• Blesk.cz
  • |
  • Blesk pro ženy
  • |
  • AHA!
  • |
  • Dáma.cz
  • |
  • Maminka.cz
  • |
  • E15.cz
  • |
  • Reflex.cz
  • |
  • FITweb.cz
  • |
  • Ženy.cz
  • |
  • MojeZdraví.cz
  • |
  • více Created by potrace 1.13, written by Peter Selinger 2001-2015
    • Ábíčko.cz
    • Auto.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FinExpert.cz
    • iSport.cz
    • MobilMania.cz
    • SportRevue.cz
    • Živě.cz
    • Sazka eLEAGUE
Recepty.cz - logo
  • Oblíbené recepty
    • Sezónní recepty
    • Nejlépe hodnocené
    • Poslední komentáře
    • Tip - týdenní menu
  • Nejnovější
  • Suroviny
  • Světová kuchyně
    • Česká
    • Slovenská
    • Francouzská
    • Italská
    • Čínská
    • Řecká
    • Mexická
  • Rady
  • Magazín
  • F.O.O.D.
  • Videorecepty
  • Přihlásit se
  • Vložit recept
  • Přihlásit se
Recepty.cz - logo
Pokročilé vyhledávání Podle ingrediencí
Vložit recept
Zdravý oběd Rychlá večeře Chuťovky Polévky Maso Omáčky Přílohy Těstoviny Moučníky Zdravé Rychlé Sladké Dezerty Velikonoce
  • Recepty.cz
  • Pařížské kostky
Napište svůj komentář k receptu

Pařížské kostky

autor: vejvik3
0.0
moje hodnoceni
4.7
hodnotilo: 281
doba přípravy: neuvedeno
obtížnost: střední
Vložit do kuchařky Vložit do nákupu Vytisknout recept
Pařížské kostky
Nahrát fotku
 

Suroviny

počet porcí: neuvedeno
  • Těsto
    • 440
      ml polohrubá mouka
    • 220
      ml cukr
    • 110
      ml rostlinný olej
    • 220
      ml mléko vlažné
    • 3
      lžíce kakao 2-3
    • 1
      balíček prášek do pečiva
    • 3
      ks vejce
  • Krém
    • 2
      kelímek smetana ke šlehání min 33%
    • 2
      ks tyčinky ledové kaštany
  • Na posypání
    • 1
      ks margotka

Postup přípravy receptu

1
Krém si udělejte den předem! Na plotně svaříme šlehačku (musí vařit!!!!) s nalámanými kaštany a dáme vychladnout do lednice do druhého dne! Elektrickým šlehačem vypracujeme těsto a dáme péct do vymazaného a vysypaného plechu (36x26). Po vychladnutí korpusu natřeme krém, který jsme vyšlehali do tuha a posypeme hustě nastrouhanou margotkou.
2
Poznámka: nepoužívat ztužovač a šlehačku, ihned šleháme na nejvyšším stupni, tak dosáhnete krásného, hustého krému!
3
Poznámka: pokud máte k dispozici pouze šlehačku o nižší tučnosti než 33%, přihoďte do horké svařené šlehačky s kaštany plátek másla, tak asi 10-20 g (20 g při tučnosti šlehačky 25%), nechte rozpustit a vychladit.
Podělte se s přáteli o recept

Podobné recepty

Pařížské kostky černobílé

Pařížské kostky černobílé

Pařížské rohlíčky II.

Pařížské rohlíčky II.

Pařížské rohlíčky od Dáši

Pařížské rohlíčky od Dáši

newsletter

Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty!

Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy.
Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informační společnosti a seznámil/a jsem se s informací o zpracování osobních údajů .

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.

 

Komentáře k receptu

  • Trudka4 | 4. 11. 2014 21:54

    U nás jeden z nejoblíbenějších moučníků. :-))

  • hubik | 18. 5. 2013 20:24

    Dobrý den zkusily jsme ten krém na dort ale 2x se nám to srazilo nevím jak to je to tím že jme to nemixovali na maximum nebo že jsme to přemixovali?.... Děkuji za odpověď. :'(

  • Iris | 6. 2. 2013 20:18

    Ještě jsem nenapsala,že svařím místo dvou tři šlehačky a nahoru nasrtouhám opět kaštany.

  • Iris | 6. 2. 2013 20:17

    Přeji dobrý den, recept jsem našla na netu,jednou zkusila a už díky tomu,že je velice jednoduchý,ale hlavně neskutečně dobrý,děláme ho při různých příležitostech .Vždy je brzičko pryč a všichni chtějí recept. Takže zkuste taky,uvidíte,že dlouho nevydrží. :-) :-) :-)

  • Markéta | 25. 10. 2012 12:28

    Chci se zeptat kdyz nemam Ledove kastanky jestli muzu dat horkou cokoladu na vareni? Mate stim nekdo skusenosti? dekuju. :-)

  • Kamila B.
    Kamila B. | 15. 10. 2012 15:05

    Dobrý den, fotka byla smazána. :-)

  • M.Květoňová | 15. 10. 2012 14:42

    To je moje fotka :-\ Dcera mne upozornila, že se tu moje fotka vystavuje. Že se někdo chlubí cizím receptem, ok, dnes je tolik receptů, že pátrat po původci lze jen těžko, ale že se někdo chlubí cizím peřím potažmo fotkou někoho jiného, řezů, které sám nepekl, to je drzost nejvyššího stupně! Prosím o smazání mé soukromé fotky a ať si paní, která si tu můj recept s mou fotkou vystavila, vyfotí svoje dílo, zvlášť když se tu chlubí, že již pekla nejméně 20x a pak se může i svým výtvorem chlubit.

  • Radka | 30. 9. 2012 09:43

    Posypala jsem místo margotkou jemně nastrohanou čokoládou a byla to pochoutka. Urvala jsem si z celého plechu jen dva kousky....všem moc chutnalo...byl hned pryč. ;-)

  • myšlenka | 16. 8. 2012 10:32

    To jsou Tvé fotky, Any? Je tam jakýsi podpis, tak se ptám. . . Líbí se mi recepty, kde kuchařinka vyfotila svůj vlastní výtvor. Jinak to pro mně osobně nemá váhu. :-(

  • brill | 6. 8. 2012 15:34

    teď se mi chladí korpus,šlahačku mám udělanou nebyl žádný problém skvělé! a krm je výborný:))

  • Lída | 28. 7. 2012 10:11

    Přeci jen je navrchu šlehačka, bylo by proto lepší jej uchovat v ledničce i kvůli porcování a manipulaci. Jinak ta šlehačka není tak tuhá na rozpadá se to. Z ledničky mi přijde i chutnější. Dělala jsem jej cca 20x a vždy jsem koláč strčila do lednice.

  • Petana | 8. 4. 2012 11:03

    Mně taky? taky bych prosila o radu ;)

  • gabina | 12. 3. 2012 11:48

    mela bych dotaz musi byt hotovy v lednicce.... dekuji :-\

  • Vlasta Novák | 9. 3. 2012 10:05

    Opraveno nazpět :) Díky

  • Libuše Romančíková | 8. 3. 2012 21:59

    Ta mouka i cukr v ml jsou správné.Já vždy dávám dvě sklenky o obsahu 2 dcl mouky a jednu cukru.Když upečete kourpus z 440 g mouky,budete ho mít vysoký a suchý vzhledem k poměru oleje. Ty dvě sklenky mouky váží necelých 300g což je dost velký rozdíl oproti zde špatně opravenému množství na 440 g. Na všech ostatních stránkách jsou ingredience na tyto výborné řezy uváděny v ml.Tak je to totiž správně a nejdná se o žádný překlep.

  • mirenkam | 8. 3. 2012 15:29

    ;-) díky, napadlo mě, že se jedná o překlep a upravila si to sama ;-) je to výborné <:-)

  • Vlasta Novák | 1. 3. 2012 12:37

    Dobrý den, máte pravdu - opravil jsem. Díky

  • mirenkam | 1. 3. 2012 08:50

    Chtěla jsem se zeptat, není tam překlep v ingrediencích na těsto - mouka, cukr.... v mililitrech? Díky moc O:-)

  • ivca | 17. 2. 2012 20:28

    takto tedy skusym !takovy veci ja muzu doufam ze to vyjde / O:-)

  • zerevsek | 9. 2. 2012 21:31

    výborné, jednoduché, prostě super.. DOPORUČUJI! Všem moc chutnalo

  • RauM
    RauM | 9. 1. 2012 14:56

    naprosto famózní!!!

  • Kamča | 19. 10. 2011 13:54

    Lendulo, mně se vždycky krém povede, i když jsem příšerná kuchařka :-) Koupím 2 ks šlehačky de luxe 40%, vyleju do hrnce, ještě do studené šlehačky nalámu na kousky 2 ks ledových kaštanů, dám vařit, vařím asi minutu od bodu varu, pak nechám vychladnout, přikreju a dám do lednice přes noc, ráno je na tom škraloup. Pak vyšlehám elektrickým šlehačem na nejvyšší stupeň a vždycky to vyjde. Co děláš jinak?

  • lendula | 19. 10. 2011 09:42

    Tak nevím kde stala chyba,ale nejde mi našlehat připravená šlehačka s kaštany,kterou jsem si nachystala podle receptu den před tím.Může mi někdo poradit.Děkuji.

  • ilisz
    ilisz | 15. 10. 2011 16:32

    Velká dobrota!

  • Lenka | 24. 8. 2011 19:46

    Moc dobrý moučník, náš oblíbený. :-)

  • Monys | 10. 8. 2011 21:41

    Bylo to výborné vršek jsem postouhala jednu půlku margotkou a druhou půlku kaštany a musím říct že s těmi kaštany je to lepší...v popisu receptu chybí na jak dlouho na kolik stupňů péci,já to pekla klasicky na 150 dokud to nebylo od kraje a je to vynikajcí.dávám za 1

  • filipka.1 | 20. 4. 2011 19:39

    Moučník bombastický, doma se po něm ohánějí útokem a když jsem ho vzala do práce, tak ho kazdý chválil pro luxus... :-)

  • Alena | 13. 3. 2011 12:47

    VIP moučník, úspěch zaručen <:-) u všech věkových kategorií. Díky

  • emminek | 25. 2. 2011 16:41

    naprostá pochoutka!!!jelikož my jsme opravdu velicí gurmáni, tak ještě udělám v bombičkovém šlehačkovači pařížskou šlehačku z obchodu a kostky si ještě na talíři stříknem navíc touto šlehačkou, mňam ;-)

  • Lucie | 2. 2. 2011 09:07

    velká mňamka. Přítelovi se vždy rozzáří oči když řeknu že budu dělat tuhle buchtu ;-) :-)

  • elldarka | 20. 1. 2011 11:57

    Vynikající!!!

  • Marcela Macková | 24. 11. 2010 00:06

    Moc dobré.

  • Šnečice
    Šnečice | 23. 11. 2010 19:11

    Vyzkoušela jsem recept a po řezech se jen zaprášilo.Druhý den už ni nebylo.Byl báječnej

  • Jira | 20. 11. 2010 10:12

    i tak je to hodne obecne, prepocet ml na gram funguje jenom u vody, plus minus u mleka, ale rozhodne bych to netvrdila u mouky... moje vaha ukazuje, ze 440 ml polohrube mouky je zhruba 350 g cukr 220 ml je asi 200 g. Jednodussi to ale mate brat na hrnecky... 220 ml je cely hrnecek (2dcl naplneny po okraj)

  • irenak | 12. 11. 2010 19:54

    řekla bych, že to chce lépe počítat 1 dkg = 10 g, tudíž 440 ml = 44 dkg ;-)

  • Aninka | 12. 11. 2010 19:19

    Vypadají úžasně. :-))

  • anonymous | 11. 11. 2010 00:40

    Nechce se mi verit, ze 440ml cukru nebo mouky bude 4,4 dkg

  • anonymous | 11. 11. 2010 00:37

    No tak to je dost obecne :-P Zalezi o jakou tekutinu jde :-D

  • jája | 10. 11. 2010 22:15

    1 litr = 1 kg, takže 1000 ml = 1000 g; tzn.že 440 ml = 440 g a 220 ml = 220 g. 8-)

  • Žaneta | 10. 11. 2010 13:05

    Tak dneska jsem se do toho pustila, akorát jsem přidala ještě do těsta banány a sníh z bílků, aby bylo těsto jako peříčko. Korpus jsem po upečení promazala marmeládkou a... úspěch obrvoskej. Díky, díky za tak snadnej a přitom výbornej recept! ;-)

  • kik | 9. 11. 2010 12:47

    můžu se jen zeptat jestli někdo neví kolik je 440 a 220 ml gramů... dík

  • miluna | 8. 11. 2010 22:38

    vipada to lakavě :-)

  • Jarka O. | 8. 11. 2010 13:43

    Janko, to je malá čokoládka v červeném obalu, jako je Milena, Kofila,...určitě to znáte. A nalámané se uvaří ve šlehačce, je to v 1. větě ;-)

  • ŠKORNÍKOVÁ | 8. 11. 2010 12:35

    ty tyčinky ledové kaštany kde se dají sehnat? :-\ a co s nimi udělat? :-! děkuji.

  • MatějP | 8. 11. 2010 11:47

    Oblizujise

  • eva | 7. 11. 2010 14:49

    tak to musím vyzkoušet,zatím jsem nic takového nedělala..:-))

  • Jarka O. | 7. 11. 2010 07:32

    Já tady šlehám celá vejce, je to rychlejší a výsledek je dobrý ;-)

  • Ladia
    Ladia | 5. 11. 2010 22:42

    1

  • Adamcová | 5. 11. 2010 17:41

    Chtěla bych se zeptat jestli se dává celé vejce nebo z bílků mám udělat sníh?Děkuji :-)

  • Jarka O. | 4. 11. 2010 11:56

    Taky už jsem dělala mockrát s velkým úspěchem.

  • recepty73
    recepty73 | 4. 11. 2010 10:31

    To máš Zuzko pravdu :-).Dělám ho i jako dort z 1/2dávky,hlavně v létě,když potřebuji,aby rychle zmizel-což je v dortové formě otázka pár minut :-)

  • Zuzka
    Zuzka | 4. 11. 2010 09:38

    Tento moučník nikdy nezklame. Krém je vynikající i jako náplň do trubiček.

  • missinka | 7. 10. 2010 19:57

    Tento recept dělám již delší dobu. Je moooc chutný, nadýchaný a chutná celé rodince. Také mohu doporučit dát na korpus banány, dále potřít krémem, a posypat. Výborné!!!

  • Tereza B | 10. 9. 2010 18:15

    Jednoduché, dobré, super :)

  • Lenka Pflegerová | 26. 8. 2010 08:48

    Včera jsem moučník uděla a byl skutečně výborný. Také jsem korpus rozkrojila a namazala meruňkovou marmeládou do které jsem dala trochu rumu. Použila jsem šlehačku a kaštany 3x. Recept mám v oblíbených a dávám za 1.

  • Renata Valterová | 1. 7. 2010 11:54

    Pro paní Zdenu,(na mail mi to nejde) mě se někdy srazila šlehačka v robotu. Teď ji raději šlehám el. ručním šlehačem, líp se to hlídá. Tak mě napadlo jestli se to nestalo tak.Jinak řezy nám moooc chutnají, už je peču poněkolikáté na oslavu a vždy se povedly a je to docela rychlovka :-).

