• Blesk.cz
  • |
  • Blesk pro ženy
  • |
  • AHA!
  • |
  • Dáma.cz
  • |
  • Maminka.cz
  • |
  • E15.cz
  • |
  • Reflex.cz
  • |
  • FITweb.cz
  • |
  • Ženy.cz
  • |
  • MojeZdraví.cz
  • |
  • více Created by potrace 1.13, written by Peter Selinger 2001-2015
    • Ábíčko.cz
    • Auto.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FinExpert.cz
    • iSport.cz
    • MobilMania.cz
    • SportRevue.cz
    • Živě.cz
    • Sazka eLEAGUE
Recepty.cz - logo
  • Oblíbené recepty
    • Sezónní recepty
    • Nejlépe hodnocené
    • Poslední komentáře
    • Tip - týdenní menu
  • Nejnovější
  • Suroviny
  • Světová kuchyně
    • Česká
    • Slovenská
    • Francouzská
    • Italská
    • Čínská
    • Řecká
    • Mexická
  • Rady
  • Magazín
  • F.O.O.D.
  • Videorecepty
  • Přihlásit se
  • Vložit recept
  • Přihlásit se
Recepty.cz - logo
Pokročilé vyhledávání Podle ingrediencí
Vložit recept
Zdravý oběd Rychlá večeře Chuťovky Polévky Maso Omáčky Přílohy Těstoviny Moučníky Zdravé Rychlé Sladké Dezerty Grilování & BBQ
  • Recepty.cz
  • Gnocchi s kuřecím masem a boloňskou omáčkou
Napište svůj komentář k receptu

Gnocchi s kuřecím masem a boloňskou omáčkou

autor: camm
0.0
moje hodnoceni
3.1
hodnotilo: 24
doba přípravy: neuvedeno
obtížnost: snadné
Vložit do kuchařky Vložit do nákupu Vytisknout recept
Gnocchi s kuřecím masem a boloňskou omáčkou
Nahrát fotku
 

Suroviny

počet porcí: neuvedeno
    • 250
      g kuřecí maso prsa
    • 250
      g gnocchi
    • boloňská omáčka Maggi

Postup přípravy receptu

1
Kuřecí plátek nakrájím na kostičky a opeču na pánvičce na sucho. Až maso zbělá, přidám maggi boloňskou omáčku a nechám asi 10 minut dusit pod pokličkou.
2
Gnocchi vhodím do neosolené vroucí vody a vařím 2-3 minuty, než vyplavou na hladinu.
3
Scedím, zaleju připravenou omáčkou s masem a podávám.
Podělte se s přáteli o recept

Podobné recepty

Cannelloni s boloňskou omáčkou a bešamelem

Cannelloni s boloňskou omáčkou a…

Gnocchi s kuřecím masem a smetanou

Gnocchi s kuřecím masem a smetanou

Luxusní špenátové gnocchi s kuřecím, nivou a smetanou

Luxusní špenátové gnocchi s kuřecím,…

newsletter

Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty!

Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy.
Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informační společnosti a seznámil/a jsem se s informací o zpracování osobních údajů .

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.

 

Komentáře k receptu

  • verca.valkova
    verca.valkova | 12. 7. 2011 14:55

    Ať si každý říká co chce, ale mě to chutnalo...

  • KačulkaW | 11. 2. 2011 12:29

    Vypadá t na rýchlý a chutný recept. Hned vyzkouším :-)

  • Tereza Turková | 22. 2. 2010 14:18

    Komentáře byly smazány. Diskuzi o tom, co je a není vaření směřujte do fóra. Děkujeme za pochopení.

  • zdenka supolova | 22. 2. 2010 13:53

    Přece pokud jsem "mistr kuchař",no tak si vyberu jiný recept a tenhle nechám těm,kdo chtějí něco rychlého nebo začátečníkúm.Anebo ,když už mám potřebu komentovat,tak ne takto.

  • Zora Manasová | 22. 2. 2010 11:52

    Amy, vidím, že nechcete pochopiť o čom som písala, takže škoda ďalšej námahy.

  • H. Hospodyňka | 22. 2. 2010 09:38

    Milá Amy, s tou hádavostí jste trefila hřebíček na hlavičku a to bylo asi kamenem úrazu.Administrátoři, prosím mohli byste tuto pavlačovou dišputaci vymazat?

  • Jarka O. | 22. 2. 2010 07:21

    Amy, já jako přihlouplou poznámku vidím tu od Karolíny. To je úhel pohledu ;-)

  • Amy - | 22. 2. 2010 06:18

    Vážená paní Manasová, dokažte prosím Vaše porozumění textu tím, že mě ušetříte Vašich netrefných osobních výpadů. Až si celou debatu znovu přelouskáte, dojdete třeba k přesvědčení, že je třeba více vážit slova, zde. O tom to totiž bylo.

