• Blesk.cz
  • |
  • Blesk pro ženy
  • |
  • AHA!
  • |
  • Dáma.cz
  • |
  • Maminka.cz
  • |
  • E15.cz
  • |
  • Reflex.cz
  • |
  • FITweb.cz
  • |
  • Ženy.cz
  • |
  • MojeZdraví.cz
  • |
  • více Created by potrace 1.13, written by Peter Selinger 2001-2015
    • Ábíčko.cz
    • Auto.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FinExpert.cz
    • iSport.cz
    • MobilMania.cz
    • SportRevue.cz
    • Živě.cz
    • Sazka eLEAGUE
Recepty.cz - logo
  • Oblíbené recepty
    • Sezónní recepty
    • Nejlépe hodnocené
    • Poslední komentáře
    • Tip - týdenní menu
  • Nejnovější
  • Suroviny
  • Světová kuchyně
    • Česká
    • Slovenská
    • Francouzská
    • Italská
    • Čínská
    • Řecká
    • Mexická
  • Rady
  • Magazín
  • F.O.O.D.
  • Videorecepty
  • Přihlásit se
  • Vložit recept
  • Přihlásit se
Recepty.cz - logo
Pokročilé vyhledávání Podle ingrediencí
Vložit recept
Zdravý oběd Rychlá večeře Chuťovky Polévky Maso Omáčky Přílohy Těstoviny Moučníky Zdravé Rychlé Sladké Dezerty Velikonoce
  • Recepty.cz
  • Pravá třešňová bublanina
Napište svůj komentář k receptu

Pravá třešňová bublanina

autor: Jana z Vysočiny
0.0
moje hodnoceni
3.8
hodnotilo: 104
doba přípravy: 60 minut
obtížnost: snadné
Vložit do kuchařky Vložit do nákupu Vytisknout recept
Pravá třešňová bublanina
Pravá třešňová bublanina
Pravá třešňová bublanina
Pravá třešňová bublanina
Pravá třešňová bublanina
Pravá třešňová bublanina
Pravá třešňová bublanina
5fotografií
Nahrát fotku
 

Suroviny

15 porce
    • 70
      g máslo
    • 350
      g hladká mouka
    • 2
      ks vejce
    • 0,25
      l mléko
    • 220
      g moučkový cukr
    • 0,50
      balení prášek do pečiva
    • 200
      g třešně
    • citronová kůra

Postup přípravy receptu

1
Žloutky, cukr a máslo třeme, Pak přidáme strouhanou kůru, hladkou mouku s kypř. práškem a mléko. Nakonec pevný sníh z bílků.

RADA: Jak skladovat vejce

2
Těsto vylijeme na vymazaný a vysypaný plech a poklademe třešněmi (celé nebo vypeckované) obalenými v hladké mouce, aby příliš neklesaly. Zvolna upečeme. Vychladlé nakrájíme na řezy a pocukrujeme. Prosím nezaměňovat hladkou mouku za jinou a rovněž máslo za jiný tuk. Oboje dělá bublaninu pravou - voňavou.

RADA: Co je to přepuštěné máslo a jak ho využít v kuchyni

Podělte se s přáteli o recept

Podobné recepty

Třešňový koláč z podmáslí

Třešňový koláč z podmáslí

Třešňový závin

Třešňový závin

Třešňový dort s mákem

Třešňový dort s mákem

newsletter

Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty!

Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy.
Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informační společnosti a seznámil/a jsem se s informací o zpracování osobních údajů .

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.

 

Komentáře k receptu

  • Tom | 5. 3. 2017 14:42

    Konečně jsem našel recept...bublanina od babičky. Vyborný recept. Je třeba dodržovat recept a na smíchání nepoužívat mixer( jak tomu v mnoha případech je - pak mohou vzniknout různé blafy):-) Příjemná a nadýchaná svačinka. Doporučuji

  • Lucka | 1. 7. 2016 19:49

    To je naprosto hrozny recept - těsto betonak bez chuti! Takhle bublanina určitě chutnat nemá!!!! :-S

  • prší | 13. 6. 2015 14:30

    Je to opravdu ta pravá bublanina, jinou už péct nebudu :-) Dala jsem množství, jako je v receptu, jen místo citronové kůry jsem dala šťávu (nechtěla se mi kůra strouhat), prášek do pečiva skoro celý a třešní trochu víc. Ale hutná teda není ani trochu, naopak krásně nadýchaná, skvělé chuti a vůně.

  • Hanka | 5. 2. 2015 09:23

    Chuťově je moc dobra, ale je vážně až příliš hutná.

  • Mančí | 15. 6. 2014 14:13

    Mě se mooooooooc povedla, díkec :-D

  • Verča | 13. 6. 2014 10:21

    Tak já mám buchtu taky tužší víc než bych od bublaniny čekala, natož když někdo napíše, že je pravá??, fakt jo?? ale špatná není. Alespoň tolik nedrobí a nemusím po dětech odklízet drobky z ubrusu.

