• Blesk.cz
  • |
  • Blesk pro ženy
  • |
  • AHA!
  • |
  • Dáma.cz
  • |
  • Maminka.cz
  • |
  • E15.cz
  • |
  • Reflex.cz
  • |
  • FITweb.cz
  • |
  • Ženy.cz
  • |
  • MojeZdraví.cz
  • |
  • více Created by potrace 1.13, written by Peter Selinger 2001-2015
    • Ábíčko.cz
    • Auto.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FinExpert.cz
    • iSport.cz
    • MobilMania.cz
    • SportRevue.cz
    • Živě.cz
    • Sazka eLEAGUE
Recepty.cz - logo
  • Oblíbené recepty
    • Sezónní recepty
    • Nejlépe hodnocené
    • Poslední komentáře
    • Tip - týdenní menu
  • Nejnovější
  • Suroviny
  • Světová kuchyně
    • Česká
    • Slovenská
    • Francouzská
    • Italská
    • Čínská
    • Řecká
    • Mexická
  • Rady
  • Magazín
  • F.O.O.D.
  • Videorecepty
  • Přihlásit se
  • Vložit recept
  • Přihlásit se
Recepty.cz - logo
Pokročilé vyhledávání Podle ingrediencí
Vložit recept
Zdravý oběd Rychlá večeře Chuťovky Polévky Maso Omáčky Přílohy Těstoviny Moučníky Zdravé Rychlé Sladké Dezerty Velikonoce
  • Recepty.cz
  • Gyros s tzatziki
Napište svůj komentář k receptu

Gyros s tzatziki

autor: Vlastina
0.0
moje hodnoceni
4.5
hodnotilo: 60
doba přípravy: neuvedeno
obtížnost: střední
Vložit do kuchařky Vložit do nákupu Vytisknout recept
Gyros s tzatziki
Nahrát fotku
 

Suroviny

počet porcí: neuvedeno
    • 400
      g vepřová kýta
    • gyros koření
    • sůl
    • tuk
  • Tzatziki
    • 4
      lžíce zakysaná smetana
    • sůl
    • pepř mletý
    • 0,50
      ks okurka salátová
    • 2
      lžíce kopr
    • olej
    • koření -tzatziky
    • 1
      ks tvaroh odtučněný
    • 2
      stroužek česnek velké

Postup přípravy receptu

1
Maso nakrájíme na nudličky. Koření rozmícháme s několika lžícemi oleje a v této směsi necháme maso marinovat asi 2 hodiny. Potom osmahneme maso do hněda. Připravíme tzatziki a přelijeme přes maso nebo dáme do misky a kousky masa v něm namáčíme.
2
Podáváme s hranolky nebo s bagetou. Na tzatziky promícháme tvaroh, smetanu, lžíci oleje, osolíme, okořeníme, přidáme nastrouhanou okurku a sekaný kopr. Dobře promícháme.
Podělte se s přáteli o recept

Podobné recepty

TZATZIKI - originální řecký recept

TZATZIKI - originální řecký recept

Paprikové (nejen) jehněčí špízy s tzatziki

Paprikové (nejen) jehněčí špízy s…

Stehýnka s tvarohovým tzatziki

Stehýnka s tvarohovým tzatziki

newsletter

Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty!

Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy.
Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informační společnosti a seznámil/a jsem se s informací o zpracování osobních údajů .

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.

 

Komentáře k receptu

  • .. | 20. 8. 2014 19:08

    místo tvarohu tam dávám kapku citrónové štavy,jinak dobrý...

  • Lenka | 16. 2. 2012 17:25

    plne s vami souhlasim žadne kořeni tzatziky kdo v řecku byl tak vi jak to má chutnat hlavně jogurt 10 procent tuku žadny tvaroh nebo zakysana smetana

  • Lenka | 16. 2. 2012 16:47

    tzatziky se děla uplně jinak jedla jsem ho v Řecku kde jsem byla nekolikrat.je za potřebí bíly jogurt 10procent tuku nastrouhana okurka olivovy olej česnek sul pepř snitka kopru :-P

  • recepty73
    recepty73 | 10. 1. 2011 14:29

    Nekrájím na nudličky,nechávám plátky a v létě je to super grilovačka například z i krkovičky nebo plece ;-) .

  • mirkasochova | 10. 1. 2011 10:46

    Doporučuji použít jehněčí maso!! Určitě lepší a zdravější!!

  • Jana Zelená | 29. 3. 2008 10:45

    A nejlepší je to s hranolkama.. ;-)

  • Jana Zelená | 29. 3. 2008 10:33

    Nejlepší mňamka mého života ;-) Opravdu SKVĚLÉ jídlo.