  • Amy - | 22. 2. 2010 06:18

    Vážená paní Manasová, dokažte prosím Vaše porozumění textu tím, že mě ušetříte Vašich netrefných osobních výpadů. Až si celou debatu znovu přelouskáte, dojdete třeba k přesvědčení, že je třeba více vážit slova, zde. O tom to totiž bylo.

  • Zora Manasová | 22. 2. 2010 02:40

    Amy, ja viem čítať. A vy viete čo je slušnosť?

  • Di - | 21. 2. 2010 17:42

    Ne, sevo ranko, není to jedno. Tedy alespoň mě není jedno, pokud tu je někdo napadán pro nic zanic. A autorka tohoto receptu na samém počátku téhle diskuse napadena byla. Tak jsem si dovolila jí zastat. A dovolila jsem si vyzvat kritika, aby předvedl on, co umí. Nic víc. Neděli mě to nezkazilo, ale Kamila si možná řekla, že se už příště s psaním receptu namáhat nebude. Trochu taktu někdy neuškodí.

  • sevo ranka | 21. 2. 2010 17:29

    No teda....hadate se ako baby na trhu. Nie je to snad jedno? Tak si nekazte nedelu.....(mimochodom, interpunkciu som nepouzila - snad odpustite:)

  • Amy - | 21. 2. 2010 16:25

    Dámy, vy mě ale opravdu bavíte! Umíte prosím Vás číst???

  • Zora Manasová | 21. 2. 2010 16:17

    Žasnem nad touto diskuskiou, ale Amy, hlavne nad Vašou opovážlivosťou, mierne povedané. Môžem mať výhrady, ale dá sa to povedať aj inak. Ja to teraz poviem tak, ako som to zhodnotila hneď po prečítaní Vašej poznámky (normálne si to nechávam pre seba a hneď nevypisujem, ale vo Vašom prípade mi to nedá) - poriadna drzosť z Vašej strany. A, áno, Karolína možno nemá českú klávesnicu, ale veľké písmena a čiarky sú snáď všade. Pekný deň a večer držím palce. Zora

  • Amy - | 21. 2. 2010 15:40

    paní O., Vám možná přihlouplé poznámky připadají na místě, mně ne, toť vše

  • Jarka O. | 21. 2. 2010 13:36

    Amy, Vy jste si na Di- zasedla? Skoro to tak vypadá. Zač by se, podle Vás, měla Di- omlouvat? Že vysvětlila svůj postoj a navíc slušnými slovy bez ironie? Ale jděte...Tohle nejsou stránky, kde co recept, to povinná perla, víte? Každý má na výběr. Když se mi recept zdá velmi obyčejný, najdu si složitější. Jak prosté...Di, Karolína možná nemá českou klávesnici ;-)

  • Amy - | 21. 2. 2010 12:27

    Omluvit se asi neumíte, že?

  • Di - | 21. 2. 2010 11:29

    Nemám ráda, když se někdo do někoho zbytečně naváží. Tečka. Konec diskuse.

  • Amy - | 21. 2. 2010 10:04

    ach, vysvětlené je to ještě horší, než jsme čekali .... :-)

  • Di - | 21. 2. 2010 08:26

    Svoji pravdu možná má, ale je to pravda hodně subjektivní. To, co pro někoho není žádné vaření, může být pro jiného vrchol kuchařského umění. Každý někdy začínal nebo potřebuje občas uvařit něco rychlého a jednoduchého. Jenže kritizovat je tak snadné a lákavé! Kdo nic nedělá, nic nezkazí, že? Kamila se hodně snaží a už přidala spoustu dobrých receptů. Nevidím tedy důvod, proč by jí měl svými přihlouplými poznámkami kazit pěkný den někdo, kdo nepřidal jediný recept, a navíc neumí ani napsat pořádnou českou větu. Divím se, co to tu ještě dělá!

  • Amy - | 20. 2. 2010 09:34

    Paní doktorko, proč jste probůh tak hádavá? Vždyť má paní KK pravdu, ne? pěkný den...

  • Di - | 20. 2. 2010 08:20

    Ne? Tak nám předveďte, co je podle Vás vaření Vy!

  • Karolína Karpíšková | 19. 2. 2010 22:19

    sorry ale tohle neni zadny vareni....:-)

  • Anonym | 18. 1. 2008 13:05

    Když jsem se před 30 lety učila vařit(a to sama podle kuchařek,protože mi maminka umřela ve 12 letech a babičku jsem měla daleko),taky jsem začínala jednoduchými recepty.Co bych tenkrát dala za ty polotovary,co jsou k dostání dnes.Teď vařím a peču prý výborně,polotovary nepoužívám,dělám si vše doma (i domácí nudle a flíčky ) zkrátka domácí strava,ale když dcery udělají někdy k večeři takovouhle rychlovku,tak jim to vůbec nevyčítám.Ti dnešní mladí žijou nějak ve spěchu a jednou za čas to holt ošidí.Evam

  • Anonym | 18. 1. 2008 12:06

    No to jsem zvědavá, kdy se tady objeví recept na "pytlíkovou polívku".

