• Blesk.cz
  • |
  • Blesk pro ženy
  • |
  • AHA!
  • |
  • Dáma.cz
  • |
  • Maminka.cz
  • |
  • E15.cz
  • |
  • Reflex.cz
  • |
  • FITweb.cz
  • |
  • Ženy.cz
  • |
  • MojeZdraví.cz
  • |
  • více Created by potrace 1.13, written by Peter Selinger 2001-2015
    • Ábíčko.cz
    • Auto.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FinExpert.cz
    • iSport.cz
    • MobilMania.cz
    • SportRevue.cz
    • Živě.cz
    • Sazka eLEAGUE
Recepty.cz - logo
  • Oblíbené recepty
    • Sezónní recepty
    • Nejlépe hodnocené
    • Poslední komentáře
    • Tip - týdenní menu
  • Nejnovější
  • Suroviny
  • Světová kuchyně
    • Česká
    • Slovenská
    • Francouzská
    • Italská
    • Čínská
    • Řecká
    • Mexická
  • Rady
  • Magazín
  • F.O.O.D.
  • Videorecepty
  • Přihlásit se
  • Vložit recept
  • Přihlásit se
Recepty.cz - logo
Pokročilé vyhledávání Podle ingrediencí
Vložit recept
Zdravý oběd Rychlá večeře Chuťovky Polévky Maso Omáčky Přílohy Těstoviny Moučníky Zdravé Rychlé Sladké Dezerty Grilování & BBQ
  • Recepty.cz
  • Absolutně NEJ marináda na cokoli
Napište svůj komentář k receptu

Absolutně NEJ marináda na cokoli

autor: Simča S.
0.0
moje hodnoceni
3.8
hodnotilo: 77
doba přípravy: 30 minut
obtížnost: snadné
Vložit do kuchařky Vložit do nákupu Vytisknout recept
Absolutně NEJ marináda na cokoli
Absolutně NEJ marináda na cokoli
Absolutně NEJ marináda na cokoli
2fotografie
Nahrát fotku
 

Suroviny

6 porce
    • 2
      ks cibule větší
    • 4
      stroužek česnek 3-4
    • 1
      dl rostlinný olej
    • 2
      lžička maggi
    • 1
      lžíce med
    • 2
      lžíce kečup - jemný 1-2
    • 1
      lžíce hořčice
    • 1
      lžička kari
    • 1
      lžička majoránka
    • 1
      lžička oregáno
    • 1
      špetka máta
    • 1
      špetka rozmarýn drcený
    • 1
      špetka sůl
    • 1
      špetka pepř mletý

Postup přípravy receptu

1
Cibuli a česnek nastrouháme, přilejeme a přisypeme ostatní ingredience a smícháme. (Já používám ponorný mixér, takže cibuli jen rozkrájím na kousky a hodím do vyššího kelímku, přidám vše ostatní a rozmixuji na kaši). Množství je tak na jedno kuře (rozporcované na kousky), nebo na 8-10 plátků vepřového (naklepaného a s naříznutými okraji), nebo v nejhorším i cca na 10 vuřtíků. Na všem je tato marináda absolutně nej.... Nakládám maso minimálně jeden den předem, ale pokud se třeba pokazí počasí, mám maso v marinádě (pořádně marinádou obalené, namačkané a uzavřené třeba v plastové krabičce) i 4 dny.
Podělte se s přáteli o recept

Podobné recepty

Grilovací marináda I.

Grilovací marináda I.

Marináda k vepřovému podle Z. Pohlreicha

Marináda k vepřovému podle Z.…

Ostrá barbecue marináda BBQ

Ostrá barbecue marináda BBQ

newsletter

Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty!

Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy.
Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informační společnosti a seznámil/a jsem se s informací o zpracování osobních údajů .

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.

 

Komentáře k receptu

  • elgajda | 10. 6. 2016 09:01

    prıdal jsem cervene vıno bycı krev.vynechal jsem oregano a karı.zıtra nebo pozıtrı pujdu grılovat tak uvıdım.jınak samotna marınada mı chutna.nutno podotknou je to muj uplne prvnı pokus o marınovanı.jsem marınovacı dıletant

  • elgajda | 10. 6. 2016 09:01

    prıdal jsem cervene vıno bycı krev.vynechal jsem oregano a karı.zıtra nebo pozıtrı pujdu grılovat tak uvıdım.jınak samotna marınada mı chutna.nutno podotknou je to muj uplne prvnı pokus o marınovanı.jsem marınovacı dıletant

  • Dick | 8. 5. 2015 22:13

    Mám jeden dotaz, na takové množství masa jen 1 špetka soli (vím jsou tam 2 lžíce Maggi ale přeci) není to málo??? Nejsem zastáncem přehnaného solení.