  • Pája | 16. 4. 2014 16:53

    Ahoj, tak já jsem právě dopekla...Já tedy moc nadšená nejsem :-( . Děláno dle receptu(nebo snaha byla). Cukru je mnoho! Těsto je děsně hutné a husté, stejně jsem žloutky nastavovala trochou teplé vody, aby se to vůbec ušlehalo do pěny. Pak jsem přidávala i mléko. :-\ Pravda- třešně neměly šanci propadnout těstem ....Tak mám pocit,že vyhrabu "starý" rodinný recept na bublaninu a příště nebudu experimentovat. :-( ...Ale voní hezky 8-)

  • UOGKXHNCNVHDK | 15. 7. 2013 18:53

    :-X :-$ úeyvfřiutážuráeárreieiszururururirtrifkfiifkflfgkdjdjfidjfjfhdchfjfjfjfjffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffgjjokyhhsjusuidzfffdzdtdgrzfžgýžjdiskdkfkczvzvzujvunvuppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp :-$ ppppppppppppppppppppppppppppppppppprprkjsxnfjgjhkh.hlhkzhkhjkifaswqpjmnbvcxxyyypoiuztrewq :-(

  • lennzavv | 5. 7. 2013 11:16

    Je jednoduchý a rychlý.Super recept.Má výbornou chuť vyzkoušejte!

  • ryba | 4. 7. 2013 07:54

    Většinou je to na 175°C a kolem 45 minut prostě do zlatova :-)

  • Monika | 3. 7. 2012 13:50

    Kristýno, souhlasím! Naprosto důležitá informace a nikde nic, to mi vadí.

  • Kristýna H. | 30. 6. 2012 23:40

    To jo no...:/ zrovna bych to nutne potrebovala .. :-)

  • Kristýna | 27. 6. 2012 19:33

    Proč se nikdy nepíše na jak dlouho a na kolik stupňů :-\ :(

  • marketa | 11. 6. 2012 12:57

    ciao pippiva,a jak se ty mouky jmenuji?ja taky ziju v italii a jinou nez hladkou jsem nenasla...

  • Petulie | 2. 6. 2012 20:53

    Taky se podělím: Já uprostřed pečení zjistila, že nemám prášek do pečiva a i tak byla moc dobrá, jen neměla moc ubli, bublinek:) Děkuju za recept, příště nejdřív nakoupím:P

  • Dagmar | 22. 5. 2012 20:29

    No a ja ziju v Holandsku a mam stejny problem. Tady jina mouka jak hladka neni. Vzdycky, kdyz chci neco pect tak si ponadavam a chvalim ceske mlyny. Jinak, resim to tim, ze kdyz jedu do ceska, vracim se do Holandska alespon s 15 kg.polohrube a hrube mouky. Nemuzu si pomoct, ale kolace jsou z polohrube nejlepsi.

  • Dana | 10. 3. 2012 03:36

    Vyborna buchta!!!! Dala jsem jen 180g cukru a stacilo. Taky jsem dala 250g hladke mouky a 100celozrne a neslo to ani poznat! Testo je super hutne a hodi se pro vsechny druhy ovoce! Ja jsem pouzila boruvky. Citronovou kuru jsem vynechala.

  • pippiva
    pippiva | 31. 1. 2012 09:47

    Ohledne pouziti hladke mouky. Klidne ji muzete pouzit i u receptu, kde je psana mouka polohruba. V posledni dobe jsem zacala delat opak - misto hladke pouzivam vsude polohrubou. Ja ziji v Italii a tady zase ve vetsine receptech se pouziva mouka hladka. Takze jsem ji pouzivala i u ceskych receptu, kde byla psana mouka polohruba. Take jsem si dlouhy cas myslela, ze jina mouka nez hladka tady neni, ale casem jsem zjistila, ze druhu mouky je habadej i v Italii. Jinak vam poradim, zkuste zajit do nejakeho obchodu se zdravou vyzivou, tam urcite najdete i jinou mouku nez jen hladkou (to bude urcite stejne jak v Italii tak v Nemecku). Pekny den preji :-)

  • Tereza76 | 30. 1. 2012 18:07

    Mam stejny problem jako nize pise Eva, ziju v Nemecku a taktez nesezenu polohrubou ci hrubou mouku, tudiz vitam vsechny recepty s hladkou moukou....Bublanina je vyborna!!! Predesilam, ze jsem se s tim tak neparala a hodila vsechno do misy a zamichala (kdeze naslehat snih z bilku ;-) ) - vysledek je opravdu vyborny, jako ovoce jsem pouzila boruvky (ze sklenice) a je to jeste lepsi, nez z polohrube mouky....

  • marta belikova regis | 21. 10. 2011 20:32

    Mila Evo, potesil me tvuj prispevek. Ziji v Brazilii a hruba mouka s polohrubou je pouze v Ceske Republice ;-) uz v Portugalsku jsem mela stejny problem.. recept vyzkousim hned dnes vecer... jelikoz tu nejsou tresne, budu delat z Papaji (Mamão) a Maracuja.. tak jsem na to zvedava... Hodne uspechu v USA ;)

  • nikdo | 19. 7. 2011 08:35

    myslim ze 2 vejce jsou malo :-D

  • Bublina | 27. 6. 2011 12:16

    Vyzkoušela jsem a byla výborná. Jen jsem se chtěla zeptat na jak velký je to plech?