  • Eva Přecechtělová | 18. 1. 2008 11:23

    Paní Jarko mě se tenhle recept, také nelíbí, u nás se taková jídla nevaří, ale to neznamená, že v názoru na rodinu a s prioritami v rodině s Vámi nesouhlasím. Problém je někde jinde.

  • Marsí | 18. 1. 2008 11:08

    Tak já zase neodsuzuji nikoho...:-))) mladé holky to holt umí asi jinak než my a tím pádem mají jistě více času i na sebe, my mlado-starší..:-) jsme to asi braly trochu jinak a já např.to pochopila až ve čtyřiceti po 20-ti letém manželství a dodnes se smíchem vzpomínám, jak můj otec vždycky říkal "Marcelo, Ty jsi mi ale okolohňupka"..když jsem se zeptala co to je, tak mi odpověděl:" no furt skáčeš kolem teho svojeho hňupa".....:-))))))

  • Jarka O. | 18. 1. 2008 10:38

    Paní Zdeno, tím spíš by se možná měly starší ženy jako Vaše tchýně a paní Vlasta nad sebou zamyslet. To, že ony v mládí dřely, všechno dělaly ručně a posluhovaly ( leckdy doslova ) mužskému osazenstvu rodiny, je neopravňuje k pohrdání nad mladými hospodyňkami, které raději myjou nádobí v myčce a v kuchyni tráví jen nezbytný čas. Dnešní mládí má jiné priority, to ale neznamená, že rodina nutně strádá. Od dob, kdy muži - manželé vkročili do kuchyně jen v nouzi, se naštěstí hodně změnilo. Dnešní matky, doufám, vychovají své syny jinak.

  • Di | 18. 1. 2008 09:00

    Souhlasím s Vámi, paní Zdeno, že komentáře jsou tady od toho, aby se přispěvatelé vyjádřili k receptu. Rozhodně do nich nepatří osobní invektivy. Mezi negativním komentářem receptu a urážkou je totiž dost velký rozdíl, ale někteří přispěvatelé to - jak vidno - nedokáží rozlišit. Z vlastina komentáře jsem se nic o tom, jak jídlo chutná nedozvěděla. Jen to, že jsme všechny kuchařky na nic. Já opravdu nevím, co vám Kamila udělala! Dejte jí prosím pokoj! Je třeba to opakovat donekonečna? Nemohli by moderátoři učinit těmto osobním invektivám již konečně přítrž?

  • Zdena z JM | 18. 1. 2008 06:50

    Už si tady připadám jak na nějaké přednášce o rodině. Myslím, že komentáře jsou tady od toho, abyste se vyjádřili k samotnému receptu a ne abyste kritizovali nějaký negativní komentář. Když se budu chtít dozvědět, jestli toto jídlo někdo vyzkoušel a jak chutnalo, tak se to na 6 stránkách duchaplných komentářů nedozvím. A jen tak mimochodem: stejný komentář, jako napsala paní Vlasta, by k tomuto receptu určitě napsala i moje tchýně.

  • Daniella O. | 17. 1. 2008 17:46

    Vlasto, slovni spojeni materska dovolena je dost spatne zvolene. Prakticky je to vysmech slovu dovolena. Dale si myslim, ze je to vec priorit. Nekdo dava prednost peci o deti a tudiz si vypomaha temito jednoduchymi recepty a nekdo zase svickove a knedlikum... A jak pise Di, kazdy spravny chlap pochopi, ze je dulezitejsi venovat se detem a rozvijet jejich schopnosti, nes stat hodiny u sporaku a deti soupnout k televizi. Navic jsou zde i zamestnane zeny, ktere nemaji zrovna casu nazbyt a slozite pokrmy vari pouze o vikendu. Ty si take zaslouzi Vase pohrdani?

  • Lusinda | 17. 1. 2008 14:11

    Ta "dovolená"p.Vlasto je rodičovská a nevolnictví,pokud vím,již bylo zrušeno. :o)

  • Di | 17. 1. 2008 08:27

    ... a mateřskou dovolenou máme proto, abychom se "mateřsky" staraly o naše nejmenší, ne trávily čas v kuchyni vyvářením specialit pro manžela. Každý správný chlap to pochopí a třeba i sám pomůže!

  • Lída* | 16. 1. 2008 14:16

    Já fakt nechápu proč bychom si to vaření alespoň někdy neulehčily. Vařím ráda, asi proto jsem tady,ale taky ráda mám hotovou večeři a tady ten recept se mi líbí.