  • griller | 7. 5. 2015 23:55

    No očividně někdo kdo maso před grilováním naklepává a nařezává o grilování moc neví (nemuvě o zabíjení masa nejen přes noc ba i 4! dny) a může vymyslet takovouto slátaninu vše(ne)chuti

  • david | 25. 4. 2015 19:31

    Ty jo tohle snad ne?Přemýšlím že do tohoto nesmyslného mixu ještě z klidnou duší mohu přidat haribo medvídky cukrlvou vatu koreandr slunečnicová zrnka konzervu oro psi a nic se asi :-* nestane

  • david | 25. 4. 2015 19:31

    Ty jo tohle snad ne?Přemýšlím že do tohoto nesmyslného mixu ještě z klidnou duší mohu přidat haribo medvídky cukrlvou vatu koreandr slunečnicová zrnka konzervu oro psi a nic se asi :-* nestane

  • Milan Daniel | 10. 8. 2014 14:54

    Tak zlákán názvem receptu i některými komentáři jsem do tohoto mišmaše naložil dvě kila krkovice. Výsledek: steaky bez výrazu, potlačená chuť masa. Nikomu sice nebylo špatně, ale všichni jsme vzpomínali na výbornou bylinkovou marinádu, do níž jsme maso nakládali týden předtím. Každý má samozřejmě jiné chutě, ale tenhle produkt až příliš připomíná dort pejska a kočičky: vraž tam všechno co se ti líbí, výsledek nemůže být než výborný. Kulový.

  • Roman | 24. 7. 2014 20:31

    Výborná marináda , doporučuji ještě zalít trochu pivem ;-)

  • Roman | 24. 7. 2014 20:30

    Přetluče chuť? Nechápu proč si kupujete skopové, když potřebujete přetlouc chut ;-)

  • iris | 11. 5. 2014 08:49

    ještě chci říct, že dneska jsem se sem dostala náhodou přes čokoládovou polevu :-)

  • iris | 11. 5. 2014 08:46

    Dnes jsem zatím připravila a doufám, že to bude dobré. Díky za recept. Paní Simča je tu už celá léta a je moc sympatická. Je super, že tu takoví lidé jako vy Simčo jsou.

  • Simča S.
    Simča S. | 15. 3. 2014 16:11

    Díky za jedničku. jsem ráda, že chutná....

  • Simča S.
    Simča S. | 15. 3. 2014 16:10

    Zztope - prosím o informaci, jaké maso, či co jiného jsi naložil a co ti na té kombinaci nechutnalo. Netvrdím, že moje marináda musí chutnat všem, ale pro nás doma je NEJ a jak tak čtu komentáře, nejsme sami....

  • Dagmar Bartolotti | 14. 3. 2014 18:29

    Vaši marinádu jsem již před několika lety zkoušela, byla výborná. Dnes jsem si vzpomněla, naložila do ní maso, zítra bude k obědu. A konečně boduji 1.

  • zztop | 8. 3. 2014 20:31

    Absolutně NEJ :-D :-D :-D NEJ-Extrémnější MIX - Magi,kečup,med,kari,česnek,máta + to ostatní

  • Martin | 25. 4. 2013 21:07

    Máš recht, fuj se neříká, a už vůbec ne na jídlo. Já se sežeru na co přijdu :-D jinak to taky ale vyzkouším :-)

  • WeeBear
    WeeBear | 29. 3. 2013 08:39

    Kýta byla parádní, lepší jsem neměla. K tomu mi po marinádě změkla, jako ještě nikdy, prostě se to jen rozplývalo. :-) Dneska jdu nakládat znovu. :-)

  • Simča S.
    Simča S. | 15. 3. 2013 22:58

    Děkuji za pochvalu, doufám, že bude chutnat! A děkuji i za foto :-))

