• Blesk.cz
  • |
  • Blesk pro ženy
  • |
  • AHA!
  • |
  • Dáma.cz
  • |
  • Maminka.cz
  • |
  • E15.cz
  • |
  • Reflex.cz
  • |
  • FITweb.cz
  • |
  • Ženy.cz
  • |
  • MojeZdraví.cz
  • |
  • více Created by potrace 1.13, written by Peter Selinger 2001-2015
    • Ábíčko.cz
    • Auto.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FinExpert.cz
    • iSport.cz
    • MobilMania.cz
    • SportRevue.cz
    • Živě.cz
    • Sazka eLEAGUE
Recepty.cz - logo
  • Oblíbené recepty
    • Sezónní recepty
    • Nejlépe hodnocené
    • Poslední komentáře
    • Tip - týdenní menu
  • Nejnovější
  • Suroviny
  • Světová kuchyně
    • Česká
    • Slovenská
    • Francouzská
    • Italská
    • Čínská
    • Řecká
    • Mexická
  • Rady
  • Magazín
  • F.O.O.D.
  • Videorecepty
  • Přihlásit se
  • Vložit recept
  • Přihlásit se
Recepty.cz - logo
Pokročilé vyhledávání Podle ingrediencí
Vložit recept
Zdravý oběd Rychlá večeře Chuťovky Polévky Maso Omáčky Přílohy Těstoviny Moučníky Zdravé Rychlé Sladké Dezerty Velikonoce
  • Recepty.cz
  • Kuřecí stehna po Řecku
Napište svůj komentář k receptu

Kuřecí stehna po Řecku

autor: aknesad
0.0
moje hodnoceni
4.6
hodnotilo: 129
doba přípravy: 80 minut
obtížnost: snadné
Vložit do kuchařky Vložit do nákupu Vytisknout recept
Kuřecí stehna po Řecku
Kuřecí stehna po Řecku
Kuřecí stehna po Řecku
Kuřecí stehna po Řecku
Kuřecí stehna po Řecku
Kuřecí stehna po Řecku
Kuřecí stehna po Řecku
5fotografií
Nahrát fotku
 

Suroviny

4 porce
    • 2
      ks cibule
    • 1
      kg brambory
    • 2
      ks mrkev
    • 4
      stroužek česnek
    • 1
      lžička kari
    • 1
      lžička grilovací koření
    • 100
      g sýr
    • 4
      ks kuřecí maso stehna
    • 2
      lžíce hořčice
    • 1
      ks jablka

Postup přípravy receptu

1
Brambory, cibuli, mrkev, jablko nakrájíme na plátky, dáme do mísy zakapeme olejem, dáme česnek nasekaný na drobno, grilovací koření, hořčici a promícháme.

RADA: VIDEO, jak správně krájet cibuli

2
Maso osolíme, posypeme kari a grilovacím kořením. Plech vymastíme, dáme bramborovou směs, na to maso. Pokud nespěcháme můžeme nechat tak hodinku odležet.

RADA: Jak rychle loupat česnek? Koukněte na VIDEO

3
Pečeme asi hodinu a před dopečením posypeme sýrem.
Podělte se s přáteli o recept

Podobné recepty

Kuřecí stehna na bramborách

Kuřecí stehna na bramborách

Kuřecí stehna na víně

Kuřecí stehna na víně

Kuřecí (králičí) hořčicová stehna

Kuřecí (králičí) hořčicová stehna

newsletter

Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty!

Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy.
Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informační společnosti a seznámil/a jsem se s informací o zpracování osobních údajů .

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.

 

Komentáře k receptu

  • KaRa | 26. 4. 2015 22:00

    Výborné...!

  • jáia | 14. 3. 2015 12:15

    Dnes jsem dělala k obědu Je to moc dobré. Přidala jsem 2 kousky řapíkatého celeru (mám ho moc ráda) a žampiony, jablka 3 ks místo kari jsem dala kurkumu přímo do bramborové směsi, ukládám a ještě budu dělat. Moc děkuji za rece ;-) pt

  • develina | 6. 7. 2014 14:22

    Dnes jsem dělala k obědu,dávám 1*. Jen jsem dala víc jablíček a nemělo to chybu. :-[ :-[ Moc jsme si pochutnali.

  • saxana | 23. 3. 2014 13:41

    Přidávám se k řadám spokojených... dělala jsem dvojitou dávku všeho (je nás moc), sotva se mi to vešlo na hluboký plech, ale výsledek nemá chybu. Ukládám a určitě ještě uvařím... Díky za typ na oběd, někdy už vážně nevím, co těm našim hladovcům uvařit :-)

  • ave | 29. 1. 2014 20:04

    skvělé dává i orestovanou cuketu nebo lilek a trochu smetany. je to bašta.

  • Yvona | 21. 6. 2013 13:57

    Vyzkoušeno, v sobotu budu opět tento recept připravovat, milujeme žampiony, pár přidám mezi brambory a já tedy již nesypu povrch sýrem, je to zcela zbytečné, tučnější a i tak je toto jídlo opravdu báječné!

  • patrik | 27. 3. 2013 11:29

    super inspirace,,dik,,davam do toho ještě trochu smetaný a slaniný,,a je to výborné,,, ;-)

  • mrrotvík | 24. 3. 2013 16:45

    je to dobré ;)

  • dgvws | 3. 3. 2013 10:24

    :-$ :-$ 8-) :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$

  • Anonym | 19. 12. 2012 13:03

    Tak sem to nacpal do trouby...jsem zvědavej co z toho vyleze :-D Bramborovou směs jsem krájel na kolečka a vynechal kari se sýrem...to už by bylo na kombinaci hořčice,mrkev,cibule,gril. koření až moc velká chuťová diskotéka:))

  • Mili199 | 18. 7. 2012 13:44

    Myslím si, že nezáleží na názvu, ale na chuti. Tak někdo jedl něco podobného v Řecku no a tak si tu chuť snažil připravit i doma a takhle to vzniklo. Bože!!! Nehledejte v tom žádné záměry... Krásně voní... Už ho peču :-D

  • Mik | 24. 4. 2012 13:49

    pokud si nekdo z recka priveze nejaky recept tak ho taky tak muze nazvat. navic ti co se ptaj na kari by si meli uvedomit ze praskove kari je ......... britsky vynalez (britove meli dost silnou pozici v recku od jeho osvobozeni) rozlezly po cele evrope. indicke thajske atd. kari - ktere v tomto receptu neni pouzito - je trosku neco jinyho

  • Johnym | 22. 4. 2012 11:10

    S gastronomického hlediska? Kde by se vzalo v řecku např. Kari nebo proč mají češi v oblibě ,,grilovací´´ koření..... :-D

  • cuoco | 17. 3. 2012 14:58

    :-D Moja suseda je stara pani z Grecka, tak som jej ukazal tento recept ...meno je totalna blbost , tym nekrytizujem chut- recept lebo som to nevaril.