  • Máří | 16. 1. 2008 13:26

    Vlasta: No to je logika:-) A co dostanu já, když přijdu z práce??? Dvě hodiny u sporáku?

  • vlasta | 16. 1. 2008 08:08

    to jste tedy kuchařky!!!! všechno z pytlíku nebo sklenice, samé polotovary a ještě se tím chlubte. to jedí i vaše děti? na to máte mateřskou dovolenou? to dostane muž, když přijde z práce?

  • Di | 13. 1. 2008 12:55

    A jé, už to zase začíná! Nechcete už dát autorce tohoto receptu pokoj? Nebo Vám dělá radost se stále do někoho strefovat? Co se realizovat přidáním nějakého dobrého receptu, klidně může být jednoduchý jako tenhle!

  • Jaroslava Topičová | 12. 1. 2008 17:32

    tak tomu rikam recept :)))

  • Jaroslava Topičová | 12. 1. 2008 17:31

    tak tomu rikam recept :)))

  • Kamila Kleskeňová | 7. 11. 2007 14:37

    Je ve sklenici a staci jen ohrat.

  • Sísa | 7. 11. 2007 09:48

    Prosím, ta Maggi omáčka je hotová ve sklenici nebo sypká v sáčku.Díky

  • Kamila Kleskeňová | 3. 11. 2007 12:48

    taky dekuji...

  • M M | 3. 11. 2007 04:38

    Souhlasím s paní Di i Jarkou O. Ráda vařím, ale musela jsem si projít obdobím polotovarů a prvních úspěchů i neúspěchů. I dnes, pokud spěchám, ještě ráda sáhnu po nějakém rychlém řešení a v tomto duchu je přesně Váš recept. Takže, děkuji.

  • Kamila Kleskeňová | 31. 10. 2007 14:31

    Dekuju vsem co tady napsali neco co nekritizovalo me nebo muj recept a vazim si toho ze jste se me zastali....Jinak pro pani Alenu presne jak rekla pani Jarka k vysvetleni co jsou gnocchi:) Zkuste si je zadat do googlu do vyhledavace obrazku a hned uvidite:)

  • Jarka O. | 31. 10. 2007 14:03

    Aleno, proč blba? Nikdo nemůže vědět všechno:-))

  • Hana Rožníčková | 31. 10. 2007 14:02

    Poslední dobou sem chodím spíš jen pokukovat, vyberu si recept, který potřebuju a vyzkouším. Připadá mi, že už to tady není jako dřív....Nevidím důvod, proč by tento recept nemohl být jako rychlovka k večeři. A zajímalo by mě, kdo z hodnotících ho vařil, když je 6x známkovaný. V komentářích jsem se to nedočetla.Lidi buďte k sobě milejší.......

  • Alena | 31. 10. 2007 13:50

    Jarka O:Děkuji moc za odpověď,doufám,že jsem ze sebe neudělala blba,ale tenhle název jsem opravdu slyšela poprvé.Ještě jednou díky .

  • Jarka O. | 31. 10. 2007 13:20

    Jinak k těm komentářům: jsem na straně Di. Ve škole na kroužku vaření vyhledáváme rychlé a jednoduché recepty, aby je zvládli i čtvrťáci. Na takovýhle recept si troufne většina a postupnými úspěchy začnou mít vaření rádi a časem si jistojistě troufnou i na složitější recepty. Kdo nikdy nevařil z polotovarů, ani jako začínající kuchař??

  • Jarka O. | 31. 10. 2007 13:16

    Aleno, gnocchi jsou noky z bramborového těsta, italského původu. Můžete je zkusit udělat sama (recept Pravé italské bramborové gnocchi), nebo se dají koupit hotové - mívají je v marketech v chladícím boxu poblíž knedlíků. Jen je ohřejete. Nebo mají polotovar třeba v Penny Marketu blízko těstovin, ty musíte povařit.

  • Alena | 31. 10. 2007 12:45

    Ahojky,pěkně jsem se pobavila při čtení Vašich příspěvků.Plně souhlasím s paní Zitou.Ale změním Vám téma a to asi pěkně blbou otázkou.A ta otázka zní co je nebo jsou GNOCCHI?Díky za odpověď.Přeji pěkný den

  • Zita Matejkova | 31. 10. 2007 12:29

    Když kliknu na tento recept,napsaný 4 větami,objeví se mi sáhodlouhá diskuse o ničem.O přidání receptu do databáze snad rozhodují Kovářovi,nebo se snad mýlím?Takovýchto receptů je tu i více,pokud mě nezaujme,přejdu v klidu na jiný.Ale tady se pořád řeší dokola a nejen tento,ale také podpisy pod recepty atd.Většinu receptů tady nikdo nevymyslel,pouze upravil.Např.již moje maminka pekla před 40 lety Tvarohový koláč,ale určitě se nejmenoval Švédský nebo Sypaný atd. a je nachlup stejný.Jestli Kamila takhle vaří,je to její volba a budete se divit co mladých lidí to podle ní udělá.Oni na rozdíl od starších pořád pospíchají a jídlo pro ně je celkem ztráta času,takže tyto rychlovky jim zcela vyhovují,zvláště svobodným.Ke kulinářskému stylu musí člověk dozrát,takže to neřešte,protože kdo bude chtít toto jídlo,tak si ho stejně udělá a vaši diskusi ani číst nebude.