  • WeeBear
    WeeBear | 15. 3. 2013 18:07

    Měla jsem čerstvou, příliš agresivní cibuli, tož pěkně jsem si pobrečela. :-D Dělala jsem z poloviční dávky, na pět malých kousků vepřového, ale narvala bych jich tam i více. Voní parádně, chutná ještě lépe. Teď mi to leží v lednici, do zítřka nechávám uležet, ať pronikne chuť, už se moc těším. Tož jednička k Vám letí a snad nevadí, že jsem si dovolila přidat i foto. :-) Mimochodem, než někdo začne kritizovat, že se mu to nelíbí, ať to zkusí. A vůbec, už vám někdo říkal, že na jídlo se "fuj" neříká? Pokud chcete extra marinádu, tak si nacpěte někam extra virgin olej. My jsme v česku a ať už použijeme kečup, či protlak, nebo hořčici, či hořčičná semínka, je to jedno, nejsme v extra restauraci. Když se mi něco nelíbí, tak zmáčknu Alt+F4 a čau.

  • Jana | 21. 2. 2013 17:02

    tak jsem hledala, jak se správně dělá marináda, protože jsem ji dnes sama dělala poprvé :-[ a natrefila jsem na tento rececpt, takže masíčko se už "koupe" v této marinádě, která je opravdu chuťově vynikající... Děkuji za tento recept paní Simoně S., která ho zde uveřejnila

  • doubravka78 | 19. 12. 2012 18:49

    zkusila jsem na jehněčí,výborné,štavnaté,supr přetluče chut skopoviny,doporučuji :-)

  • Popokatepetl :D | 15. 12. 2012 10:29

    Tak to je dost dobré, <3 vinikající :) :D až moc :D :-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-! O:-) :-X :-)) :'( <3 <:-) :-S :-[ :-[ :-\ ;-) :-) :-) :-) :-) :-D

  • Houska | 4. 9. 2012 19:32

    Sice to podle množství ingrediení vypadá jako hroznej paskvil ale je to výborný!!!!!! ;-)

  • petr | 23. 6. 2012 00:26

    je to moc dobrý ;-)

  • Pazderová | 25. 2. 2012 16:34

    I bez máty a rozmarýnu to bylo luxus masíčko :-* .

  • Šímová | 25. 1. 2012 07:15

    Nej nej nej <3 <3 <3 :-* :-* :-* :-P :-P :-P <:-) <:-) <:-) ;-) :-))

  • Iva Umanová | 16. 11. 2011 10:43

    Už jsem zkoušela a chutnalo nám.

  • bk | 25. 8. 2011 13:20

    dostal jsem se k maggi a dal jsem to ani necetl to si delas prdel s maggi ne..?? wtf

  • Alena | 1. 8. 2011 15:13

    v marinádě je mooooc rozličných chutí, které se spolu tlučou, ani to nebudu zkoušet. O:-)

  • Simča S.
    Simča S. | 9. 7. 2011 17:20

    Mirindo25 - prosím tě, napiš mi, kolika lidem jsi tuto grolovačku připravila (podle mého receptu) a kolika to chutnalo a kolika ne, jo??? Já to postupně testovala asi na 50 lidech a asi 4 řekli, že by to ochutili jinak, zbylí mlaskali a přidávali si.... Takže ráda si vyposlechnu ZKUŠENOST z vaší grilovačky. Díky, Simča S.

  • mirinda25 | 1. 7. 2011 22:21

    docela s Váma souhlasím, plácat tolik bylinek dohromady, to je opravdu omyl. Chutě bylinek by měly vyniknout ( např. majoránka, oregáno, rozmarýn...to je drsné). :-(

  • Marcela Macková | 30. 3. 2011 13:53

    Marináda je moc dobrá, mátu jsem vynechala, ale jinak podle receptu :-)

  • suzymon | 23. 3. 2011 13:09

    =-O Teda to snad není ani pravda,milá Ivo Pěnkavovová! Tak Vy jste tam nacpala ještě ke všemu zakysanou smetanu a usmažila k tomu hranolky?!!!! No snad třeba jen upekla bez tuku,ale i tak. V jediném s Vámi souhlasím, určitě to byla ta "mňamka", při které se "bůčky" slastně třesou rozkoší. :-P

  • sakulek | 22. 3. 2011 17:29

    Koukám samá kritika tak to musím taky vyzkoušet pak napíši jak to dopadlo, rád experimentuji takže huráá na to :-)

  • Simča S.
    Simča S. | 8. 3. 2011 17:38

    Jsem moc ráda, že zase někdo hodnotil až po té, co vyzkoušel a že chutnalo. S.

