• Blesk.cz
  • |
  • Blesk pro ženy
  • |
  • AHA!
  • |
  • Dáma.cz
  • |
  • Maminka.cz
  • |
  • E15.cz
  • |
  • Reflex.cz
  • |
  • FITweb.cz
  • |
  • Ženy.cz
  • |
  • MojeZdraví.cz
  • |
  • více Created by potrace 1.13, written by Peter Selinger 2001-2015
    • Ábíčko.cz
    • Auto.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FinExpert.cz
    • iSport.cz
    • MobilMania.cz
    • SportRevue.cz
    • Živě.cz
    • Sazka eLEAGUE
Recepty.cz - logo
  • Oblíbené recepty
    • Sezónní recepty
    • Nejlépe hodnocené
    • Poslední komentáře
    • Tip - týdenní menu
  • Nejnovější
  • Suroviny
  • Světová kuchyně
    • Česká
    • Slovenská
    • Francouzská
    • Italská
    • Čínská
    • Řecká
    • Mexická
  • Rady
  • Magazín
  • F.O.O.D.
  • Videorecepty
  • Přihlásit se
  • Vložit recept
  • Přihlásit se
Recepty.cz - logo
Pokročilé vyhledávání Podle ingrediencí
Vložit recept
Zdravý oběd Rychlá večeře Chuťovky Polévky Maso Omáčky Přílohy Těstoviny Moučníky Zdravé Rychlé Sladké Dezerty Velikonoce
  • Recepty.cz
  • Kuře na zelí zase jinak
Napište svůj komentář k receptu

Kuře na zelí zase jinak

autor: Recepty
0.0
moje hodnoceni
4.5
hodnotilo: 103
doba přípravy: neuvedeno
obtížnost: snadné
Vložit do kuchařky Vložit do nákupu Vytisknout recept
Kuře na zelí zase jinak
Nahrát fotku
 

Suroviny

4 porce
    • 1
      ks kuřecí maso celé kuře
    • 500
      g brambory
    • 2
      balíček kysané zelí
    • 1
      ks klobása ostrá
    • 100
      g anglická slanina
    • 1
      špetka sůl
    • 1
      špetka kmín
    • 1
      lžička grilovací koření

Postup přípravy receptu

1
Do pekáčku dáme na dno anglickou slaninu, na to syrové brambory nakrájené na kostky - osolíme, okmínujeme. Na brambory dáme kysané zelí i s částí nálevu. Tím nálevem to vlastně podlijeme. Na zelí dáme nakrájenou klobásu a naporcované a okořeněné kuře. Zakryté pečeme cca 1 hod. - dokud nejsou brambory měkké. Pak jen necháme dopéct, aby se vypekla kůže na kuřeti.
Podělte se s přáteli o recept

Podobné recepty

Bůček zase jinak

Bůček zase jinak

Raffaelo zase jinak

Raffaelo zase jinak

Vepřové nudličky zase jinak

Vepřové nudličky zase jinak

newsletter

Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty!

Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy.
Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informační společnosti a seznámil/a jsem se s informací o zpracování osobních údajů .

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.

 

Komentáře k receptu

  • vlasta | 10. 4. 2016 12:18

    souhlasím, neuvaří se !!!!!! :-(

  • Febe | 10. 1. 2016 16:28

    Rodině chutnalo. Vařila jsem s menšími úpravami. Dala jsem tam tokajskou klobásu, zelí jsem použila napůl kysané bílé a napůl červené, místo anglické jsem použila uzenou slaninu (jinou jsme doma neměli) a brambor víc, než je napsané v receptu. V zelí moc šťávy nebylo, tak jsem trošku podlila a pekla jsem 3/4 hodiny zakryté a 1/4 hodiny odkryté - brambory byly měkké, i když čtvrthodinka by jim ještě neuškodila.

  • Febe | 10. 1. 2016 15:56

    Pekla jsem přikryté 3/4 hodiny a odkryté 1/4 hodiny, v zelí moc šťávy nebylo, trošku jsem podlila. Brambory byly měkké, i když další čtvrthodinka by neuškodila. Brambor jsem dávala víc, než bylo v receptu. Brambory i maso jsem mohla trochu víc přisolit. Dala jsem tam tokajskou klobásu a místo anglické jsem dala uzenou slaninu (jinou jsme doma neměli). Rodině chutnalo.

  • Radek | 23. 9. 2015 15:38

    Vazeni pratele kuchari/ky. Podle tohoto receptu se nekterym, mozna vetsine brambory neuvarily a to pocitam z toho duvodu, ze jste je tam meli na sucho. Ja delam kure na zeli uz leta podle slovenskeho receptu a nikdy jsem s nedovarenymi bramborami nemel problem. Proc? Nejdrive davam zeli, pote muzete dat slaninu, ja nikdy nedaval a na to polozit na kolecka nakrajene brambory, zalit smetanou a polozit kousky kurete. Popeprit, posolit, muzete dat mletou papriku, prikryt a soupnout do rozehrate trouby. Radek

  • kuchař | 13. 11. 2014 10:22

    do zelnacky se nikdy nedavaji syrove brambory :-P

  • havlena 47 | 16. 10. 2013 12:12

    Čtu si komentáře k vaření brambor v zelňačce. Zkusila jsem a brambory byly nedovařené. Teď brambory uvařím do měkka a pak teprve dám zelí. :'(

  • franta | 26. 4. 2013 09:17

    delalas nekdy zelnacku tam se davaji take syrove brambory a uvari se

  • ladyjanes | 22. 4. 2013 10:18

    brambor a kysané zelí to se neuvaří kvůli kyselině v zelí

  • Pilialilouda | 15. 2. 2011 14:04

    Tak jsem tento recept taky vyzkoušela a bylo to báječné.Já jsem kuchař začátečník, učila jsem se vařit pomalu i párky, ale tohle jsem zmákla docela s přehledem až na drobé popáleniny, ale na ty jsem zvyklá :).I brambory byly perfektně měkoučké :).Opravdu super recept.Děkují. ;-)

  • lenka.zima | 24. 1. 2011 13:35

    Problém s neuvařenými bramborami, který tu někteří popisovali, se u nás bohužel také objevil (pekla jsem hodinu a třičtvrtě). Chuťově moc dobré, určitě budu takto ještě kuře péct, ale brambory vynechám a uvařím zvlášť.