  • sarka rudlova | 20. 6. 2011 20:03

    Výborné, i když toho cukru by tam opravmohlo být míň. Nedávala jsem ani citronovou kůru a přesto byla báječná!

  • jíťa | 9. 6. 2011 14:15

    Dnes jsem ji pekla,cukru jsem dala jen 200g i tak je dost sladká,příště dám ještě méně :-\ a nakonec ji vůbec necukruju ! Prášku do pečiva jsem dala ale víc 3/4 sáčku.Vylila jsem ji na velký plech, je tenká, proto byla upečena o cca 10 minut dříve, hodně třešní, které jsem vypeckovala a výsledek byl skvělý.

  • MUZEOLOG
    MUZEOLOG | 17. 2. 2011 21:05

    vyborna

  • Eva Slemp | 16. 8. 2010 06:05

    Dnes jsem pekla buchtu a musim rict ze byla uplne skvela!!! Moc dekuji za recept... diky tomy ze ziji v USA a nemam tady polohrubou a hrubou mouku tak vzdycky vyhledavam dobre recepty s hladkou moukou! Sice jsem si nebyla 100% jista jak to dopadne - testo bylo hodne tuhe, ale po pridani naslehanych bilku zvlacnelo a dobre se lilo na plech. Skvele nakynulo a bylo dobre chutove. Tady je nekolik tipu k dobru....1. urcite to chce vic ovoce (ja jsem delala pulku plechu s jahodama a pulku s boruvkama - odhaduju ze jsem pouzila zhruba pul kila ovoce)2. pouzila jsem plech 23cm x 33cm (9 inch x 13 inch) - myslim ze to chce vetsi plech - lepsi pomer mezi testem a ovocem 3. pekla jsem na druhem miste od spodu trouby v dobre predehrate troube. 10 minut na 200 C (400F) a zhruba 35 minut na 170 C (350F). Nakonec jsem posunula plech na par minut na vrchni misto trouby aby se ovoce trochu vysusilo (pouzivala jsem zmrazene ovoce a tak asi melo trochu vic vody).4.

  • Pavla Šobrová | 14. 6. 2010 00:34

    bohužel se nemohu připojit s absolutním nadšením, možna jsem někde udělala chybu (ale nemyslím). nebyla "nejedlá", ale žádný zázrak taky ne a přišla nám suchá. znovu už ji dělat nebudu.

  • Jiří Šara | 13. 6. 2010 15:03

    Chci jen vědět jak velký pekáč mám použit, zdá se mi toho dost málo pro větší rodinu na jeden pekáč.

  • Anděla Bendová | 19. 2. 2010 16:05

    Výborná, dala jsem zavařené třešničky a povedla se. Hezky vyběhla, křehounká a krásně žlutá.

  • Lenka Sch. | 31. 7. 2009 20:25

    právě se peče a zítra se veze na dovču, tak jsem zvědavá jaká bude a jestli bude mít úspěch :o)

  • Mirka Sochova | 10. 7. 2009 22:05

    Opravdu dobra,jemná,nadýchaná,upečená přesně podle receptu ,ale s višněmi 1*

  • jana speck | 5. 7. 2009 18:52

    Vlastne je to logicke, kdyz si clovek predstavi formu toho cukru, Moucka, jako mouka, prasek, nevim, co je nejasne :-)

  • Iva Pěnkavová | 30. 6. 2009 13:25

    moučkový = práškový , dva názvy pro jednu věc

  • Jana Jiráková | 30. 6. 2009 12:53

    Ráda bych ji zkusila, ale nevím, který cukr je práškový? Takový neprodávají. Jen krupici, krystal a moučkový.

  • Petra Křepelová | 22. 6. 2009 07:27

    Dělali jsme o víkendu tuto bublaninu a byla úžasná. Hned jsme ji udělali druhý den znovu. Jen jsme tam dali prášek do pečiva celý, ne půlku a byla krásně nadýchaná a hlavně výborná. Díky za prima recept!!

  • Kateřina Buchtová | 5. 6. 2009 10:45

    Včera jsem vyzkoušela tento recept poprvé a musím pochválit. Přidala jsem ještě posýpku a bublanina byla opravdu moc chutná. Můžu všem doporučit.

  • Marika Mráčková | 4. 6. 2009 14:40

    Dnes jsem poprvé pekla bublaninu, tento recept mě ihned zaujal, tak jsem se do toho pustila. Měla jsem strach z té holadnké mouky, ale nebyl důvod, povedla se, je vynikající a paní moc děkuji za recept. Jen dodávám, že MUSÍ být dobře předehřátá trouba, pekla jsem jí prvních 10 min při 200*C a pak stáhla na 170*C a pekla dozlatova cca 30 minut. Všem mohu doporučit.... ;o)

  • Markéta Krušinová | 2. 6. 2009 11:08

    já jsem zkusila tento recept, protože jsem zrovna měla doma jen hladkou mouku. Mně chutná, ještě se uvidí, co zbytek rodiny.

  • Lenka S. | 25. 9. 2008 13:49

    Pekla jsem včera s jahodami a je moc dobrá....

  • Wanda Kluzová | 13. 7. 2008 19:52

    P. Jana Remková měla pravdu, že hladká mouka je ubitější, moje bublanina pečená dle tohoto receptu každopádně ubitá je...:-( I když chuťově není špatná, moje představa o "pravé" bublanině je trochu jiná.