  • Zdenka Kocmichová | 28. 4. 2010 22:58

    Chuťově dobré (dala jsem ještě rybízovou zavařeninu mezi korpus a šlehačku), ale srazila se mi šlehačka. Nevím co jsem udělala špatně, šlehačku jsem měla 31% tak jsem ještě přidala plátek másla. Šlehala jsem za studena na nejvyšší obrátky, přesto (i přes hlídání) se během vteřiny šlehačka srazila.. Tak nevím. Pokud máte někdo radu, prosím na email.

  • Tereza Kalkusová | 18. 4. 2010 19:25

    Teď jsem dodělala, manžel se zrovna netvářil příjemně (nemá rád šlehačku), ale už po jednom kousku jenom chválí. Moc dobré, dávám 1 za nápad. Určitě přidám do oblíbených.

  • Kamila Tatíčková | 9. 4. 2010 11:55

    Skvělé! Dávám za 1.

  • M. Nová | 1. 4. 2010 23:31

    Super Mňamka, hlavně ten krém je nejlepší, jaký jsem kdy jedla. Dávám za 1*!

  • Dana Sobotová | 26. 2. 2010 16:01

    Také jsem použila pařížskou šlehačku na krém a super. Všem chutnalo.

  • Pája S | 1. 2. 2010 12:47

    Rychlý a chutný recept.Pro nedostatek času jsem místo krému koupila pařížskou šlehačku a jen ji vyšlehala.Výborné.:-)

  • Monika T | 7. 1. 2010 20:04

    Musím povedať, že som podľa komentárov čakala viac, rodine síce chutil, ale na tretí deň sa už nedal jesť, pretože bol úplne suchý. Za normálnych okolností sa asi zje skôr, ale tým, že toho bolo napečeného veľa, tak sa zvýšil a na tretí deň už nikomu nechutil.

  • Lucie Zellerova | 31. 12. 2009 21:17

    Luxusní moučník. Šlehačka musí byt hodně studená než ji začnete šlehat, to neuspěchejte! Na posyp jsem použila nastrouhané ledové kaštany (před strouháním zmražené).Hodnotím 1

  • Radka Křížová | 9. 12. 2009 12:37

    dělala jsem na menší akci pro pár kamarádek, vše podle receptu jen šlehačky a kaštany jsem dala rovnou tři a nahoru nastrouhala taky kaštany. Vše se povedlo jak má, ale mě to chuťově tas taknenadchlo. Je to asi o preferencích, protože ostatní moc chválili a secpali celý plech, mně to přišel lepší průměr.

  • Terezie Walte | 28. 11. 2009 18:57

    Pekla jsem do práce a bylo hodnoceno jako DELICIOUS, hlavně krém je opravdu lahodný.

  • Dagmar Suchomelová | 28. 11. 2009 09:38

    Pekla jsem tenhle dezert na narozeniny a měl NEJVĚTŠÍ úspěch!!!!! Výborné! Kousíček zbylo na druhý den a musím říct, že uleželé jsou ještě lepší, ale komu zbyde na druhý den, že:- ) Moc děkuji za super recept.

  • Nikola Kadlecová | 21. 11. 2009 19:31

    Jsou nádherné a určitě chutnají výborně. Budu je dělat na oslavu mého bráchy, který slavý 18 narozeniny. Určitě budou všem chutnat. Dávám za 1.

  • M F | 16. 11. 2009 13:26

    Moc dobré, dělala jsem podle receptu - včetně krému. Musím souhlastit s některými komentáři, že to připomíná pařížský dort, ale nám to rozhodně nevadilo. Je jedno, zda je to tvarem obdélník nebo kolo a krájí se kostky nebo výseče. :-) Měla jsem strach, zda se mi krém podaří - kaštany se nerozpustily celé, na dně misky zůstaly jemné částečky (možná je to běžný jev - nikdy předtím jsem něco takového nedělala). Nicméně krém dopadl výborně. Bezproblémů jsem jej vyšlehala a bylo jej akorát. Doporučuji.

  • brettv brettv | 7. 11. 2009 19:16

    Moc dobré, dnes jsem pekla, dala do těsta trochhu méně cukru, dětem moc chutnal ušlehaný krém:-)

  • Sladká Malina | 6. 11. 2009 13:54

    Paní Vlasto ,děkuji za Váš recept !...Dnes jsem pekla a můžu Vám vážení říct že, po řezech se jen zaprášilo...

  • Jean Deary | 5. 10. 2009 14:16

    1.Zkuste smetanu před ušleháním přelít z kelímku (krabičky) do porcelánové misky a zakrýt porcel. talířkem a nechat přes noc nebo alespoň na 4 hodiny chladit v lednici. Jen dobře vychlazená smetana se dá dobře ušlehat.2. Smetana na pařížský krém by se měla vařit, ne však vřít. V okamžiku, kdy se začíná vařit, nalámeme do ní za stálého míchání čokoládu, pak necháme schladit a uložíme přes noc do ledničky. Máslo přidáváme pokud máme smetanu s nižším procentem tuku..... V jedné starší kuchařce jsem se dočetla, že smetanu, resp. šlehačku ve stavu nouze vytvoříme, když svaříme mléko s máslem, necháme vychladit přes noc a druhý den ušleháme...

  • Zuzana Šindlerová | 5. 10. 2009 09:35

    Luci, tyhle kostky jsem pekla na pečícím papíru, jako ostatně všechno, má to výhodu, že se to krásně vytáhne z plechu a plech je čistý, nic není připečené.

  • Lucie Smékalová | 4. 10. 2009 18:31

    Chystám se tento recept vyzkoušet. Čím je lepší vymazat plech?? Strouhankou nebo moukou?? Děkuji za odpověď.

  • Milana Nováková | 3. 10. 2009 15:09

    Pařížské kostky jsem vyzkošela.ale do těsta jsem přidala 2 lžíce rumu.Byly velice dobré,jen se za nimi zaprášilo.

  • Martina Kolářová | 25. 9. 2009 07:02

    Tak už budu chytřejší, moc děkuji za rady.Budu to muset zkusit co nejdřív znovu :-)

  • Lydie pochvalovská | 25. 9. 2009 06:20

    Kupuji Smetanu ke šlehání OLMA, tuk 33% a je to bez problémů.

  • Mirka P. | 24. 9. 2009 21:28

    Ano, to je totéž. K tomu to účelu je ale nejlepší šlehačka s obsahem tuku min. 33 %.

  • Martina Kolářová | 24. 9. 2009 21:03

    Asi jsem úplně nemožná,ale šlehačka je totéž, co smetana ke šlehání?Použila jsem smetanu ke šlehání Kunín, měla 31% a nepovedlo se.Máslo jsem použila taktéž...Díky za radu.

  • H. Hospodyňka | 22. 9. 2009 14:43

    Čím tučnější šlehačka, tím lépe jí vyšleháte do tuha. Takže při menší tučnosti rozpustíte máslo, tím zvýšíte tučnost a vylepšíte šlehání... Sama mám vyzkoušeno, že po přidání kousku másla a kaštanů se udělá opravdu krásně pevný krém, ale s konzistencí šlehačkovou.

  • Antonie Kapounová | 22. 9. 2009 13:23

    Dobrý den, chci se jen zeptat. Pokud mám šlehačku a nižší tučnosti jak 33%, máslo se tam přidává jen na chuť a nebo aby se šlehačka druhý den dobře vyšlehala? Jde mi o to, pokud máslo nepřidám, abych tím nic nezkazila :-).Díky za odpověď. Hezký den.

  • Kateřina Kusá | 21. 9. 2009 10:00

    O víkendu jsem tento recept vyzkoušela a musím pochválit, je to opravdu jednoduché a recept je tak vypracovaný, že se prostě musí podařit. Díky moc!

  • Renáta Nováková | 20. 9. 2009 19:35

    Opravdu výborný koláč. Včera jsem ho pekla poprvé a sklidil velký úspěch. Mnoho lidí chtělo po mně recept. Koláč vypadá i vzhledově velmi pěkně. Moc děkuji za tak výborný recept, dávám jedničku s hvězdičkou.

  • Lydie pochvalovská | 19. 9. 2009 06:22

    Já jsem to také dělala poprvé a povedlo se.je potřeba si pohlídat tučnost šlehačky a nechat ji převařit s tou čokoládou.Opravdu den dopředu a šlehač na nejvyšší rychlost.Taky jsem se děsila, bylo to pořád řídké,ale najednou to zhoustlo.krásně drží.Dnes to dělám znovu.

  • Martina Kolářová | 18. 9. 2009 23:18

    Tak já bohužel patřím k těm,co se jim vůbec nezadařillo. Nechápu,kde jsem udělala chybu, ale šlehačka se mi srazilaa vypadala jako polévka s játrovými knedlíčky. Nakonec jsem na upečený korpus udělala vanilkový pudink a posypala ho margotkou.Snad to bude k jídlu.

  • Lydie pochvalovská | 12. 9. 2009 16:28

    Tak jsem to udělala, použila jsem 3 šlehačky a 3 kaštany.Navrch jsem dala hořkou čokoládu,všem to chutnalo.Dávám jedničku.

  • Jarka O. | 7. 9. 2009 19:14

    Posypat to můžete jakoukoliv nastrouhanou čokoládou nebo čokoládovou tyčinkou - já bych klidně dala ještě kaštany nebo kvalitní hořkou, dejte ji před strouháním do mrazáku, líp se nastrouhá;-)

  • Lydie pochvalovská | 7. 9. 2009 18:10

    Prosím,chtěla bych to upíct,ale nemám ráda nic z kokosem a Margor je cítit kokosem.Poradíte mně,čím to jiným posypat.Děkuji

  • Roman Raba | 16. 6. 2009 22:00

    Výborné, jednoduché, všem chutnalo!!!!

  • maru hlinková | 11. 4. 2009 18:30

    Velmi jednoduché, výborné. Přeměřila jsem plechy - a nalila na dva.Korpus byl asi 2cm vysoký, margotku jsem stihla nastrouhat jen velmi zlehka.Mooc dobré

  • Ivuška K | 28. 3. 2009 17:08

    Buchtu jsem dnes udělala a musím uznat, že je famózní, jen jsem upečený korpus potřela rybízovým džemem, na něj nakladla nakrájené broskve a na vše dala krém, posypala dvěma margot čokoládama.Je to bašta, ale hutná :-D

  • petra tvaruzkova | 27. 1. 2009 14:14

    Davam 1 je to dobry a nenarocny recept.

  • Lenka žvouková | 8. 12. 2008 18:09

    Tento víkend jsem zkusila tuto dobrotu upéct. Krému musím dát velkou 1 s *, korpus jsem podle předchozích rad děla podle míša řezu a byl opravdu lepší, takže nakonec se všichni olizovali.

  • Jana klechová | 10. 11. 2008 21:10

    Moc dobré, chutnalo nám to. Nemá to chybu.

  • Lenka *** | 11. 10. 2008 20:35

    Vyzkoušeno, zadařilo se. Řezy byly dobré, na nás možná moc syté a hutné, ale kdo má takové rád, bude nadšen... my radši něco lehčího. Za to ovšem recept nemůže, takže hodnotím kladně a doporučuji.

  • Irena Stárová | 1. 10. 2008 16:32

    Panejo, to byla bašta! Dostala jsem zákaz takové věci péct, a zároveň ale příkaz udělat tyto kostky co nejdříve znovu:-)Moc výborné, posypala jsem hned dvěma Margotkami, aby to byla joooo bomba!Díky díky za takové recepty!Právě jsem se sem i nově zaregistrovala, a začínám tušit, že zde strávím v budoucnu hooodně času:-)

  • Hana Ď | 28. 8. 2008 10:47

    Krém jsem dělala ze tří šlehaček a kaštanů, myslela jsem že na dort toho bude málo, ale klidně by stačily i dvě. Přidala jsem i to máslo a po vychlazení se krém dal dobře ušlehat a dort byl výborný :-)

  • Simča Sládková | 20. 8. 2008 22:53

    Hani určitě ano, to není problém, tohle se dělá jako Pařížský dort! Hlavně to dobře vychlaď před šleháním....

  • Hana Ď | 20. 8. 2008 22:04

    Je možné tento krém použít i na dort? Chystám se péct něco na narozeniny, korpus bych měla, ale nevím jaký krém do něj.. Myslíte že by to šlo?

  • petra kubrychtova | 8. 8. 2008 21:56

    opravdu dobrůtka u nás to mělo velký úspěch dávám 1

  • Ivana Marešová | 4. 8. 2008 13:17

    výborné, pekla jsem to pro bandu správných lidí na stavění tábora a jen se po tom zaprášilo. Krém je opravdu jak pařížský

  • ladislava staffenová | 29. 7. 2008 17:42

    Jani, takhle popisovat těsto,ač jsi po dietě??M8š rozum? Já to zítra vyzkouším a máš mě na svědomí :-)))Laďka

  • Jana Remková | 29. 7. 2008 17:03

    No,myslím,že korpus na Míša řezy je opravdu lepší a nadýchanější,než ten na Pařížské kostky.Takže,určitě jste udělala dobře.Vzpomínám si,že jednou jsem na tyhle kostky a vlastně i na Míša řezy použila těsto z kyšky.Taky tam jde kakao,ale myslím i olej,musela bych se podívat a to opravdu byla lahůdka.Šťavnaté těsto,vynikající krém postrouhaný čokoládou.Vyzkoušejte.Mrknu,jestli je tady nějaký recept na kyškový koláč,vlastně ani nevím.

  • marketa kaniecka | 29. 7. 2008 09:13

    Dekuji za rady, pouzila jsem recept na korpus MIsa Rezy a bylo to vynikajici. Davam za 1 s hvezdickou :o) ten krem nema chybu,akorat na krem jsem postrouhala horkou cokoladu a smichala s trochou margotky. Uzasny, opravdu melo to uspech,a i mamka chce recept. Muzu jen doporucit.Zarazuji domych receptu a budu tyto rezy delat casteji.

  • markéta najmanová | 28. 7. 2008 14:03

    tak jsem taky vyzkousela - jen jsem delala na klasicky plech (maly nemam) a testa bylo akorat. krem sel bez problemu vyslehat. je to rychle a jednoduche - ale hodnotila bych jako prumer

  • Tereza Zikova | 28. 7. 2008 09:44

    Marketo ano pouzila jsem recept na misa rezy z techto stranek jen jsem do testa pridala vice kakaa a vysledek byl bajecny, zrovna tenhle vikend jsem dort pekla :]. Jen jeste radim pridat do kremu cokoladu na vareni je pak daleko lepsi. Dobrou chut

  • Jana Remková | 27. 7. 2008 18:47

    No,Marketko,trochu jsem se spletla,napsala jsem pak dáte ten tvaroh,to je samozřejmě na Míša řezy,ale tyhle jsem dělala a pravda je,že kdybych použila to těsto v prášku,bylo by asi lepší.Tady se celá vejce šlehají a pak se přidá to ostatní.Já raději opravdu šlehám žloutky a sníh zvlášť,to těsto je jemnější.Tohle bylo trošku ubité.Ale jinak to bylo moc dobré a v lednici se to trochu odleží,takže nezbylo nic,všechno se snědlo.

  • marketa kaniecka | 27. 7. 2008 13:07

    Jani,dekuji za odpoved,jde videt,ze jste vsimava :o) ale uz ziji v Ceske republice.Jen nevim jestli pisatelky pouzivaji recpt Misa rezy tady odsud z receptu.Ale diky :o))

  • Jana Remková | 27. 7. 2008 12:38

    Marketo,nevi,jestli píšete z České republiky,podle toho,že nepíšete háčky a čárky,tak vám to asi nebude k ničemu,co vám poradím.Moje dcera si to někdy usnadňuje tím,že si koupí hotový sášek Dort Harlekýn,nebo Čoko kostky v sáčku.Tam se snad přidá jen voda,olej-nevím to přesně a na to už jen ten tvarohový krém a jak píše Danka,klidně to lze i natřít marmeládou,jak kdo má rád.Jedla jsem to a musím říc,že je to taky moc dobré a kdyby se mi dcera nepřiznala,jak to dělala,snad bych to ani nepoznala.A to těsto rozhodně suché není.