  • radekp10 | 17. 3. 2012 13:14

    Jednoduchá a celkem rychlá příprava, navrch si člověk i moc pochutná ;-)) (a dávám také víc jablek, i mrkve)

  • petr | 6. 3. 2012 13:47

    :-P :-P :-P :-P

  • terezka | 18. 2. 2012 19:28

    O:-) moc snadny 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

  • terezka | 18. 2. 2012 19:17

    moc dobry recept ;-) :-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

  • terezka | 18. 2. 2012 19:16

    jj :-)

  • LaNicky
    LaNicky | 16. 11. 2011 13:45

    Dneska jsme měli k obědu a moc jsme si pochutnali. Obzvlášť ty jablíčka tam nemají chybu. Příště jich dám určitě víc. Jediné co jsem vynechala bylo kari, ale jen proto, že jsem na něj prostě zapomněla. Děkuji za recept a dávám 1

  • Helena Šlosarová | 12. 10. 2011 15:21

    myslím, že je to ideální do římskýho hrnce. Všechno jsem tam šoupla, teď jsem zvědavá, jak to dopadne.

  • Monika | 14. 7. 2011 14:08

    Výborný recept

  • Fergiee
    Fergiee | 13. 7. 2011 11:59

    Chutnalo :-) :-P

  • iPaulCZE | 25. 5. 2011 12:29

    Výborné a velmi jednoduché jídlo. Dělal jsem ho už několikrát a nic na něm není možné pokazit, ale doporučuji to dělat déle.

  • magduš | 12. 5. 2011 11:56

    ahoj už to dělám po druhé manžílkovi to chutná pokaždé má prazdný talíř a usměv na rtu tak to je pro mě vším <3 všem doporučuju

  • Erika | 6. 4. 2011 17:15

    Dělala jsem to taky bez toho kari-to moc nemusím, ale jinak fakt mnamka! jen těch jablek tam dám příště víc. V práci když jsem o tomto receptu řekla,tak ho chtěly všechny ženské-takže doporučuji ;-)

  • raketak | 9. 1. 2011 00:36

    Též jsem to měl bez karri a opravdu to bylo vynikající, jen jsem pekl 2 hodiny aby bylo vše krásně propečeno..:-)

  • Standa | 7. 1. 2011 14:42

    Štávy je dost z masa a zeleniny a trochu z brambor. Nic se nepřipeče..:-)

  • Standa | 7. 1. 2011 14:41

    Skvělé , moc jsem si pochutnal. Jen jsem nechal o trochu déle péct a bez karri. Už se těším na večeři, udělal jsem toho více..:-)

  • Kamila | 25. 11. 2010 12:38

    výborné a jednoduché.Budu určitě dělat častěji.

  • Karin | 19. 11. 2010 07:14

    Vyzkouším,jen mě zaráží,že se to nepodlévá,nebo mě to uniklo? Už se na to těším.

  • Zita Matejkova
    Zita Matejkova | 18. 11. 2010 14:23

    Rychlé, jednoduché a dobré

  • aiach | 18. 11. 2010 10:19

    Jasne - brambory jsou super :-)

  • Tereza76 | 17. 11. 2010 13:57

    Skvele !!! Obzvlaste ty brambory jsou super......delam to hodne casto a nekdy dokonce delam jenom ty brambory bez masa......Davam jednicku s ******

  • Josef Wencel | 14. 8. 2010 20:15

    Zdravím. Jelikož se přiznám že neumím vařit tak jedu vždy podle receptů a vybíram spíše jednoduché věci. Tohle bylo jednoduché, rychlé a hlavně se mi to velmi povedlo a kuřecí stehna se zeleninou a bramborami byly prostě skvělé. Miluju Kari a tohle bylo vážně moc dobré. Díky za jednoduchý a skvělý recept který zvládne každý chlap nekuchař :) 1++

  • Petra Schreierová | 19. 5. 2010 13:40

    Bylo to opravdu dobré jídlo, neměla jsem sice mrkev, ale nahradila jsem to mraženou zeleninou. Příště to více osolím jinak vážně labužnické jídlo.

  • Nikol Slivková | 20. 3. 2010 13:01

    Po přečtení všech, převážně pozitivních, komentářů jsem si říkala, že toto jídlo bude prostě bomba. ALE byla jsem celkem zklamaná. Zbytek rodiny to snědl jen, aby mě neurazili, ale trochu jsem se jim divila. Chutnalo to velice divně a s Řeckem to má společný možná jen název.

  • marie rusnokova | 7. 3. 2010 17:49

    Měli jsme dnes k obědu a všem doma moc chutnalo.Stehna jsem dala celá,byla šťavnatá a propečená,suprové papáníčko :-)))

  • Kateřina Krakovská | 5. 3. 2010 19:51

    dnes jsme měli k večeři a super. Rychlé, jednoduché a bez hromady nádobí. Jen ta stehna by potřebovala více času, brambory už byly hotové... Bezva nápad dávám 1*

  • Petra Slavíčková | 26. 2. 2010 16:17

    Moc dobré. Taky jsem použila vykoštěná kuřecí stehna a akorát vynechala jablka, toho jsem se trochu bála :o) Příště zkusím i s nimi :o)

  • Zdenka Kocmichová | 12. 2. 2010 13:29

    Výborný recept. Jednoduchý a velmi chutný. Já jsem použila velký hluboký pekáč, který jsem vymazala i po stranách jen kapičkou olivového oleje. Jako maso jsem měla vykostěná kuřecí sthena bez kůže. Sýr nakonec jsem vůbec nedávala, myslím, že vzhledem k bohatosti chutí by byl spíše navíc. Jen příště stehýnka zhruba od poloviny pečení přiklopím nebo podliji trochou vody. I tak se nevysušila, ale mohla být ještě šťavnatější. Děkuji za perfektní inspiraci!