  • Kateřina Šťástková | 5. 7. 2008 08:37

    Moc dobrá, kdybych jí nepekla kvůli dnešní návštěvě, snědla by se už včera....:-)

  • Kateřina Šťástková | 5. 7. 2008 08:25

    Bublanina se mi opravdu povedla a kdyby neyla na dnesek, snedla by se uz vcera:-). Moc dobrá....chválím

  • Jana Remková | 26. 6. 2008 22:19

    Nějaký anonym tady píše,že je to trochu náročnější?Já to zítra tedy vyzkouším ale zdá se mi to přehnané tvrzení.Jen ta hladká mouka mi cekem dělá problém,mám raději polohrubou, hladká bývá taková "ubitější",ale zkusím hladkou.

  • Veronika | 22. 6. 2008 20:58

    Dnes jsem upekla a je vynikající!! Ujídala jsem ještě horkou z plechu:))

  • Dana Minaříková | 16. 6. 2008 10:00

    Anonyme co je na tomhle receptu složitého?????

  • Blanka Vr. | 11. 6. 2008 07:18

    Nemáme rádi "práškové buchty", ale tato bublanina je moc dobrá. Včera jsem pekla s jahodami a posypkou a všem moc chutnala.

  • Anonym | 9. 6. 2008 09:51

    je fakt vyborna, vlacna, u nas doma byla pryc behem jednoho dne a to jsem myslela ze nebudu muset resit co na snidani aspon par dni.ale je pravda ze kdyz jsem ji delala tak to nevypadalo ze z toho neco bude, je to trosku slozitejsi recept, ale jak clovek najde ten spravny zpusob tak uz to pak dela porad dokola.je narocna ale stoji to za to.

  • Eva Sladká | 12. 7. 2007 13:40

    bublaninu jsem nedělala poprvé ale u téhle si také nejsem jistá, jestli je takhle správně, nebo se něco pokazilo, ale ještě se mi nikdy nic nesrazilo, tak nevím kde byla chyba...

  • Irena | 6. 7. 2007 11:25

    Kolik se má dát té citrónové kůry?

  • Eva D. | 5. 7. 2007 09:12

    Je to vynikající!!!! Nadýchané, křehounké, udělám zase. Vřele doporučuji!Pro Pajku:Měla jste dostatečně předehřátou troubu?

  • Petra Š. | 4. 7. 2007 10:32

    Bublanina rychlá a výborná. Dala jsem ale méně cukru (190) a mnohem vic třešní + trochu drobenky a navrch plátky mandlí. A samozřejmě BIO kypřící prášek bez fosfátů a domácí vejce. Bublanina je nadýchaná a krásně žlutá. Dávám za 1 a příště dám ještě mnohem více třešní.

  • Vendula Strakošová | 26. 6. 2007 09:06

    Jednoduchý, chutný recept. Třešní jsem dala ale jednou tolik, těsto bylo nadýchané. Pekla jsem to asi 33 minut v horkovzdušné troubě nejdřív horký vzduch se spodním tělesem a pak horký vzduch. Myslím si, že to bude dobré třeba i s borůvkami nebo jahodami.

  • Katka | 24. 6. 2007 19:27

    taky se povedlo! moc dobrá. zvláště dávám plus za jemnost a vláčnost. ale těch třešní mohlo být klidně i víc!

  • Lenka S | 23. 6. 2007 20:19

    Dneska upečená, dneska snězená. Opravdu dobrá, ale těch třešní chce rozhodně víc než je uvedeno v receptu.

  • Monika M. | 18. 6. 2007 17:10

    tak ted sem ji dopekla a musim teda priznat ze se mi moc nepodarila. nevim kde se stala chyba, ale vubec neni nadychana ale splaskla. a to sem to pekla asi 30min na 180°=(

  • Bára | 14. 6. 2007 23:37

    Naprosto dokonalé! Právě jsem ochutnala první kousek, jemný, nadýchaný. Rozhodně doporučuji všem!

  • Lenny | 11. 6. 2007 18:10

    Klasika - dobrá a jednoduchá. Mám ji vyzkoušenou snad se všemi druhy ovoce - a se vším je výborná. Dávám za 1.

  • ANNA POLÁKOVÁ | 11. 6. 2007 11:38

    včera dopoledne jsem ji upekla a do večera se po ní zaprášilo, byla stejná jako od mojí babičky, nadýchaná, jen ten kypřící prášek jsem dala skoro celý, na to množství mouky mi 1/2 přišla málo. dávám 1

  • adiina o`leary | 5. 6. 2007 15:07

    Vcera vecer jsem ji udelala a uz je cela pryc ;-) vybornej recept, priste to zkusim i s jinym ovocem.

  • pajka - | 26. 2. 2007 14:24

    Dodržela sem přesně suroviny a postup, ale je to takové gumové, nikoli drobivé a nadýchané, jak to má být. Nevíte, čím to může být způsobeno? Děkuji

  • Ivana | 7. 8. 2006 11:48

    Dělala jsem včera s meruňkama, buchta byla vynikající i přesto, že odspodu byla trochu nedopečená. Přitom jsem ji pekla cca 40 min. na 200°C. Příště přepnu na spodní pečení.

