mezi pridáním kypřícího prášku a vložením do trouby) byl opravdu výborný. Všem moc chutnal, dokonce i mému tátovi,který sladké nijak nemusí. Takze moc dík za tento recept

  • Di | 12. 9. 2005 11:32

    Receptů na Sacher mám hned několik, ale je to pro mě pouhá teorie - nikdy jsem dort nezkoušela upéci. Recepty jsou si hodně podobné - všechny obsahují dost vajec a stejné množství ostatních surovin včetně hořké čokolády na vaření místo kakaa. Není tam prášek do pečiva, někde se uvádí špetka soli. Poleva se ve všech připravuje z cukru svařeného s vodou, do něhož se přidá čokoláda - pak se dlouho vaří, až je poleva hustá a hladká. Do Vídně jedu pozítří, sice jen na dva dny a pracovně, ale uvidíme ....

  • jarmila | 12. 9. 2005 09:48

    Ve Vídni jsem byla loni prvně a samozřejmě, že jsem procházela i cukrárny a okukovala Sachr dorty.Viděla jsem i ty krásně zabalené v dřevěných krabicích , v různých velikostech - které byly vystaveny ve vývěsném okýnku u Sachrů.Jenom pro zajímavost - k pravému Sachr dortu sa dává šlehačka vedle zákusku na talířek a ne přímo na něj.Na to nás upozornil průvodce a opravdu to tak u Sachrů i bylo.Jen mi je teď líto, že jsem žádný v té Vídni neochutnala, ale letos se chystám opět a určitě to napravím.Jinak - pekla jsem ho také, mám malinko jiný recept - (dávám všeho 160 g ) a byl vynikající.Nebyl sice ani zdaleka tak krásný jako v té výloze (hlavně pořád nevím, jak to dělají, že ty dorty měli polité čokoládou úplně krásně do hladka), ale pochutnali jsme si náramně.

  • Di | 12. 9. 2005 06:40

    První Sachertorte upekl dvorní cukrář Habsburků v roce 1815 u příležitosti Vídeňského kongresu (takže v první polovině století). Sachrové od něj zřejmě později recept koupili.Co je v něm, přesně samozřejmě nevíme. Nevědí to ani jiné vídeňské cukrárny, a protože o pravou Sachertorte proběhl soud, nazývají své výtvory dnes jinak, například vídeňský dort. Co by ale mohlo být v receptu jinak? Možná něčeho trochu víc, něčeho míň. Možná chybí prášek do pečiva a polevu dělají jiným způsobem než my - jinak by se roztékala. Přitom dorty posílají v dřevěných krabicích s dřevitou vlnou až do Afriky. Zkrátka to chce stavit se jednou u Sachrů ve Vídni a ochutnat - a porovnat výslednou chuť. Třeba si řekneme, že ten náš nepravý "sachr" je stejně dobrý jako ten vídeňský, nebo možná lepší.

  • Jana Tichá | 11. 9. 2005 18:44

    TAk jen pro zajímavost: nedavno jsem objevila recept s názvem Sachrův dort v originálních novinách z r. 1928 a pochybuju, že to byl onen původní recept hotelu Sacher, :-)))

  • Radka Laňková | 11. 9. 2005 17:10

    Je vynikající a název bych neřešila, kdyby byl pojmenovaný jinak, tak bych tenhle recept a dokonce ani web neobjevila. Oboje je bezvadné. Díky.

  • Janinka | 28. 8. 2005 18:39

    Dášo, mluvíte mi z duše! Krátce, jasně! Plně s Vámi souhlasím. Jste můj člověk :-))

  • Dáša Holubcová | 28. 8. 2005 15:26

    Martino Hladká:,,NEŘEŠTE TO" žasnu nad některými komentáři, proč pořád řešíte název, je to tak důležité, na tyto stránky chodím, abych nabrala inspiraci, abych doma zase nějakým novým receptem překvapila a ne abych se tu hádala o názvech. Je pěkné že jste si přečetla nějaký článek o tomto dortu a teď nám ukazujete jak jste chytrá, ale pro mě za mě ať se ten název klidně jmenuje Píp ( nebudu vulgární ), jen když bude dobrý. A o to tady snad běží ne?

  • Jana H. | 27. 8. 2005 20:45

    Martino, jestli Vám záleží na názvu víc nežli na výsledku, pak tedy .....A z jaké poloviny? Z I. nebo II.? Jana H.