  • Martina Marťásek | 31. 10. 2007 11:11

    Paní Di , jen mě mrzí , že člověk nemůže napsat zápornou reakci bez toho , aby se zase nevrhly jako sršně odpůrkyně . . . Opravdu dokážu recept pochválit nebo poradit , stejně i tak říci , že jsem z něčeho zklamaná nebo , že se mi to nepovedlo a nechat si poradit . . . Pokud jste si nevšimla , je to jediný recept , který jsem od Kamily zkritizovala a považuji tuto věc za vyřízenou .

  • Di | 31. 10. 2007 10:56

    Paní Maťásek, nejsem ani rozzlobená, ani rozčarovaná, nechodím si na tento web vylívat špatnou náladu a je mi líto obětí těch, co to dělají.Kdo by se ostatně kvůli takovým prkotinám rozčarovával? Jen jsem si dovolila zastat se autorky tohoto receptu, na kterou se některé z Vás vrhly jako sršně. Představte si, že se najde někdo, kdo toto jídlo, tuto kombinaci, nezná, stejně jako se možná najde někdo, kdo neumí smíchat tvaroh s pudinkem nebo uvařit jablečný kompot. Myslím, že všechny tyto recepty jsou co se týče inspirativnosti nebo obtížnosti zhruba na stejné úrovni. Podle mě na tomto webu své místo mají stejně jako komplikované kreace. Zkuste o tom zauvažovat dříve, než se Vy i další příště na někoho zase vrhnete! Končím tuto debatu a doufám, že už Kamilu i její recept necháte na pokoji.

  • Martina Marťásek | 31. 10. 2007 09:26

    Paní Di , nezlobte se na mě , ale asi vám nerozumím . Netvrdím nikomu , že udělat jednoduché jídlo je něco špatného , ale opsat recept z hotového jídla do kuchařky mi nepřipadne jako dobrý nápad . Taky si nemyslím , že smíchat pudink s tvarohem je bůhví jaký zázrak , ale představte si , že se najdou někteří , co to neznají . A s jablkovým kompotem , je to to samé - paní Hela tam k němu napsala svůj komentář a máme námět na jednoduché hlavní jídlo . Také to není honem honem , jak píšete , ale postupně jak si vzpomínám co máme rádi a co tu ještě není . Předpokládám , že vy jste člověk , který nikdy nevyslovil nikomu kritiku , takže se omlouvám , pokud vás to tak rozčílilo . A poslední věc - výraz - potrefená husa jsem nepoužila já , což jste asi ve své rozčarovanosti nad mými komentáři přehlédla . . . Přeji hezký den .

  • Di | 31. 10. 2007 06:51

    Paní Maťásek, svůj názor samozřejmě vyslovit můžete, stejně jako ho můžu vyslovit já a ostatní. Otázkou je, k čemu poznámkami typu nezajímavé, neispirující, pokus o špatný vtip přispějete. A taky je zarážející, že tady tolik kritizujete a pak sama honem honem uvedete recept, jak uvařit jablečný kompot a jak smíchat pudink (z polotovaru) s tvarohem!! zdraví Vás potrefená husa, kterou nikdo nepotrefil

  • Martina Marťásek | 30. 10. 2007 22:14

    Jistě Daniello , když jste nepochopila co jsem svými prostoduchými komentáři chtěla říci , nemá smysl se o tom dál bavit . . . Já osobně považuji toto téma za uzavřené , je mi líto , pokud jsem se někoho dotkla , ale jsem zvyklá si stát za svým názorem , takže pokud to někoho uráží , je to jen jeho problém . Nebyla jsem sprostá ani nic podobného , aby si to někdo musel brát tak osobně . . .

  • Daniella O. | 30. 10. 2007 21:12

    Lusindo,pokud jste si nevsimla,tak Di nikoho nenapada,pouze se vzdy snazi zastat tech,kterym nekdo bezduvodne ublizuje.Naprosto s ni souhlasim ve vsem,co napsala a oznacovani za napadenou husu me opravdu prijde nemistne. Vy si radeji udelejte vice casu na procteni komentaru,aby se Vam uz priste nestalo,ze ji udelate sama ze sebe.