  • Jana Zelená | 29. 3. 2008 10:32

    Nejlepší mňamka mého života ;-) Opravdu SKVĚLÉ jídlo.

  • Anonym | 28. 7. 2007 23:59

    Přijde mi úplně ujeté používat do tzatziki nějaké koření tzatziki...vůbec to do toho nepatří...fuj.

  • Šídlo | 15. 4. 2007 18:51

    Též já děkuji p. Vencové za její fůru receptů, ze kterých jsem jich už vyzkoušel nejméně 80 % a zatím mě nezklamaly. Tento je náš oblíbený. Tzatziki dělám z jogurtu a ze zakysané smetany, ale ostatní přísady dle receptu a má to úspěch. Jako muž v kuchyni mám rád rychlé recepty a tenhle tomu vyhovuje

  • Jana Cz. | 14. 4. 2007 21:19

    Ježiši, to je pěkný... každý tu má ten zaručeně pravý řecký recept :-). Vypadá to, že i v Řecku jsou "krajové" rozdíly, asi jako když u nás děláme zaručeně pravou českou svíčkovou každý taky s drobnými obměnami. Zítra budeme mít gyros k obědu, moc se těším.Tzatziky dělám též z jogurtu, ale ostatní ingredience stejné, včetně kopru, když ho mám. Zdravím paní Vencovou a chválím její recepty.

  • Dagmar Voš | 14. 4. 2007 11:50

    Výborné,dělala jsem i z krůtího masa.Tzatziky chutná i bez masa s pečivem.Dasvos

  • Lenka | 12. 4. 2007 18:06

    Dekuji za inspiraci, zrovna jsem dojedla a musim rict, ze to bylo moc dobre... Jen jsem nemela v lednicce vsechny potrebne ingredience na tzatziky, tak jsem to zjednodusila jen na jogurt, cesnek a okurku... Ale stacilo to :)

  • Andrea Brenkusová | 1. 4. 2007 11:36

    Miluji gyros s tzatzikama. I cela moje rodina.

  • marketa | 18. 2. 2007 10:47

    Dle obyvatel Řecka se tzatziki dělají z okurky kterou najemno nakrájíme přidáme pepř, česnek trochu soli a zahustime u nas v našich podminkach selskym jogurtem, dělají to v Řecku stejně jen značka jogurtu je jiná. Každý ať si to dělá po svém!!:)

  • hurvajs | 6. 2. 2007 21:28

    kristovy drahy rany to je teda diskuze. neni to snad jedno, jestli zaziki nebo tzatziki nebo cacíky a jestli se tam dava tvaroh či kopr či nastouhaná čokoláda? ja jsem recept zkusil, byl moc dobry a připomínám, že každý si může dělat cacíky podle svého, takže když podle vás tam nepatří kopr, tak si ho tam nedávejte a hotovo.

  • doktorka | 31. 12. 2006 19:54

    Také mě moc chutná, dělám pravidelně a název je mi fuk

  • Anonym | 30. 12. 2006 20:47

    naprosto souhlasim zmiki ye lide resi uplne zbytecne veci hlavne ze chutna

  • ixodes ricinus | 10. 11. 2006 22:34

    Naprosto vynikající jídlo! Doporučuji udělat tzatziki hodně.

  • Krista | 5. 11. 2006 17:05

    moc dobré

  • Miki | 4. 11. 2006 22:19

    Je velice zajímavé, jak se mohou lidé do nekonečna přít o takové hlouposti, jako je recept a výroba tzatziki. Osobně si myslím, že je to každého věc, jaké suroviny použije na jeho výrobu. Jednoduše řečeno někomu chutná v receptu todle někomu zase tamto. No a na konec je to recept autorky JÁ JI ZA NĚJ DĚKUJI a je mě jedno jestli se má použít tamto či ono . :-D

  • Zuzana Šindlerová | 2. 11. 2006 14:12

    Dělám tzatziky úplně stejně jako autorka receptu, vyčetla jsem jej z kalendáře Frekvence 1, jen přidám ještě lžíci majolky a jeden měkký sýr. Moc nám chutná a je mi jedno, jestli se tak dělá i originál nebo ne. V Řecku si dávám tzatziky pokaždé a v každé oblasti chutná jinak, nutno říct, že všude výborně.

  • Nina | 2. 11. 2006 13:01

    paní Petruželová Vám asi uniklo,že to nejsou řecké tzatziki,ale čtenářky vlastní. Byla jsem letos v Bulharsku a navíc tam mám přátelé a ty mají zase jiné tzatziki než jsou ty řecké a dávají tam koření tzatziki.Tak co Vy na to?Prostě každá země má jiný recept.