  • svišť | 6. 1. 2011 22:28

    Moc dobré,ještě lepší druhý den, když zbyde...

  • recepty73
    recepty73 | 4. 1. 2011 13:33

    ...už jsem zkoušel,ale brambory a zelí se v mém pekáči ,,nekamarádily,,.Ani ohlasy nebyly zrovna nadšené :-( ....

  • Zita Matejkova
    Zita Matejkova | 4. 1. 2011 13:24

    Je to dobré i bez klobásy

  • ilona weissnerova | 15. 7. 2010 14:09

    Výborné,zalila jsem to slepičím bujónem,brambory měkké.Pekla jsem hodinu a čtvrt,bez odkrytí.Jednoduché,bez nádobí,dávám za jedna.Přítel je kuchař,zkusí tento recept dát na menu v restauraci.Dávám 1

  • Petra Leblova | 29. 6. 2010 19:07

    Zkoušela jsem a právě jsem dojedla - trochu jsem si upravila recept tím, že jsem osmahla cibulku se slaninou a dala ji naspod. Kysané zelí mě překvapilo tím, že nebylo moc výrazně kyselé a jediné, co mě zaráží je to, že se byl pekáč plný vody a brambory ani po hodině a čtvrt nebyly naprosto měké. Jinak hodnotím za 1 - výborný recept, rychlý a chutný

  • Zdenka Kocmichová | 22. 5. 2010 22:06

    Díky za recept. Moc dobré. Hodnotím za 1.

  • Jozef Ludvik | 20. 2. 2010 19:25

    Tento recept je na jedničku. Vyskúšal som to aj s bôčikom, krkovičkou a samozrejme s kuracími stehnami. Tie som pred dokončením potrel medom a nemalo to najmenšiu chybu.

  • venyss venyss | 4. 2. 2010 20:21

    Mně osobně to moc chutnalo,ale kupodivu manželovi vadilo to kysané zelí, ale za sebe hodnotím 1, já jsem přeci kuchař :-)...

  • Markéta Hejná | 28. 1. 2010 11:52

    Moc sme si pochutnali, opravdu výborný...

  • Klára Kaštánková | 4. 10. 2009 14:34

    Tedy, tak to jsem nečekala, přítel, který nemá rád zelí vyjedl talíř do posledního sousta!Dávám jedničku a doporučuji!

  • Anna Vobroučková | 11. 6. 2009 13:00

    Tento recept dělám už léta,jen sled ingrediencí mám jiný.Vymažu pekáč sádlem,na to zel i s nálevemí,pak slaninu+klobásu,na to kuře naporcované okořeněné a okolo pokrájené osolené branbory,přikrýt alobalem a upéct,na kůrčičku odkrýt.S tímto receptem jsem vyhrála 2.cenu v soutěži v Plzeňském deníku před 6ti lety.

  • Terezie Pitelová | 21. 2. 2009 16:47

    Perfektní všem to moc chutnalo :-)

  • Tarari . | 7. 10. 2008 16:09

    Tak recept se mi líbí..... Promíchala jsem zelí s anglickou, s klobásou a bramborama - doprostřed jsem dala kuře - druhou půlku směsi dala nahoru - vše v římském hrnci. Dám vědět jak to dopadlo....

  • Petra Benetková | 7. 4. 2008 10:49

    Tento recept dělám už léta, ale místo grilovacího koření dávám tymián :)

  • Petra | 19. 3. 2008 10:10

    Kuře na zelí je výborné. Pekla jsem již několikrát. Zkuste upéct bez brambor a přidat na zjemnění smetanu ke šlehání. Jako přílohu dělám knedlíky v poměru na 1 rohlík 1 syrový nastouhaný brambor, trochu Podravky, obalit v hrubé mouce a vařit 20min. ve vodě.

  • Eva Skálová | 25. 2. 2008 14:59

    Strašně dobrý, a to jsem taky nevěřila, že brambory pod zelím změknou. Postupovala jsem podle Jany Tomčíkové z první strany komentářů, brambory jsem nastrouhala na plátky.

  • Dáša.R | 19. 1. 2008 14:04

    Výborňoučké!!!použila jsem zelí červené,jelikož ho synové i manžel mají radši a všem se nám dělali boule za ušima:-)Zelí jsem dala dospod s osmaž.cibulkou,na to slaninu,pak brambory(na kostky)klobásku a naporcované kuře.Hodnotíme 1*mňamka!!!

  • Květa S | 8. 11. 2007 19:27

    Dělala jsem ted minulý víkend a byla to fakt dobrota,která neměla chybu...dávám za 1.Děkuji za recept.

  • Anonym | 5. 11. 2007 12:32

    doporučuji před dopečením zalít smetanou. Dobrota je poté ještě jemnější

  • fafejt fafejtova | 2. 11. 2007 16:41

    take jsem vyzkousela a i na muj vkus- a to zeli miluju treba i k snidani :-))- se mi zdal pokrm vcelku pak prilis kysely. pro priste zeli pred vlozenim na brambory upravim klasickym zpusobem, cibulka, cukr, kmin, napul povarim.jinak prima typ, hlavne na chalupu.. kde je vareni - peceni v jedne nadobe to nejpraktictejsi.