  • kuznka | 5. 3. 2011 10:30

    Všem nám to moc chutnalo, zase konečně trošku něco jiného a když to chutnalo i dětem , to je co říct. A nechápu proč tady někteří kritizují, když nevyzkoušeli :-(

  • Dave | 14. 2. 2011 01:22

    Plácat tolik koření z rozličných světových kuchyní dohromady a ještě kečup? Pod slovem NEJ si představuji něco, co mi vyrazí dech, chuť, kterou si budu pamatovat hodně dlouho (v dobrém smyslu slova). Každé maso chce svoje. Toto je podle mého další gastro omyl.

  • Sofiee
    Sofiee | 3. 1. 2011 18:48

    taky si říkám, že je to takové co dům dám...no budiž..zkoušet to ale asi nebudu

  • Fouk | 29. 12. 2010 18:36

    Palec nahoru, pane kolego. To je výsměch a zvratek, ne marináda.

  • wop | 3. 11. 2010 12:29

    Nejlepsi marinada? Co tam proboga dela kecup, magi, kari, máta? :-D

  • zuzana blahonovska | 6. 11. 2009 07:33

    nenadchne neurazí.....osobně si myslím nic moc

  • marie chocholová | 16. 8. 2009 19:00

    taky jsem na víkend naložila maso do téhle marinády,ale velkého ohlasu jsem se nedočkala,syn to komentoval slovy,,nic moc.

  • Ingrid Poslušná | 15. 8. 2009 12:41

    Marinada opravdu famozni,nakladame masicko uz potreti za dva tydny.Kazdemu moc chutna,mame ji mezi oblibenymi.Dekujem za receptik :-))

  • Irena Macelova | 2. 8. 2009 08:18

    Děkuji za výbornou marinádu, vyzkoušeli jsme ji se známými na chatě a měla opravdu veliký úspěch, všichni se oblizovali :-)

  • marie mateju | 22. 5. 2009 15:25

    nam to moc nechutnalo,ale sto lidí sto chutí

  • Marsi isram | 22. 5. 2009 12:45

    Děkuji za moc dobrou marinádu. Kari jsem doma neměla, nahradila jsem kořením na grilovaná žebírka. Bylo to mňam.

  • Marie Hrdá | 13. 5. 2009 21:38

    Marináda je výborná,jen jsm místo kečupu dala grilovací koření a 1dl piva.Všem moc chutnala.Ocet jsem nedávala.Super mnamka!!!!!!

  • Pája S | 9. 5. 2009 16:13

    Simi,jak jsem předpokládala.Máš nás na svědomí,úplně jsme se přecpali.:-) To byla pochoutka.moc dobré a jasná 1.Určitě zopáknem.Dík za recept.:-)

  • Pája S | 8. 5. 2009 13:05

    Simčo,včera jsem naložila do této marinády krkovičku na gril.Jak jsem chutnala jen tak, při nakládání,výborné.Samé dobré bylinky,tak aby ne.Písnu,co to udělá s masem a pak s námi.:-)

  • Jana Řezníčková | 4. 5. 2009 09:14

    tak jsem marinádu vyzkoušela na kuřecích řízkách a vykostěných nožkách a byla fakt famózní !!! Grilovaný masíčko bylo vynikající, k tomu grilovaná cuketa a další zeleninka, nemělo to chybu!!Dokonce něco málo zbylo, vrazila jsem to do mrazáku a určitě to vyzkoušíme na pánvi. Marinádu vysoko ocenil i můj starší syn, který je v této oblasti dost náročný a ledacos už vyzkoušel. Hodnotíme celá rodina celkem pět jedniček !!! No, jenže to bude pouze jedna, protože chlapi mi tu radost neudělají, že by hlasovali....

  • Jana Řezníčková | 20. 4. 2009 09:08

    Hned si tisknu a poněvadž máme domluveno s rodinkou grilování koncem dubna, určitě vyzkouším, Už se moc těším.... díky za připomenutí receptu, Simčo.

  • Simča Sládková | 8. 4. 2009 17:26

    Mám rados, že chutnalo a recept tu nezapadl. Musím sem dát ještě jednu marinádu - říkáme jí doma Asádo, ale nevím, jestli ten název není zavádějící.

  • Eva Klabzubová | 8. 4. 2009 13:02

    zkusila jsem ji a byla opravdu výborná. jen jsem místo klasické hořčice dala Hellmanns dijonnaise (pikantní hořčice s majolkou) a bylo to vážně výborné.