  • Emila | 11. 9. 2006 19:47

    Lubore, máte naprostou pravdu

  • Lubor | 9. 9. 2006 20:10

    Já myslím, že se zase tato debata upíná někam jinam než k tomu jaký recept je nebo není. Tyto žabomyší diskuse k ničemu nevedou jestli tzatziki takové nebo makové nebo a la je asi jedno nemyslíte? Tohle není žádný odborný server, ale je to strana pro amatéry kuchaře, která byla zajímavá a pěkná až do té doby než se tu začalo diskutovat o hodnocení a názvech a začaly se jednotlivé autorky receptů sprostě napadat (viz diskuse). Je to škoda

  • Airan Novakova | 7. 9. 2006 20:14

    Protoze uz jsem napsala do diskuze svuj nazor jako "Strilet kvuli nazvu" musim se ztotoznit s nazorem pani Petruzelovou. V zadnem pripade se do tzatziky nedava tvaroh! A pokud nekdo chce pouzit tvaroh, prosim - ale to uz nejsou tzatziky! Vystizne by bylo pouziti nazvu "tzatziky ala JA!

  • Jana Kutačová | 7. 9. 2006 18:14

    Janullka: berete mi slova z úst.Když chce někdo kritizovat,měl by si opravdu nejdříve přečíst recept a pak dělat vykřičníky.Jinak tzatziky jsem už ochutnala v několika úpravách,některé mi chutnaly více,některé méně a jestli byly s tvarohem nebo jogurtem či zakys.smetanou-tak to doopravdy netuším..:o)

  • Janullka | 7. 9. 2006 15:54

    velmi poučné a zábavné a co kdybyste nechali autorku receptu, ať si svoje tzatziky dělá, jak chce a paní, nebo slečno Heleno, trochu neuváženě děláte vykřičníky, v receptu je uveden česnek, tak se trochu ztrapňujete!

  • Helena | 6. 9. 2006 21:07

    do tzatziků se nedává žádný tvaroh a chybí tam česnek!!!!!!!!!!!!

  • Katerina Petruželová | 21. 8. 2006 15:41

    Ahojte. Sleduji vaši diskuzi a musim řict že zde se nachazi mnoho chyb. Řecka placka je řecka placka a nema nic společneho s torttilou a s arabskym chlebem.A na tzatziki se použiva jogurt bílý, okurek, sul, česnek a trochu olivového oleje (a žadné tzatzikové kořeni).Řeckou kuchyn znam dobře v připadě nejasnosti mužete se obratit na katerina.petruzelova@email.cz

  • ondra skala | 17. 8. 2006 12:05

    Rád bych uvedl věci na pravou míru. A) Tortilla je kukuricna placka tvrda, plni se mletym masem pripadne smesi masa a fazoli (mletou) apod.B)Pita je recka placka asi 0,5-1 cm tlusta asi 25-30 cm v prumeru. Je mekka a rozhodne se neplni, nybrz se do ni zabali gyros ci podobna jidla (souvlaki...)C)plni se arabsky chleb (je mensi a neni tak dobry jako pita)D)daji se koupit psenicne mexicke placky, to ovsem neni pita, spise wrap, jako treba v KFC twisterE)Maly tip na Zaziki: okurku nastrouhejte na hrubo, poradne prosolte, nechte 10 minut stat a pak poradne vymackejte vsechnu vodu. Rekove nepouzivaji tvaroh ale specialni jogurt, v cesku ho nejlepe nahrazuje rama Cremfine. V takove tvrdsi krabicce s pruhlednym plastovym vickem (myslim zakysany kram ale pozor! jsou dva, berte ten drazsi (14Kc!) s pruhlednym vickem!)Ahoj Ondra

  • Marsí | 12. 6. 2006 12:51

    luckymilli....ano pita je skutečně placka na plnění nebo se z toho dělají takové tyčky na přikusování třeba k salátu...začíná mně to tu bavit......o))))

  • Adriana | 10. 6. 2006 17:47

    To,co se jmenuje "Tortilla" (ne Torttila) je vajecná omeleta a na Tzatziky se nepouzívá.

  • luckymili | 9. 6. 2006 15:00

    Vidím, že jste své komentáře rozvinuli všemi směry, takže přidám také jeden do "mlýna". Tzatziky po česku dělám ze strouhaných okurek, lisovaného česneku, zakysané smetany s jogurtem a hotového koření Tzatziky. O Pitta se nedá říci, že je to "placka na balení", spíše na plnění. Na balení doporučuji "lebanonskou placku", kterou najdete v komentářích u receptu "Orientální kuře".