  • Hugo Sádlo | 11. 2. 2010 23:01

    Jo, to by ta stehna taky asi ráda věděla :o)) Ale podle posledních průzkumů to vypadá, že matka těch kuřat (resp. kuřecích stehen) skutečně pocházela z Řecka :-)))

  • Jan Urban | 11. 2. 2010 21:47

    Dobrý den. mohl bych mít pár otázek? Proč se to jmenuje po Kuřecí stehna po Řecku? děkuji za odpověď:-)

  • Markéta Dudová | 10. 2. 2010 20:44

    opravdu uzasny recept. jednoduchy a nova zajimava chut. moc dekuji! a ty brambory jsou opravdu skvele i samotne

  • ivana Tomečkova | 9. 2. 2010 21:57

    výborné včera jsem dělala na večeři dávám 1

  • marie chocholová | 6. 2. 2010 16:00

    Výborný recept,přidáno do oblíbených,manžel kuře nemusí,ale tohle si přidal,a ne jednou.Dávám 1*

  • *** **** | 4. 2. 2010 12:44

    Ingredience levne, dostupne, postup rychly, jasny..s vysledkem jsem byla spokojena. Kure byva v dnesnich marketech casto v akcich za dobrou cenu, clovek uz ztraci napaditost jakymi zpusoby jej pripravit, aby se ho neprejedl-tohle je urcite pokrm, kt. nikoho neurazi.Ja osobne jsem vykostila cele kure, oddelila jsem pouze casti na polevku.Ani prsicka nebyla sucha. Jen bych chtela dodat, ze peceni pri 200st. vyslo na hod. a pul mozna temer na 2hod. Pokrm ma diky jablku a mrkvi trochu nasladlou prichut.Dekujeme za dobry napad autorovi.

  • Ivana Šlapáková | 31. 1. 2010 20:52

    Dělala jsem to bez sýru nakonec, i tak je to dost syté a chuťově zozmanité,.Je to dobré, všem to chutnalo. Příště zkusím s králíkem a bouskem bučku, nebo třeba krkovičkou.

  • Petr Kazik | 26. 1. 2010 20:19

    dobre, moc, udelal jsem to nekolikrat, rozhodne za jedna, ale naposled jsem nemel kari a tak jsem do smesi brambor jablek cibule a mrkve pridal susene houby ( predem namocene . A zase - zradlo jak svina !

  • Pája S | 26. 1. 2010 18:15

    Výborný recept a ani není třeba sýr,chutné i bez něj a ještě k tomu skoro bez nádobí . Za 1.:-)

  • Lenka Pflegerová | 25. 1. 2010 13:17

    Dnes jsem vyzkoušela a bylo to opravdu výborné. Mrkev jsem místo na plátky nastrouhala na velkém struhadle, aby lépe natáhla chuť koření. Česneku jsem také dala víc. Dávám za 1

  • Di - | 12. 1. 2010 19:34

    Jarka má pravdu, paní Marcelo, měla byste hodnotit pokrm, který uvaříte, nikoliv jeho "řeckost". Ostatně Vy nevíte, že Angličané podporovali počátkem 19.století boj Řeků za nezávislost, a začali do Řecka dovážet některé typické pochutiny?

  • Jarka O. | 12. 1. 2010 15:16

    Marcelo, ta doba pečení je kvůli kuřecím stehnům, aby se propekly. Podle textu soudím, že jste recept ani nevyzkoušela...:-(

  • marcela Světlíková | 12. 1. 2010 14:22

    Máte pravdu, pani Walte. Já mínusově hodnotím hlavně typicky "řecké" suroviny jako karí, grilovací koření a horčici. A u paní Vobroučkové bych taky chtěla jíst - 1+1/2 hodiny při 220 stupňů je dost i na syrové brambory. Hodnotím jako 3

  • Terezie Walte | 28. 11. 2009 19:05

    Brambory pečené s masem a zeleninou mám ráda, mám ráda i jablka k masu, ale výsledek tohoto receptu mne nenadchl. Bylo to vcelku dobré, ale díky tolika pozitivním ohlasům jsem asi čekala něco extra a to něco extra se nedostavilo. Nicméně je to zajímavý recept.

  • Šárka Rudlová | 24. 11. 2009 22:03

    Bylo to moc fajn, příště dám ale ještě méně oleje do směsi, kuře pustí dostatek tuku. Sýr jsem nedávala, přišlo mi to víceméně zbytečné...

  • Hana Paboučková | 8. 11. 2009 13:03

    Výborné, chválím, místo kari jsem použila mayoskou omáčku z Hondurasu, super! Určitě vyzkouším znovu, dávám 1.

  • Jiří Malinek | 6. 11. 2009 18:23

    Nepřechválili, bylo to super pochutnáníčko. A protože ještě trocha brambor zbyla, byly výborné i na druhý den. Dávám jedna a brzy recept zopáknu.

  • Jiří Malinek | 5. 11. 2009 16:10

    Dnes jsem koupil kuřecí stehna s třicetiprocentní slevou....a proto našel i tento recept. Jdu na to, abych zjistil, jestli jste to nepřechválili....pak dám vědět!

  • iva nemcova | 27. 10. 2009 16:31

    Uvareno,snezeno,ohodnoceno za 1.

  • Anna Vobroučková | 20. 10. 2009 08:28

    Sice nejsem autor,ale vařila jsem už několikrát tento recept.Peču na 220 stupňů a asi 1+ 1/2 hodiny.