  • Jana z VM | 31. 7. 2006 10:09

    Tato výborná buchta jde s každým ovocem, už jsem to zkoušela několikrát! Meruňky jsou zvlášť výborné !!

  • Jana | 28. 7. 2006 11:11

    To je zajímavá teorie o moučkovém cukru,ale myslím si,že to není pravda.Spíš se přikláním k předčasnému vytažení nedopečeného koláče z trouby.

  • jana | 28. 7. 2006 10:56

    Pokud bublanina nevyběhne, může být chyba v použitém cukru....musí být moučkový!

  • Marie Němcová | 28. 7. 2006 09:44

    Určitě jí zkusím a dám vědět.Snad ještě seženu třešně. Jde to třeba i s meruňkama???

  • Airan Novakova | 12. 7. 2006 18:00

    Hanko, z tehle bublanininy mam ta nejlepsi zkusenost, je opravdu vonava a nadychana - pecu ji na obdelnikovy plech na 170° celkem 30min. Podle mne se zdrcne jen kdyz ji vytahnete drive, nedopecenou. To testo je spravne, uz jsem ji delala letos 3x:-))

  • Hanka | 11. 7. 2006 22:35

    právě jsem to vytáhla z trouby,ale asi jsem trouba i já-nějak je to celé zdrcnuté a ani to nevyběhlo.asi jsem to pekla moc pomalu.až vystydne tak si bublanina třeba napraví reputaci......nebo je to těsto takhle správně?...nemám tušení,jak má vlastně vypadat.

  • petra | 4. 7. 2006 15:02

    Vynikající a přitom jednoduchá

  • Vera | 3. 7. 2006 08:25

    Vynikající, voňavé a žravé.Buchta krásně vyběhla, nešidila jsem dala jsem máslo, citronovou kůru nakonec jsem posypala vanilinovým moučkovým voňavým cukrem... no to je dobrota... doporučuji

  • Ithariel | 2. 7. 2006 21:49

    No, tak ani nevím, jestli se povedla. Slyšela jsem jen budík na troubě, pak ho někdo vypnul a když jsem dorazila, našla jsem tatíka s hlavou v naší horkovzdušné troubě, jak vyďobává poslední zbytky... Něco mi říká, že zítra peču znova XD

  • Jana z VM | 30. 6. 2006 06:54

    Tak všem chutnalo, jsou nadšené, ale aby holky ohodnotily, to ne ! Koukám, tolik chvály a jenom dvě jedničky za celou dobu?! Není to škoda ?! Takhle se ty výborné recepty ztratí a pořád jsou v TOPU jedny a ty samé. Nebuďte líní... známkujte !!

  • Jana Ježková | 29. 6. 2006 14:03

    Hledala jsem nějaký jednoduchý recept, protože s pečením i ve třiceti bojuju. V plynové troubě u mamky se povedl fantasticky, mňam. Doma v elektrické se malinko srazil... závěr:péct umím, za všechno může trouba.

  • as | 29. 6. 2006 13:51

    Dělala jsem ji po delší době a opět mě nezklamala.Kdyby to šlo podruhé, tak bych zase oznámkovala za 1!!

  • Marie | 29. 6. 2006 10:20

    V nedeli jsem ji udelala pritelove rodine a vsem moc chutnalo. Vyborny recept, dekuji

  • Sabrina | 3. 2. 2006 14:32

    Jani, budu zkouset dal, treba pomuze ze zacatku pridat plyn a po 10 minutach ubrat a peci zvolna, uz zkousim snad vsechny varianty a ne a ne se darit :-((bydlim v Nemecku, tady neni polohruba, tady peceme s hladkou,. ja smicham hladkou a celozrnnou , je to lepsi, jednou se to urcite povede, Sabrina

  • Eva | 3. 2. 2006 10:49

    Sabrino, zkus polohrubou mouku

  • Jana Tichá | 3. 2. 2006 10:31

    Sabrino, upřímně - nemám tušení. Teplota je určitě dobře, minuty zřejmě taky odpovídají - buchta zhnědla, ...snad je to troubou, nevím...Mám horkovzdušnou. S tímhle těstem by neměly být problémy. Nemělo by se srážet. Kromě sněhu je tam ještě prášek. Snad někoho něco napadne.

  • Sabrina | 3. 2. 2006 10:08

    Jani, nemohla by jste mi poradit? vcera jsem pekla tuto bublaninu, delala jsem ji presne podle receptu, problem nastal pri peceni, pekla jsem ji pri 170 C asi skoro 45 minut, byla pekne nahnedla, ale uvnitr byla jako guma, a tento problem mam skoro u vsech buchet, kde delam chybu? uz jsem pomalu nestastna, dekuji Sabrina

  • VERA | 4. 8. 2005 09:57

    Pro Danu:Teď jsem si přečetla,že pečete pouze s vrchním ohřevem a tedy klobouk dolů,že se vám kromě bublanin vše daří!Víte,zdálo se mi jen příliš tvrdé od vás,napsat někomu na jeho recept,mimochodem léta peču taky tuhle bublaninu,že je vpodstatě dobrý akorát pro slepice.A na borůvky nemusíte do lesa.Zasaďte si kanadské borůvky,jsou vynikající !!!