  • Michaela Atherton | 9. 6. 2006 14:42

    pardon... ale tortilla s pitou chlebem se nedaji chutove srovnavat. To je jak srovnavat leco se svickovou...

  • Marsí | 9. 6. 2006 14:16

    dovoluji si nesouhlasit...ta placka se jmenuje pita..chuťově něco jako arabský chléb, který se dá koupit v balení po několika kusech v obchodě.

  • marionetta marionettova | 9. 6. 2006 08:59

    Ta placka :) do ktere se bali ten gyros se jmenuje "Torttila "

  • Elena | 3. 6. 2006 13:31

    Já používám na tzaziky jogurt a Lučinu a okurku oloupu tak ze 2/3,posolím a pak vymačkám

  • Jaroslava Oumarová | 11. 5. 2006 14:30

    Najdi si ve vyhledávání tortilly.

  • Hurvajs | 11. 5. 2006 14:23

    Tak jsem zase tady s prosbou o radu!Doufam, ze uz s tim nejsem otravnej :-)) Nevite nahodou nekdo, jak se dela takova ta placka, do ktery se ten gyros zamota?

  • Jarka | 3. 4. 2006 13:29

    Souhlasím s Marsí.Moje kamarádka z Řecka mě učila tzatziky podobně a to: Velký smetanový jogurt,salátová okurka (nastrouhaná i se šlupkou,nejlépe pna co nejdelší kousky a né na jemno,ale na hrubo) vymačkat z okurky štávu, kterou pustí.Přidat k jogurtu s prolisovaným nebo utřeným česnekem osolit, přidat oregáno a špetku olivového oleje a jen zamíchat.Nejlépe podávat se sýrem Feta a olivami, to vše polité olivovým olejem.To je teprve mňamka.

  • Martina S. | 11. 3. 2006 11:50

    Výborné. Akorát jsem zjistila, že nemám měkký tvaroh, tak jsem udělala skoro podobnou studenou omáčku z návodu na obalu na koření Americké brambory: 100 g kysané smetany, 100 g majonézy, 100 g kečupu, sůl a rozmačkané 2 stroužky česneku a je to také dobré. Příloha "Americké smažené hranolky" - též doporučuji.

  • Fleur | 10. 3. 2006 18:07

    Petro H. souhlasím s Tebou, jídlo mi chutná a to ostatní je mi také fuk

  • Petra H | 10. 3. 2006 12:41

    Jidlo to je vynikajici.... Pochutnali jsme si a to tzaziky bylo taky super. Original neznam, v Recku jsem nebyla. A jak se dela dle Reku" verim, ze tak jako u nas v Cesku se lisi "vyroba" zelnacky, tak se lisi i v ruznych castech Recka to tzaziky.... Kazdopadne je to skvele jidlo, ktere znova udelam a je mi jedno jestli je to prave nebo "leve" :) tzaziky....

  • Petra | 3. 3. 2006 12:09

    Řecký jogurt+vymačkaná okurkurka+olej+sůl+pepř+olej+ocet+česnek + KOPR!!!...To je recept na tzatziky od mé kamarádky,která se před 18 lety do Řecka privdala.....pro Marsí

  • lit1 | 3. 3. 2006 11:45

    Dávám za 1. Dobré, rychlé, prostě super.Všichni jsme si pošušňali

  • chachaři z O. | 24. 2. 2006 17:54

    Rychlé, jednoduché a proto jednička

  • evča ze Žižkova | 24. 2. 2006 15:34

    pani Renata ma pravdu ja take zkousim vyslovit "j" nezněle a nějak mi to nejde...ale k věci: můj přítel je velký gurmán a tento recept jsem uvítala jako exotické zpestření našeho jídelníčku, je to tak strašně dobré, že mě přítel nepustí k vodě snad jen kvůli tomuhle jídlu!!!...co naplat láska prochází žaludkem

  • XY | 24. 2. 2006 14:36

    Název je mi jedno, jak se to dělá správně v Řecku je mi také fuk, tohle jídlo nám moc chutná, je lehké, jednoduché, rychlé

  • renata podhůrská | 24. 2. 2006 14:30

    SkutecneDrsnaZizalko: mam za to, ze neznele se vyslovuji jen konsonanty, ne vokaly ani semikonsonanty, pokud mi tedy jeste něco ze studia bohemistiky zůstalo. Jinak gyros je skutečně vynikající a velmi jednoduchý, dělám ho pravidelně svým dětem a vzdy se po nem zaprasi. Skutecna delikatesa.