  • ota pilch | 19. 10. 2009 18:16

    Prosím vás na kolik stupňů pečete?

  • Tereza Žaludová | 18. 9. 2009 11:33

    Opravdu výborné :-) dávam 1 podtržená!!! Do receptu jsem nedávala jablko, protože jsem ho zrovna doma neměla, ale nevadilo to, protože takto bramborová směs byla luxusní! Také nemusím vařenou mrkev, ale v tom byla opravdu moc dobrá! Bez ní by to nebylo ono. Přítel se olizoval až za ušima a asi po hodině přišel s tím, že jdem do krámu pro další ingredience a že to chce udělat znovu:D děkuju moc za výborný recept! :-)

  • Andrea Ohlsson | 22. 8. 2009 23:02

    Ja do toho davam i zelene fazolky a brokolici, kdyz mam. Chce to jen torsku vic soli a je to vyborne.

  • Marie Novakova | 9. 8. 2009 13:41

    dnes jsem tuto dobrůtku dělala k obědu,moooooc jsme si pochutnali je to opravdu chutově výýýýborné!!!miluji řecké recepty,jsou jednoduché zbytečně nepřeplácané a nikdy nechybí zeleninka.Určitě to bude jeden z mých nejoblíbenějších receptů,všem mohu jen doporučit!!!!!!!Už vím co připravím až přijede dcera s přítelem,jo jo tuto lahůdku:-)

  • tom tom | 31. 7. 2009 20:25

    Absolutní parada, dělal jsem to kvuli žene, ja si na tento typ jidla moc nepotrpím, ale oba jsme byli naprosto nadšení. Za tu radost co měla v očích to stálo připravit. Vřele doporučuji. Hlavně ty brambory jsou skvělé, jsem se musel držet, abych nesnědl dvě porce naráz, jablbo v tom není poznat a mrkev nedominuje, jak tu někdo psal, takže nemá chybu.

  • Hanka Nepeřená | 6. 6. 2009 11:41

    Právě to peču a už ochutnávám - bude to dokonalé. Díky za supr recept, dávám 1*** Kuřecí stehna jsem nejdříve obalila ve směsi mouky a koření a zprudkamosmahla - manžel musí mít masíčku dokonale měkké :-) Už aby to bylo - ještě tak půl hodiny.

  • Anna Vobroučková | 30. 5. 2009 16:58

    Už jsem pekla vícekrát ,všem chutnalo dávám 1.

  • Alexandra Daňková | 1. 3. 2009 00:09

    moc dobrý kuřátko

  • Jana klechová | 10. 11. 2008 21:18

    Skvělé, chutnaly mi hlavně ty brambory. moc dobré

  • Magda Budská | 6. 10. 2008 10:00

    Dělala jsem o víkendu, bylo dobré, ale čekala jsem dle komentářů od toho trochu víc. Ale určitě někdy zopakuju.

  • Jarca Tesnerova | 6. 10. 2008 02:19

    Výborný recept!Moc nám chutnalo.

  • Jana Vencková | 27. 9. 2008 21:08

    Skvělý recept! díky, dnes jsem dělala a určitě ne naposled! Také jsem podlehla panice, že to bude bude suché a tvrdé a ještě při pečení trochu přidala olej, ale fakt to není třeba. Nakonci už to pustí šťávu i tuk a je to mňam! takže příště už jen vodu. Pekla jsem to téměř hodinu a půl, ale mám starou plynovou a naprosto nevyzpytatelnou troubu, možná že ta hodinu normálně stačí. Kombinace s mrkví ve mě budila nedůvěru, protože ji nijak zvlášť nemusím,ale zbytečně. Je super! Velká jedna s hvězdičkou ****

  • Mirka P. | 5. 7. 2008 13:41

    Dnes jsme měli k obědu, pouze 2 stehna a celou dávku bramborové směsi, která je opravdu mnohem lepší než maso.

  • Danka Snášelová | 11. 5. 2008 09:30

    Bohužel recep nás neoslovil. Těšili jsme se na brambory, ale výsledek nás zklamal. Držela jsem se přesně receptu, ale brambory byly bez chuti (mdlé). Mrkev (2 střední mrkvičky) přehlušily chuť ostatných ingrediencí. Již opakovat nebudu. Znám lepší recepty, kde se kuře peče s brambory současně. Opět se potvrzuje pravidlo.100 lidí - 100 chutí. Co chutná mně, nemusí chutnat jinému. Hodnotit nebudu, recept za to přece nemůže, že my s manželem máme rádi ostřejší (pikantnější) jídla.

  • Ňulinka - | 5. 5. 2008 12:12

    Nedá se nic dělat,ale taky musím hodnotit 1.Nějak jsem neodhadla množství brambor,ale právě proto jsme tuto dobrůtku měli ve čtvrtek i v sobotu.Už se mě manžel ptá,jestli tento týden bude tahle mňamka znovu.

  • Lucie Koutská | 29. 4. 2008 20:52

    Nemám slov!!!Takovou dobrotu jsem něměla už hodně dlouho, opravdu jsme si pochutnali a mám už dokonce nařízené dny, kdy to mám dělat:)skvělé!

  • Lucka | 30. 3. 2008 14:00

    Opravdu vynikající, nedali jsme tam česnek kvůli žlučníku, ale i tak to bylo vynikající!

  • Anonym | 19. 1. 2008 18:25

    Anet, tak jak to chutnalo po přidání žampionů?

  • Anet | 17. 1. 2008 15:04

    Chtěla jsem se zeptat, jestli bych něco zkazila, kdybych tam přidala orestovaný žampiony, co myslíte???Můj názor je, že s nima nic nezkazim... Tenhle recept mám už vyzkoušenej, nemá chybu, zejtra se na něj chystám a zkusim to s těma žampionama a pak dám vědět, jak jsem dopadla:o))Semtam experimentovat nemůže být na škodu,nee:o))

  • Anonym | 31. 10. 2007 16:22

    záleží na vás jestli posypete všechno nebo jen kuře

  • Jitka Klusová | 31. 10. 2007 11:45

    Zrovna se to chystám dát do trouby, ale nejsem si moc jistá s tím sýrem na závěr, dává se jen na kuře nebo i na tu směs? Podle obrázku mi připadá, že je i na té směsi.