  • marketa kaniecka | 27. 7. 2008 10:51

    Rada bych upekla tyto rezy, vypadaji bajecne,jen jsem chtela poprosit, dam na rady tech,kterym korpus nechutnal. Muzete mi nekdo tady napsat ten korpus na MIsaRezy??? predem dekuji.

  • petra kubrychtova | 24. 7. 2008 09:40

    Tenhle recept nadchl celou mojí rodinu je super paní Vlastě za něj moc děkuji dávám 1

  • Tereza Zikova | 21. 7. 2008 15:25

    tenhle recept je naprosto uzasny, ale doporucuji ho vylepsit jako jsem to po nekolikatem upeceni udelala ja. Krem delam ze tri slehacek a pridavam tam i horkou cokoladu ziska tak daleko lepsi chut, korpus mi nechutnal takze pecu jiny z receptu na misa rezy ten je daleko lepsi a nadychanejsi. Jinak tomuto skvelem napadu davam 1.

  • Danka Snášelová | 21. 7. 2008 12:53

    Jindřiško,upečený korpus jsem vyklopila na větší pevnou podložku. Těsto jde krásně vyklopit. Stačí jenom upečený plát širším nožem podebrat - od plechu oddělit. Když cítím, že plát je uvolněný, tak na pekáč přiložím větší podložku (nebo dřevěný vál) a pekáč otočím.(vál i s plechem držíme pohromadě a jenom plech rychle otočíme).Těsto zůstane na podložce a vůbec se nezlomí = nemá jak. Pak z těsta odstraním pečící papír a plát rozkrojím. S dlouhým zoubkovaným nožem to jde bez problému. Pak stačí nožem horní část odkrojeného plátu trochu posunout stranou, těsto podebrat rukama a dát ho stranou. Těsto je dost pevné a vůbec se neláme. Jde to velice rychle. Píšu to proto, že pořád se opakují u tohoto receptu stejné komentáře. Tohle těsto špatné není. Je trochu dusivka, ale když ho rozkrojíme, natřeme džemem a vynikajícím krémem, tak moučník nemá chybu. I různé korpusy na dort jsou bez krému, pikantní zavařeniny atd. dusivky.

  • jindřiška ševčíková | 21. 7. 2008 12:08

    Rozkrojit korpus,to není špatný nápad,ale nevím,jak se to povede,aby se to nezlomilo.Kdyby to byl dort,tak to jo,ale plát z plechu?Jedině ho rozkrojit na půl.Já bych spíš příště udělala jiné,vláčnější těsto.

  • Danka Snášelová | 20. 7. 2008 16:35

    A ještě jsem zapomněla na důležitou věc.Rozkrojený piškot potřít pikantní marmeládou. Děvčata, když se budete držet těchto rad, tak Pařížské kostky nebudou žádné dusivky. Bez těchto vylepšení je těsto doopravdy suché a moc vysoké. Když se korpus naplní je to jako dort, který krájíme na kostky.

  • Danka Snášelová | 20. 7. 2008 16:28

    Aby těsto nebylo suché, doporučuji dát krém i dovnitř. Po upečení korpus rozkrojit (se zoubkovaným-dlouhým nožem to jde velice snadno ) a pak jemně pokapat ovocnou šťávou. Stačí i voda ochucená sirupem. Těsto díky ovocné šťávě a krému navlhne = viz. předešlé komentáře. Já jsem moučník ještě plnila jahodami. Byla to šťavnatá a slavnostní mňamka. Na řezu vypadala velice krásně.

  • Jana Remková | 10. 7. 2008 17:22

    Jindřiško,já s pečením problém neměla,spíš bych řekla s kvalitou piškotu.Příště bych raději udělala žloutky zvlášť a sníh zvlášť.Takhle to bylo trochu ubité,ale máte pravdu,krém byl super.

  • jindřiška ševčíková | 10. 7. 2008 12:16

    Pekla jsem,když byl na prvním míste v top receptech,ale měla jsem stejný pocit,jako paní Fabiánová,se kterou souhlasím,ale myslela jsem si,že jsem někde udělala chybu,že jsem těsto třeba dlouho nechala v troubě,protože u tmavého těsta mám problém odhadnout,kdy je už upečené.Krém byl super.

  • Jana Fabiánová | 9. 7. 2008 13:02

    Tento recept se mi moc líbil, takže jsem hned vyzkoušela a musím napsat, že moc úspěchu neměl, bohužel. Těsta moc, krému málo. Mimochodem, krém je na tom receptu to nejlepší, určitě ho zařadím do jiných receptů. Jinak ten korpus je suchý a nic moc.

  • Ladislav Dorazin | 2. 7. 2008 18:44

    Takže,už vím,co bych měl upéct své přítelkyni v sobotu na narozeniny.Děkuji paní Danko za radu s tou šlehačkou.Taky vždy čtu komentáře.No a samozřejmě po vyzkoušení připojím i hodnocení.

  • Anonym | 17. 6. 2008 17:32

    Vyzkoušela jsem a super, jen jsem na ještě teplý korpus dala rybízovou marmeládu a po vychladnutí již podle receptu.S kyselou marmeládou to mělo výraznější chuť.

  • Danka Snášelová | 12. 6. 2008 16:26

    Zanka, já když si vybírám nějaký recept, podle kterého budu vařit nebo péct, tak si vždy přečtu i komentáře k danému receptu. Ty nemají chybu! Od jiných kuchařinek, které recept již vyzkoušely, se vlastně člověk dozví mnohé rady, vychytávky, postřehy. Když jsem tento moučník teď na Velikonoce pekla poprvé, tak jsem již dopředu (z komentářů) věděla, že těsto je celkem dost vysoké. Proto jsem se držela různých rad z komentářů a moučník vylepšila - viz. můj komentář ze dne 15.4.2008. Máte pravdu, krém je vynikající, ale i na naplnění močníku, bohatě stačí dvě - 1/4 l šlehačky. Jsou to šlehačky v krabičce (pěti dňové s 33 % tukem). Šlehačky trvanlivé - v kelímku mají menší objem a i méně tuku.

  • zanka | 11. 6. 2008 19:08

    Tento recept není špatný, ale čekala jsem od toho víc. Korpus je na můj vkus příliš vysoký a krému bych zase udělala víc. Ten je ale výborný.

  • Ivana Kusníková | 29. 5. 2008 14:18

    zrovna jsme dojedli a je naprosto úžasný. Tchýně hned chtěla recept.

  • Soňa Adamcová | 26. 5. 2008 10:08

    Včera jsem to upekla na oslavu synova svátku a manželových narozenin a moučník se setkal s velkým úspěchem. Děkuji moc za tento recept.Rychlé, jednoduché a hlavně dobré.

  • Sylva Karešová | 21. 5. 2008 23:15

    :-D Tak už vím, připomíná mi to zákusek tzv. Pařížský dort :-D Je to de facto stejné. Babička mi to připomněla :-D

  • Sylva Karešová | 21. 5. 2008 22:54

    Wau, krém je opravdu super! Dnes jsem tyto řezy dělala, strašně mi něco připomínají... nějaký zákusek? Opravdu nevím.. Ale jsou dobré!Dala jsem poloviční dávku ingrediencí na těsto, jinak krém ponechala v dávce, v jaké je uveden v receptu. :-)

  • Lenka krupkova | 20. 5. 2008 13:12

    Samá chvála,dělala jsem na velký plech a použila 3šlehačky a 3 kaštany,zkrátka skvělé!!!!!!!!

  • 6Verunka 6 | 17. 5. 2008 14:58

    Je to super. Upravila jsem dávky. Těsto jsem dělala z poloviční dávky, a naopak krém ze 3 šlehaček a 3 ledových kaštanů. Jindy jsem poloviční dávku těsta dala do dvou středních kruhových forem, a dále na krém jsem na ozdobu dala ještě bílou šlehačku. Taky to nemělo chybu.

  • Michaela V | 11. 5. 2008 16:31

    Jak už tady někdo psal,mě přišel korpus až moc vysoký.Ale smetana s kaštany-super,to použiju i v jiných receptech.

  • eva křepelkova | 2. 5. 2008 19:24

    je to opravdu moc skvělé díky každého tím uctím děkuji eva k

  • Gabriela Vošická | 30. 4. 2008 23:39

    výborný recept.dávám 1

  • Dagmar Dohnálková | 25. 4. 2008 15:19

    Opravdu výborné!!! Celá rodina se oblizovala...A ta margotka - výborný nápad....Dávám 1 ...

  • Květoslava Kerberová | 23. 4. 2008 10:53

    Ahoj, tak jsem o víkendu zkoušela upéct tento recept. Nejdřív jsem si přečetla komentáře a pak jsem si řekla, že to zkusím. A udělala jsem moc dobře. Vynikající!!!!!!!

  • Sylva Karešová | 20. 4. 2008 00:11

    Teda tolik chvály... to musím taky někdy vyzkoušet :-)Jinak... jak už tu bylo řečeno, ne všechna éčka jsou zrovna přímo odstrašujícím faktorem. A kdyby měl člověk stále hledět na něco, co zjistili vědci, pak by nemohl ani dýchat, neboť co všechno je ve vzduchu... A v kosmetice například taky... a v dětských hračkách... prostě všude je něco špatného. Těm nejhorším věcem je dobré se vyhnout, ale zas s přeháněním nepřehánět :-D

  • Pavlína Bartáčková | 19. 4. 2008 23:08

    Přidávám se s chválou..SUPER MOUČNÍK!!!!

  • Danka Snášelová | 15. 4. 2008 17:05

    Luxusní zákusek. Kostky jsem pekla na Velikonoce a trochu je vylepšila. Těsto jsem bez problémů rozřízla dlouhým zoubkovaným nožem. Placku jsem natřela rybízovým džemem a pokladla půlenými jahodami. Na jahody jsem rozetřela hustý krém, přiklopila druhou plackou a pořádně zatížila. Za několik hodin jsem zbytek krému nanesla i na vrch moučníků a posypala strouhanou margotkou. Moučník vypadal na řezu velice luxusně. Krém je vynikající. Použila jsem 2 ks 33% šlehačky o hmotnosti 250 ml (celkem 500 ml) a 2 tyčinky ledových kaštanů. Hodnotím velikánskou 1.

  • Lucie Skalická | 13. 4. 2008 19:39

    Dnes jsem se přidala k davu a také upekla. A přidávám se podruhé k davu, bylo to vynikající. Zvláště krém je nepřekonatelný.:-)))

  • Martina Hájková | 13. 4. 2008 09:40

    Bomba!!!!!Jednoduché,rychlé a jak by řekl můj děda VÝTEČNÉ :-)

  • Anonym | 11. 4. 2008 10:11

    to Petra - vsak to nejime kazdy den,jednou za cas se můze zhresit, ne? A co dnes není plne ecek apod.,to bysme nesmeli jist nic !!!

  • Zuzana Šindlerová | 11. 4. 2008 09:07

    Zrovna dneska vyšel o "éčkách" zajímavý článek na Centrumu. Stojí za to si jej přečíst, ne každé "E" znamená smrtelné nebezpečí, myslím, že se kolem toho dělá zbytečný humbuk a pochybuji, že by dvoje ledové kaštany ve šlehačce někomu ublížily na zdraví. Taky nikdo na posezení nesní celý plech.

  • Petra Jakubcová | 10. 4. 2008 11:54

    LEDOVÉ KAŠTANY:"U většiny testovaných výrobků – čokoládových pochoutek, ledových čokolád, polev na mražených krémech a müsli tyčinkách – je složení tuku z hlediska výživového nevhodné. Převládá vysoký obsah nasycených mastných kyselin, u některých výrobků i vysoký obsah silně aterogenní kyseliny myristové, a nízký obsah polynenasycených mastných kyselin. U více než poloviny výrobků byl obsah škodlivých trans mastných kyselin vyšší než 30 %. Dlouhodobý příjem tuku s tímto složením je rizikový z hlediska vzniku kardiovaskulárních onemocnění a diabetu II. typu."Ledové kaštany - 22,7% transmastné kyseliny (transtuky)Obyčejná klasická čokoláda by byla rozhodně lepší volbou.

  • Petra Jakubcová | 10. 4. 2008 11:48

    Bohužel ty kaštanové tyčinky jsou plné éček a emulgátorů - nic zdravého pro děti ani pro dospělé. Co tam namíchat do té šlehačky trochu kaštanového pyré a čokolády na vaření? Kaštanové pyré lze dneska zakoupit v prodejnách zdravé výživy, s vanilkovou příchutí, čokoládovou nebo přírodní. Je to sice mňamka tento recept, ale v závěru plný tuků a éček.

  • Petra Zpěváková | 9. 4. 2008 12:07

    Nedalo mi to a když jsem si na tento moučník přečetla samou chválu tak jsem ho taky musela vyzkoušet. I když jsem úplný začátečník, moc se mi kostky povedly a byly výborné.

  • Erika Williams | 8. 4. 2008 20:03

    Asi pred rokem jsem poslala sestre odkaz na tyto rezy (ona strasne rada pece, je vyucena cukrarka) a kdyz jsem ted po dlouhe dobe zavitala domu na navstevu (ziji v zahranici), tak sestra na uvitanou upekla prave tyto rezy. Musim rict, ze to bala maximalni delikatesa, ktera naprosto zastinila vsechny dalsi dobrutky co byly na stole! Kdyby je pekla kazdy den, tak jedu domu jako koule, protoze to se vazne neda odolat :-)

  • Martina Bernová | 8. 4. 2008 12:43

    VÝBORNÉ!!! Tak jsem taky vyzkoušela a měla jsem obrovský úspěch! Za pár dní bude mít syn narozeniny, tak mu tuhle buchtu upeču jako dort a zkusím to proložit banánem. Pařížským kostkám dávám 1***.

  • Janinka | 7. 4. 2008 17:44

    Martinko, už to tady asi někdo psal. ale diskuze je fakt trošku dlouhá, co? :-)) Myslí se tím 2 tyčky, co už jsou na trhu dlouhá léta. Tak to zkus - opravdu je to skvělý moučník :-))

  • Martina | 7. 4. 2008 13:43

    PROSÍM O ODPOVĚĎ!!!Ty ledové kaštany jsou míněné jako celá tabulka čokolády nebo ta menší varianta v tyčince? Díky

  • Andrea | 7. 4. 2008 09:56

    Pekla jsem o víkendu a opravdu je to mňamka. Těsto docela vyskočilo, příště dám na větší plech.

  • venyss | 5. 4. 2008 14:28

    Tak i já se musím připojit k mnoha těm, kdo pěje na tento moučník samé ódy. Byla jsem na výsledek celá nedočkavá a stálo to za to :-) Je to veliká mňamka a zbytky krému jsem prstem dolovala z mísy jak malé dítě...Musím dát velikou jedničku:-)

  • Michaela | 5. 4. 2008 09:24

    Naprosto super!!!!!!!Je to fakt výborný jen dávám víc všeho,protože mám větší plech!!Takže i krém dělám ze třech!!