  • Daniella O. | 30. 10. 2007 20:49

    Martino,je videt,ze jste tady nova,protoze jste si jeste nestihla vsimnout,ze na tyto stranky chodi i holky,kterym je13! Mozna,ze byste v jejich veku ocenila i radu jak udelat michana vajicka. Za prostoduche povazuji pouze Vase stiplave komentare.

  • Helena Pešková | 30. 10. 2007 18:22

    nezajímavý...tak jako tento recept....cha...

  • Kamila Kleskeňová | 30. 10. 2007 15:51

    Nechtely byste to uz skoncit? To omilani reci porad dokola je uz nezajimavy.

  • Lusinda | 29. 10. 2007 21:01

    Milá Di,vy kritizujete poměrně často,takže potrefená husa...zkuste si také zjistit, jak často kdo přispívá do komentářů.Já jen nárazově,na rozíl od vás na to nemám čas.

  • Martina Marťásek | 29. 10. 2007 19:57

    Milá Di , zřejmě máte na mysli i mě , nemám zapotřebí hledat , kdo čím a kolik přispěl - nejsem tady od kontroly , ale pro inspiraci . Tyto stránky navštěvuji krátký čas , tak se omlouvám , pokud jsem nepřispěla ohromujícím množstvím receptů a rad . Ale pokud mohu , tak to udělám . Nemstím se nikomu , jen jsem zde přispěla svými názory , to se snad smí ...

  • Martina Marťásek | 29. 10. 2007 19:47

    Takže naposledy - je pravda , že takovýhle tipů na rychlé jídlo se tu najde víc , přesto nikoho nekritizuji - jen píšu svůj názor . Kamilo , myslete si co chcete , ale váš nápad vložit sem tento "inspirující recept" mi přijde poněkud prostoduchý a bez veškeré fantazie! Mimo jiné se v žádném případě nejedná o zdravou večeři ...

  • Di | 29. 10. 2007 19:40

    To je řečí a pětek, co vám Kamila, dámy, udělala? Podobných receptů tu jsou desítky a nikomu to nevadí. A ještě více je těch, které se opakují stále dokola. Kamila alespoň vymyslela něco nového, i když si při tom vypomohla hotovým přípravkem. No a co? Když jsem se učila vařit - bydlela jsem tehdy na koleji - začínala jsem s úpravou konzerv a uzenin. Teprve později přišla na řadu běžná jídla a pak kuchařské knihy a složité speciality. Příště třeba Kamila zkusí zavařit si omáčku sama nebo udělat domácí noky. Zajímavé je, že nejvíce vždy kritizují ty, co sami nepřispívají, jen si Kamilo, zkuste dát jejich jména do hledáčku, budete se divit!

  • Lusinda | 29. 10. 2007 19:15

    Kamilo založte si diskuzní vlákno,kde budete doporučovat hotové výrobky.Nejedna zaměstnaná máma(i já)vám bude vděčná.Jen každou sklenici nebo konzervu nedávejte do nových receptů.Souhlas s Helenkou a Martinou.HOWGH!

  • Kamila Kleskeňová | 29. 10. 2007 18:19

    ...a nekdo zase ano:)

  • Helena Pešková | 29. 10. 2007 17:19

    ...no že se k tomu ještě vracím...a je to vážně naposled: Předpokládám, že se tu přihlašují lidé, které vaření baví ...lidé, co třeba už něco znají a umí a chtějí najít něco nového, inspirujícího...že se tu také přihlašují jiní, co teprve začínají a chtějí se " učit " a zkoušet...Proto jsou tyhle stránky vážně tak bezvadné...ale tenhle tip " na rychlou...zdravou večeři", za inspirující ani v nejmenším nepovažuji...

  • Anonym | 29. 10. 2007 17:05

    Hlavně ZDRAVÉ:)

  • Kamila Kleskeňová | 29. 10. 2007 16:27

    Presne tak:)

  • Anonym | 29. 10. 2007 15:22

    berte to zkratka jako recept na rychlou, zdravou a vybornou veceri.

  • Martina Marťásek | 28. 10. 2007 21:32

    Zorko , já už toho chci také nechat , jen mě to trochu popudilo , já také začínala , ale vždy jsem se snažila . . . Ne ohřát hotovou omáčku a poslat to někam jako recept . Jen o to mi jde . Tu klobásu jsem napsala proto , že by mohl někdo namítnout , že by si dal něco teplého :-D Přeji hezký večer a hodně štěstí začínajícím kuchařkám . . . :-)

  • Zora Manasová | 28. 10. 2007 21:14

    Martina, ja sa na nikoho nezlobím, ale tu sa mnohí zbytočné rozčuľujú. Súhlasím s tým chlebom (celozrnným) s maslom, ale klobása nie je zrovna to, čo jedávam, ale nerozčuľujem sa ak je niekde recept s ňou, o to ide. Netreba zbytočne rýpať, nikto nepadol učený z neba (aj keď si to, žiaľ, mnohí o sebe myslia).