  • Alena Čermaková | 2. 11. 2007 09:29

    jo,je to dobré ale lepší je dat dolu cibulí a zelí(kysané proplácnout vodou,nebude to tak kysele a trochu pocukrovat).potom brambory nakonec kuře.ja používam rozpůlené čtvrtky(stehna)podlívam slepičim nebo zeleninovým bujonem v kostce.dobrou chut

  • Dušan R. | 31. 10. 2007 18:25

    Já bych to podlil pivem a dolů dal zelí na cibulce,možná raději červené,pak brambory a nahoru díly kuřete

  • Radka Slosarova | 30. 10. 2007 14:19

    Tohle uzasne kure jsem varila/pekla uz mockrat a pokazde chutnalo hlavne manzelovi. nedavam slaninu ani klobasku. vetsinou pouzivam kysane zeli do ktereho vmicham ozmazenou cibulku. zalevam jednou kostkou kureciho bujonu.

  • Majka Rončáková | 16. 10. 2007 10:20

    Což takhle dát první vrstvu zelí a pak brambory, aby nebyly tvrdé.

  • Jana E. | 15. 10. 2007 18:51

    kure na zeli je opravdu DOBRUTKA, taky jsem neverila dokud jsem nevyzkousela.. to bylo ale pouze zeli a na nej kure,ale jak tak koukam a slintam, priste udelam tuhle "bohatsi" variantu.

  • Petra Š. | 13. 10. 2007 19:04

    Dnes to vařím k večeři,tak jsem na to zvědavá.Podle komentářů musí být jídlo vynikající,takže pak dám vědět.Dala jsem tam domácí klobásy,které jsou ostřejší,takže to bude pikantní.

  • Honza Bridge | 11. 10. 2007 07:53

    Brambory se v kyselé vodě špatně vaří.Například,když vařím zelňačku z hlávkového zelí,přidávám k dochucení ocet až brambory změknou.Když jsem dochucoval na začátku,brambory byly tuhé i po 30-40minutách!Honza

  • Di | 9. 10. 2007 17:48

    Ladí a je to moc dobré.

  • Tamara Mikolajková | 9. 10. 2007 13:34

    Četla jsem všechny komentáře a sbíhají se mi sliny. Jen mi není jasné, proč na zelí dáme zrovna kuře? K zelí fakt ladí kuře?

  • Iva Rácová | 1. 10. 2007 22:05

    včera jsem vařila k obědu, k večeři už nezbylo, brambory byly měkoučké, zelí jsem dala podušené (kysané děti nerady)... dávám za 1

  • Sc. | 1. 10. 2007 12:15

    Probůh, co se nám to tady vylouplo za chytráka? Kam se podívám, jenom KRITIK KUCHAŘ a jeho - jak to sám říká o jiných - KECY. Hlavně ta rada o přidání pórku do kysaného zelí stojí za to!!!

  • Zita Matejkova | 30. 9. 2007 12:35

    Paní Marto,asi jsem slepá,ale jeho jméno ve vyhledávači nenajdu,poraďte pod čím ho najdu a já se mu třeba i omluvím!!!

  • KRITIK | 30. 9. 2007 12:01

    DĚKUJI PANÍ MARTO. ALE UŽ NENAPÍŠU - NIKDO O MÉ RADY NESTOJÍ.

  • Marta Koperníková | 29. 9. 2007 20:45

    Plno receptů od KRITIKA KUCHAŘE už tady je, jestli jste si paní Zito nepovšimla. Jsou dobré, takže se radši poohlédněte, než něco plácnete..

  • Zita Matejkova | 29. 9. 2007 17:30

    TO:KRITIK?kecy budu mít já,neboť nemáte pravdu.Právě ten nálev je tam vynikající,ale pórek bych tam v žádném případě nedala.Mám pocit,že vy nejste vůbec kuchař,ale jen si děláte z lidí legraci,toto je můj poslední příspěvek na Vaši adresu,neboť pouze ignorace Vás umlčí.Těším se na ty Vaše skvělé a neotřelé recepty,tak doufám,že to bude brzy!!!Nebo radši si budete hrát na kuchaře??

  • KRITIK KUCHAŘ | 29. 9. 2007 16:53

    JÍDLO JE TO DOBRÉ, DAL BYCH TO BEZ NÁLEVU. KUŘE SAMOTNÉ PUSTÍ ŠŤÁVU. HLAVNĚ TO ZELÍ NESLAĎTE. PANÍ 6Verunko6 PRAVDĚPODOBNĚ JSTE TO JEN NEDODĚLALA, TAKŽE TO NECHTE V TROUBĚ O 10 MINUT DÉLE. A RADA NA ZÁVĚR (ABY PANÍ JITŘENKA NĚMCOVÁ NEMĚLA KE*Y, ŽE JE MŮJ KOMENTÁŘ BEZ RAD) PŘIDÁVÁM PÓREK.

  • Irena * | 25. 9. 2007 11:13

    Díky za radu, tak já to teda ještě jednou vyzkouším. Člověk se uší celý život, i vařit :-)!

  • Anonym | 25. 9. 2007 10:14

    Mám zkušenost se zelňačkou, když jsem do ní dala vařit brambory. Ony se uvaří, ale jsou pořád jakoby neuvařené. Vařím je zvlášť od té doby a tady je dávám taky vařené. Někomu ty tvrdší brambory nevadí, ale my to rádi nemáme. Záleží na každém. Jana

  • Jana Tomčíková | 24. 9. 2007 20:50

    Ireno, tohle jídlo vařím už několik let a brambory jsou opravdu měkké.Podívejte se na 1. stránku komentářů, je tam vše popsáno.Hlavně ty brambory musíte nakrájet na tenko, jídlo připravuji téměř celou dobu zakryté a odkryji až na konci jen na pár minut.

  • Irena * | 24. 9. 2007 14:41

    Taky jsem dělala, a mám stejnou zkušenost jako 6Verunka6, brambory byla tvrdé. Jakto, že vy ostatní je máte měkké, nebo snad ne?