  • Michaela | 4. 4. 2008 16:42

    pani Vlasta, akou cokoladou by dali v zahranici nahradit "ledove kastany" a tycinka "margot" ? Ma to mat nejaku specificku chut?

  • Pavlína | 3. 4. 2008 18:23

    Jo tak tenhle receptík znám,pekla jsem a je super.Akorád mě docela zajímá čí to je recept,protože já ho měla z MMB odkud byl už vymazán.Pokud nevadí,mám také své recepty: http://pavlinice.napady.net/ .

  • Romana Marešová | 3. 4. 2008 18:11

    no to je pecka o víkendu budu hned péct:o)

  • jitka adamova | 3. 4. 2008 13:53

    Výborný recept.Donesla jsem ochutnat do práce a druhý den jsem musela všem donést recept :) super!!!:)

  • Simona | 2. 4. 2008 21:18

    Jak jste dělali těsto? Vyšlehali jste žloutky s cukrem a olejem nebo celá vejce? Díky

  • Radmila Hošťálková | 2. 4. 2008 16:41

    Povedlo se napoprvé, krém naprosto úúúúúúúúžasný, jenom ten "piškot" na můj vkus příliš vysoký. Neměla jsem kaštany, tak jsem dala čokoládu na vaření. Zítra budu dělat s kaštany, tak snad se povede taky ;-) Ale těsta udělám jenom polovic.

  • Kačaba Kačabová | 1. 4. 2008 19:17

    Vynikající, manžel není na sladké, ale tentokrát zvládnul půl pekáče sám. 1 !

  • B B | 1. 4. 2008 10:16

    je to výborný recept,jen šlehačku jsme trochu osladily. Díky za něj.

  • brouček | 31. 3. 2008 20:02

    Musím pochválit, sklidila velký úspěch........

  • lili | 30. 3. 2008 19:45

    Já si myslím, že chyba byla ve šlehačce. Měla sice 33%, ale nebyla to žádná dobrá firma, příště koupím zase jen z OLMY.

  • Květa Štěpánková | 29. 3. 2008 22:33

    Tyčinka Ledových kaštanů má jedna 50 g, takže 10 dkg mořských plodů. Určitě se vám podaří, sama jsem je již s úspěchem pekla .

  • jennet | 29. 3. 2008 20:24

    Jak jsou velke 2 cokolady ledovych kastanu? Neziji v CR, ale morske plody tu mam, akorat nevim kolik jich mam dat. Dekuji

  • Martina Lučná | 29. 3. 2008 14:29

    Tak tohle určitě zkusím!Pařížskou šlehačku dělám často, moji miláčci doma jinou nechtějí, akorát ji dělám z čokolády na vaření na 1 šlehačku - 50-70g čokolády na vaření- rozlámanou na nejmenší kousky co jde, vložím do šlehačky a dám vařit, míchám ať se čokoláda lépe rozpouští, nechám pár sekund projít varem a stáhnu s ohně, ihned zchladím ve studené vodě a studenou dám odpočinout do lednice do druhého dne.Vyšlehám i se ztužovačem do hustého krému bez problému,trošku trpělivosti ale ušlehat jde na 100%!Tak teď zkusím tu s kaštanama...

  • Mirka | 29. 3. 2008 08:58

    Tento recept jsem vyzkoušela již potřetí, a krém se vždy povedlo vyšlehat dobře, ikdyž jsem použila 30 % šlehačku. Pravdou je, že trvá 3-4 min. než je krém úplně ušlehaný. Lili, neztrácejte naději :-)

  • lili | 28. 3. 2008 17:48

    Tak já jsem je dělala poprvé a naposledy. Krém jsem zkoušela 2x, ani jednou se to krému nepodobalo. Vyšlehat to nešlo. 2x se oddělila čokoládová voda a zbytek se zdrcnul, přitom šlehačka čerstvá nebyla. Jen jsem si tím zkazila náladu na celý odpoledne. A to jsem opravdu jela podle návodu a ještě pročítala komentáře. Horší na tom je, že mi VELMI spadlo mé cukrářské sebevědomí! :-)

  • helča | 27. 3. 2008 14:33

    řezy jsou dobre a hlavně rychle takove recepty jsou nejlepši

  • Petra | 27. 3. 2008 12:03

    Za recept moc děkuji,Vlastičko.Učím se péct i vařit a jsem na to sama!Dnes upekla jsem a plesalo mé srdíčko,teď si připadám jak ,,Cukrářská dáma"!!!Manžel má až boule za ušima,tenhle moučník je fakt prýma!!!!

  • Vladkka Nováková | 25. 3. 2008 13:00

    Vzhledem k tomu, že jsem tento dort dělala slavnostní, tak jsem nešetřila a přidala jak o jedny kaštany tak o jednu šlehačku, víc. Upekla jsem jej v dortové formě, rozpůlila a pomazala sladko-kyselými povidly, na ně jsem dala krém a přiklopila druhou polovinou. To vše jsem potřela krémem a nastrouhala margotku a musím říci, že jsem měla neskutečný úspěch u strávníků. Takže já jej řadím mezi oblíbené a určitě jej budu brzo opakova.....jo, a dávám za 1.

  • Káťa | 24. 3. 2008 17:45

    Já jsem dala těsto do trochu většíko plechu, korpus byl nižší a bylo to lepší.Víc šlehačky, už by to bylo moc šlehačkový, takový moc tučný.Přidala bych margotku :-), ale to až příště.

  • Anonym | 23. 3. 2008 13:01

    Opravdu skvele rezy,jednoduche a rychle.Jen ten korpus je zbytecne vysoky,ale da se to vyresit kremem,dat o jednu slehacku a kastanky vic a pomer se vyrovna.

  • Linda Klein | 22. 3. 2008 09:06

    Krem famozni, korpus zbytecne vysoky. Priste upecu korpus dle vlastniho receptu do dortove formy, proriznu a promazu kremem. Povrch dortu i boky pomazu kremem a obalim nastrouhanou margotkou. Moc dekuji za recept :-))

  • Petra Jančářová | 21. 3. 2008 10:21

    Řezy jsou výborné, povedly se hned napoprvé.Dokonce moc chutnaly i mamce, a ta už se něco napekla:)Dávám za 1!

  • Radka | 21. 3. 2008 10:04

    jsou opravdu fantastické, nejprve jsem se bála, že mi krém nestuhne - bylo to hodně řídké, ale do krásně krásně stuhnul a perfektně se nechal vyšehlat. Takhle dobrou buchtu už jsem opravdu dlouho nejedla. Super!!!!

  • Hela - | 19. 3. 2008 18:45

    Můžete použít jakoukoliv mléčnou čokoládu nebo nugát.

  • Lucka | 19. 3. 2008 16:36

    Anonyme, muzete pouzit morske plody z bonboniery (viz prispevek pani Marie L. ze 4.3.2008)

  • Anonym | 19. 3. 2008 11:16

    Bohuzel neziju v ceske republice, tak nemuzu mit kastany. Da se to nahradit necim jinym?

  • Léňa | 16. 3. 2008 20:10

    Kostky jsou naprosto úžasné...každému vřele doporučuji, korpus je krásně jemný a nadýchaný, vůbec není dodat. dělala jsem je za účelem menší soukromé vernisáže a jenom se po nich zaprášilo...dávám za 1...

  • Květa Štěpánková | 14. 3. 2008 16:18

    škraloup se krásně rozšlehá, ověřeno.

  • Magda Lehovcová | 14. 3. 2008 14:20

    Musím též konstatovat že řezy jsou výborné.A co je hlavní, že když vynechám to že se musí kaštany a šlehačka uvařit den předem, tak jsou rychlé.Žádné zdlouhavé přípravy.

  • Petra | 14. 3. 2008 11:12

    Řezy jsem pekla již několikrát. Jsou naprosto báječné. Všem moc chutnají.

  • Iveta | 14. 3. 2008 07:12

    Ahojky holky včera jsem si svařila tu šlehačku s kaštany, prosím ale do dneška jsem se dívala na povrchu se udělal škraloup, ten se rozmixuje nebo se musí sebrat? Díky

  • Anonym | 13. 3. 2008 08:53

    Moniko,tyto kostky jsou výborné,ale ta pikantnost mi tam chyběla.Ta šťáva s marmeládou je bezva finta.Vyzkouším.Dík.:-)PS

  • Monika | 12. 3. 2008 16:01

    minulý víkend jsem dělala tyto řezy již poněkolikáté. Po upečení piškotu jsem jej pokapala šťávou ze zavařených višní a potřela jsem jej ještě višňovou marmeládou. Nakonec jsem na toto natřela krém. Bylo to opravdu výborné. Jen se po těchto řezech zaprášilo.

  • M A | 11. 3. 2008 15:22

    Kostky byly moc dobré, nejsem žádná pekařka, přesto se to povedlo....přikláním se akorát k názorům, že je lepší použít na krém 3 šlehačky a 3 tyčinky kaštanů a korpus rozříznout a dát krém i dovnitř, bylo to tak vláčnější...jinak hodnotím 1 a určitě řadím do oblíbených. Díky za recept, je to mňam...

  • Renda *** | 10. 3. 2008 12:07

    Pro Marušku Trálovou:ledové kaštany 2 tyčinky-ne klasickou čokoládu, a u Margotky je to jedno,kolik kdo snese:-))Já dávám tu větší.

  • Libuše Čapková | 10. 3. 2008 10:56

    Super!! Moučníček opravdu velice rychle zmizel. Příště ale budu dělat menší množství těsta. Korpus mi přišel moc vysoký. Dávám za 1. :o))

  • Monika | 9. 3. 2008 18:24

    Ikdyž u nás nikdo moc nemusí nic kakaového, tak toto sklidilo velký ohlas. Během chvilky byl celý moučník pryč. Už jsem recept kopčila 3 sousedkám. Byl výborný!!!!

  • Anonym | 9. 3. 2008 17:57

    Tyto řezy nemaj chybu jsou naprosto úžasné.

  • anonym | 9. 3. 2008 09:02

    šílená bomba chudák dieta

  • Anonym | 7. 3. 2008 13:51

    Skvělé. Dělala jsem z poloviční dávky do dortové formy, korpus jsem rozřízla, potřela marmeládou, krémem, pak banány a jahody, zase krém a přiklopila jsem zbytkem korpusu. Pařížským kostkám se to tedy moc nepodobalo, ale všichni jsme si moc pochutnali :-) Děkuji za recept. Krém je opravdu snadný a dobrý. Radka

  • Magda H. | 7. 3. 2008 10:42

    Jedním slovem: dokonalé :-)

  • Jana Říhová | 5. 3. 2008 14:50

    Díky za super recept!!Byla to fakt mňamka, která moc dlouho nevydrží:-).Všichni se olizovali a chválili.

  • Marie L. | 4. 3. 2008 14:39

    Místo ledových kaštanů jsem dala mořské plody z bonboniery, která u nás tak nejde naodbyt a půlku klasické čokolády na vaření tedy 50 g.Krém byl výborný.

  • Anna | 4. 3. 2008 12:16

    To vypadá skvěle.

  • Marie Trálová | 4. 3. 2008 11:52

    Můžu se prosím zeptat na ty 2 čokolády ledových kaštanů-je myšleno - 2 tyčinky led.kaštanů-nebo 2x100g čokoláda ledové kaštany.A to samé u té čokolády margot-ta malá tyčinka nebo ta čokoládka?Díky.

  • Kateřina Sprušanská | 4. 3. 2008 10:48

    výborný moučník, olizovali jsme se všichni, měla jsem strach co ta svařená šlehačka udělá ale byla nádherně hustá chuťově úplně super, díky za recept, je to teď moje 1 a dávám za 1

  • Petra Brethová | 2. 3. 2008 11:05

    Málem jsem krém "neuhlídla", příště budu muset schovat hodně vysoko.-)).Moc dobré!!

  • Marketa Kolarova | 29. 2. 2008 07:27

    Zkusila jsem a musim rict, ze kostky jsou opravdu vyborne. Pekla jsem v normalnim plechu a pak to chce ty slehacky tri. Dodrzovola jsem zde uvedeny postup a ingredience a nemela jsem zadny problem. Vse vyslo skvele. Jinak me prekvapilo, jak jsou kostky syte. To jsem opravdu necekala. Tak jsem pozvala hosty a jen se oblizovali. Opravdu doporucuji!!!

  • Marcela Štědrá | 27. 2. 2008 11:21

    Řezy jsou opravdu moc dobré . všem moc chutnalo. Děkuju za recept

  • Ewa Novicová | 26. 2. 2008 15:53

    Výýborné kostky :-) Povedlo se zřejmě vše jak mělo - soudě dle skvělé chutě...

  • Anonym | 26. 2. 2008 11:07

    Justin,při vaření šlehačky musí šlehačka probublávat,musí se opravdu vařit,ne jenom zahřát.Já jsem ji měla druhý den hustou už když jsem jí vyndala z ledničky.Evam

  • Hela - | 25. 2. 2008 22:21

    Justin, příště bych vám radila přidat raději to máslo a máte jistotu tuhého krému za chviličku.

  • justin | 25. 2. 2008 13:39

    Tak jsem dělala tento recept 2x, podruhé jsem dala mouku půl na půl pol. a hl.a 150 ml oleje jak to tu někdo radil a korpus je daleko lepší ,vláčnější. No ale s tím krémem se mi to nepovedlo úplně do tuha mělo to konzistenci jako ušlehaná šlehačka ,chutově dobrý ale představovala bych si ho tužší a to jsem měla 33% šlehačku.Nevím jestli jsem měla šlehat déle, měla jsem strach aby se to nezdrclo v máslo . Tak příště zkusím šlehat opravdu dýl. Jinak chutově moc dobrý moučník.

  • Anonym | 25. 2. 2008 12:45

    Pekla jsem v sobotu.Těsto jsem nalila na velký plech a krém udělala ze 3 šlehaček,3 kaštanů a posypala 2 Margotkami.Krém se povedl super,šlehala jsem asi 2 minuty a už byl tak hustý,že jsem musela přestat šlehat,jinak by nešel ani natřít.Evam

  • Z13 | 25. 2. 2008 11:51

    Zkoušela jsem tuto buchtu upéct, korpus se povedl. U krému jsem postupovala přesně dle receptu, po vyšlehání se mi to ale úplně srazilo - oddělila se tekutá voda od tuhého zbytku - což bylo nejspíš máslo :-). Proč se to stalo? Je možné, že jsem šlehala třeba na příliš vylkou rychlost? Nebo za to může Tesco šlehačka (sice 33 %, ale možná kvalita nic moc)? Děkuji za radu!!

  • Anna a Milena | 24. 2. 2008 15:19

    Pekla jsem pro kolegyně v práci. Je nás 12 a všem moc chutnalo. Díky za recept.

  • Anonym | 24. 2. 2008 12:05

    Těsta je na uvedenou vleikost plechu i hodně. Je dost vysoké a náplně je zase málo. Chce to trochu upravit. Řezy jsou jinak dobré, ale moc jich člověk nesní, jsou hodně tučné. :-)

  • Klára Keselyova | 23. 2. 2008 18:59

    Zajtra čakám návštevu. Upiekla som tieto kocky, sú presne také ako na fotografii.Som snimi spokojná. Krém, ani cesto, nie sú moc sladké, čo mne vyhovuje. Chuťove aj vzhľadovo, sú super. Keďže návšteva si objednala Bleskovú trasenú tortu, urobila som aj tú, lebo ju zbožňujú, ale toto bude ako prekvapko..Prajem príjemný večer Klára

  • Klára Keselyova | 23. 2. 2008 18:59

    Zajtra čakám návštevu. Upiekla som tieto kocky, sú presne také ako na fotografii.Som snimi spokojná. Krém, ani cesto, nie sú moc sladké, čo mne vyhovuje. Chuťove aj vzhľadovo, sú super. Keďže návšteva si objednala Bleskovú trasenú tortu, urobila som aj tú, lebo ju zbožňujú, ale toto bude ako prekvapko..Prajem príjemný večer Klára

  • lili los | 23. 2. 2008 13:08

    Tak uz to mam upecene,velice dobre,davam za jedna.Pekla na plechu 27x41 korpus tak okurat,ale prisce udelam krem ze tri slehacek.Diki za recept

  • Mandarinka | 22. 2. 2008 21:54

    No až na tu šlehačku do druhého dne...:-). Je tak výborná, měla jsem strach, že na korpus nic nezbyde :-))).