  • Simča Sládková | 18. 8. 2008 23:41

    Nevím, nevím, do této marinády jsem nikdy ocet nedávala... Často marinuji maso ve směsi citronové šťávy, oleje a bylinek, také velice dobré, ale v tomto receptu ocet prostě nebyl... Můžete to pařížský gurmáne zkusít a poradit, jaký ocet by se podle vás hodil....

  • Martina Tchobanian | 18. 8. 2008 13:00

    Já jsem cibuli rozmixovala v mixéru spolu s česnekem. Taky jsem se obávala, že to bude hořké, ale po upečení to bylo přímo vynikající a vůbec ne hořké, velká jednička s hvězdičkou.

  • Parizsky gurman | 9. 8. 2008 23:33

    Madame Simono, nezapomela jste v te vasi marinade na ocet ? Podle druhu masa se muze jednat o ocet vinny, mostovy, ryzovy, modensky, Xeres, balsamicky atd. atd. Marinada bez octu neni marinadou...

  • Iva Pěnkavová | 16. 7. 2008 11:21

    Nám to moc chutnalo ,cibuli melu na masovém strojku,žádná hořká chutˇ!Akorát jsem toho masa naložila hrozně moc,takže co jsme neugrilovali,jsem další den šoupla do trouby a upekla! Po částečném zchadnutí jsem přidala 1 zakysanou smetanu,udělala hranolky a super ňamka byla na světě !Marinádě dávám za 1*

  • Iva Pěnkavová | 16. 7. 2008 11:05

    Nám to moc chutnalo ,cibuli melu na strojku na maso,takže žádná hořká chutˇ!Akorát jsem toho masa naložila hrozně moc,takže jsem to co jsme neugrilovali šoupla další den do trouby, za chvíli to bylo upečené,po částečném zchladnutí přidala 1 zakysanou smetanu , udělala k tomu hranolky a šmakovali jsme si na 2x !! Moc recept chválím!

  • Ňulinka - | 8. 7. 2008 13:12

    Dávám 1,naložila jsem kuřecí maso a makrely a i když máme možnost grilovat jen na otevřeném balkoně,není tam stříška,bylo to fantastické.

  • Simča Sládková | 11. 6. 2008 20:54

    Hani, já osolím tu marinádu a maso extra nesolím....

  • hana pazderková | 11. 6. 2008 18:31

    má se normálně maso nasolit? Před tím než ho dám marinovat?

  • aja | 10. 6. 2008 10:54

    Bylo to vynikající naložila jsem krkovičku na 3 dny a jen se po ní zaprášilo.Med jsem neměla tak jsem ho nedala ale i tak to bylo výborné.

  • Michal | 3. 4. 2008 17:22

    Skvělá věc! Jenom mě tam chuťově neseděl ten med, takže když jsem to dělal podruhé nahradil jsem ho hnědým cukrem, a protože mám rad pálivý,tak kečup nahradila chilly omáčka...Super!

  • Jarka O. | 26. 2. 2008 11:28

    Vyzkoušela jsem už dřív a zapomněla ohodnotit. Simčo, chutnalo nám a máš za 1:-)))

  • Verca | 26. 2. 2008 10:19

    docela dobre akorat med vynechat!!!

  • Zora Manasová | 9. 12. 2007 20:31

    Pridala som ešte lyžicu sójovyk, naložila som na tri dni kuracie stehná a upiekla, veľmi dobré.

  • Martin | 1. 12. 2007 12:16

    Vůbec nechápu,co na tomhle receptu někomu nechutnalo.To se snad ani nedá pokazit...Jenom ta cibule by se asi neměla mixovat,ale přidat nakonec.

  • Lucie Liscová | 12. 10. 2007 13:29

    Marináda vypadá lákavě, určitě vyzkoušíme.

  • Vicente Ronnie | 12. 9. 2007 18:31

    http://392ea1b09c47d989a6016ca8c1a53167-t.fflpbg.org <a href="http://392ea1b09c47d989a6016ca8c1a53167-h.fflpbg.org">392ea1b09c47d989a6016ca8c1a53167</a> [url]http://392ea1b09c47d989a6016ca8c1a53167-b1.fflpbg.org[/url] [url=http://392ea1b09c47d989a6016ca8c1a53167-b2.fflpbg.org]392ea1b09c47d989a6016ca8c1a53167[/url] [u]http://392ea1b09c47d989a6016ca8c1a53167-b3.fflpbg.org[/u] 771741281ca914d1c8c7feeb20b7f8c3

  • Anonym | 19. 8. 2007 18:09

    Zkoušet ani nebudu. Je to jako když pejsek s kočičkou vařili dort. I ostatní komentáře mi dávají za pravdu.