  • Kuchařka on-line | 17. 9. 2007 10:10

    Viz. Kuře "strejdy z Hlinska"

  • Marta Hajkova | 17. 9. 2007 10:07

    Nechapu kam zmizel recepr - kure na zeli strejdy z Hlinska - bylo to vyborne - nekdo to smazal? bylo to take v top receptech

  • 6Verunka 6 | 17. 9. 2007 08:37

    Je to dobré. Ale brambory s kyselým zelím se nemají rády, takže kuře se rozpadalo, ale brambory byly stále jakoby tvrdé. Takže příště bude dělat bez brambor.

  • radka xxxxx | 16. 9. 2007 19:18

    Dnes jsem varila,a muzu jen pochvalit,opravdu vyborny recept.Ta slanina byla opravdu vyborny napad a podlevala jsem jeste tmavym pivem.opravdu vynikajici

  • Michaela | 26. 8. 2007 19:52

    skutocne vyborne, velmi nam s manzelom chutilo:-)

  • Marie | 8. 6. 2007 14:28

    Bylo to výborně, jen jsem to trohu "odietnila" - bez slaniny a klobásy.Výborné, dávám 1*!Opět jídlo, teré se "dělá samo".

  • Hana | 8. 6. 2007 12:44

    Bylo to opravdu vynikající, rozhodně budu tento recept opakovat.

  • Pralev | 6. 5. 2007 12:59

    Udělali jsme to přesně podle receptu a bylo to úžasný, dávám 1*

  • pavlína Trunečkova | 21. 3. 2007 15:46

    Brambory nedávám, ale podleji ještě kuře černým pivem a je to vynikající!!Mohu doporučit

  • Anonym | 12. 2. 2007 21:00

    Kuře na zelí (na různý způsob) patří mezi oblíbené jídlo naší rodiny. Někdy ho dělám i s hlávkovým zelím bez brambor. Hlávkové zelí (asi středně velkou hlávku) nakrájím na nudličky, osolím, okmínuji a vařím 15 min. ve větším hrnci. Potom vodu ze zelí sliji a zelí přendám do vymazaného hlubšího pekáče. Zelí jemně posypu cukrem a zakapu citrónovou šťávou. Na zelí dám anglickou slaninku -nakrájenou na nudličky a orestovanou cibulku (s cibulkou nešetřím, dává zelíčku perfektní chuť- zelí s cibulkou vlastně pokryju). No a na závěr dám do pekáče naporcované kousky kuřátka, které předem posolím, okořením kořením na pečené kuře, popřípadě grilovacím kořením. Na kuře můžeme dát i kousky másla. Peču odkryté přesně 1 hodinu.Maximálně 1 hodinu a 10 minút.Kuře a hlávkové zelí pustí šťávu, proto se nemusí podlívat.Jako přílohu podávám knedle, které polévám orestovanou cibulkou.Kuře s hlávkovým zelím chutná hlavně menším dětem. (některé menší děti kysané zelí moc nechtěji).

  • Lenka | 30. 1. 2007 12:58

    Držela jsem se původního receptu, jen kuře jsem posypala hodně kořením "Pečené kuře" a výsledek vynikající!!!!!!! Dávám tomuto receptu za jedna!!!!!!!!!!

  • Hedvika | 10. 1. 2007 14:20

    Před lety jsme u jednoho člena rodiny museli držet rok jaterní dietu a paní doktorka mi poradila téměř stejný recept,samozřejmě bez klobásky a anglické.Jen na dno cibule,zelí ,pak brambory,sůl,kmín a navrch kuře s troškou gril.koření.No,ona ta dieta nebyla zas tak přísná.Trošku podlít vodou.Tuk ne.A od té doby všechny tyto kombinace se zelím máme moc rádi.Tak to je tip třeba i pro ty,co se zrovna vzpamatovávají z nějaké mononukleózy nebo podobných nepříjemností a rádi papají.I tak se tento recept dá použít.Ale s tou slaninkou a klobáskou....Mňam.

  • Tereza Jarčušková | 10. 1. 2007 07:01

    Robila som v sobotu a veľmi nám chutilo. Určite budem opakovať. Za 1.

  • Ivana Nedbalková | 9. 1. 2007 20:54

    Já přidávám ještě cibuli,žampiony a zalleji sladkou smetanou.Před dopečením posypu tvrdým sýrem.A má to u nás velký úspěch.

  • Alena | 27. 12. 2006 10:59

    Moc nám chutnalo, dělala jsem podle receptu bez úprav a určitě budu dělat častěji

  • Andra | 21. 11. 2006 12:26

    Myslím, že tie dva posledné (rovnaké) komentáre patria asi k inému receptu...Kurča som urobila. Hodnotím ho ako zaujímavú kombináciu, ale asi podľa komentárov som čakala viac.

  • Jana Tomečková | 11. 11. 2006 16:30

    Suroviny běžně dostupné i cenově a výsledek naprosto vynikající. Určitě to bude patřit ke zlatým receptům naší rodiny. Víc takových receptů.

  • Dita | 5. 11. 2006 16:56

    Držela jsem se přesně originálního receptu.Nikdo z rodiny s tím nebyl nadšeny.Vyhozené peníze.

  • Marcela K. | 4. 11. 2006 12:41

    Já kuře jemně nasolím, opaprikuji, přidám koření adžika, a taky jemně medu.Jako přílohu dělám halušky s anglickou, pakliže ji nedám na kuře.

  • zuzana mitačková | 3. 11. 2006 10:25

    ja to delam ale s bůčkem a ten nakájím na plátky a položím na zelí

  • Kacenka Chvojkova | 27. 10. 2006 15:01

    kure korenim "staroceskou veprovou" a zeli nejprve trosku podusim. Cela nase rodina to miluje.