  • Jitřenka Němcová | 27. 10. 2007 12:21

    Přidávám se k zástupům nadšených strávníků. Dnes jsme měli k obědu a musím říci, že jsmesifakt pošmákli. Komentáře měly pravdu, nejlepší jsouty brambory.Prozíravě jsem jich udělala více, ale stejně čekám, že se večer strhne bitva o zbytky. Díky, dávám 1

  • Martina Marťásek | 25. 10. 2007 18:25

    A ještě jsem chtěla dodat , že přidávat tuk opravdu není třeba , kuřátko ho má pod kůží dost a dost :-)

  • Martina Marťásek | 25. 10. 2007 14:06

    Brambory a zeleninu jsem nechala přes noc uležet , asi hodinku jsem pekla zakryté , pak posypala sýrem - napůl s uzeným a pekla ještě asi půl hodiny . Jen jsem musela trochu podlít :-) Ta vůně a pak ta chuť - vynikající - dávám za jedna a brzy zopakuji :-))

  • olča | 15. 10. 2007 10:03

    Dělala jsem již několikrát, peču ve vyšším pekáči, aby bylo hodně brambor, protože ty jsou super.

  • Berunka | 11. 10. 2007 18:32

    dobrý den, mám jednu doplňující otázku, pečete v pekáčku nebo na plechu??

  • Beruška | 8. 10. 2007 21:55

    určitě brzy vyzkouším, sbíhají se mi sliny už při čtení komentářů! Jen mi prosím poraďte, zda pečete na plechu nebo v pekáčku, děkuji!!!

  • Věra Pelikánová | 7. 10. 2007 18:55

    Děkuji za recept - bylo to opravdu moc dobré. Návštěva si jen pomlaskávala a nezbylo ani trošku. Jen jsem zapomněla na hořčici, ale ani to nevadilo, i bez ní to bylo super ! Dávám za 1

  • Martina | 11. 9. 2007 21:46

    Před tydnem jsem si tenhle recept přečetla a od té doby jsem ho použila již dvakrát, tak nás zaujal ,-) takže děkuji za inspiraci!

  • katka čechová | 10. 9. 2007 10:13

    Zkusila jsem, bylo to opravdu moc moc dobré, také děkuji za recept.

  • Eva Staňková | 8. 9. 2007 21:22

    Bylo to vynikající, příště zkusím přihodit rajčata. Nesolila jsem vůbec, grilovací bohatě postačilo.

  • Eva Staňková | 8. 9. 2007 19:15

    Podle mě je to Kateřino jedno, při takové době pečení se to dostatečně upeče tak i tak. Taky zrovna nechávám odpočívat, jsem na to hodně zvědavá. Ty skvělé komentáře mě nalákaly. Tohle je vůbec báječný server, už jsem s ním vařila několikrát a byli jsme vždy nadšeni.

  • D K | 8. 9. 2007 18:44

    Mě se víc líbí krájet na plátky. Obrázek jsem neposílala já a ten co ho poslal má asi raději kostičky. Jinak je to myslím jedno co si vyberete.

  • jaja 13 | 8. 9. 2007 18:32

    Myslím, že je úplně jedno jestli kolečka nebo kostičky. Je to výborné

  • kateřina čechová | 8. 9. 2007 08:20

    Na obrázku je všechna zelenina na kostičky, v receptu se uvádí krájet na plátky. Prosím, je v tom nějaký podstatný rozdíl? Nebo jen optický? Pravděpodobně se bude déle péci...

  • Pavla | 5. 9. 2007 18:56

    vcera jsem delala jiz ponekolikate a musim rict ze hodina peceni v troube na 180st. nestaci,chce to nechat alespon o 30 min. dele.Jinak vyborne,to jablko je tam vynikajici.Davam jedna.

  • Alena Tesařová | 4. 9. 2007 09:44

    Vařila jsem v sobotu už podruhé a mělo opět velký úspěch. Do bramborové směsi jsem místo mrkve (syn nerad) přidala jeden menší patizon nakrájený na plátky, trochu soli, trochu kvalitního grilovacího koření. Dala jsem péct na plech vymazaný olejem, směs se více opekla, stehna jsem pekla v remosce. Bramborou směs na talíři polít šťávou z kuřete. Myslím, ře tato směs by se hodila i k jiným druhům a úpravám masa, musím vyzkoušet. Dávám za jedna.

  • Ivuša | 29. 8. 2007 18:21

    Fakt výborná mňamka. Souhlasím s tím grilovacím kořením. Pozor! Vybírat koření bez soli.

  • Petra Lžičařová | 24. 8. 2007 17:09

    fakt to bylo mooc dobrý...hlavně ta bramborová směska. Bohužel jsem si pořídila gril. koření, které obsahovalo moc soli, takže to ve finále bylo trochu slanější, ale naštěstí se to dalo. Už mám koupené gril. koření bez soli a raději budu příště solit zvlášť...a určitě nějaké příště bude.:-))

  • Anet | 19. 8. 2007 17:38

    Tenhle recept fakt považuju za jeden z nejlepších na týhle stránce(teda z těch, co jsem zatim stihla vyzkoušet):o)). Dneska jsem ho dělala zas k obědu a všem moc chutná. Abych si usnadnila dnešní vaření, směs brambor jsem si udělala už včera a nechala do dneška uležet. A musim říct, že to je daleko lepší, když se to nechá uležet - zelenina pustí dost štávy, všechno se to navzájem smíchá a fakt je to mňamka:o))Dík za skvělej recept.....:o))

  • Milan Novák | 18. 8. 2007 07:32

    vynikající ,nemělo to chybu.

  • Lenka Koštelová | 17. 8. 2007 22:51

    bezvadný a rychlý papání! nefunguje mi trouba, tak jsem to zkusila v remosce a dopadlo to výborně, ale vešla se tam jen polovina :-). příště ještě trochu víc okořením a osolím, byla jsem zbytečně opatrná :-) dávám 1!