  • Martina Hladka | 27. 8. 2005 18:38

    Ako môžete túto napodobeninu volat Sacher .Sacherova torta sa vyraba len v hoteli Sacher kde ako jediný majú pôvodný recept, ktorý pochádza z polovice 19. storočia!!!A stopercentne tam nejde prášok do pečiva!!!Nenapísala by som nič ak by sa tá torta volala čokoládová torta na Sacherov spôsob ale nie Sachrův dort

  • Míša | 21. 4. 2005 16:13

    Jani, opravdu moc a moc děkuji za vysvětlení. Říkala jsem si, že v tom nějaký trik musí být - a jak vidím, je to tak - budu tedy piškotový dort péci pomalu - moc děkuji a samozřejmě dám vědět, jak jsem dopadla! Mnohé díky a budu se těšit na další recepty s Vaším jménem! :)

  • Jana z VM | 21. 4. 2005 09:50

    Míšo, já do piškotového těsta prášek nedávám. Opravdu se toho nebojte a zkuste to. Překvapí Vás, jak je vláčný a dobrý. Musí se ovšem péct pomalu- tak na 160 st. a zkoušet špejlí. Zkuste to, opravdu se Vám podaří !! Do rolád a řezů taky prášek nedávám a povedou se vždycky.

  • Míša | 20. 4. 2005 17:35

    Jani, ještě jednou velice děkuji - piškotový dort bych také ráda zkusila - jen se chci zeptat - v tom receptu není jmenován kypřící prášek, což mne trochu mate - mohu se tedy zeptat, stane se něco, když tam ten prášek dám? Mám totiž strašně špatnou zkušenost, protože právě v mnoha receptech na Sachr není prášek uveden, a můj první pokus bohužel díky prášku neuspěl - díky Vám jsem však nakonec dort upekla na jedničku, právě kvůli receptu s práškem!Moc děkuji a těším se na odpověď!

  • Jana z VM | 30. 3. 2005 08:30

    Míšo, mně taky dort na povrchu trochu popraskal, ale myslím, že to vůbec není na závadu. Myslím, že je to tím trochu "těžším" těstem, protože lehké piškotové nepopraská. Až budete mít náladu, vyzkoušejte můj piškotový jednoduchý dort - teď nevím název, ale nedávno jsem jej taky uveřejnila. Ale to asi znáte, je to úplně jednoduché piškotové těsto, ale moc, moc dobré.

  • Míša | 29. 3. 2005 13:19

    Ještě jednou moc děkuji, Jani - ještě jedna poslední otázka pro profesionálku - když jsem pekla dort znovu, na povrchu trochu popraskal. Vím, že se trouba má nechat mírně pootevřená, na prvý pokus byl korpus bez jediné prasklinky, ale tentokrát to nevyšlo. Samozřejmě s polevou a džemem uvnitř pukliny nic bylo znát, ale i tak bych chtěla vědět, zda existuje nějaký jiný tip, prosím? Předem moc děkuji a budu se těšit na další výborné recepty a typy pod Vaším jménem! :)

  • Jana z VM | 22. 3. 2005 13:18

    Jsem ráda, Míšo, že dort chutnal, je opravdu dobrý. Zkoušela jsem ho udělat na plech, nahoru pařížskou šlehačku a polevu, ale... S tím meruňkovým džemem a čokol. polevou jako dort je přece jenom o mnoho lepší. Takže, jinak to nezkoušejte, jako dort a tak, jak je popsáno v receptu je nejlepší !! :))

  • Misa | 22. 3. 2005 12:16

    Takze pisi, abych Vam, pani nebo slecno, Jano podekovala za vyborny recept. Vse se povedlo - dort krasne vyskocil a vsem moc chutna! :)

  • Míša | 20. 3. 2005 09:16

    Já také moc děkuji - jste první, kdo v receptu zmínil prášek do pečiva, takže ho zkusím dnes. Včera jsem dort pekla bez prášku, a i když krásně voní, bohužel se uprostřed srazil - dal by mi, prosím, někdo vědět, jestli je to třeba vinou něčeho jiného? Troubu jsem neotvírala, ani jsem dort rychle nevyndala. Díky moc a dám vědět, jak jsem pochodila!