  • kewin smith | 21. 10. 2006 20:21

    Nemnel jsem po ruce ostrou klobasu{HOT] tak jsem dal parek a podllil jsem ho "texas pete' HOT SAUCE , je to bomba a k tomu vino nebo pivo a pak jenom funet u tv,

  • Marie Zegzulková | 21. 10. 2006 17:43

    Kysané zelí vymačkané narovnám do pekáčku, okmínuji, trošku opepřím, na ně rozložím naporcované, osolené kuře, posypu grilovacím kořením a okolo kuřete naleji na zelí sladkou smetanu. Zmírní to kyselou chuť zelí. S bramborovm knedlíkem nebo brambory.

  • Martina Najbrtová | 21. 10. 2006 15:36

    velice vyborne. Olizovali jsme se az za usima:-)

  • Petra Brethová | 20. 10. 2006 14:39

    Toto jsem již také zkusila minulý týden a nemělo to chybu!Vynikající!

  • Lumír V | 19. 10. 2006 15:57

    Výtečné jídlo. Takové slavnostnější. Vizuální i chuťový dojem za jedna.

  • Vera G. | 19. 10. 2006 12:02

    Je to super, zkuste polévat kuře černým pivemběhem pečení a budete mít z toho dietní kachnu. Vynikající jsou k tomu hrnkové knedlíčky. Piva ne-dávejte moc, ať kuře nezhořkne, tak do 1/4 litru.

  • Hana Rožníčková | 18. 10. 2006 17:54

    Elo, díky za radu, jak jednoduché, to určitě vyzkouším, s tím pivem fakt bezva nápad.

  • ELA | 18. 10. 2006 13:54

    malá rada pro ty, kteří nemají rádi příliš kyselou chuť. Podlijte kuře při pečení černým pivem, pokrm bude mít trochu sladko-karamelový nádech

  • Jana Tomčíková | 18. 10. 2006 13:11

    Berčo,tak to je jako se vším-někdo rád kysané a někdo sterilované.Já tenhle recept dělám jen s kysaným zelím ( a že je někdy hodně kyselé) a nepřislazuji ani trošku.Jen malá rada-tu šťávu ze zelí tam nedávejte všechnu od začátku, nebylo by to ono, chce to podlévat po částech a dle potřeby.Ostatně myslím, že když pročtete všechny komentáře, tak se jídlo určitě podaří.

  • Hana Rožníčková | 18. 10. 2006 10:36

    Martino, u nás kysané zelí se také moc nemiluje.Takže buď bych ho přisladila nebo bych volila zelí sterilované ve sklenici. Já to právě tak dělám, toto jídlo je božské.

  • Berča | 18. 10. 2006 10:32

    Nemusí se zelí malinko přisladit? Já jen jestli není jídlo moc kyselé po upečení. Chtěla bych to zkusit.

  • Marcela Kraslová | 15. 10. 2006 12:25

    Nakupte, uvařte a zbaštěte !!! Super

  • Tomáš | 14. 10. 2006 15:16

    Bohužel nemam troubu, ale jen remosku a ta topi jen vikem, brambory byly spis dole a izolovane vrstvou zeli a kuretem, takze byly i po vic jak hodine syrove, ale stejnak jsem je snedl, sice trochu krupaly, ale bylo to jinak dobry :-)

  • Jana O. | 11. 10. 2006 11:46

    Tak jsem taky včera vyzkoušela. Bylo to hned pryč, nejvíce si pochvalovali všichni brambory se zelím a štávičku. Moc děkuji, přidávám k oblíbeným a dávám za 1*

  • Petr Miklošek | 9. 10. 2006 21:13

    Bylo to skvělé!!! Já jsem to zelí zahustil ještě troškou mouky před dopečením.

  • evca 7UP . | 5. 10. 2006 16:49

    mnam mnam uz to voni v troube... nedavno jsem delala a psala i komentar,ale dnes mi to opet neda a pisu, ze je to vynikajici.... uz se moc tesim az dorazi pritel a pustime se do toho, mam toho plnou misu a tak si pekne pochutname... ten kdo vaha, tak at nevaha a neboji se vyzkouset, jestli ma rad kyselejsi jidla tak si jeho chutove bunky urcite posmaknou...... davam 11111111111111

  • Danuše Bednářová | 30. 9. 2006 21:06

    V římském hrnci - dokonalé, skvělé.

  • Jana Tomčíková | 30. 9. 2006 18:42

    Omlouvám se, já jsem byla ten anonym, zapomněla jsem napsat, že pekáčky jsou samozřejmě plechové.

  • Anonym | 30. 9. 2006 18:15

    Ten římský hrnec je dobrý nápad. Příště určitě vyzkouším - určitě se ty chutě propojí ještě lépe.

  • Eva Mlýnská | 30. 9. 2006 16:22

    Tenhle mix chutí si nedovedu představit, ale když to všem chutná tak to vyzkouším. Zkusím to udělat v římském hrnci, nemá s tím někdo zkušenost?

  • Anonym | 30. 9. 2006 12:02

    Alenko, mám pekáčky po babičce, šla jsem je změřit a tady jsou míry:délka 31 cm,šířka 20 cm a výška 6 cm.Potřebuji dva, v jednom je jídlo a druhým to zakryji.

  • Alenka Aová | 30. 9. 2006 11:09

    Zdravím, jak velký používáte pekáček? Mně se to do toho skleněného vůbec nevešlo, asi jsem dala moc brambor, díky.

  • Veronika | 29. 9. 2006 23:00

    perfektni je to zalet jeste smetanou

  • Eva | 27. 9. 2006 14:04

    Podle zkušenosti, doporučuji na vrstvu zelí dát jestě vrstvu na kolečka nakrájené cibule. Všem nám to chutná.

  • Pavla | 26. 9. 2006 09:46

    Díky předchozím komentářům jsem se nechala zlákat tímto receptem a bohužel nás tato bašta moc nenadchla, ale pravdou je, co člověk, to jiná chuť:-)

  • Anonym | 25. 9. 2006 20:05

    Ale Jitko to už je úplně jiné jídlo.