  • ikvai ikvai | 16. 8. 2007 20:59

    SUPEEEER !!!Děkuji za vynikající recept

  • Kateřina Kouřilová | 9. 8. 2007 08:26

    Stále jsem přemýšlela co dnes uvařit manželovi k obědu a už jsem na to přišla. Tak jak to tu všichni chválíte, tak to musí být opravdu mňa mňam. Hned se do toho pustím. Snad bude chutnat :o)

  • Ivca | 8. 8. 2007 05:03

    Tak jsem to vyzkousela, jen tech cesneku jsem tam dala sest, mame radi cesnek. Dobre, mnam vsichni chrochtali blahem a nase fenka take se oblizovala, protoze dostala kosticky. Diky.

  • Myš | 7. 8. 2007 17:08

    Přesně tak ! Rozhodně je nevařte, byly by blátové ! Krásně to všechno vychází najednou nastejno !

  • Šárka | 7. 8. 2007 11:44

    Díky moc Jitko za informaci.O víkendu vyzkouším.Ale už teď se mi sbíhají sliny :o))

  • Jitka Malinová | 7. 8. 2007 11:23

    Šárko, brambory i maso jsou syrové, proto se to taky dělá aspoň hodinku. nebojte se toho. Když bude hotové maso, tak brambory taky.

  • Šárka | 7. 8. 2007 07:47

    Ahoj,chystám se tento recept udělat tento víkend,ale stále se bojím dát syrové brambory,nebylo by lepší je předem uvařit ve slupce??Budu vařit příteli a tak bych se ráda předvedla :o))

  • myš | 6. 8. 2007 01:05

    Co se sladkého ovoce týká, taky mi nic neříká třeba kuřecí steak s broskví a hlásám, že nejsem příznivcem kombinací ovoce a masa.. Ale tady to jablko fakt sedí, ono se tam tak nějak "natáhne" a opravdu tam sedí... Taky, jsem váhala, zda ho tam dát, či nedat, ale patří tam...

  • Pemajana | 5. 8. 2007 16:14

    MMMMMMMMMMMM Mňamka !!! Výborný recept,dávám jednušku :o) Syn mrkev nejí, ale na talíři mu nezbyla, takže u nás také úspěch. Jo a jablko jsem také nedávala. Nejsem na tyto kombinace maso-jablko nebo maso-broskev zvyklá.......snad na to jednou přijdu, že je to fajn

  • Anonym | 5. 8. 2007 06:15

    Opravdu vynikající, udělala jsem přesně podle receptu, jen česneku jsem dala více. Asi nejlepší byla ta bramborová směs. Dala bych 1 s *.

  • Myš | 4. 8. 2007 14:21

    Vynikající výborné super úžasné MNAM MNAM MNAM !!! Misto v TOP 10 si rozhodně zaslouží ! Je fakt, že nakonec jsem maso trosicku polevala nekolika lzickami vyvaru, ale asi to nemusi byt. Bohuzel nesmim cesnek, tak jsem hio vynechala, misto toho smes jeste dochutila bilym peprem a trosickou kminu. Přitel taky moc chvalil !!! Davam velkou jednicku !!!

  • Jana Rott | 4. 8. 2007 13:35

    Velmi dobré, dělala jsem dnes už po třetí, brambory opravdu vynikající.

  • Myš | 4. 8. 2007 12:45

    Recept mě zaujal a už mi to tu voní po bytě... Jeno si pořád pohrávám s myšlenkou zda to nemám podlít troškou vývaru, aby bylo víc šťávičky... A nebo dodržet recept... Uvidíme...

  • Daniella O. | 3. 8. 2007 16:01

    Vazne vynikajici,hlavne ty brambory!!! Vcera jsem delala k veceri, akorat s tim rozdilem, ze jablko a mrkev jsem nastrouhala a misto oleje zakapla rozpustenym maslem. Dcera nesnasi tepelne zpracovanou mrkev, ale tentokrat si sla dvakrat pridat, coz povazuji za obrovsky uspech. Musim take dat 1!!!

  • Pája | 3. 8. 2007 15:46

    Dik za nápad na sobotní oběd,zkusím to ! :o)

  • Věra z DC | 3. 8. 2007 09:36

    Jarko pokud nefunguje trouba zkuste třeba recept : "Dušené kuře v zelenině" nebo "Dušené kuře v zelenině II." Záleží na tom co máte doma za ingredience a co vám lépe vyhovuje. Uvedené recepty mám vyzkoušené, oba a jsou moc dobré.

  • Alena | 2. 8. 2007 23:04

    Dneska jsem zkoušela a opravdu výborné, dávám 1.

  • Jarka | 2. 8. 2007 13:15

    jde tento recept udělat v papiňáku? mám v ledničce mražená stehna a nefunguje mi trouba :-(

  • Hana Havlickova | 1. 8. 2007 18:11

    Děkuji za vynikající recept. Opravdu ty brambory mají úžasnou chuť. Půl hodiny jsem pekla přikryté a pak dopekla bez pokličky. Nakonec ten sýr, no prostě super a dávám za 1*!!!

  • René Vodičková | 30. 7. 2007 10:58

    Výborné, také jsem nedávala olej , maso pustilo šťávu a staĺo to.