  • Vlasta | 22. 2. 2008 15:11

    Vypadá to moc pěkně vyzkouším to!!

  • markéta | 22. 2. 2008 12:25

    Upekla jsem včera a je to opravdu moc dobré Mňam

  • Lenka | 22. 2. 2008 10:14

    Krupice

  • romca H | 22. 2. 2008 09:03

    Můžu říci výborný moc.

  • lili los | 22. 2. 2008 07:53

    jaky cukr tam prijde

  • lili los | 21. 2. 2008 21:30

    prosim vas-jaky cukr tam davate,mouckovy nebo krystal?dekuju

  • Máša | 21. 2. 2008 21:00

    Tento výborný recept znám od Vás teprve chvíli a uz jsem ho pekla 3x!!!Všem moc chutnal, rozdala jsem recept známým i kolegyním v práci.Všichni dáváme 1*!

  • lili los | 21. 2. 2008 20:57

    vypada zajmave vyskousam to,pak napisu hodnoceni

  • Jana Palubjaková | 21. 2. 2008 18:56

    Tak jsem upekla-a vynikající!!!Ten krém byl naprosto úchvatný!!!Budu ho používat i na jiné pečivo..:-) děkuji moc za receptík..

  • Vendula Maderská | 21. 2. 2008 14:35

    Podle Vašeho receptu dělala tuto mňamku švagrová a musím říct, že to bylo úúúúžasné, prostě MŇAM:-))

  • Mirka K. | 20. 2. 2008 18:40

    Bylo to opravdu výborné a nenáročné na přípravu, ale korpus se mi zdál také příliš vysoký. příště budu dělat ze 2/3 dávky.

  • Michaela Jadrná | 20. 2. 2008 10:56

    Výborný jinak se to nedá hodnotit dávám za 1

  • D. Nová | 19. 2. 2008 13:19

    Už jsem to vyzkoušela 3x, je to mňamka. Udělala jsem to i jako dort. Nezklame a nezůstane. ;-)

  • Milena | 19. 2. 2008 10:51

    Upekla jsem pro kolegyně v práci. Byly vynikající -všem moc chutnaly. Děkuji.

  • Alena P. | 17. 2. 2008 13:38

    Pro odpolední návštěvu jsem upekla Pařížské kostky a jsou opravdu výborné jestli něco zůstane je jen ve hvězdách .Tento reept je prostě na 1.Více takových dobrých receptů.Mňam

  • Alena P. | 17. 2. 2008 13:27

    Pro odpolední návštěvu jsem upekla Pařížské kostky a jsou opravdu výborné jestli něco zůstane je jen ve hvězdách .Tento reept je prostě na 1.Více takových dobrých receptů.Mňam

  • Jana Navrkalová | 17. 2. 2008 09:36

    Řezy jsou opravdu výborné!!! Všem doporučuji.Děkuji za recept

  • Zuzka | 15. 2. 2008 16:01

    Tak tohle je bááááááááááječné........Hned po upečení jsem měla co dělat, aby mi zbyl aspoň jeden kousek...... :-))))Opravdu fantastické..... jen jsem místo normálních ledových kaštanů, použila ledové koštany v bílé čokoládě, mňammmm....... Vřele doporučuji :-)

  • Anonym | 15. 2. 2008 12:10

    Pekla jsem dnes na slet kamarádek, ke 2 šlehačkám 33 % jsem přidala ještě kávovou lžičku másla,velká pochvala, nezbyl ani kousek.

  • Michaela Rau | 11. 2. 2008 09:52

    Nemá chybu! Sestře se napoprvé nepovedl, protože chtěla šlehačku umíchat už první den a ne až druhý, jak se píše v receptu. Já jsem se držela instrukcí, takže jsem pak byla doma za hvězdu, která trumfla i vyučenou kuchařku. :o))

  • ILJA | 9. 2. 2008 18:36

    Jednoduše - VYNIKAJÍCÍ !!! Přidala jsem na pařížskou šlehačku ještě šlehačku ze sáčku (samozřejmě vyšlehanou) a měli jsme doma DORT HARLEKÝN

  • Jana Kaboňová | 9. 2. 2008 16:42

    Tak těsto jsem taky prokrojila a pomazala marmeládou-rybízovou.Ale ten krém jsem asi nešlehala dost dlouho,takže nebyl úplně tuhý,jak tady někteří píšou.Hlavní je,že to je mňam mňam a snědlo se to i tak :-) a příště bude určitě ještě lepší!!!

  • Věra Kundrátová | 9. 2. 2008 11:40

    Teď jsem dopekla a jsou výborné. Díky za recept.

  • Jana Kaboňová | 8. 2. 2008 19:07

    Tak šlehajdy mám svařené s čokoládkou a zítra se pustím do zbytku!Vypadá to dobře už teď-krásně to voní a mňam dobře to chutná!Už se těším na zítra.Díky za recepis :-)

  • T. | 8. 2. 2008 09:39

    Moc dobré. Díky za recept.

  • Janaen | 7. 2. 2008 08:37

    S těmiti řezy bala naše neděle jedna z těch provoněných :-) Tenhle receptík už mám v oblíbených :-))

  • Marta U. | 6. 2. 2008 19:36

    Výborné řezy, korpus je vláčný a pařížský krém je zaručený úspěch. Místo Kaštanů jsem použila nugát - 50g na 200ml šlehačku (Zott 30%). Vršek jsem postrouhala nugátem a řezy vypadaly lépe než z cukrárny a stejně dobře i chutnaly. Korpus jsem na uvedené rady potřela ringlovou marmeládou. Připravovala jsem je den předem a odležení v lednici jim nijak neuškodilo. Dík za recept

  • Berča | 6. 2. 2008 10:02

    Šlehačku svařím s kaštany, když vychladne dám do lednice a druhý den šlehám. Neomlouvej se, každý nemá letité zkušenosti vaření a pečení.

  • Linda Klein | 6. 2. 2008 07:54

    Lenko, prvni den svaris slehacku a kastany a nechas pres noc v lednici. Az na druhy den vyslehas do tuheho kremu.

  • Di | 6. 2. 2008 07:03

    Lenko, žádný učený z nebe nespadl, říkalo se u nás a když něco děláte poprvé, tak to nmůžete vědět. Tak tedy: pařížská šlehačka se šlehá až druhý den po vychladnutí, někdy je tak hustá, že to skoro není třeba.

  • Marketa | 5. 2. 2008 23:08

    Lenko, svaris a druhy den vyslehas. Musis tu svarenou slehacku nechat PORADNE vychladit, proto nejlepe pres noc, jinak se ti neusleha.

  • Lenka | 5. 2. 2008 19:03

    Mám takovou asi hloupou otázku, ale jsem naprostý začátečník, tak snad je to omluva:o) Chci se zeptat na ten krém: svaří se šlehačka s kaštany a pak se píše, že se dá ztuhnout do druhého dne... Tak já nevím, jestli to svařím a vyšlehám a dám ztuhnout nebo svařím, dám ztuhnout a až druhý den vyšlehám. Předem děkuji za odpověď.

  • Hela - | 5. 2. 2008 10:15

    Luci, jsem ráda, že se povedlo. Já taky žiju v místech, kde nemám šanci sehnat 33% šlehačku. Tady je ale ta tučnost nutná. Máslo jí skvěle dodá.

  • Luci | 4. 2. 2008 16:45

    Hela- tak sem to zkusila podle Vaší rady a přidala kousek másla, protože šlehačku nad 31% sem nesehnala a máte pravdu, tak tuhej a dobrej krém se mi ještě nikdy nepovedl. Moooc děkuji za radu.

  • Hela - | 3. 2. 2008 20:45

    Paní Jarka O. má pravdu, Já používám jako 220 ml všeho jednu sklenku a 2 sklenky mouky, půl skenky oleje. Je to stejný recept jako na Karamelové řezy s piškoty.

  • Jarka O. | 3. 2. 2008 16:36

    Paní Aleno, já jsem množství víceméně taky odhadla a dopadlo to dobře. Tohle je takový jednoduchý, skoro univerzální korpus, takže pár ml sem nebo tam nehraje roli:-)

  • Markýza První | 3. 2. 2008 16:00

    Super mňamka. Krém jsem udělala ze 3 šlehaček, a všichni se olizovali.

  • Jana Solarová | 2. 2. 2008 18:35

    Výborná dobrůtka, ochutnaly zhruba 3 kamarádky, maminka a tchyně a všechny hned ten den ještě šly péct. Takže já + dalších x lidiček dávám za 1. :-)

  • Alena B. | 2. 2. 2008 18:31

    Zajímalo by mě, jak odměřujete 440 ml polohrubé mouky...... na odměrné nádobě nikdy tyto údaje nejsou.Nevím si tedy přesně rady.Děkuji

  • zoonka | 2. 2. 2008 16:59

    Všechno postupně naházet do mísy a ušlehat. Krásně se to všechno spojí a pak nalít rovnou na plech. Takže žádný sníh.

  • zoonka | 2. 2. 2008 16:56

    Recept je jednoduchý a chutný. Chutnalo celé rodině. Určitě budu dělat častěji...Šlehačku jsem použila 40% De Luxe od Kunína. Byla našlehaná do tuha hned, ale hold je to už hodně kalorií. Příště to zkusím se šlehačkou od Olmy ve žluté krabičce, mám s ní také dobré zkušennosti, vždycky se dobře ušlehá.Akorát krému bylo o trochu méně než buchty. Příště možná zkusím 3 šlehačky a 3 kaštany...Margotka tomu dodá šmrnc. Opravdu výborné!

  • Jana | 2. 2. 2008 13:14

    Potřebuji poradit....to se všechny ty ingredience hned smíchají a udělá se těsto? Nebo se musí např. z vajec udělat sníh a pak smíchat?

  • Jarka O. | 1. 2. 2008 13:02

    Jednoduché, rychlé a dobré. Připojuju se s 1:-)

  • veronika fiserova | 31. 1. 2008 11:13

    Jednoduché a výborné.

  • Šárka Bauerová | 30. 1. 2008 18:33

    korpus jsem pekla asi 20 min. na 180

  • Misa Cerna | 29. 1. 2008 21:58

    Už se těším až tento recept vyzkouším,ale zajímalo by mě na kolik stupňu se teto moučník má péct a jak dlouho.Dekuji za odpověd.

  • Renata Pokorna | 27. 1. 2008 13:41

    Opravdu jsou tyto řezy vyborné.Manžel my je pochvalil a jediny co řekl že to ma jedinou chybu. A to že je toho malo.

  • Šárka Škapová | 27. 1. 2008 09:23

    Včera jsem to jedla u známých a moc mi kostky chutnali,dokonce jsem dostala i domů.Vynikající.Samozřejmě jsem si je našla a dávám do oblíbených.

  • Hannelore | 26. 1. 2008 21:44

    Mnam mnam, včera jsem upekla a dnes jsme celé sbaštili..výborné.

  • kleška | 26. 1. 2008 16:57

    moc dobré, udělejte to taky!

  • Lenka walová | 26. 1. 2008 16:55

    Dělala jsem včera po druhé a zase to má tak obrovský úspěch. Také jsem objevila 40% šlehačku z Kunína a opravdu to nemělo chybu. Je opravdu DE LUXE. Všichni se olizovali až za ušima. A z velkého plechu mi zůstaly s bídou dva kousky. Je to jednoduché a zvládne to i začátečník.

  • Radka Honková | 25. 1. 2008 21:41

    Ahoj.. tak jsem dnes udělala tenhle recept a vypadá fakt skvěle, krém je suprovej a určitě bude chutnat i zítřejší návštěvě dávám za 1

  • Věra | 25. 1. 2008 16:10

    Připomínka jen pro ty, které by snad mohlo odradit v receptu poměrně neobvyklé vyjádření dávek ingrediencí v mililitrech. S dostatečnou přesností a ještě rychleji stačí odměřit na oblíbené a ověřené "hrnky". Pak tedy 2 hrnky polohrubé mouky, 1 hrnek cukru, 1/2 hrnku oleje a 1 hrnek mléka. A k tomu mléku - vzhledem k jeho současné ceně si troufám říci, že by stačilo nahradit ho vodou, tím spíše, že je pak v krému tolik šlehačky.Jinak dávám za jedna.

  • Věra | 25. 1. 2008 11:55

    Připomínka jen pro ty, které by snad mohlo odradit v receptu poměrně neobvyklé vyjádření dávek ingrediencí v mililitrech. S dostatečnou přesností a ještě rychleji stačí odměřit na oblíbené a ověřené "hrnky". Pak tedy 2 hrnky polohrubé mouky, 1 hrnek cukru, 1/2 hrnku oleje a 1 hrnek mléka. A k tomu mléku - vzhledem k jeho současné ceně si troufám říci, že by stačilo nahradit ho vodou, tím spíše, že je pak v krému tolik šlehačky.

  • Lusinda | 21. 1. 2008 19:38

    Luci,zkuste šlehačku De luxe(40% tuku),kterou vyrábí Kunín.

  • Anna | 21. 1. 2008 18:20

    To vypadá taky skvěle.

  • Di | 21. 1. 2008 17:20

    Luci, občas se to stane i se šlehačkou, se kterou se Vám to předtím 10x povedlo. Přesto bych také příště doporučovala raději tučnější šlehačku.

  • Hela - | 21. 1. 2008 15:21

    Luci, jasně že je to tou šlehačkou. Přečtěte si zde v komentářích můj příspěvek z 2.11. a příště se vám určitě povede.

  • Luci | 21. 1. 2008 13:12

    Ahoj... krém sem udělala podle návodu, ale nešel mi vyšlehat, i po pěti minutách šlehání pořát tekl, sem začátečník tak nevim kde sem udělala chybu. Smetana ke šlehání byla 30%, jinou neměli, ale tim to snad nebude.

  • Petra | 21. 1. 2008 10:02

    Upekla jsem na oslavu narozenin a vsem moc chutnaly!!!Velice oceňuji jednoduchy postup. Krém jsem dělala ze 3 šlehaček a 3 tyčinek kaštanů a bylo to akorat.

  • ŠÁRKA BAUEROVÁ | 20. 1. 2008 20:05

    rezy byli vyborne,pochutnala si cela nase rodinka -DOPORUCUJI

  • Di | 18. 1. 2008 17:28

    To znám, Pajo. Věřte, že určitě bude co slavit! Tuhle buchtu jsem ještě nepekla, ale docela dobře si dovedu představit, jak skvělá je pařížská šlehačka s kaštany - nedávno jsem je dávala do máslového krému. Tak držím palce, abyste přežila zkouškové období "ve zdraví".