  • Jitka | 25. 9. 2006 15:31

    Já toto jídlo dělám již delší dobu a místo klobásy tam dávám žampióny a naleju na to celé pivo. Brambory tam nedávám a vařím k tomu bramb.knedlíky

  • Alena Beranová | 23. 9. 2006 14:24

    Nemůžu jinak než chválit, chválit, chválit. Vynikajicí , krásně se propojila chuť všech surovin - prostě paráda

  • Danča | 17. 9. 2006 12:41

    6 stránek pochvaly - to se nedalo nevyzkoušet. A fakt mňamka a rychle hotová. I tchyně pochválila a to už je co říct.

  • Hanka | 10. 9. 2006 13:45

    Mňam to byla dobrota. Minimum nádobí ale maximum chuti. Díky za recept.

  • Jana Bláhová | 4. 9. 2006 12:27

    Straaaaaaaaašně dobré jídlo. Při přípravě doma ohrnovali nos, ale pak to začalo z trouby nebezpečně vonět a po upečení zmizelo rychlostí blesku. 1******

  • Jana Tomčíková | 1. 9. 2006 07:29

    Andulko, zkuste dělat spolu s bramborami, ty jsou totiž z toho to nejlepší!Vždycky je u nás o ně největší zájem.

  • Andulka | 31. 8. 2006 20:24

    V první řadě se musím omluvit, protoze jsem tomuto VYNIKAJICIMU jidlu dala desivym omylem za 5:-(((( kdyby to slo nejak spravit, ma 1 s milion hvezdickama. Opravdu vyborne, na zelíčko jsem nakrájela cibuli, delala bez brambor, zato s bramborovymi knedliky (me prvni uvarene jidlo:-) jenom kurčička se mi nevypekla, jak bych si představovala

  • evca 7UP . | 29. 8. 2006 16:01

    Tak tohle jidlo nema chybu... nechala jsem se zlakat po precteni komentaru a neodolala tomuto receptu.Uz drive neco podobneho delala moje mamca,takze jsem se do toho pustila a vysledek byl vynikajici, strasne moc nam to s pritelem chutnalo a olizovali jsme se az za usima... opravdu je to spica papanicko.... brzo moc brzo budu znova opakovat... diky za recept do sbirky :-)

  • Marcela | 28. 8. 2006 20:59

    Je to rychlé a výborné. Byla jsem pochválená, všem moc chutnalo, příště však nedám vůbec žádnou vodu ani ze zelí, budu péct zakryté kratší dobu a pak jen odkryté dopeču.

  • Lucka s Mírou | 26. 8. 2006 08:15

    Doporučuji anglickou slaninu předem orestovat s cibulkou. Pak naskládat hodně brambor a zelí - opravdu nešetřete. Výborný recept,ještě teď se olizujeme

  • Anna Škulavíková | 22. 8. 2006 10:51

    Jitce můžu poradit:1 saček kysaného zelí,1 hrnek ryže,2 hrnky vody,250gmletého masa,trochu soli, trochu vegety - všechno zamíchat,dat upéct. Nevím jestli je to ten správny recept, ale můžete to skúsit.

  • Anna | 15. 8. 2006 13:42

    Já jsem vymazala pekáč sádlem, dala 3 vrstvy syrových brambor prosypaných vegetou a drceným kmínem, na to kyselé zelí, nahrubo nakrájenou cibuli a česnek,na to kolečka ostřejší klobásy ,kuře naporcované na malé díly, posypané grilovacím kořením.Bez podlévání, přikryté pekla asi 1h20. Dávám 1. Vynikající

  • Danka | 14. 8. 2006 21:25

    Výborný. Mělo to jednu chybičku - nic nezbylo :-)Jasná 1*.

  • Hospodyňka | 14. 8. 2006 10:33

    Je to vynikající, takovou dobrotu jsem ani nečekala. Myslím, že v zájmu ušetření kalorií by ani nevadilo, kdyby vespodu chyběla ta anglická slanina. Ale chuťově je to bezvadné!

  • Jitka Suchánková | 13. 8. 2006 14:13

    Je to výborné, ale neznáte někdo obdobu tohoto jídla s rýží? A asi s mletým masem, to nevím přesně. Kdysi jsem o tomhle jídle slyšela, ale bohužel neznám recept. Poradí mi někdo?

  • Lumír Kvita | 13. 8. 2006 08:57

    Já dělávám kuře na zelí a to je recept, který ten můj obohacuje, musím ho tedy vyzkoušet. Už se těším!

  • Martina Veselá | 10. 8. 2006 13:01

    Přesně jak píše Jana, já to popsala nepřesně

  • Jana Tomčíková | 10. 8. 2006 11:23

    Pokud počtete všechny komentáře, lehce najdete odpověď.Já osobně dávám 3-4 vrsty brambor, na to 1 vrstvu zelí a pak kuře.

  • Martina Veselá | 10. 8. 2006 11:20

    Jen jedna vrstva - brambory, zelí, kuře. A ať vám chutná.

  • Kačka Tomsová | 10. 8. 2006 11:14

    Dotaz....mám všechny ingredience vrstvit? Nebo udělám jen první vrstvu? Díky

  • Elisabeth | 9. 8. 2006 04:22

    moc moc dekuji za tento super nápad, bylo to rychle a vynikajici, vsem vrele doporucuji

  • Lucka | 4. 8. 2006 19:50

    Tak to mi jsme si pochutnali a moc. Dělala jsem z kuřecích čtvrtek a bylo to straaašne dobrý.

  • Iveta H. | 4. 8. 2006 14:26

    Recept mě lákal,uvařila jsem,snědli jsme ,ale nepochutnali jsme si.Už ho nebudu opakovat.Dávám za tři.