  • Marsí | 22. 2. 2006 14:32

    Ale no... kdo to kdy viděl dávat do tzatziky kopr?....žádné koření tzatziky, ale oregano!A skvělá finta na to z čeho to namíchat: velký smetanový jogurt+ miska+ sítko= vlejte jogurt na sítko a to co vám přes noc zbyde na sítku ( zbytek odkape do misky) je to pravé na tzatziky.A pak pokapat dobrým olivovým olejem.Prosím berte to jako dobrou radu...ne jako útok...takhle to dělám já, učila mně to moje tchýně rodilá Řekyně.

  • Daisy K. | 17. 2. 2006 21:10

    Vypadá to super, jen se chci zeptat, víte někdo, z čeho se skládá směs koření gyros? Ty kupované směsi maji v sobě chuťovou látku, nějaký ten glutaman a na ten jsem alergická.

  • SkutecneDrsnaZizala | 16. 2. 2006 09:09

    Chcete-li pravý Gyros (vyslovuje se "jíroš" přičemž počáteční J je hodně neznělé), tak zapomeňte na vepřové, netučný tvaroh a bagetu či brambory.Pravej Gyros se dělá ze skopovýho - ale uznávám, že řada lidí ho z nepochopitelných důvodů nejí - příprava stejná jako vepř, jen k masu přidejte taky česnek.Tzatziky - žádný koření netřeba, jen kopr, sůl a česnek - a samozřejmě ten tučnej tvaroh. Jo a pozor na velkou chybu - řada lidí tam rovnou prdne nastrouhanou okurku. To ne! Okurka se musí nechat odstát/vymačkat! Pořádně, ať není mokrá.Příloha - jediná pravá příloha je Pita. Buďto si ji kupte, nebo udělejte - v podstatě je to jen mouka s vodou a špetkou soli, nasucho opražená na pánvi. Někdo dělá kynutou verzi - tak to tam dejte taky droždí a kapku mléka.Tak, toť recept na pravé řecké hody ....

  • Emilia Šípová | 9. 2. 2006 21:32

    Rychlovka, moc dobrá

  • Kubas | 9. 2. 2006 18:16

    JJ je to skveli zradlo:)Nejlepsi k tomu je opecena veka;)

  • Ivan Vodochodský | 4. 1. 2006 21:25

    Ať žijí Rady ptáka Loskutáka!

  • chorros vaří | 26. 11. 2005 15:33

    Je to skvělý, maso sem nechal marinovat přes noc, kromě kýty sem naložil i kuřecí prsa a svíčkovou, bylo toho dohromady pod kilo a 1/2 a nakonec to pro 6 lidí bylo sotva akorát, všichni si přidávali:). Měli sme kromě hranolek i pitu a někdo si do ní cpal i hranole, někdo si naprásk jen kuřecí, podle chuti. Do pity sme měli i různou nasekanou zeleninu (rajčata, šalotku, pórek apod.). Zaziky nekupujte, bývá z obyč bílýho jogurtu, fakt si to udělejte sami, je to otázka pár minut a je mnohem lepší, překvapivě. To Zaziky koření maj v každym supermarketu, viděl sem ho od Kotanyi i Vitany, budou i jiný. Místo tvarohu dejte tu Lučinu, co tady byla doporučena, je to jemnější chuť.

  • Alina | 10. 9. 2005 08:39

    Souhlasím s M. Hájkovou, p. Vencová nějak nepíšete nové recepty! Chybí nám!

  • Marta Hajkova | 9. 9. 2005 11:39

    Ja uz ted varim snad jen podle Vas, pani Vencova!Pravidelne v patek si vyhledam nejaky Vas recept, nakoupim suroviny a pak uz se jen chlubim "cizim perim"! Mam jen malickou pripominku, mozna prosbu - napiste prosim zas neco noveho!!!! Hlavne z masa!!! Moucniku mate dost..diky Marta

  • Anonym | 22. 8. 2005 18:23

    ryhlé, dobré, jednoduché i pro začátečníky

  • Fleur | 21. 8. 2005 21:02

    Rychlé, dobré

  • Vlasta II | 21. 8. 2005 14:13

    Dělala jsem dnes k obědu, bylo moc dobré

  • Alina | 21. 8. 2005 11:11

    Výborné, rychlé, prostě taková rychlovka na chatu

  • renata | 23. 3. 2005 16:15

    Pani Vencova, jako vzdy vytecne! mate muj obdiv!

  • Ivana S. | 20. 3. 2005 17:15

    Zítra na to půjdu,vypada to slibne.S přítelem jsme gyros meli na dovolené v Řecku snad každý den,tak si to zopákneme u nás.

  • Veronika | 14. 3. 2005 10:49

    Výborné. Ještě si k tomu na másle a soli osmažím zeleninu (mrkev, celer, pórek, kukuřici, zelí papriku, brokolici...). Jako přílohu buď čínské nudle nebo arabský chleba.