  • Paja | 18. 1. 2008 14:45

    Di tak dekuju:o) bohuzel dneska urcite na peceni nedojde, spis lezim v uceni, zkousky za dverma.. ale snad casem napecu, kdyz bude co slavit:-)

  • Di | 18. 1. 2008 12:34

    Pajo, to je spíše chemie než šlehačka. Tady se myslí Smetana ke šlehání - prodává se v balení 23O - 250 ml od různých výrobců. Jde o hustou smetanu,ze které se po našlehání stane opravdová šlehačka. Je vidět, že jste úplně nový ročník, před pár lety jsme žádnou šlehačku ve spreji neznali a ještě dříve byla smetana ke šlehání úplně nedostatkovým zbožím. Rozhodně není hloupé se ptát na to, co nevím. Určitě je to lepší než něco zkazit! Ať se Vám pečení podaří.

  • Paja | 18. 1. 2008 11:47

    Dobry den nezlobte se ze se tak hloupe ptam ale jsem uplny zacatecnik a nejak mi neni jasne co si predstavit pod pojmem "slehacka". Je to skoro ve vsech receptech, ale slehacka je podle me to co se prodava ve spreji a dava treba do poharu nebo kavy a to se mi moc nezda.. Jak se tedy presne jmenuje a vypada to, co je potreba do tohohle receptu, kolik toho ma byt a jak se s tim pracuje:)? Dekuji Paja

  • Mirka | 17. 1. 2008 15:03

    Řezy byly moc dobré. Příště vyzkouším krém udělat raději ze 3 šlehaček, aby ho bylo více. Místo ledových kaštanů, které jsem právě neměla, jsem použila mléčnou čokoládu,krém byl i tak výborný.

  • Anonym | 16. 1. 2008 21:51

    Tak jdu na to,jsem zvědavá ,jaká to bude mňamka.

  • Monika | 16. 1. 2008 12:27

    Tyto řezy jsem udělala v sobotu a v neděli odpoledne nebyl ani kousek. Jsou opravdu vynikající!!!

  • Zdeňka ze Z | 16. 1. 2008 10:32

    Řezy jsem pekla již několikrát a tak jsem si je trošku upravila. Pokapu rumem, potřu slabou vrstvou marmelády, nejlépe meruňkové, protože ta není tak výrazné chuti a nádivku dělám ze tří šlehaček. Uspěch zaručen.

  • Sylva Zientková | 16. 1. 2008 08:49

    Upekla jsem na Silvestra i na oslavu narozenin do práce,obrovská pochvala, velice jednoduchý a jedním slovem VYNIKAJÍCÍ moučník!!!

  • Petra | 15. 1. 2008 13:43

    Krém jsem dělala v pátek (v sobotu našlehala) a dnes je stále vynikající.

  • ladislava sklenarova | 14. 1. 2008 15:57

    kolik dnu tak vydrzi ten krem v lednici je dobry ina druhy den?

  • aluska jurnova | 13. 1. 2008 21:42

    SUPER, ani jsem nečekala, že bude tak dobrý!!! A tak jsem byla ráda, že ho návštěvy s chutí zlikvidovaly, jinak bych ho zbouchala sama!!

  • Anonym | 13. 1. 2008 14:29

    moooc dobrý

  • Jitka Novotná | 10. 1. 2008 12:27

    Prosím na kolik stupnu a jak dlouho se to peče? Díky za odpoveď.

  • Marcela Hrušková | 8. 1. 2008 22:08

    krém nespadne, převoz to vydrží

  • Michaela Štědronská | 8. 1. 2008 13:54

    Máte někdo zkušenost s "převozem" moučníku?Nespadne krém?

  • Magda Sandtmannová | 7. 1. 2008 18:12

    Výborné,ta šlehačka,to je taková mňamka...Příště udělám piškotovou roládu a natřu tímto krémem.

  • Berča | 7. 1. 2008 14:44

    Ta šlehačka je vynikající, už se těším až budou višně nebo jahody. Zatím jsem pokrájela banány na kolečka, navrch šlehačku a na ní tenkou čokoládovou polevu také z ledových kaštanů. Doma všichni mlaskali.

  • eva peterková | 5. 1. 2008 21:25

    jedním slovem-super!!!!!!!!!!!

  • Helen | 4. 1. 2008 21:12

    Recept.. naprosto úžasné !!!! Jednoznačně 1

  • Petra Zeidlerová | 4. 1. 2008 13:07

    Výborná, jednoduchá....:o) Děkuji za recept

  • Tereli | 27. 12. 2007 08:46

    Nejlepší buchta, jakou jsem kdy jedla. V praci i u znamych byla hodnocena jako luxusni, tchyne si rekla o recept k Vanocum :-)

  • Anonym | 9. 12. 2007 20:58

    Dobrý večer.Recept je vynikající,ale zkopírovaný i s fotkou z www.mimibazar.cz http://www.mimibazar.cz/recept.php?id=2842

  • Hanka Š. | 1. 12. 2007 21:20

    Výborný recept. Upečené těsto jsem potřela slabounce marmeládou a dala nakrájené banány. Šlehačku jsem použila De Luxe 40% a byla hustá ažaž. Jen bych dala klidně 3 nebo 4, na celý plech to bylo málo a díky té hustotě se špatně roztírala. Vršek jsem posypala hořkou čokoládou, Margotka mi přijde hodně "přechucená". Ale to záleží na každém. Jinak dávám 1*****, další recept, který s radostí zařadím do svého pečení. Fakt pecka!

  • Kamila | 30. 11. 2007 15:38

    Též mi krém nezhoustl i při dodržení postupu přesto jsem použila ztužovač a povedlo se.Chutově mi připomíná dort harlekýn

  • Katka K. | 30. 11. 2007 13:36

    Děkuji za skvělý recept! Hodnotím na 1*. Krém se povedl bez problémů. Recept na báječný moučník, už putuje dál. :)

  • Milena Koldová | 29. 11. 2007 07:24

    Opravdu výborný a jednoduchý recept!!! Zkusila jsem těsto z 1/2 dávky a dala ho do dortové formy a ozdobila krémem a sklidil pochvalu. Navíc to zvládne i začátečnice :-)

  • Aja | 26. 11. 2007 17:01

    Tento recept se mi povedl a je moc dobrý všem doporučuji.

  • Jana Kleška | 25. 11. 2007 15:49

    moc dobré, zvládne to aj začátečník. Zkuste to! Dávam za 1

  • Mirka | 25. 11. 2007 02:34

    Asi se Ti to Julie moc nepovedlo,je to docela dobry a jednoduchy moucnik.

  • M. | 23. 11. 2007 13:52

    Skvělé...všichni, kdo ochutnali, chtěli recept. Jen moje děti by chtěly, aby krém byl ze 3 šlehaček. Jednoznačně za 1.

  • Zdeňka | 22. 11. 2007 10:04

    Lucie,přímo nad ohněm.

  • Lucie Jančová | 22. 11. 2007 09:08

    Dobrý den, chtela bych dneska recept vyzkoušet, jen bych asi potřebovala poradit, jestli šlehačku s čokoládou svařit dohromady nad párou nebo rovnou nad ohněm.

  • Martina | 21. 11. 2007 16:40

    Tak jsem dneska zjistila, jestli budu dělat moučníky z této kuchařky brzy mi domácí neprojdou dveřmi a na mě zůstane pouze jeden kousek. Další moučník mooooooooooc dobrý. Už se těším jak se budu chlubit před tchýní. Dík za Vaše recepty.

  • Vladka K. | 21. 11. 2007 07:46

    Vynikající!!!!! Jednoduché, úžasné. Vyzkoušela jsem včera, dala ochutnat a už dvě kamarádky si odnášely recept. Jen místo Margot jsem nastrouhala jedny kaštany. Šlehačky jsem použila De Luxe Kunín 40%.Jen na okraj. Myslím, že je jedno, čí je jaký recept, když je tak super :)

  • Renata Ondrušková | 20. 11. 2007 11:56

    MOC DOBRÉ!!!!

  • Dana | 18. 11. 2007 16:35

    Je zvláštní,že si tu dáte komentáře,které se vám hodí do krámu,nedávno jsem se ptala,koho ten zákusek je,zda dotyčné,která ho má podepsaný, nebo váš,když si recept přivlastňujete.Ale můj komentář tu není, tak k čemu ta šaškárna.

  • Martina Šlofová | 17. 11. 2007 16:54

    Dnes jsem vyzkoušela, moučník je úžasný. Jen oleje jsem dala 150 ml a moučník je pěkně vláčný. Nejvíc chutnal mému 2-letému Filípkovi,pořád říkal další dort.

  • Jarmila | 16. 11. 2007 19:05

    Moučník je vynikající, není vůbec pracný, povedl se, všem velice chutnal

  • Julie Julie | 15. 11. 2007 16:23

    Je to hrozné už to nikdy dělat nebudu. Hlavně to těsto.

  • hana Valentová | 12. 11. 2007 19:53

    Dobrotka...

  • Gábina H | 12. 11. 2007 12:14

    Výborné, jen se po nich zaprášilo. Krém skvělý, sladký akorát. Navrch jsem nastrouhala hořkou čokoládu. Co nejdříve budu opakovat.

  • Anonym | 12. 11. 2007 12:13

    Dobrý den, vyzkoušela jsem, protože přítel a sestra chtěli moučník s hodně polevou - krémem a tenhle jim velice chutnal. Krém byl výborný a skvěle držel. Děkuji.

  • Marie Němcová | 12. 11. 2007 11:05

    BOŽÍ !!!

  • Anna Č. | 12. 11. 2007 10:44

    Paní Helo,děkuji,již jsem si Váš komentář přečetla a příště určitě vylepším.Dobře mi tak,měla jsem si komentáře přečíst před pečením.Ale máte pravdu,moučník je velmi dobrý.

  • Jarča | 12. 11. 2007 07:56

    Nemá chybu, použila jsem také 40% šlehačku DeLux, krásně se ušlehala a držela. Posypala jsem nahrubo nastrouhanými vlašskými ořechy a čokoládou. Piškot jsem jemně namazala meruňkovou marmeládou.

  • Jana K. | 11. 11. 2007 14:53

    Vynikající :-) !

  • Hela - | 10. 11. 2007 20:47

    Paní Anno, ohledně šlehačky si přečtěte můj příspěvek z 2.11. a budete mít po problému. Ty řezy za to stojí!

  • Anna Č. | 10. 11. 2007 16:13

    Dnes jsem vyzkoušela,šlehačka se nepovedla-málo tuhá.Těsto je sušší.Chuťově velmi dobré,dávám 1.

  • Božena Sassmanová | 9. 11. 2007 21:22

    Tak takovéhle dobroty se u nás můžou je to za 1!!

  • Hela - | 9. 11. 2007 10:39

    Paní Nelo, přečtěte si ohledně velikosti plechu předchozí komentáře. Je otázka, čemu říkáte klasický plech. Já sama mám do stejné trouby 4 velikosti plechů. Ale dne 2.11. jsem zde psala, že jsem pekla na plechu 36x38 cm.

  • Tereza Nová | 9. 11. 2007 10:00

    Buchta obyčejná, krém skvělý, spolu fantastické. Margotku nedávám, strouhaná čokoláda je lepší.

  • Lenka walová | 9. 11. 2007 09:31

    Já jsem těsto nalila na normální velký plech. A i tak mi hezky vyběhlo. Koupila jsem pro jistotu tři šlehačky a troje kaštany. Ale protože je na plotně hlídala dcera, skončila jedna dávka na sporáku. Přesto bylo krému na velký plech dost. Stačila i jedna Margotka.

  • Milena | 9. 11. 2007 08:31

    Vyzkoušely jsme.Příprava a upečení velmi rychlé výsledek vynikající. Po řezech se jen zaprášilo.Pekla jsem je na velkém plechu ze stejného množství a vůbec to nevadí.Je to prostě buchta na 1 s hvězdičkou.Děkuji za něj.

  • Nela | 8. 11. 2007 13:29

    Zkoušeli jste je někdo na klasický velký plech? Je třeba více těsta i krému nebo stačí uvedené množství (nemusíme moc vysoké vrstvy).

  • Marie Němcová | 8. 11. 2007 11:09

    Musím zkusit!!!

  • Simona | 7. 11. 2007 10:35

    Musím uznat moučník je to výbornej už jsem si hodně dlouho takhle nepochutnala. Tech.postup jednoduchej - výsledek výborný. Sklidila jsem úspěch a recept se šíří mezi známými jako lavina.

  • Marta Ondrášová | 7. 11. 2007 10:29

    Výbornej moučník ke kávě, udělala jsem na toto množství krému méně těsta. Vyhovuje mi, že to není přehnaně sladké. Konečně jednoduchej, bezvadnej moučník pro návštěvy.

  • Hela - | 7. 11. 2007 09:13

    Tak Honžíku, jsme rádi, že šíříte slávu tohoto webu i receptu i za oceánem. To, čím nahradit Ledové kaštany jsem psala 30.10., přečtěte si starší diskusi k receptu. Jinak tímto moučníkem určitě na slečnu zapůsobíte. A až ji budete chtít získat, tak jí udělejte Žravé řezy.Držím vám palce.

  • Honza | 7. 11. 2007 04:24

    Ja bydlim v USA a nemam moznost dostani ani Margotky ani ledovych kastanu. Cim bych to mohl nahradit? Recept zni skvele, tak bych to i tak chtel zkusit, zapusobit na jednu slecnu. Predem dekuji za radu.

  • Veronika | 6. 11. 2007 10:14

    Jednoduše vynikající. Velmi jednoduchý a rychlý recept a výsledek je báječný

  • iva nemcova | 5. 11. 2007 21:56

    Lenulicko,misto kastanu a Margotky muzes v pohode pouzit horkou cokoladu"Emilia" od Zaini ,prodava se 500 gr baleni anebo kilove baleni a je skvela do vsech sladkych receptu.Taky jsem si myslela,ze polohruba mouka tady v Italii neexistuje,ale pak jsem objevila mouku "0" - Manitoba a je podobna nasi polohrube,pouzij s klidnym srdcem

  • lenulicka | 5. 11. 2007 20:21

    Ivo, jakou alternativu jsi pouzila misto ledovych kastanu a margotky? A mouku jsi dala jakou? Polohruba v Italii neexistuje...

  • iva nemcova | 5. 11. 2007 14:20

    Pajo,dekuji za odpoved.Marie,myslim,ze klidne muzete slehat cela vejce.Ale,kdyz slehate zloutek zvlast a pak snih,tak je to nadychanejsi.Vyberte si :-)

  • Hela - | 5. 11. 2007 14:12

    Já osobně vždy nejdříve šlehám celá vejce s cukrem a olejem a pak přidám ostatní. Ale pokud přidáváme prášek do pečiva, tak to stačí nasypat a nalít do mísy a vařečkou zamíchat.

  • Marie f | 5. 11. 2007 13:45

    Chci vyzkoušet a není mi jasné jestli šlehat žloutky zvlášť a sníh a nebo jen zamíchat?

  • Paja Zupa | 5. 11. 2007 11:50

    Ivo, balení šlehačky se prodává jak 250 ml, tak 200 ml, záleží na výrobci. Prostě když použijete větší balení, budete mít více krému.

  • Hospodyňka | 5. 11. 2007 09:26

    Fakt dobré, použila jsem ten trik od paní Hely s kouskem másla ve šlehačce a krém byl krásně tuhý. Jenom těsto bylo na moje gusto trochu sušší, a taky jsem ho měla docela vysoké na nižší vrstvu krému. Ale dle strávníků to bylo prý jak od cukráře...