  • Pavel Slabý | 1. 8. 2006 14:18

    Jídlo dle tohoto receptu bylo opravdu vynikající.

  • Alena Kočová | 28. 7. 2006 16:37

    Výborné jídlo s minimem nádobí. Příště dám hromadu brambor, protože ty jsou úplně luxusní.

  • Jana Smidova | 26. 7. 2006 17:58

    vynikajici, manzel se olizoval!!Mam rada recepty z jednoho pekace, mene nadobi!!Jana

  • Lucie Hirtova | 16. 7. 2006 12:45

    vyborne, diky za recept. Urcite udelam znovu! :-)

  • Hana Lorencová | 15. 7. 2006 12:37

    Vyzkoušela jsem, připadá mi, že zelí je moc, anglická slanina naspodu se neopeče. Bylo to dobré, ale očekávala jsem víc.

  • Jana Tomčíková | 15. 7. 2006 08:43

    Paní Martino, snad Vám spraví náladu hromada pochvalných komentářů, pokud někdo dal za pět, obávám se, že recept vůbec nevyzkoušel, anebo se jídlo opravdu nepovedlo.Tento recept vařím již několik let a s úspěchem jsem jej předala několika známým, v jejichž jídelníčku se zabydlel také natrvalo, to je přece největší ocenění.

  • Marcela Šepsová | 15. 7. 2006 08:21

    Dělávám hodně často, manžel to má rád. Někdy dělám tento recept také s vřetenama, nebo s těstovinovou rýží. Dávám 1*

  • Jaroslava | 14. 7. 2006 10:29

    Dávám jednoznačně jedničku, je to rychlé a velmi dobré. Určitě to budu zařazovat do jídelníčku své rodiny častěji. Jajulda

  • Martina Veselá | 13. 7. 2006 16:30

    Děkuji nějakému "dobrákovi" za udělení pětky. Koukám, že zase někomu vadí, jak vypadá top 10. Škoda, že jste nenapsal(a) komentář.

  • Květoslava B. | 10. 7. 2006 22:21

    Byla to mňamina, jen jsem měla hodně tučné kuře, tak mi to plavalo v tuku.Ale dávám 1.Nejvíc potěší, že není téměř žádné nádobí, jenom destička, nůž a pekáč.

  • Mirka G. | 9. 7. 2006 23:28

    Bolo to výborné, aj keď som nedala klobásu a pod kyslú kapustu na slaninku som dala na kolieska nakrájané 2 veľké cibule

  • Jana Niebrojová | 5. 7. 2006 21:52

    U nás doma pečeme kuře se zelím pak ale smícháme zelí s těstovinami například s vřetenami

  • Jana M. | 3. 7. 2006 17:17

    Dělala jsem to včera a celá rodina chválila.Úžasná vůně a ještě lepší chuť.Dávám 1*.Určitě to budu dělat často,manžel prohlásil,že by to mohl mít i bez toho kuřete.

  • JohnyX | 3. 7. 2006 14:59

    Výborné je k tomu kuřeti i červené zelí, to je dobrotka. Já k tomu dělám bramborové knedlíky a je to taky skvělé.

  • Barbora Novotná | 2. 7. 2006 22:18

    Měli jsme dneska k obědu a určitě za 1*. Moc nám chutnalo - určitě to bude patřit k našim oblíbeným receptům.

  • Iveta | 2. 7. 2006 20:42

    Neodolala jsem a vyzkoušela.Recept je jednoduchý a rychlý,nicméně jsme si nepochutnali.Dávám 3.

  • Zdeňka | 2. 7. 2006 20:12

    Pekla jsem včera k obědu s novými brambory a ostrou dračí klobásou,která dala šťávě vynikající chuť.Bylo to výborné,dávám 1.

  • Ála | 2. 7. 2006 12:50

    Toto jídlo je opravdu výborné! Jelikož jsem neměla slaninu, tak jsem pouze dno pekáče vymazala sádlem a rozhodně můžu doporučit! Určitě tento pokrm bude chutnat všem, co mají rádi tradiční českou kuchyni. A nejen těm :-)

  • Jarka | 1. 7. 2006 09:09

    Výborný recept, děláme to bez klobásky, ale toto nemá chybu -super pošušňáníčko !!!! Doporučuji všem.

  • Lucie Kadera | 29. 6. 2006 07:43

    Vcera jsem to uvarila a bylo to opravdu vyborne.Jenom jsem na kazdy kousek kurete dala jeste orisek masla.

  • Dana | 10. 6. 2006 15:47

    Dnes jsem vařila oběd a tento recept jsem udělala z menší dávky jen tak, abych věděla jaké to bude a zda-li by to rodina jedla. Nakonec to dopadlo tak, že kromě dcery jsme snědli kuře a původní oběd zůstane na večeři. Nejdřív jim smrdělo zelí, pak ale zavoněly brambory, klobáska, kuřátko, slaninka a chlapi chodili jak mlsní kocouři. Jednoduché a výborné jídlo.

  • Klára | 30. 5. 2006 14:33

    Výborné, výborné, výborné. Hlavně ty brambory nemají chybu.

  • Zdena z JM | 5. 5. 2006 06:49

    Výborný recept,nejlepší jsou brambory,které krásně nasáknou všechny chutě.Dávám 1.

  • Anonym | 30. 4. 2006 15:42

    Měli jsme dneska k obědu a nemělo to chybu. Brambory pochytily všechny chutě - mohli jsme se utlouct. Už mám v oblíbených

  • Zdena z JM | 12. 4. 2006 10:04

    Toto jídlo máme moc rádi,dělám ho však bez brambor s bramborovými knedlíky.Vyzkouším i tuto variantu.Bude to určitě dobré a trochu změna.Recepty s kysaným zelím milujeme.