  • katrin Gedhre | 30. 7. 2005 18:18

    Pro paní Danu: Celkem se mi osvědčilo, když už se buchta chvíli peče, dát navrch papír. Dost to pomůže. Ochrání to vršek trouby před připálením a získá se tím čas na dopečení buchty. Já mám opačný problém s plynovou troubou. Peče jak vzteklá zespodu, takže jsem si nechala udělat na dno plech, abych ji přibrzdila:o)

  • Jana z VM | 13. 7. 2005 07:57

    V loňském roce v Krkonoších na "Slunečné" kamarádka s rodinou nasbírali kvantum borůvek a o zákazu nic neříkala. Ale je lépe se zeptat, to je fakt. Ta pokuta za to nestojí...

  • Jana H. | 12. 7. 2005 18:01

    Pro Danu: pozor na ochránce přírody, mám takový dojem, že se tam trhat nesmí.Mám dojem, že to platí asi 2 roky, ale nevím to určitě. Chráněná oblast.Je leší se informovat, ale nenápadně.Jana H. z Podkrkonoší.

  • Míla.K | 12. 7. 2005 15:34

    je výborná!S meruňkama,borůvkama,rybízem vyzkoušeno,příště zkusím s jiným ovocem,musím dát pauzu.

  • Jana z VM | 11. 7. 2005 17:17

    Tak, jestli jste, Dano z Liberce, tak to bude mít k nám do Radostína nad Oslavou (resp. vesnička Kněževes u Radostína n.Osl.) dost daleko. Je to na Vysočině, asi 15 km od Žďár n. Sázavou, tedy dost daleko, že? A teď po těch hrozných deštích - alespoň u nás hodně pršelo - už zřejmě bude po borůvkách. Ale nezoufejte, být Váma, zajela bych do Krkonoš, je to přece jenom o hodně blíž, tam borůvky ještě teprve pomalu začnou zrát, pokud se nepletu. To by Vám ale mohl dát tip někdo odtamtud!! Pomůžete někdo z Krkonoš, či okolí, Daně???

  • Dana | 11. 7. 2005 16:06

    pro IP: diky za tip, ale to bude chtit asi jinou troubu.Elektricka sice je, ale je to takova "jako" trouba, protoze ma spiraly jen nahore a dole nic, takze to pece jedine zeshora. Ona je to totiz trojkombinace plynovy sporak - el.trouba - mycka nadobi, zkratka 3 v 1 a trouba neni uplne to prave orechove. Nicmene neshazuji vinu jen na troubu. Do tretice jsem zkusila upect bublaninu podle mamina receptu a povedla se. Pro zajemce recept najdete pod nazvem Maminčina bublanina.Ostatnim taky diky za tipy a pro Janu z VM: muzete odtajnit, kde bydlite? Ja jen kvuli tem boruvkam. Potrebuju nejaky tip, kam se na ne vydat, byla jsem tady v lesich kolem Liberce, ale je to hrozna drobotina - hruza sbirat. Diky, pa!

  • věra | 11. 7. 2005 13:03

    Bublanina chutná výborně i s rybízem. Neměla jsem moučkový cukr a dala obyč. krystal, jinak vše dle recpeptu - je výborná.

  • IP | 11. 7. 2005 11:17

    pro Danu: nepečete jiv elektrické troubě? pokud ano, pečte jen na spodní plotýnku a nakonec nechte dopéct na obě, pokud od začátku pečete na obě plotýnky, vrch bývá upečený, ale od spodu, protože to je na plechu se to peče pomaleji, než jsem tohle zjistila, tak jsem taky zkazila pár buchet, vyhřejte troübu oběma plotánkama, pak horní vypněte, pečte skoro celou dobu jen na spodní plotánky a na posledních cca 5-7 minut zapněte opět horní, zkuste :-)

  • Jana z VM | 11. 7. 2005 08:09

    Dano, opravdu nechápu, proč se Vám tento jednoduchý recept nedaří správně upéct.Opět jsem tuto bublaninu pekla v sobotu, tentokrát s borůvkama (hodně hustě) a nebyl problém. upekla se zase bez chybičky. Zase byla sežraná během dne... Tak to zkuste zase až za delší čas, třeba se trouba umoudří!

  • Anonym | 9. 7. 2005 23:49

    Dano, vyzkousejte znovu udelat bublaninu a pouzijte testo na rezy Raffaelo. Pecte 30-35 minut na 160-170°. Nezoufejte a neprestavejte pect:-)))

  • Dana | 8. 7. 2005 12:51

    Děkuji za příspěvky. Po dnešku už ale asi přestávám bublaniny péct. Zkusila jsem jiný recept - litou bublaninu z nějaké hrníčkové kuchařky a výsledek je naprosto stejný. těsto je zvrchu krásně zlatavé, odlepuje se od stěn formy, ale po rozkrájení jsem zase zjistila, ze uprostred je testo syrové. Pekla jsem ve vyhráté troube na 160 stupnu asi hodinu. Nechapu to. No, slepice zacinaji tloustnout :-) Kdyz pecu rolady, nebo dorty, buchty, rezy, tak je vse ok, jenom ta bublanina ne a ne se povest...Ale mam silnou vuli a budu zkouset dal. Diky vsem za prispevky a rady a peceni a vareni zdar!