  • iva nemcova | 4. 11. 2007 17:02

    dotaz: jake mnozstvi je te slehacky? ja bydlim v Italii a jedno baleni slehacky ma 250 ml, nevim jaky ma obsah baleni uvedene v receptu.diky za odpoved :-)

  • Anonym | 4. 11. 2007 13:02

    Vyborne!!Chvalila cela rodina,je to velmi jednoduche a rychle.Krem jsem mela v lednici ta 16hodin.Husty krem jsem z toho vyslehala tak za pul minut,velmi rychle,a byla krasne hladky!Asi je dulezite nechat opravdu prevarit slehacku,varila mi asi minutu.Davam 1*

  • Di | 4. 11. 2007 08:05

    Ale jde, chce to jen mít odměrku, dělají se litrové i čtvrtlitrové hrníčky.

  • Anonym | 3. 11. 2007 10:51

    určitě to vyzkouším, zdá se to být vynikající, akorát mě zaráží gramáže, nejde přece měřit tekutou a sypkou směs na ml..

  • Jarmila Nováková | 2. 11. 2007 18:12

    Bomba!Sklidila jsem ohromný úspěch od kolegyň v práci.Mimochodem ,velmi zdatných v pečení.

  • Hela - | 2. 11. 2007 15:04

    Ještě k mému předchozímu příspěvku: pekla jsem na plechu 36x38 tedy podstatně větším, nez klasika a krém je stejně vysoký jako korpus.

  • Markéta | 2. 11. 2007 12:36

    Použila jsem šlehačku v kelímku, tuším že výrobcem jsou mlékárny Kunín, obsah tuku 40% a název De Luxe, je fakt skvělá.Na plech o rozměrech 26x36 cm jsem udělala krém ze tří šlehaček a třech tyčinek ledových kaštanů.Také jsem upravila poměr surovin, mouky 300 g a půl na půl hladká a polohrubá, trochu více mléka i oleje.Strouhala jsem na povrch ledové kaštany.Výsledek byl famózní.Děkuji tímto autorce receptu a Vám všem co píšete komentáře,neboť změny jsem provedla na základě Vašich námětů a připomínek.Ještě jednou díky moc.

  • Hela - | 2. 11. 2007 12:21

    Tak dámy, které mají problém s řídkým krémem-něco jsem vyzkoušela.Protože jsem zjistila, že šlehačky z kterých chci krém dělat (Olma 200 ml), mají jen 25 % tuku, tak po uvaření s Ledovými kaštany jsem přidala 20 g másla (takový tenčí plátek), nechala rozpustit, dobře promíchala a nechala vystydnout do druhého dne. Druhý den to bylo tak tuhé, že jsem zalitovala, že jsem si směs rovnou nedala do mísy ke šlehání a musím jí dolovat z kastrůlku. Výsledkem byl neuvěřitelně hustý a pevný krém. Proto si myslím, že by 20 g másla stačilo i na šlehačku o obsahu 250 ml. Inspirací mi byla vzpomínka na doby, kdy nebyla k dostání šlehačka a tak jsme si jí s másla a mléka dělali sami (což při dnešní ceně másla by byl nesmysl). Jinak řezy vynikající, potřela jsem korpus malinovým džemem a sypala hořkou čokoládou - dávám 1.

  • Anonym | 2. 11. 2007 08:30

    Renatko šlehačka vydrží neboj i 3 dny :-)

  • Anonym | 2. 11. 2007 08:29

    jsou dobrý ale mohl by být tenčí piškot a tlustší krém:-)

  • lucie kalousová | 1. 11. 2007 15:56

    mňam,lepší dobrotu jsem snad v životě nejedla.Ale místo kaštanu tam stačí dát čokoláda na vařen:=D

  • trhg rthr | 1. 11. 2007 15:50

    jojo docela dobry

  • Miloslava Benešová | 1. 11. 2007 15:29

    Paní Vlasto, nemají chybu jsou velice křehké a chutné.Dala jsem pod šlehačku jahodový džem -domácí a bylo to vynikající.Těmto řezům dávám jedničku s hvězdičkou.mamoslavek

  • Máří | 31. 10. 2007 22:52

    Blanka: když paní Vejvodová píše, že se šlehačka vaři den předem - tak to není 5 hodin, ale 24 hodin. Nejde jen o teplotu, ale o vyzrání šlekačky. Renata: pokud ihned po zhotovení dáte do ledničky, vydrží do druhého dne bez podstatné újmy.

  • Hanka | 31. 10. 2007 22:19

    Tak kostky se opradu moc povedly. Krém nemá chybu. Dělala jsem ze 40% šlehačky a je krásně tuhý! Díky za recept

  • Renata | 31. 10. 2007 20:52

    moc mě tento recept zaujal a chci ho vyzkoušet ale potřebuji ho udělat v pátek na sobotu a nevím jestli ta šlehačka na buchtě tak dlouho vydrží aniž by se nějak znehodnotil výsledek :-) , poradíte mi ?

  • Blanka L. | 31. 10. 2007 19:53

    Tak nevím, kde jsem udělala chybu.Zas se mi nepovedlo tu šlehačku vyšlehat do tuha.Použila jsem 31% šlehačky, nalámala kaštany, přivedla k varu a vařila cca 1 min.Pak jsem to nechala vystydnout a dala do lednice. Asi po 5ti hodinách jsem to šlehala ihned na nejvyšším stupni cca 7 min.Pořád to bylo řídké, tak jsem přidala šlehačku v prášku (jak tady někdo napsal) a šlehala další 3 min. A výsledek - tekutá hmota. Zkoušela jsem pařížskou už asi po třetí se stejným výsledkem. Dělám něco špatně? Nechci to vzdávat protože chuťově je to výborný, konzistentně bohužel nikoliv...

  • Pavlína Bušová | 31. 10. 2007 18:07

    božské. nemájí chybu. jen nechápu, že tolik lidí neví, co jsou Ledové kaštany.

  • Hela - | 30. 10. 2007 16:13

    Jen malou informaci, když už se tu do nekonečna vysvětluje, co jsou to Ledové kaštany. Ledové kaštany se už vyrábějí i jako bomboniera 215 g i tabulková čokoláda o váze 100 g. Ale jasně, že v receptu jsou myšleny tyčinky o váze 50g.

  • Linda Klein | 30. 10. 2007 10:19

    Pani Helo, moc dekuji za radu. Pecu casto parizsky dort a slehacku pripravuji presne jak pisete. Ale chtela jsem to vyzkouset s temi ledovymi kastany, protoze si myslim, ze to bude mit jeste lahodnejsi chut. No nic, vydrzim do leta, pak si v Cesku nakoupim cokoladky do zasoby a kostky vyzkousim. Uz se moc tesim :-))

  • Hela - | 30. 10. 2007 09:41

    Paní Lindo, jestli chcete řezy vyzkoušet, můžete nahradit vylepšenou pařížskou šlehačkou (na 500 ml. šlehačky 50 g cukr krupice a 40 g kakaa - svařit tak 1 min, stáhnout, přidat pár kostiček čokolády , rozmíchat a nechat do druhého dne). Je fakt, že teď je trend veškerou čokoládu (i na polevy) nahrazovat Ledovými kaštany - je to opravdu lepší, ale pokud nejsou, dají se nahradit takto.

  • Paja Zupa | 29. 10. 2007 17:55

    Chutnalo, jenom jsem měla problém s ušleháním šlehačky, nezbylo než tam vrazit ztužovač.LUCKO, ledové kaštany jsou čokoládová tyčinka. V obchodě se najde mezi Mars, Twix, Snickers, Kinder Bueno, Deli apod.

  • Linda Klein | 29. 10. 2007 17:48

    Pani Lucko P, jedna se o cokoladovou tycinku s nazvem LEDOVE KASTANY. Koupite ji v kazdem obchode s potravinami. Ja ziju ve Francii a takovou cokoladu tady nejspis nesezenu. Mrzi me to, protoze rezy vypadaji bajecne a rada bych je hned vyzkousela! Rodina v Cesku je uz pekla a rezy jsou pry fantasticke :-))

  • Emilie Pivoňková | 29. 10. 2007 14:38

    Řezy jsou skvělé, nejlépe opravdu chutnají až druhý den. Krém je famózní a rodinka pomlaskávala ještě hodinu po pozření :-)

  • Anonym | 29. 10. 2007 13:47

    Já kupuji 33 % šlehačku v Lidlu, firma Pilos. Jana

  • Lena | 29. 10. 2007 13:33

    Výborný zákusek. Jednoduché. Zvládne opravdu každý a úspěch zaručen.

  • Jana S | 29. 10. 2007 12:39

    Výborný recept, jen příště taky použiji 3 šlehačky. Může mi někdo poradit, kde kupujete 33% šlehačku? Prošla jsem 3 hypermarkety a všude měli maximálně 31% ... ale i s tou mi krém hezky vydržel.

  • Lucka P | 29. 10. 2007 12:10

    Mozete ma nasmerovat kde kupim a co to je presne ledova cokolada kastanu? Moc dakujem.

  • Lenka | 29. 10. 2007 09:27

    Děkuji za recept. Byl to vynikající zákusek, který slavil obrovský úspěch.

  • Jana | 29. 10. 2007 08:55

    Krém je opravdu výborný. Používám 1 šlehačku a 1 kaštany např. do rolády.

  • Monika Marcaníková | 29. 10. 2007 08:45

    Bylo to výborné, akorát příště udělám více krému ze tří šlehaček.

  • Dana Křížová | 27. 10. 2007 09:15

    Tak jsem se dočkala rána!!!! Výýýýýýborná snídaně :o) Dávám za 1, akorát... příště místo Margotky nastrouhám hořkou čokoládu... pro mě je to moc sladké ;o)

  • Lenka Heřmanová | 26. 10. 2007 18:59

    Jednoduše řěčeno,vynikající!!!!

  • Dana Křížová | 26. 10. 2007 16:03

    Tak jsem se nechala zlákat kamarádkou, která na tuhle dobrotu narazila hned při první návštěvě těchto stránek... už jí dělala několikrát (a to tu poprvé byla cca před 14 dny :o)))))))))))) Buchtu mám v lednici, protože prý nejlépe chutná až druhý den... no ale je to boj. Nejdřív jsme se synem málem snědli všechen krém :o) a teď hrozí, že buchtu načneme ještě dnes... Vypadá krásně, voní krásně... určitě bude i moc dobrá! Už aby bylo zítra :o))))

  • Petra | 26. 10. 2007 12:18

    Buchta měla úspěch. Jí jsem ji ještě prokrojila a promazala.

  • Dana | 25. 10. 2007 15:09

    Pouze bych se chtěla zeptat, kdo je autor tak úžasného receptu.Kvetonova M. nebo Vlasta Vejvodová,která se tu prezentuje si recept přivlastnila?

  • Zita Matejkova | 23. 10. 2007 18:02

    Eliško,musím vám oponovat,ale pařížská a kokos k sobě jdou velice dobře.Ale Margotka není kokos je to čokoláda s příchutí kokosu,jinak s vámi souhlasím,že bez ní je to lepší.U nás pánové jí nemusí.

  • Iveta Janatová | 23. 10. 2007 17:29

    Tuto buchtu jsem jěště dnes upekla,ale bez krému ,jenom jsem ji polila polevou z kaštanů. Je moc dobrá.Korpus je vláčný.

  • Janinka | 23. 10. 2007 17:18

    Vynikající !!!

  • Táňa K. | 23. 10. 2007 16:45

    Premiéra těchto řezů proběhla o víkendu i u nás a spokojenost byla veliká. Upečený korpus jsem potřela rybízovou marmeládou, pokladla nakrájenými banány a na to šlehačkový krém a čokoládové zdobení. Šlehačky by mohlo být klidně i víc, jak to bylo dobré.:-) Pochutnali jsme si.

  • Eliska Kunstova | 23. 10. 2007 16:16

    Tyto kostky jsem pekla v pátek, nemužu říct že by byli špatné ale ta čokoláda margot zabíjí chut ty pařížské šlahačky, takže příště udělám krém ze tří šlehaček a tří kaštanu a navrch nastrouhám lehce hořkou nebo obyčejnou čokoládu. Kokos a pařížská nejde dohromady. Nám to teda moc s tou margot nechutnalo!Dávám za 2

  • Iveta Janatová | 23. 10. 2007 14:15

    kaštany jsou moc dobré na polevu.dám do kastrůlku dvoje , přidám lžíci sádla pro lesk ato vše nad párou rozpustit pak polévám.

  • Iva Rácová | 22. 10. 2007 22:23

    Pekla jsem dceři na oslavu narozenin, povedlo se, krém úžasný,korpus taky, nevěřila jsem, že se mi povede :-)), je to jednoduchý a mooooc dobrý, děkuji za recept a dávám za 1!!

  • kačenka Janďourková | 22. 10. 2007 19:13

    Už jsem dělala 2x a opravdu to nemá chybu!!!!

  • Heda | 22. 10. 2007 14:11

    Pekla jsem v sobotu v dobré víře že zůstane na neděli.Bohužel nezůstalo nic.Potřela jsem marmeládou . bašta.

  • Irena * | 22. 10. 2007 13:36

    Pekla jsem na sobotní dětskou oslavu narozenin, všem moc chutnalo, ale i mně se zdál korpus příliš suchý. Krém se povedl, byl výborný.

  • Andrea M | 22. 10. 2007 07:08

    Výborné včera jsem to vyzkoušela

  • Leontýnka Leontýnka | 21. 10. 2007 16:14

    Super, dávám 1 .

  • Alena | 21. 10. 2007 15:27

    Moc dobrý!!

  • alena | 21. 10. 2007 14:38

    Dnes jsem upekla, rodině moc chutnalo, ale korpusse mi zdá suchý. Ale šlehačka s kaštany je dokonalá.Příště upeču s jiným podkladem.

  • ester romanek | 20. 10. 2007 15:53

    dobra den dneska jsem pekla a musim rici bajecne musim pochvalit moc dekuji za recept budu pect casreji

  • Dagmar Janíková | 20. 10. 2007 10:38

    jo já jsem to dělala podle ml a koláč se povedl

  • Eva Červenková | 20. 10. 2007 10:27

    mile Z pekla jsem tento kolac a mouku i vsechno ostatni jsem odmerila v odmerce, koac vrele doporucuji

  • Ivana Kubátová | 19. 10. 2007 21:12

    J.B., taky se mi jednou zdrcla při šlehání pařížská šlehačka, od té doby používám šlehačku od Ramy (rostlinná šlehačka ke šlehání) a vše je v pohodě. Navíc super drží, nikdy mi nepovolila a není potřeba žádný ztužovač.

  • Z. | 19. 10. 2007 20:17

    Prosim u mouky a cukru má být opravdu "ml"????

  • Verča | 19. 10. 2007 13:47

    Je to skvělý řez. Dcera měla narozeniny tak jsem ho udělala a všem moc chutnal. Dávám 1

  • Yvona Daňková | 16. 10. 2007 19:38

    Výborné, všem nám moc chutnalo.

  • Janka Richterová | 16. 10. 2007 14:43

    výýýborné,dávám1,jen ksem piškot nalila na velký plech s vyšším okrajem

  • Linda Klein | 16. 10. 2007 12:32

    pro Jiriho Krale: Ano, Margot je cokolada s kokosovou prichuti. Prave mam pred sebou jednu Margotku od firmy Orion o hmotnosti 100 g. Vzadu je doslova napsano: sojova tycinka s kokosovou prichuti macena v tmave poleve :-)) Ziju ve Francii a tak si tuto cokoladu vozim kvuli peceni ruznych moucniku s sebou :-))

  • J.B. | 16. 10. 2007 08:31

    Tak nevím ale dělala jsem vše podle návodu, šlehačku s kaštany nechala v lednici a při šlehání druhý den hned na nejvyšším stupni se mi to zdrnclo. A bylo po krému :-( tak nevím nemáte nějakou vychytávku??