  • Vlasta Vencová | 5. 3. 2005 13:52

    Pro paní Naďu. Moje profese je úplně jiná, od vaření hodně vzdálená. Vaření, ale hlavně pečení je mým koníčkem již od mládí. Sbírám recepty, hodně mě naučila babička. Kuchařku bych vydala ráda, ale nevím jak na to a časové důvody by mi asi nedovolovaly se psaní plně věnovat. Tak alespoň občas napíšu něco na recepty cz.

  • Naďa | 5. 3. 2005 09:52

    Paní Vencová,chtěla bych se zeptat,vy jste profesionální kuchařka,nebo jen máte tak dobré "kuchařské střevo"? Zatím všechny vaše recepty,které jsem vyzkoušela,se setkaly s úspěchem.Nehodláte vydat "Kuchařku Vlasty Vencové"???

  • Jarka | 4. 3. 2005 13:32

    Nebylo to špatné, ale asi bych tam příště nedávala tolik česneku. Ty dva stroužky jsou moc.

  • Rostik Rostik | 3. 3. 2005 11:49

    Výborné! Vaříme také. Dělám gyros z kuřecích steheních řízků. Doporučuji ovšem nekrájet maso zasyrova, ale osmažit, lépe ugrilovat steaky a až potom je pokrájet. Maso je šťavňatější.

  • Marie | 2. 3. 2005 09:35

    Baví mne diskuse o tzaziky.Kdo z Vás má otočný rožeň s možností odřezávání tenkých plátků masa?Já také ne.Přesto mi to moc chutná.Doplněné pita chlebem,rajčaty,cibulí...co si k tomu pustit CD s řeckou hudbou..... .

  • Magdalena Vacková | 13. 2. 2005 11:25

    Já dělám tzaziky ze smetanového jogurtu a ten ještě nechám vykapat přes utěrku několik hodin. Krásně se zahustí. Sice nemá originální chuť řeckého jogurtu, ale dosti podobnou a konzistence je skvělá. Chuť se dá dohnat kořením a česnekem a výsledek je opravdu moc dobrý.

  • Magda | 28. 11. 2004 21:03

    Já dělám tzaziky z jogurtu, který nechám přes noc odkapat v cedníku přes utěrku. Získá skoro správnou konzistenci jako řecký a chuť má taky dobrou. Ale mosí se použít jogurt smetanový, protože řecký jogurt, ten pravý, má 10% tuku v sušině.

  • Alis | 22. 11. 2004 19:44

    Fakt nemá to chybu. Spolu s masem ještě pražím kešu ořechy, tak hrst

  • janca | 17. 11. 2004 07:23

    Je to vynikajúce!!! Ja som tiez bola v grécku a pochutnávala si na tom. Tento recept nie je o nic horsí... stací ze nám chutí...

  • Iva P. | 15. 11. 2004 17:25

    Zkuste k tomu rajčata a červenou cibuli.Jedli jsme to na Krétě a nemělo to chybu.

  • olinka007 mohrova | 6. 11. 2004 00:25

    i kdyz to neni pravy (husty) jogurt - je to presto supernahrazka. zdrave a osvezujici. cerstva feferonka (bezjaderek) by nemela chybet. nejen k masu, ale i k pecenemu kureti je to vynikajici!

  • Stáňa Nová | 4. 11. 2004 18:39

    Marku, máte pravdu s Lučinou je to jemnější než s tvarohem, i když s tím mi to také chutná

  • Marek Kopecký | 4. 11. 2004 12:49

    U nás není řecký jogurt k sehnání z jednoduchého důvodu, u nás se používá trochu jiná bakterie než na řecký (bulharský ap.) jogurt. Ale to nic nemění na tom že je to výborné jídlo. Zkuste místo něj jenom Lučinu s trochou bílého pepře...

  • kluci z Ostravy | 2. 11. 2004 18:59

    Dobré, rychlé i pro nás, kteří neumíme vůbec vařit

  • liza zlocenkova | 2. 11. 2004 15:22

    to si pochutnam!!!

  • Jana H. | 24. 10. 2004 19:05

    Jednou Řekyní nám byl doporušen choceňský jogurt, pokud to není reklama. Nechávám ho přes noc vykapat v plátýnku v cedníku. Pak je hustý.