  • Janinka | 7. 7. 2005 16:54

    Dano, buďte v klidu, děvčata to určitě nemyslela nijak zle, jen to prostě "nezvládla"! Většině je určitě jasné, že jste nechtěla hanit recept, ale ulevit si, že Vás hlavně mrzí ten čas a úsilí, co jste tomu věnovala no a výsledek ... Zkuste to znovu. A když to zase nevyjde, tak se netrapte - Vaše slepice Vás budou chválit široko daleko :-))

  • as | 7. 7. 2005 11:18

    Dělala jsem ji o svátcích přesně podle receptu. Nahoru drobenku - nemá chybu!!!! Mňam, mňam...

  • Jana z VM | 7. 7. 2005 07:42

    Dano, budete se asi divit, ale já peču v kachlových kamnech (většinou), takže je to trochu složitější a u každeého nového receptu mám strach, jak dopadne. Taky se mi něco nepovede, to je normální. Tuhle bulaninu jsem pekla ve středně vyhřáté troubě, tzn. tak asi na 180 st. a ne moc dlouho - přesně nevím, asi 20 minut, ale to už se pozná. Podívala jsem se do trouby tak za 12 minut, ještě otočila a za chvilku byla hotová - zkouším špejlí a byla pěkně zčervenalá a už se "pouštěla stěn plechu". V sobotu vyzkouším opět , tentokrát s borůvkama, je jich u nás opravdu dost a dost. Už jsme byli několikrát, ikdyž je to hrozná práce a jak říká náš starší syn - on by to psychicky nevydržel!! Ale kynuté knedlíky si rád dá !! Zkoušejte a nedejte se odradit! Nedávno jsem musela vyhodit dort, který se mi vůbec nepovedl, nepropekl se - asi to bylo málo vyhřátou troubou. :o))

  • Jana Tichá | 6. 7. 2005 20:04

    Dano, pokusím se to trochu s tím pečením upřesnit. Většinou si k receptům stupně nepíšu a dobu pečení už vůbec ne. Takže - peču na 160 - 175 stupňů a peču tak dlouho, až buchta začne chytat růžovo hnědý nádech, zejména kraje jsou hnědavé. Pro jistotu do ni po vytažení z trouby píchněte špejli. Když ji pak hned vytáhnete, nemělo by na ní být syrové těsto. Já jsem zamlada leckterou buchtu na poprvé netrefila. Pak jsem si recepty škrtala, nebo k nim psala FUJ, blivajs, apod...:-). Pak mi to nedalo, zkusila jsem znovu a poznala jsem, že chyba není v receptu, ale u mě. Přeju hodně štěstí při dalším pečení :-).

  • Dana | 4. 7. 2005 20:29

    Achjo. At zije svoboda slova a prispivani do diskuzi...Nepadlo jedine slovo o tom, ze ten recept je spatny. Psala jsem, ze se nekde stala chyba, sama nevim, kde. Kyprici prasek sem dala, snih vmichala velmi zlehka, atd. Asi to bylo tim pecenim, protoze nevim presne, co znamena pect zvolna. Prosim Janu z VM, aby napsala, na kolik stupnu v el. troube a jak dlouho pekla, protoze v tom bude kamen urazu. On totiz kazdy ma to svoje "primerene" a jak tu nekdo psal, kdyz dva delaji totez, neni to totez. Tot vse.

  • Jana Tichá | 4. 7. 2005 19:05

    Paní Jano, to jsem ráda, že vám chutnalo. Víte, to je buchta mého dětství...A ty borůvky Vám závidím. V našem okolí nerostou, přesto že jsme taky Vysočina :-).Věro - díky za slova podpory :-).

  • VERA | 4. 7. 2005 13:34

    Nic si z toho Jani nedělejte.Když dva dělají totéž ... Moje tchýně dokáže zdevastovat každý recept a nezapomene se pochválit,že je ode mne.Samozřejmě,že jí už žádné nedávám.Chci jen říct,že to bude asi uživatelem.

  • Jana z VM | 4. 7. 2005 08:01

    V sobotu jsem upekla přesně podle receptu, jenom těch třešní jsem dala více jak jednou tolik a vypeckovaných. Byla vynikající a skoro se celá za odpoledne snědla. Budu zase opakovat, třešní máme a budeme mít spoustu celý červenec!! Zkusím i s borůvkami, už krásně zrajou a je jich taky dost, alespoň u nás na Vysočině.Včera jsme donesli už 3 litry!! Díky za recept, celé rodině moc chutnal!! Krásně se bublanina povedla, není na ní co zkazit, alespoň si myslím....

  • Anonym | 3. 7. 2005 10:41

    to Dana:zkuste si najít" rychlá bublanina Hanička"- jednoduchá,rychlá dobrá.

  • Jana Tichá | 1. 7. 2005 19:10

    Nevím, kde se Vám stala chyba. Snad jste často otevírala troubu? Nebo zapomněla na kypř. prášek? Nebo rychle vmíchala sníh? Fakt nevím. Podle mě se na téhle buchtě se nedá nic zkazit. Já ji dělala už doma coby dítě. Jestli byla uvnitř syrová, tak jste pekla krátce a zprudka. No, chybama se člověk učí. Dala jsem tenhle recept i na jinou diskuzi, holky ji pekly a nestačily chválit. A ta hladká mouka tam opravdu patří. Bublanina je pak pěkně jemná.