  • MiraS | 15. 10. 2007 16:24

    Mohli by jste někdo, prosím, napsat, na kolik stupňů máte při pečení troubu. Díky

  • Berča | 15. 10. 2007 15:09

    Moučník se povedl, pařížská šlehačka byla skvělá. Musela jsem péct i druhý den a trochu jem ho vylepšila, na korpus jsem pokladla pokrájené banány a na ně pařížskou šlehačku do které jsem přidala ještě polévkovou lžíci kakaa - doma chtěli ještě čokoládovější. Příště ještě poleji čokoládovou polevou. Určitě budu péct, je jednoduchý.

  • Jiří Král | 15. 10. 2007 11:40

    čokoláda Margot.., tj.myšlena čokoládová tyčinka s kokosovou náplní....?! Děkuji.

  • Péťa | 15. 10. 2007 10:12

    Je to naprosto dokonalý!!! Manžel ohodnotil jako nejlepší zákusek, který kdy jedl :-) Takže právě vytvářím další :-) Taky jsem neměla problém se 30% šlehačkou. Druhý den to šlo krásně (šlehat na nejvyšší stupeň) i bez másla. Mockrát děkuji autorce za recept a ať se vám všem daří ... a chutná :-)

  • HANKA | 15. 10. 2007 08:53

    Výborný a rychlý recept,pekla jsem tento víkend a hned jsem musela odebrat na ochut.koleg.jinak se po ní opravdu jen zaprášilo.Dodržela jsem postup dle autorky,jen jsem sypala roztrouh.čokol.na vaření,ale to už proti gustu.......

  • Dáša Janíková | 14. 10. 2007 20:55

    Taky jsem měla šlehačku 30% a máslo jsem použít nemusela, krém byl krásně hustý, šlehala jsem to odzačátku na nejvyší stupeň jak je uvedeno v receptu.

  • Anonym | 14. 10. 2007 20:47

    Diky moc za bezva recept, vezla jsem buchtu k pritelovo rodicum a vsichni se jen olizovali. Dneska jsem ji musela pect znovu :-)

  • Eva Skálová | 14. 10. 2007 13:33

    Protože jsem nesehnala šlehačku 33%, ale pouze 30%, přidala jsem při vaření trochu másla. Plát jsem nejdřív tence pomazala kyselým džemem. Strašně dobrý. 1.

  • Dáša Janíková | 14. 10. 2007 12:00

    Ahojky Ájo krém jsem vyšlehala až druhý den. Koláč je vynikající dávám 1* jsem zvědavá co na něj řekne manžel až přijede domů - jestli teda něco zbyde:-)

  • Eva Červenková | 14. 10. 2007 09:23

    pani Ajo krem se sleha az druhy den

  • Di | 14. 10. 2007 09:07

    Šlehačku s kaštany jsem ještě nedělala, ale s čokoládou ano. Vždy jsem ji nechala vychladit do druhého dne a pak teprve šlehala - to už směs neteče, ale je sama o sobě hustý krém. Nemohu však mluvit za paní Vencovou, návod je trošku nejasný. Rozuměla bych tomu tak, že šlehačka se má "ihned" = od samého počátku šlehání šlehat na nejvyšší stupeň - ale až druhý den!

  • Ája | 13. 10. 2007 17:33

    Chtěla jsem se zeptat-ten krém se šlehá než ho dám do lednice nebo až další den než ho natřu na korpus?

  • Iveta Čiháčková | 9. 10. 2007 11:51

    senzační recept celá rodina je nadšená dávám za 1 autorce děkujem

  • Ňulinka - | 7. 10. 2007 15:50

    Všem velice chutnalo.Jen jsem asi udělala chybu,že jsem nechala zákusek v lednici odležet do druhého dne.Piškot byl pak vůči krému příliš vysoký.Ale po našlehání byl krém hustý a velký.Má se to jíst hned?Ale stejně hodnotím za 1.

  • Jarka | 1. 10. 2007 09:36

    Moc nám chutnaly. Celá rodina pochválila. Děkuji autorce.

  • Jana Kutačová | 30. 9. 2007 17:19

    Tak,upekla jsem je ještě jednou a podařilo se mi celé veledílo.Jsou opravdu vynikající.Moc všem chutnalo.o)

  • estwen | 30. 9. 2007 15:52

    hmmm opravdu výborné... a přeměřila jsem ty ml na gramy a mělo by to být 330 g polohrubé mouky a 290 g cukru...

  • Eva Červenková | 30. 9. 2007 12:49

    koláč jsem pekla přesně podle receptu, akorát jsem k margotce přidala trochu strouhaných ořechů, recept rozhodně doporučuji!!!!!!!§

  • ..BUBÍ .... | 29. 9. 2007 18:52

    krém je opravdu výborný, neladilo mi to s tou margotkou, tak jsem krém posypala nastrouhanými kaštánky.. dala jsem za 1 :o)

  • lenka | 28. 9. 2007 21:48

    Krém opravdu stál za to.Moc nám chutnal,jenom jsem chtěla poprosit tu kuchařinku,která si dala práci a ml poměřila na dkg.Bylo by to určitě rychlejší.Děkuji

  • Martina Studničková | 28. 9. 2007 20:12

    dnes jsem zkusila teto recept a musím říci, že Bááááječné!

  • Mila | 28. 9. 2007 08:26

    Je to velká dobrota, ale doporučuji držet se postupu nenahrazovat ani kaštany ani Margotku.Jinak z toho bude obyčejná buchta se šlehačkou.

  • Jarmila Šteflová | 27. 9. 2007 13:37

    Kdo máte problém s přípravou šlehačky nebo spěcháte a máte tu možnost, můžete si koupit přímo pařížskou šlehačku v kelímku ( mají ji např. v Tescu ) a našlehat ji jako obyčejnou. S těmi kaštany bude asi lepší, zkusím to.

  • Jana Kutačová | 27. 9. 2007 10:38

    Právě jsem dopekla,potřela malinovou marmeládou a dla šlehačku a Margotku.Jen jsem trochu smutná,zdá se mi,že se mi ta šlehačka trochu zdrcla.Nevím,čím to je,ale snad to bude aspoň trochu jedlé.Vypadá to a voní božsky..:o)

  • Jana Kutačová | 26. 9. 2007 21:10

    Podobnou šlehačku jsem již dělala,ale s kakaem, a cukrem,takže vím,že krém se šlehá za studena,protože musí být uvařená šlehačka 24 hodin v lednici.Jinak děkuji za upřesnění toho množství a zítra jdu na to..o))

  • lenka s | 26. 9. 2007 20:16

    Krém se šlehá studený nebo teplý děkuji

  • SV | 26. 9. 2007 20:03

    Pro Janu Kutačovou - ano, přesně jak jste uvedla. 2 tyčinky po 50 g a 2 x 200 ml šlehačky. Je to velká dobrota.

  • Jana Kutačová | 26. 9. 2007 17:44

    Taky by mě zajímalo kolik těch led.kaštanů.Koupila jsem 2 tyčinky po 50g a dvě 200 ml šlehačky.Stačí to nebo mám ještě něco dokoupit?Chci to zítra upéct,příjdu hosté,tak ať jim chutná:o))

  • Jana M | 26. 9. 2007 07:36

    Mohol by niekto, prosím vás,uviesť hmotnosť čokolády?Ďakujem.

  • Natalia Budinova | 22. 9. 2007 10:36

    Zkuste 4 lžíce je to výborné věřte mi!

  • Martina Veselá | 18. 9. 2007 15:30

    Já vařila přímo na plotně. Ledové kaštany jsem nalámala do šlehačky a nechala rozpustit. Ve finále se to musí opravdu vařit, ne jen nechat přejít varem.

  • Magda Cabejšková | 18. 9. 2007 15:18

    prosím ještě o radu, šlehačka se vaří přímo na plotně nebo ve vodní lázni? a hned šleháme i s čokoládou?

  • Martina Veselá | 16. 9. 2007 20:42

    Ještě jsem chtěla dodat - do krému podle mě nepatří velké čokolády Ledové kaštany, ale jen takové malé čokoládky

  • Martina Veselá | 16. 9. 2007 20:41

    Tak tohle je bomba. Jen jsem dala napůl mouku polohrubou a hladkou. Šlehačky jsem měla jen 31%, samozřejmě se nechtěly moc vyšlehat, tak jsem přidala cca 2 lžíce šlehačky v prášku a krém byl hustý jedna dvě :))

  • Kafenka :-) | 9. 9. 2007 18:46

    Upekla jsem z poloviční dávky v dortové formě, rozkrojila a lehce natřela jahodovou marmeládou, naplnila trochou krému a jahodami a přiklopila vrchním dílem, na to zbytek krému a půlku Margotky.. Bylo to výborné a velmi jednoduché na přípravu!

  • Jitka H. | 10. 4. 2007 10:05

    Pekla jsem na svátky a můžu poradit natřít buchtu marmeládou a pak teprve dát šlehačku,je to výýýborné

  • Magda | 9. 4. 2007 18:20

    Není špatný, ale korpus mi přišel až moc vysoký. Dobré by bylo i místo mrgotky jen strouhaná čokoláda smíchaná s mletýma ořechama.

  • SV | 31. 3. 2007 20:39

    Ten krém je opravdu bomba!!!

  • Andra | 19. 3. 2007 08:10

    Krém je výborný, určite budem používať často, ale korpus mi pripadal trošku "dusivý". Aj nastrúhaná Margotka je dobrý nápad a koláč s ňou dobre vyzerá...

  • Eliška M. | 13. 3. 2007 07:41

    tento recept je opravdu skvělý.Zavděčila sem se nejen mlsnému příteli,ale také mlsné návštěvě.Uršitě budu péct častěji.A s tou šlehačkou...skvělý nápad!

  • Hana Petrů | 12. 3. 2007 21:11

    Tato dobrůtka vypadá dobře, o víkendu vyzkouším. Uvidíme, co na to mlsné jazýčky mé rodiny.

  • Di | 12. 3. 2007 18:30

    Pařížská šlehačka vydrží dlouho, je hustá čokoládou.

  • *** | 12. 3. 2007 17:44

    Včera upečeno a snězeno opravdu vyníkající mohu všem doporučit.

  • Dagi D | 12. 3. 2007 13:12

    Podrobnosti s komentáři a fotografií jsou v receptu se stejným názvem na www.mimibazar.cz (recepty).

  • Marcela Šťastná | 12. 3. 2007 12:50

    Já takhle dělám i šlehačku s kakaem místo s kaštany. Na 2 šlehačky 3,5 dkg kakaa a 5 dkg cukru. Tím, že se to povaří, to zhoustne a při šlehání není potřeba ztužovač. Musí se ale nechat pořádně vystydnout, jinak se srazí. Přes noc v ledničce je ideální.

  • Anonym | 12. 3. 2007 12:11

    Paní Andra,krému dosáhnete,jak se budete řídit podle návodu,hlavně záleží jakou používáte šlehečku,nejlépe 33% a více,ztužovač nikdy nepoužívám,ma svou atypickou chut!

  • Andra | 12. 3. 2007 11:25

    Vydrží krém ak sa nepridáva stužovač? Nerozteká sa keď dlhšie stojí?

  • Jana z VM | 12. 3. 2007 10:06

    Díky paní Vejvodové za radu, co se týče šlehání šlehačky. Je pravda, že ne vždycky se mi podaří vyšlehat ji krásně do tuha. Kdysi jsem četla radu, že je nutno šlehat ji na nižším stupni a neměnit rychlost. Už to budu dělat podle její rady. A ty kaštany musí být výborné, mám s nimi také zkušenosti i do krému i do těsta (viz tvarohová bábovka). Určitě recept vyzkouším !!

Vyberte, co chcete vytisknout
Kategorie: Zákusky Nejlepší dezerty
Moučníky Zákusky Pečení Narozeniny Výjimečný den Oslava Návštěva Slovník pojmů
Použité ingredience v tomto receptu: Cukr Kakao Margotka Mléko Polohrubá mouka Prášek do pečiva Rostlinný olej Smetana ke šlehání Tyčinky ledové kaštany Vejce
Podělte se s přáteli o recept
Česká kuchařka Chodské recepty

Mohlo by vám zachutnat

Grilovaná křidélka v jogurtu

Grilovaná křidélka v jogurtu

Kuřecí na smetaně s ananasem

Kuřecí na smetaně s ananasem

Rychlé ořechové řezy s pudinkem

Rychlé ořechové řezy s pudinkem

Mrkvový salát trochu jinak

Mrkvový salát trochu jinak

Minipizzy - šnečci

Minipizzy - šnečci

Krtkův dort na plech

Krtkův dort na plech

Kynuté pletýnky - smažené

Kynuté pletýnky - smažené

Houbovo-smetanové špecle

Houbovo-smetanové špecle

Sněhové dortíky z hrníčků

Sněhové dortíky z hrníčků

Doporučujeme

30 minut
Šťavnaté masové koule s parmazánem a rajčaty

Šťavnaté masové koule s parmazánem a…

20 minut
Chřestový salát s vejcem

Chřestový salát s vejcem

20 minut
Bylinkové kuře v marinádě chermoula

Bylinkové kuře v marinádě chermoula

30 minut
Žloutkové řezy jako vánek

Žloutkové řezy jako vánek

20 minut
Mac and cheese s chřestem a hráškem

Mac and cheese s chřestem a hráškem

30 minut
Strakaté blondie

Strakaté blondie

40 minut
Whisky krkovice s opečenými bramborami

Whisky krkovice s opečenými bramborami

30 minut
Chřestová polévka s pestem

Chřestová polévka s pestem

60 minut
Slaný chřestový koláč

Slaný chřestový koláč

Poslední sledované recepty

78
Dušené zelí s uzeným masem a cizrnou
Dušené zelí s uzeným…
32
Trojí sladká ovesná kaše
Trojí sladká ovesná kaše
31
Žloutkové řezy jako vánek
Žloutkové řezy jako vánek
31
Vepřové s mrkví, hráškem a bylinkovými bramborami
Vepřové s mrkví, hráškem…
24
Čočkové placičky ala bramboráčky
Čočkové placičky ala…

Zajímavé články

Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou barvou i chutí
Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou…
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i zeleniny!
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i…
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo rizoto
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo…
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a bez vaření
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a…
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou většina z nás jí špatně. Víme, jak na ně!
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou…
AHA.cz Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Mimibazar Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Dáma.cz Zlatokopky podle zvěrokruhu: Ženám v těchto znameních jde často jen o peníze

Zlatokopky podle zvěrokruhu: Ženám v těchto znameních jde často jen o peníze

Blesk pro ženy Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Ženy.cz Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Blesk.cz Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

SportRevue.cz FOTO: 32 (ex)manželek a (ex)přítelkyň anglických (ex)fotbalistů

FOTO: 32 (ex)manželek a (ex)přítelkyň anglických (ex)fotbalistů

Maminka.cz 25 důkazů, že není radno nechat děti bez dozoru ani na 5 minut. Tyhle fotky vás dostanou!

25 důkazů, že není radno nechat děti bez dozoru ani na 5 minut. Tyhle fotky vás dostanou!

Blesk Horoskopy Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

  • Recepty.cz
  • Pařížské kostky
 
  • © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Jednotná kontaktní místa / Single Points od Contact