  • Jana Nováková | 11. 4. 2006 17:21

    Také dělám. Moc dobré. Dávám za 1

  • Martina Veselá | 11. 4. 2006 17:18

    Také jsem to zkoušela se šlehačkou. Ale to už je o něčem jiném. Už nám to tolik nechutnalo. Můžeme se totiž celá rodina utlouct hlavně po těch bramborách.

  • beba | 11. 4. 2006 10:58

    Zabudla som dodať, že to všetko ešte zalejem šľahačkou a tak upečiem. Je to fakt super.

  • beba | 11. 4. 2006 10:26

    Robím podobný recpt, len mäso najskôr prudko opražím na oleji a poukladám na predvarenú kapustu. Kúsky kuraťa potriem roztlačeným cesnakom a na pekáči posypem šampiňónami orestovanými so slaninou (dám aj na kapustu). Keď som to robila prvý krát zemiaky sa mi nechceli upiecť , teraz si ich vždy predvarím a je to super.

  • Anonym | 11. 4. 2006 10:12

    Jasně, že se udělají - nebojte se toho. Jen je nakrájejte na menší kousky než na normální vaření.

  • Jana Tomčíková | 11. 4. 2006 10:09

    Fakt se udělají, mám jídlo zrovna v troubě.Peču v pekáčku zakryté asi 1 a 1/4 h na 220 stupnu.Pak nechám chvíli odkryté, aby se vypekla kůžička.Pekáč vymastím,dám brambory na kolečka(nakrájet na sílu asi 3 mm, ne šiřší!),asi 3 vrstvy,každou vrstvu posoílm a posypu vegetou a drceným kmínem. Zasypu cibulí a česnekem, dám vrstvu zelí a nahoru okořeněná kuřecí stehna(sůl, gril.koření,drc.kmín, tenký kousíček másla).Nálevem podlévám až chvíli po zapečení(asi 1/4 h) a dál dle potřeby.Nejlepší jsou z toho ty brambory.

  • Kamil Krybus | 11. 4. 2006 09:29

    Holky, ty brambory se fakt udělají. Já vím, že třeba v zelňačce se brambory vaří zvlášť, protože by se jinak neuvaříly - jsou tuhé. Poučte nezkušeného. Díky

  • Jana Tomčíková | 11. 4. 2006 08:44

    Dnes budu kuře na zelí zrovna vařit.Tenhle recept dělám podobně, jen vynechávám anglickou a klobásku, brambory krájím na kolečka a ne na kostky, mohu potvrdit, že je opravdu výborný.

Vyberte, co chcete vytisknout
Kategorie: Maso & ryby & mořské plody Kuřecí Uzeniny & mleté maso
Maso Drůbeží Uzeniny Oběd Večeře Pečení Slovník pojmů
Použité ingredience v tomto receptu: Anglická slanina Brambory Grilovací koření Klobása Kmín Kuřecí maso Kysané zelí Sůl
Podělte se s přáteli o recept
Česká kuchařka Chodské recepty

Mohlo by vám zachutnat

Jablečný koláč

Jablečný koláč

Dort od krtka

Dort od krtka

Hrachová polévka - dietní

Hrachová polévka - dietní

Čtverečky "Cappuccino"

Čtverečky "Cappuccino"

Houskový knedlík

Houskový knedlík

Medovník s čokoládou

Medovník s čokoládou

Plněné knedle ve vajíčku

Plněné knedle ve vajíčku

Listové řezy s rumovou polevou

Listové řezy s rumovou polevou

Smoothie z červené řepy

Smoothie z červené řepy

Doporučujeme

30 minut
Šťavnaté masové koule s parmazánem a rajčaty

Šťavnaté masové koule s parmazánem a…

20 minut
Chřestový salát s vejcem

Chřestový salát s vejcem

20 minut
Bylinkové kuře v marinádě chermoula

Bylinkové kuře v marinádě chermoula

30 minut
Žloutkové řezy jako vánek

Žloutkové řezy jako vánek

20 minut
Mac and cheese s chřestem a hráškem

Mac and cheese s chřestem a hráškem

30 minut
Strakaté blondie

Strakaté blondie

40 minut
Whisky krkovice s opečenými bramborami

Whisky krkovice s opečenými bramborami

30 minut
Chřestová polévka s pestem

Chřestová polévka s pestem

60 minut
Slaný chřestový koláč

Slaný chřestový koláč

Poslední sledované recepty

130
Houbovník z Pojizeří
Houbovník z Pojizeří
89
Sedlácké karé (kotleta) - minutka
Sedlácké karé (kotleta) …
79
Bábovka s tvarohovou náplní
Bábovka s tvarohovou…
77
Dušené zelí s uzeným masem a cizrnou
Dušené zelí s uzeným…
75
Dušené pepřové karé v cibuli
Dušené pepřové karé v…

Zajímavé články

Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou barvou i chutí
Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou…
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i zeleniny!
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i…
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo rizoto
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo…
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a bez vaření
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a…
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou většina z nás jí špatně. Víme, jak na ně!
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou…
AHA.cz Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Mimibazar Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Dáma.cz Přání k narozeninám: Vyberte si z 20 textů hodících se do SMS i na papír

Přání k narozeninám: Vyberte si z 20 textů hodících se do SMS i na papír

Blesk pro ženy Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Ženy.cz Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Blesk.cz Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

SportRevue.cz FOTO: Vzpomínáte? 28 krásek, které jsme sledovali na olympiádě v Pchjongčchangu

FOTO: Vzpomínáte? 28 krásek, které jsme sledovali na olympiádě v Pchjongčchangu

Maminka.cz Jak a kdy rostou dětem zuby? Tady máte kalendář růstu mléčných zoubků

Jak a kdy rostou dětem zuby? Tady máte kalendář růstu mléčných zoubků

Blesk Horoskopy Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

  • Recepty.cz
  • Kuře na zelí zase jinak
 
  • © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Jednotná kontaktní místa / Single Points od Contact