  • Anonym | 28. 10. 2007 20:03

    No tak děvčata, okamžitě od sebe :-)))))))))

  • Martina Marťásek | 28. 10. 2007 19:44

    Ať se na mě nikdo nezlobí , ale tip na rychlou večeři je třeba taky chleba s máslem , nebo ohřátá klobása . . .

  • Zora Manasová | 28. 10. 2007 15:36

    No dámy, ja žasnem nad tým rozčuľovaním sa. My teda nepoužívame vreckové (pytlíkové) polievky a omáčky ani jedlá v konzervách, ale predpokladám, že toto bol tip na veľmi rýchlu večeru - omáčka z pohára, kuracie prsia sú rýchlo - tak nechápem tú kritiku. Komu sa nepáči nech to nevarí a hotovo, ale prečo útočiť na autorku. Ja nevarím z neiktorých surovín, ale to neznamená, že budem kritizovať všetky takéto recepty. Trocha tolerancie a empatie a hneď bude lepšie na svete.Pekný denň a dobrú chuť všetkým.

  • Kamila Kleskeňová | 28. 10. 2007 08:45

    Ale je vybornej, mnam mnam!

  • Martina Marťásek | 28. 10. 2007 08:03

    Je mi líto , ale tohle je snad špatný pokus o vtip , takovýhle "recept" si můžeme přečíst na obalu s hotovou omáčkou , na to se nemusím dívat do kuchařky . . . Nemyslím si , že jsem "mistr světa" ve vaření , ale tu Boloňskou omáčku bych se pokusila udělat podle opravdového receptu- i jako začátečník. Nechci se nikoho dotknout , ale vložení tohoto "receptu" považuji za nevhodné . . .

  • Helena Pešková | 27. 10. 2007 20:40

    Nemůžu si pomoct, recept je vlastně celý bez fantazie a tak narychlo...šup...šup.to není ono...

  • Lidka K. | 27. 10. 2007 14:34

    Dámy, každý nějak začínal, nevrčte. I já kdysi považovala za úspěch, když jsem nepřipálila polévku z pytlíku. A kynuté ovocné knedlíky neumim doteď... Moje tchyně vzpomíná na to, jak jsem jí jednou k snídani dala instantní krupicovou kaši, protože jsem zapomněla koupit pečivo.

  • Kamila Kleskeňová | 26. 10. 2007 19:49

    A uvarit koupene testoviny je recept? nebo treba pouzit listove testo uz z obchodu? to je to stejny a nikdo nikoho nekritizuje.

  • Eva Červenková | 26. 10. 2007 19:32

    musim jen souhlasit s pani helenou a lusindou..

  • Helena Pešková | 26. 10. 2007 17:38

    Hmmm, také si myslím, že do těchto receptů tento nepatří...

  • Helena Pešková | 26. 10. 2007 17:37

    Hmmm, také si myslím, že do těchto receptů tento nepatří...

  • Lusinda | 26. 10. 2007 16:37

    Ohřát koupenou omáčku není recept paní Petro.

  • Petra Plevová | 26. 10. 2007 16:10

    A proč ne?Vždyť pro každou začínající kuchařku je i tohle výkon.Musím se autorky zastat.Jak se zdá,některým,,mistrům světa"je to k smíchu.

  • Lusinda | 26. 10. 2007 12:53

    Tento recept byl myslen vážně?

Vyberte, co chcete vytisknout
Kategorie: Maso & ryby & mořské plody Kuřecí
Maso Drůbeží Oběd Večeře Smažení Vaření Rychlá večeře Slovník pojmů
Použité ingredience v tomto receptu: Boloňská omáčka Gnocchi Kuřecí maso
Podělte se s přáteli o recept
Česká kuchařka Chodské recepty