  • Dana | 1. 7. 2005 16:36

    Nevim,nekde se asi stala chyba,ale prave jsem ji vyndala z trouby a jsem pekne nastvana.Pekla se hrozne dlouho,a porad je vevnitr syrova.Nezdala se mi uz hladka mouka v teste,udelalo to konzistenci,jako kynuty kolacovy testo,ale nevykynulo.zustalo placaty a celkem tvrdy.Mno, s timhle broucka asi neuchvatim.Ale zas maji co zrat slepice :-(

  • Jana z VM | 29. 6. 2005 07:26

    To je ten pravý recept na tyto dny. Hned tento víkend vyzkouším!!

Vyberte, co chcete vytisknout
Kategorie: Dezerty Koláče, buchty, bublaniny a crumbly Nejlepší dezerty Piknik
Moučníky Koláče Květen Červen Červenec Snídaně Dopolední svačina Svačina Pečení Vegetariáni Slovník pojmů
Použité ingredience v tomto receptu: Citronová kůra Hladká mouka Máslo Mléko Moučkový cukr Prášek do pečiva Třešně Vejce

Jak udělat piškot na dort

Podělte se s přáteli o recept
Česká kuchařka Chodské recepty

Mohlo by vám zachutnat

Tuňákový salát

Tuňákový salát

Ananasové řezy

Ananasové řezy

Houbový kuba II.

Houbový kuba II.

Bábovka v mikrovlnce za 10 minut

Bábovka v mikrovlnce za 10 minut

Klobásová pomazánka

Klobásová pomazánka

Kuřecí nudličky na nivě

Kuřecí nudličky na nivě

Hrníčkový šlehačkový dort

Hrníčkový šlehačkový dort

Zapečené brambory s žampiony a kuřecím

Zapečené brambory s žampiony a kuřecím

Kokosovo-tvarohová roláda

Kokosovo-tvarohová roláda

Doporučujeme

30 minut
Šťavnaté masové koule s parmazánem a rajčaty

Šťavnaté masové koule s parmazánem a…

20 minut
Chřestový salát s vejcem

Chřestový salát s vejcem

20 minut
Bylinkové kuře v marinádě chermoula

Bylinkové kuře v marinádě chermoula

30 minut
Žloutkové řezy jako vánek

Žloutkové řezy jako vánek

20 minut
Mac and cheese s chřestem a hráškem

Mac and cheese s chřestem a hráškem

30 minut
Strakaté blondie

Strakaté blondie

40 minut
Whisky krkovice s opečenými bramborami

Whisky krkovice s opečenými bramborami

30 minut
Chřestová polévka s pestem

Chřestová polévka s pestem

60 minut
Slaný chřestový koláč

Slaný chřestový koláč

Jak udělat piškot na dort

Poslední sledované recepty

77
Žloutkové řezy jako vánek
Žloutkové řezy jako vánek
72
Dušené zelí s uzeným masem a cizrnou
Dušené zelí s uzeným…
45
Vepřové s mrkví, hráškem a bylinkovými bramborami
Vepřové s mrkví, hráškem…
37
Trojí sladká ovesná kaše
Trojí sladká ovesná kaše
33
Nebeská Máňa
Nebeská Máňa

Zajímavé články

Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou barvou i chutí
Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou…
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i zeleniny!
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i…
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo rizoto
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo…
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a bez vaření
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a…
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou většina z nás jí špatně. Víme, jak na ně!
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou…
AHA.cz Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Mimibazar Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Dáma.cz Karel Gott, jak ho neznáte: Zlatý slavík na fotkách, které vás překvapí

Karel Gott, jak ho neznáte: Zlatý slavík na fotkách, které vás překvapí

Blesk pro ženy Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Ženy.cz Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Blesk.cz Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

SportRevue.cz FOTO: 28 sportovkyň, které se nechaly fotit nahé a ukázaly (skoro) všechno

FOTO: 28 sportovkyň, které se nechaly fotit nahé a ukázaly (skoro) všechno

Maminka.cz První sedmerčata na světě: 42 lahví mléka a 52 plenek denně. Jejich táta nezvládl péči a opustil je, dnes jsou z nich premianti

První sedmerčata na světě: 42 lahví mléka a 52 plenek denně. Jejich táta nezvládl péči a opustil je, dnes jsou z nich premianti

Blesk Horoskopy Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

Další doporučené recepty:

Pravá boloňská omáčka
Pravá boloňská omáčka
Pravá Hoisin čína s nudlemi
Pravá Hoisin čína s nudlemi
Pravá pistáciová zmrzlina
Pravá pistáciová zmrzlina
Pravé Americké Lívance
Pravé Americké Lívance
Pravé italské těsto na pizzu
Pravé italské těsto na pizzu
Pravé italské tiramisu II.
Pravé italské tiramisu II.
  • Recepty.cz
  • Pravá třešňová bublanina
 
  • © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Jednotná kontaktní místa / Single Points od Contact