  • Anonym | 24. 10. 2004 19:02

    Hlavně, že Ti ten OBJED chutná

  • JANA P | 24. 10. 2004 13:15

    AHOJ MUSÍM SE SMÁT, JAK TADY SE NĚKDO CHYTÁ SLOVÍČEK. ANO SOUHLASÍM S PAVLEM DOHNALEM. NEUDĚLÁTE SPRÁVNĚ TZATZIKY BEZ SPRÁVNÉHO JOGURTU,KTERÝ ZDE NENÍ K SEHNÁNÍ.TZATZIKY MAJÍ BÝT HUSTÉ. ZROVNA JSEM SI JE DÁVALA K OBJEDU-MÁM JE DOVEZENÉ S ŘECKA.A VÍM CO PÍŠU, 12LET V ŘECKU JE 12 LET.

  • Kája | 19. 10. 2004 19:28

    Moc nám chutná, vařím pravidelně celé rodině

  • lukáš | 19. 10. 2004 16:15

    nejlepší jidlo co jsem jedl

  • Lubor | 17. 10. 2004 18:39

    Asi není tento recept pravé řecké tzatziky, ale můžeme tomuto jídlu říkat například maso v koření gyros s tvarohovým přelivem a bude nám to chutnat tak nebo tak

  • Pavel Dohnal | 16. 10. 2004 15:29

    Chcete-li si udělat opravé tzatziki jaké jsou v řecku, tak to u nás nejde. Tzatziki jsem se učil připravovat v řecku v nefalšované řecké taverně. Do tzatziků nepatří vůbec tvaroh (když jsem se o tom zmínil řekům, tak nevěřili), ale jen jogurt - pěkně hustý něco jako holadský typ,ale i ten je moc řídký.A to je jádro problému. V ČR jsem takový nesehnal. Navíc se do tzatziků přidává trocha octa.

  • Anonym | 14. 10. 2004 04:14

    parada!!!!Dani

  • petr | 12. 10. 2004 15:33

    Nezapomeňte při přípravě tzaztzik okurku nechat "vypotit", stačí ji řádně v ubrousku vymačkat,pak jsou tzatziky v selském jogurtu jako pravé řecké, pěkně husté - tento postup volí v každé Řecké restauraci. Skuste - uvidíte , všechno sníte.Petr

  • Anonym | 22. 9. 2004 12:54

    super

  • Mirka Bernier | 21. 9. 2004 22:31

    Saro, nevim kde jsi k tomu receptu prisla ale je proste uzasnej!!!!!!!!!!

  • Alis | 21. 9. 2004 19:35

    V tomhle receptu je uvedeno také koření tzatziki je snad jedno jestli je to kotanayi či od jiné firmy

  • peter zak | 21. 9. 2004 10:47

    ok, takze priprava masa by aj mohla byt, ale tzatziki zasadne robim s korenim kotanyi (tzatziki), kde je aj celkom dobre uvedeny pomer jogurtu a tvarohu, ostatnych ingrediencii a aj samotna priprava (napriklad uhoriek) by mala byt ina. Skuste.

  • A´ta | 20. 9. 2004 19:18

    Místo zakysané smetany dávám johočeský jogurt, ten ve skleničce

  • Jirka | 20. 9. 2004 11:33

    Jestli si chcete v Čechách koupit pravý jogurt, hledejte takový, který zraje přímo v kelímku. Je k dostání v každém větším supermarketu. Je fakt dobrý, ale nechci dělat skrytou reklamu.

  • Alis | 9. 9. 2004 21:14

    Výborné i z kuřecího masa s tousty potřenými česnekem

  • David | 9. 9. 2004 12:21

    VYNIKAJÍCÍÍÍÍÍÍ !!!!!!

  • jaromír přidal | 9. 9. 2004 11:20

    extrémně chutné, prostě šupáááááá !!!

  • Luba | 25. 8. 2004 23:28

    Je to tedy tzatziki po česku, ale podle tohoto receptu připravuji jídlo již několik měsíců a moc nám chutná

  • evik | 25. 8. 2004 21:49

    Pravé tzatziky se opravdu dělají z jogurtu, ale ten řecký je úplně něco jiného než náš, tuhý a pevný. Tvaroh napůl s kysanou smetanou je supr náhražka, chuť velmi podobná.

  • Kája | 24. 7. 2004 20:55

    Je možné, že to pravé řecké je trochu jinak, ale z tvarohu je to moc dobré!!!

  • Sara | 23. 7. 2004 08:58

    Tzatziki se delaji z jogurtu, a ne z tvarohu,v olivovem oleji smichame sul, cesnek, dobre promichat, pak nastrouhana okurka, jogurt, pokud mozno tucny, sul, pepr, troska octu, kopr.Prave recke.

  • Kája | 21. 7. 2004 19:17

    Povedlo se , výuka vaření podle Vaší kuchařky pokračuje....