  • Anet | 28. 7. 2007 11:39

    Jo a zapomněla jsem napsat, že jsem tam nedávala jablko. Nevim, ale prostě mi tam nějak nesedělo, tak jsem to dělala bez něj....:o))Každopádně vyborný:o))

  • Anet | 26. 7. 2007 11:19

    Tak tenhle recept jsem měla v plánu vyzkoušet už docela dlouho a včera na něj konečně došlo. Je to prostě vynikající(jako většina receptů na týhle webový stránce). Fakt to byla mňamka. Dělala jsem to celý skoro dvě hoďky na polovic stupňů, ze začátku jsem to na chvilku přikrila alobal a ten jsem pak odendala. Trošku jsem zapíkací mísu vymastila, ale neni to absolutně potřeba - maso a hlavně zelenina pustí šťávy dost. Ale bylo to fakt výborný. Píšu do svých nej nej receptů a budu opakovat. Fakt díky, ještě jednou VYNIKAJÍCÍ:o))

  • Anet | 25. 7. 2007 18:47

    Nazdárek, zrovna se mi to peče v troubě, tak jsem na to zvědavá :o)) Ale vypadá to hodně dobře a věřim, že to bude stejně dobře jak to vypadá i chutnat:o))Peču to tak na polovic a ze začátku jsem na to švihla alobal a ten pak sundám. Pak dám vědět, jak to chutnalo, ale myslim si, že mě to nezklame:o))

  • Eva Vlčková | 21. 7. 2007 10:29

    Výborné! Hlavně brambory, přestože je manžel nemá rád, u tohohle receptu dal přednost bramobár před masem a to je úspěch.

  • juppigi juppigi | 19. 7. 2007 12:11

    MOC DOBRÉ,JEDNODUCHÉ A HLAVNĚ Z JEDNOHOHRNCE :-))

  • frankovka * | 15. 7. 2007 08:22

    Ahoj, dělal jsem to v zapékacích miskách, olej jsem použil olivový. Výsledek je fakt vynikající. :-))

  • Petra | 12. 7. 2007 15:09

    Super! Právě jsem dojedla a je to mlska. Možná mi v tom trochu vadí jablko. Možná bylo moc kyselé, nebo nevím co. Ale jinak bájo. Pekla jsem to teda skoro dvě hodiny, aby se mi ta bramborová směs hezky spekla, ale výsledek stál az to.

  • bakira | 12. 7. 2007 15:08

    vynikajici, vsichni jsme byli nadseni. podle pana Betlacha jsem nedala ani kapku oleje, maso pustilo vlastni stavu.davam za 1

  • Eva | 10. 7. 2007 10:47

    Fakt to pečete celou dobu odkryté, nebo ze začátku na chvíli přikryjete? (Aby byla stehna propečená, ale ne suchá.)

  • Zdeněk Betlach | 8. 7. 2007 19:47

    Moc dobré, chutnalo všem .Olej nemusíte ,maso pustí šťávu a to stačí.

  • jana martanovicova | 6. 7. 2007 08:26

    Bolo to veľmi dobré,šťavnaté-super.

  • Anonym | 2. 7. 2007 22:42

    asi jste Romano nalila moc oleje

  • romana | 1. 7. 2007 12:54

    bylo to dobré, akorát příliš mastné a syté, příště zkusím taky méně kořenit

  • Jana Cz. | 14. 5. 2007 22:08

    Móóóc dobré!

  • Zdena z JM | 22. 3. 2007 06:46

    Moc dobré,přímo vynikající.Mám ráda recepty,kdy se maso i příloha dělají v jednom pekáči.Plech není ani třeba vymastit,zelenina pustí šťávu a maso,pokud ho necháte s kůží,tak pustí dost tuku.Takže vznikne opravdu dost výborné šťávičky.Ani ten olej do bramborové směsi jsem nedávala.Jen pro začátek jsem podlila asi 1 dcl vody. Dávám 1.

  • as | 19. 3. 2007 07:28

    To byla mňamka!Opravdu moc dobré,ta směs brambor se zeleninou a šťávou je super! Dávám1

  • Alena H. | 12. 2. 2007 13:32

    Dělala jsem již několikrát. Velice dobré jídlo. Dělám větší množství, aby bylo i k večeři. Nejvíce nám chutnají brambory.

  • Libor Skalický | 11. 2. 2007 13:32

    Au au au - co recept, to dobrota, právě jsem se před hodinkou přežral (dělali jsme s přítelkyní dvě stehna, ale ostatního jsme dali celé množství) a teď ještě chodím a užírám ty výtečné brambory zastudena. Mlask - jednička s hvězdičkou.

  • Miloš Matůš | 10. 2. 2007 13:27

    Velmi dobré, zajímavá chuť hořčice, jablko, mrkev se šťávou z kuřete. Rozhodně vřele doporučuji a dávám 1.

  • Daniel | 24. 7. 2006 12:09

    dnes zkousim tento recept....zrovna nechavam prolezet

  • D K | 15. 3. 2006 09:22

    Já dávám stehna s kostí nebo i naporcované kuře. Záleží na vás co dáte a jestli si stehna vykostíte.

  • Jana Povolná | 15. 3. 2006 08:39

    ty stehna jsou na kosti,nebo je dáváme vykostěné?

  • Lidka Kábrtová | 15. 3. 2006 07:47

    díky...prostě už provozní slepota...

  • Jaroslava Oumarová | 15. 3. 2006 07:23

    V postupu máte větu: "Maso osolíme, posypeme kari a grilovacím kořením."

  • Zdena z JM | 15. 3. 2006 06:23

    Maso posypte přesně tím,co je napsáno v receptu:solí,kari a grilovacím kořením.

  • Lidka Kábrtová | 14. 3. 2006 21:48

    Když já pořád nechápu, čím mám posypat to maso. Jen osolit a ke konci dát sýr?

  • Jaroslava Oumarová | 14. 3. 2006 21:30

    Lidko, ne. Porce kuřete položíte na bramborovo-zeleninovou směs a upečete. Je to fakt dobré, vyzkoušejte:-)

  • D K | 14. 3. 2006 21:21

    Je to naprosto jednoduchý - na plech rozprostřete bramborovou směs a na to položíte stehna.

  • Lidka Kábrtová | 14. 3. 2006 20:36

    Tak já zase nechápu. Pochopila jsem ty kouzla s bramborama, ale mám tou směsí opatlat i kuře?

  • J J | 14. 3. 2006 19:45

    Vyzkoušel jsem a doporučuji.

  • Jaroslava Oumarová | 4. 3. 2006 15:23

    Dnes jsem pekla k obědu a taky nám moc chutnalo:-) Dávám 1!