Mohlo by vám zachutnat

Pribináček domácí

Pribináček domácí

Měkké perníčky

Měkké perníčky

Alsaský jablečný koláč

Alsaský jablečný koláč

Bramborovo-hrášková kaše

Bramborovo-hrášková kaše

Luxusní punčák

Luxusní punčák

Chřest na másle

Chřest na másle

Báječné kuřecí placičky se sýrem

Báječné kuřecí placičky se sýrem

Rajčatový salát s bazalkou

Rajčatový salát s bazalkou

Puding s chia semínky a pomerančem

Puding s chia semínky a pomerančem

Doporučujeme

40 minut
Čočkové minestrone

Čočkové minestrone

10 minut
Voňavý sirup z bezinkových květů

Voňavý sirup z bezinkových květů

60 minut
Jahodovo-rebarborový koláč

Jahodovo-rebarborový koláč

50 minut
Pizza s chřestem a parmskou šunkou

Pizza s chřestem a parmskou šunkou

70 minut
Křehké galetky s rebarborou

Křehké galetky s rebarborou

30 minut
Bramborový salát s koprem a slaninou

Bramborový salát s koprem a slaninou

80 minut
Koprová omáčka se ztraceným vejcem

Koprová omáčka se ztraceným vejcem

70 minut
Koláč z rebarbory

Koláč z rebarbory

50 minut
Pečená vepřová žebra se salsou verde a kukuřicí

Pečená vepřová žebra se salsou verde…

Poslední sledované recepty

152
Špagety se zeleninovou omáčkou a mletým masem
Špagety se zeleninovou…
31
Domácí kuřecí čína
Domácí kuřecí čína
24
Kuřecí čína s ananasem
Kuřecí čína s ananasem
24
Voňavý sirup z bezinkových květů
Voňavý sirup z…
23
Brokolicová polévka se smetanou
Brokolicová polévka se…

Zajímavé články

Slunečnicová semínka, laciná superpotravina nejen na chroupání. Vyrobíte z nich pomazánku, pesto nebo mléko
Slunečnicová semínka, laciná superpotravina nejen…
Nejlepší sýr na grilu: Který vybrat a jak ho připravit, aby byl dokonalý?
Nejlepší sýr na grilu: Který vybrat a jak ho…
Výborný bezový sirup: Vyzkoušejte recept herečky Ivy Hüttnerové alias bylinkářky Alžběty ze seriálu Slunečná
Výborný bezový sirup: Vyzkoušejte recept herečky…
Pečivo z mrazáku? Díky tomuhle triku bude opět krásně křupavé
Pečivo z mrazáku? Díky tomuhle triku bude opět…
Vyhlaste boj celulitidě! Zbavte se pomerančové kůry přírodní a chutnou cestou
Vyhlaste boj celulitidě! Zbavte se pomerančové…
AHA.cz Mišík je minulost! Kubelková už do rodiny přivítala nového fešáka

Mišík je minulost! Kubelková už do rodiny přivítala nového fešáka

Mimibazar První pomoc při spálení od slunce, poranění, nevolnosti i jet lagu: Homeopatická cestovní lékárnička

První pomoc při spálení od slunce, poranění, nevolnosti i jet lagu: Homeopatická cestovní lékárnička

Dáma.cz 5 signálů, že vás někdo proklel, uřkl nebo uhranul: Jak se proti tomu bránit?

5 signálů, že vás někdo proklel, uřkl nebo uhranul: Jak se proti tomu bránit?

Blesk pro ženy Velký přehled letních bot očima stylistky: Které budou slušet všem a co naopak rozšíří lýtka?

Velký přehled letních bot očima stylistky: Které budou slušet všem a co naopak rozšíří lýtka?

Ženy.cz Test osobnosti: Jaký módní styl vás vystihuje?

Test osobnosti: Jaký módní styl vás vystihuje?

Blesk.cz Po první překvapivé show: Dua Lipa šokovala Prahu podruhé! S Farnou to rozjela na pódiu

Po první překvapivé show: Dua Lipa šokovala Prahu podruhé! S Farnou to rozjela na pódiu

SportRevue.cz FOTO: Kočky k pohledání. 40 (ex)sportovkyň, které stoprocentně splňují ideál ženské krásy

FOTO: Kočky k pohledání. 40 (ex)sportovkyň, které stoprocentně splňují ideál ženské krásy

Maminka.cz 6 výletů na unikátní místa v Česku, která byste měli s dětmi objevit. Vyrazí vám dech

6 výletů na unikátní místa v Česku, která byste měli s dětmi objevit. Vyrazí vám dech

Blesk Horoskopy Znamení zvěrokruhu a sex v přírodě: Kdo miluje lesní dobrodružství a kdo zůstává věrný ložnici?

Znamení zvěrokruhu a sex v přírodě: Kdo miluje lesní dobrodružství a kdo zůstává věrný ložnici?

Další doporučené recepty:

Gnocchi alla casa
Gnocchi alla casa
Gnocchi jako halušky
Gnocchi jako halušky
Gnocchi s gorgonzolou a hruškou
Gnocchi s gorgonzolou a hruškou
Gnocchi s kuřecím masem a smetanou
Gnocchi s kuřecím masem a smetanou
Gnocchi s listovým špenátem
Gnocchi s listovým špenátem
Gnocchi s rajčatovo-smetanovou omáčkou a cuketou
Gnocchi s rajčatovo-smetanovou omáčkou…
  • Recepty.cz
  • Gnocchi s kuřecím masem a boloňskou omáčkou
 
  • © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Jednotná kontaktní místa / Single Points od Contact