  • Anonym | 14. 7. 2004 20:45

    Lehká příprava, dobré

  • Alice | 10. 7. 2004 17:16

    Rychlé, výborné!

  • Adéla | 12. 6. 2004 16:08

    Rychlé jídlo pro i pro nás studenty, vaříme na koleji z nakrájených kuřecích stehenních řízků a je to fajn

Vyberte, co chcete vytisknout
Kategorie: Maso & ryby & mořské plody
Maso Oběd Večeře Smažení Řecko Slovník pojmů
Použité ingredience v tomto receptu: Česnek Gyros koření Kopr Koření -Tzatziky Okurka salátová Olej Pepř mletý Sůl Tuk Tvaroh Vepřová kýta Zakysaná smetana
Podělte se s přáteli o recept
Česká kuchařka Chodské recepty

Mohlo by vám zachutnat

Strouhaná tvarohová buchta

Strouhaná tvarohová buchta

Piškotové řezy po padesáté

Piškotové řezy po padesáté

Salát z okurek

Salát z okurek

Donutky

Donutky

Jablkový páj

Jablkový páj

Přírodní maso se zeleninou

Přírodní maso se zeleninou

Batáty s masem a zeleninou - zapečené

Batáty s masem a zeleninou - zapečené

Bezmasá dýňová směs nejen na topinky

Bezmasá dýňová směs nejen na topinky

Okurkový salát

Okurkový salát

Doporučujeme

20 minut
Kuřecí piccata

Kuřecí piccata

20 minut
Chřestový salát s vejcem

Chřestový salát s vejcem

20 minut
Bylinkové kuře v marinádě chermoula

Bylinkové kuře v marinádě chermoula

30 minut
Žloutkové řezy jako vánek

Žloutkové řezy jako vánek

20 minut
Mac and cheese s chřestem a hráškem

Mac and cheese s chřestem a hráškem

30 minut
Strakaté blondie

Strakaté blondie

40 minut
Whisky krkovice s opečenými bramborami

Whisky krkovice s opečenými bramborami

30 minut
Chřestová polévka s pestem

Chřestová polévka s pestem

60 minut
Slaný chřestový koláč

Slaný chřestový koláč

Poslední sledované recepty

89
Dušené zelí s uzeným masem a cizrnou
Dušené zelí s uzeným…
43
Nebeská Máňa
Nebeská Máňa
43
Žloutkové řezy jako vánek
Žloutkové řezy jako vánek
33
Čočkové placičky ala bramboráčky
Čočkové placičky ala…
32
Bábovka s tvarohovou náplní
Bábovka s tvarohovou…

Zajímavé články

Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou barvou i chutí
Zelená je dobrá! Mechové muffiny vás okouzlí svou…
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i zeleniny!
Špízy: Recept na ty nejlepší, plné masa i…
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo rizoto
Chřest pomáhá při hubnutí: Zkuste polévku nebo…
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a bez vaření
Sirup ze smrkových výhonků ze tří ingrediencí a…
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou většina z nás jí špatně. Víme, jak na ně!
Sardinky v konzervě: Superpotravina, kterou…
AHA.cz Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Útok u soudu s Hanychovou: Soukup překročil všechny meze

Mimibazar Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Vyzkoušeli jste: Vytřeno za pár minut. Inovovaný mop Spontex Express System+ šetří čas i záda

Dáma.cz Zlatokopky podle zvěrokruhu: Ženám v těchto znameních jde často jen o peníze

Zlatokopky podle zvěrokruhu: Ženám v těchto znameních jde často jen o peníze

Blesk pro ženy Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Zemřel Jiří Bartoška (†78): Tohle byly jeho životní i filmové role

Ženy.cz Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Orgasmus v přímém přenosu! Takhle vypadá vaše vagína zevnitř

Blesk.cz Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

Slzy pro festivalového prezidenta Bartošku (†78): Pieta u Thermalu i u sídla na Andělské Hoře

SportRevue.cz FOTO: 32 (ex)manželek a (ex)přítelkyň anglických (ex)fotbalistů

FOTO: 32 (ex)manželek a (ex)přítelkyň anglických (ex)fotbalistů

Maminka.cz 25 důkazů, že není radno nechat děti bez dozoru ani na 5 minut. Tyhle fotky vás dostanou!

25 důkazů, že není radno nechat děti bez dozoru ani na 5 minut. Tyhle fotky vás dostanou!

Blesk Horoskopy Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

Odbornice na čísla vědomí má jasno: Den, kdy jste se narodili, o vás řekne vše!

  • Recepty.cz
  • Gyros s tzatziki
 
  • © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Jednotná kontaktní místa / Single Points od Contact