  • Alu§ka Alu§ka | 21. 2. 2006 18:29

    D K, děkuji, pekla jsem to v podstatě tak, jak říkáte, takže se zadařilo :).

  • D K | 21. 2. 2006 17:56

    Odpovídám asi už pozdě, jak tak sleduji čas. Já to peču odkryté a stupně vám neřeknu, protože mám starý plynový sporák, kde stupně nejsou. Troubu nejprve rozpálím, pak stáhnu asi na polovinu.

  • Alu§ka | 21. 2. 2006 16:50

    SOS, mám to v troubě, ale pekli jste to přikryté nebo odkryté a na kolik asi stupňů?

  • Petra Jirsová | 19. 2. 2006 15:46

    Jednoduchý,rychlý a fakt výborný.

  • Martina S. | 19. 2. 2006 10:21

    Velice dobré. D K, opravdu se rvali všichni o ty brambory a to jsem jich dala víc než kilo. Ale ty kuřecí stehna byla také výborná.

  • D K | 16. 2. 2006 16:36

    Hořčice se tam dává naše klasická plnotučná.

  • Petra Jirsová | 16. 2. 2006 16:31

    mohla bych se zeptat ,jaká hořčice se na to dává?

  • Alena H. | 6. 2. 2006 08:02

    Vyzkoušeli jsme v sobotu - bylo to vynikající jídlo.

  • D K | 1. 2. 2006 21:49

    Tento recept je u nás taky velice oblíbený, proto jsem ho sem napsala, aby si pochutnali i ostatní. Máte pravdu je to dobrý i s jiným masem. Většinou má každý spadeno na bramborovou směs a o maso ani nestojí.

  • eviku | 1. 2. 2006 19:35

    Vynikající, úžasná dobrota. Celá famílie - každý jinak zmlsaná huba - se vzácně shodla. Určitě to bude dobré i s jiným masem, třeba kuřecí steaky, libová krkovička apod. Základ je totiž ta skvělá bramborová směs. Všem doporučuju !!!

Vyberte, co chcete vytisknout
Kategorie: Maso & ryby & mořské plody Maso Kuřecí
Maso Drůbeží Oběd Večeře Pečení Slovník pojmů
Použité ingredience v tomto receptu: Brambory Česnek Cibule Grilovací koření Hořčice Jablka Kari Kuřecí maso Mrkev Sýr

Jak naporcovat kuře

Podělte se s přáteli o recept
Česká kuchařka Chodské recepty

Mohlo by vám zachutnat

Slepice na smetaně

Slepice na smetaně

Grilované kuře

Grilované kuře

Kuře a la kachna II.

Kuře a la kachna II.

Slavnostní špenátová roláda s lososem

Slavnostní špenátová roláda s lososem

Kokosová rýže se skořicí

Kokosová rýže se skořicí

Citronový dort (řezy) s želé

Citronový dort (řezy) s želé

Báječné kuřecí placičky se sýrem

Báječné kuřecí placičky se sýrem

Vepřové výpečky s česnekovými výhonky (fazolkami)

Vepřové výpečky s česnekovými výhonky…

Jahodový džem podle Dity P.

Jahodový džem podle Dity P.

Doporučujeme

20 minut
Kuřecí piccata

Kuřecí piccata

20 minut
Chřestový salát s vejcem

Chřestový salát s vejcem

20 minut
Bylinkové kuře v marinádě chermoula

Bylinkové kuře v marinádě chermoula

30 minut
Žloutkové řezy jako vánek

Žloutkové řezy jako vánek

20 minut
Mac and cheese s chřestem a hráškem

Mac and cheese s chřestem a hráškem

30 minut
Strakaté blondie

Strakaté blondie

40 minut
Whisky krkovice s opečenými bramborami

Whisky krkovice s opečenými bramborami

30 minut
Chřestová polévka s pestem

Chřestová polévka s pestem

60 minut
Slaný chřestový koláč

Slaný chřestový koláč

Jak naporcovat kuře

Poslední sledované recepty

116
Vepřové výpečky s bramboráčky a špenátem s bešamelem
Vepřové výpečky s…
44
Drožďová zavářka
Drožďová zavářka
37
Bábovka s tvarohovou náplní
Bábovka s tvarohovou…
35
Nebeská Máňa
Nebeská Máňa
31
Pivní výpečky s bramborovými noky
Pivní výpečky s…

Zajímavé články

Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou barvou i chutí
Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou…
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i zeleniny!
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i…
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo rizoto
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo…
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a bez vaření
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a…
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou většina z nás jí špatně. Víme, jak na ně!
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou…
AHA.cz Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Mimibazar Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Dáma.cz 5 signálů, že vás někdo proklel, uřkl nebo uhranul: Jak se proti tomu bránit?

5 signálů, že vás někdo proklel, uřkl nebo uhranul: Jak se proti tomu bránit?

Blesk pro ženy Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Ženy.cz Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Blesk.cz Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

SportRevue.cz VIDEO: 10 nejkrásnějších tenistek všech dob. Světu vládnou slovanské holky

VIDEO: 10 nejkrásnějších tenistek všech dob. Světu vládnou slovanské holky

Maminka.cz Jak rodiče vychovávají neúspěšné děti? Co při výchově nedělat, aby byly děti spokojené a sebevědomé?

Jak rodiče vychovávají neúspěšné děti? Co při výchově nedělat, aby byly děti spokojené a sebevědomé?

Blesk Horoskopy Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

Další doporučené recepty:

Kuřecí stehna na víně
Kuřecí stehna na víně
Kuřecí stehna plněná nivou
Kuřecí stehna plněná nivou
Kuřecí stehna plněná šlehanou sekanou
Kuřecí stehna plněná šlehanou sekanou
Kuřecí stehna s citronem a rozmarýnem
Kuřecí stehna s citronem a rozmarýnem
Kuřecí stehna s jarní nádivkou
Kuřecí stehna s jarní nádivkou
Kuřecí stehna s mletým masem
Kuřecí stehna s mletým masem
  • Recepty.cz
  • Kuřecí stehna po Řecku
 
  • © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Jednotná kontaktní místa / Single Points od Contact