  • Alík | 11. 3. 2005 15:01

    jen jsem si ho přečetla a už mám pocit, že jsem přibrala.... Ale kdybych ho měla v dosahu to by byl rachot jak by rychle zmizel..... ve mě. Též vyzkouším dík

  • Zuzka Sýkorová | 11. 3. 2005 14:52

    Mamča ho miluje a zítra má narozky tak o zkusím a ozvu se díky

  • Jana | 21. 2. 2005 16:04

    Sachr dort miluju, zkusím tento recept a pak dám vědět:)).

Vyberte, co chcete vytisknout
Kategorie: Dorty Nejlepší dezerty
Moučníky Dorty Pečení Narozeniny Výjimečný den Oslava Slovník pojmů
Použité ingredience v tomto receptu: Čokoláda na vaření Čokoládová poleva Hera Hladká mouka Kakao Meruňkový džem Moučkový cukr Prášek do pečiva Vanilkový cukr Vejce
Podělte se s přáteli o recept
Česká kuchařka Chodské recepty

Mohlo by vám zachutnat

Jahodový patrový dort

Jahodový patrový dort

Paprikový salát

Paprikový salát

Masové kuličky v omáčce z Ikea

Masové kuličky v omáčce z Ikea

Podmáslový chléb - moc dobrý

Podmáslový chléb - moc dobrý

Švestkový koláč V.

Švestkový koláč V.

Kuřecí na houbách pro začínající kuchaře

Kuřecí na houbách pro začínající…

Přírodní plátek se sýrovou zeleninou - minutka

Přírodní plátek se sýrovou zeleninou …

Česnekové bramborové knedlíky s houskou

Česnekové bramborové knedlíky s…

Zelný salát se zeleninou

Zelný salát se zeleninou

Doporučujeme

20 minut
Kuřecí piccata

Kuřecí piccata

20 minut
Chřestový salát s vejcem

Chřestový salát s vejcem

20 minut
Bylinkové kuře v marinádě chermoula

Bylinkové kuře v marinádě chermoula

30 minut
Žloutkové řezy jako vánek

Žloutkové řezy jako vánek

20 minut
Mac and cheese s chřestem a hráškem

Mac and cheese s chřestem a hráškem

30 minut
Strakaté blondie

Strakaté blondie

40 minut
Whisky krkovice s opečenými bramborami

Whisky krkovice s opečenými bramborami

30 minut
Chřestová polévka s pestem

Chřestová polévka s pestem

60 minut
Slaný chřestový koláč

Slaný chřestový koláč

Poslední sledované recepty

74
Dušené zelí s uzeným masem a cizrnou
Dušené zelí s uzeným…
70
Žloutkové řezy jako vánek
Žloutkové řezy jako vánek
56
Kýta v žampionové omáčce
Kýta v žampionové omáčce
50
Nebeská Máňa
Nebeská Máňa
43
Chřestový salát s vejcem
Chřestový salát s vejcem

Zajímavé články

Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou barvou i chutí
Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou…
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i zeleniny!
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i…
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo rizoto
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo…
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a bez vaření
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a…
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou většina z nás jí špatně. Víme, jak na ně!
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou…
AHA.cz Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Mimibazar Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Dáma.cz Tragické osudy českých dětských hvězd: Drogy, alkohol, deprese i rakovina

Tragické osudy českých dětských hvězd: Drogy, alkohol, deprese i rakovina

Blesk pro ženy Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Ženy.cz Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Blesk.cz Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

SportRevue.cz VIDEO: Legendární „Žvejka“ a dalších 8 nezapomenutelných reklam Jaromíra Jágra

VIDEO: Legendární „Žvejka“ a dalších 8 nezapomenutelných reklam Jaromíra Jágra

Maminka.cz GALERIE: Mamince se narodila čtyřčata, z nichž dcery jsou jedna jednovaječná dvojčata a synové druhá!

GALERIE: Mamince se narodila čtyřčata, z nichž dcery jsou jedna jednovaječná dvojčata a synové druhá!

Blesk Horoskopy Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

Další doporučené recepty:

Sádlovníky z vepřového sádla
Sádlovníky z vepřového sádla
Saganaki s krevetami a sýrem Feta
Saganaki s krevetami a sýrem Feta
Sacher dort
Sacher dort
Sachrův dort  IV.
Sachrův dort IV.
Salámová česnečka se zeleninou
Salámová česnečka se zeleninou
Salámová Pizza z listového těsta
Salámová Pizza z listového těsta
  • Recepty.cz
  • Sachrův dort
 
  • © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Jednotná kontaktní místa / Single Points od Contact