  • Ren | 16. 8. 2007 13:52

    Tahle marináda je opravdu výborná. Nakládala jsem do ní už několikrát kuřecí maso na gril a vždy všem moc chutnalo!!!! Právě spojení medu s ostatními ingrediencemi je ta pravá bašta:) Přidala jsem tam ještě trochu chilli, aby to bylo lehce pikantní... Dnes se chystám naložit další várku na víkendové grilování, tak doufám, že bude chutnat i těm, co to ještě neznají....

  • Pavlína Hašlová | 10. 8. 2007 13:20

    Vůbec nechápu předešlé výtky.Recept je chuťově vyvážený,(pochvalovala jej i tchýně-profes.kuchařka)sama hodně vařím a okolí tvrdí,že dobře.Takže mohu srovnávat.NEBOJTE SE MARINÁDOU OBŠŤASTNIT VYBRANÉ MASÍČKO:-))

  • Simča Sládková | 17. 7. 2007 19:12

    Tak jsem si pečlivě prošla komentáře k tomuto receptu. Pokud vyřadím 7 mých různých reakcí (odpovědi na konkrétní dotazy nebo poděkování za pochvaly) a 4 věcné (nehodnotící) připomínky a dotazy, tak zbývá 22 příspěvků, které nějak tento recept (i s případnými návrhy na úpravu) hodnotí. Těší mne, že z těchto 22 příspěvků je 18 kladných a jen 4 negativní. Jak již mnohokrátě padlo - kolik lidí, tolik chutí :o))). Jsem ráda, že většině vás recept chutnal - dobrou chuť i nadále.

  • Helena | 17. 7. 2007 16:51

    Marinada je super,vyzkousela jsem jak kureci,tak veprove maso a vsem nam moc moc chutnalo.Diky za recept,davame 1***

  • milka | 25. 6. 2007 00:17

    už podle ingrediencí je to blaf

  • Romča R. | 14. 6. 2007 14:04

    Cibuli jsem nakrájela úplně na drobno,zkušenost s hořkou cibulí z mixeru už mám,ale přesto maso nikomu moc nechutnalo.Ten med bych úplně vynechala a přidala asi víc česneku a jiného dobrého koření.Byla jsem zklamaná.

  • Pavla Hoffmanová | 11. 6. 2007 11:04

    výborný recept, u nás zdomácněl. Do marinády dáváme hlavně kuřecí či krůtí plátky.A vždy se povedlo. Díky

  • nikol hankova | 11. 6. 2007 10:37

    byl to blaf

  • Iveta Bílková | 2. 6. 2007 18:40

    Vyzkoušeli jsme a moc nám to nechutnalo. Bylo to díky té cibuli sladké. Asi ty cibule byly moc velké. Příště se vrátím ke klasice.

  • Simča Sládková | 28. 5. 2007 22:43

    Lenko - to je mi velice líto, že marináda nechutnala, ale jak je známo "Tisíc lidí = tisíc chutí". Tak třeba poraďte tu svou oblíbenou.....

  • lenka | 28. 5. 2007 12:55

    Na základě komentářů jsem se rozhodla marinádu vyzkoušet a musím říct, že nic horšího jsem ještě nejedla. Chuť masa úplně přehlušilo kari a med. Nikomu to nedoporučuju.

  • Simča Sládková | 28. 5. 2007 10:28

    Hanko, Maruš, Martino - těší mně, že chutnalo. Asi jsem to tu ještě nepsala, ale mám tento recept od maminky, která je výborná kuchařka. Takže všechny ty chvály patří vlastně jí :o)))). Jinak s tou cibulí: my jsme doma zvyklí na dost cibule i česneku. Já dávám třeba i do hotové, již uvařené polévky - hlavně v zimě, kdy je přece jen méně vitamínů v potravě - najemno nakrájenou menší cibulku a 2 - 3 rozetřené stroužky česneku a pak již nevařím, takže tam ta štiplavá chuť zůstane. Tak to může být i tím, že máme "vypálené huby...".

  • Hanka | 28. 5. 2007 07:59

    Zkusila jsem o víkendu udělat krkovici na grilu s tou vaší marinádou a všem to hrozně chutnalo. Kombinace cibule s medem je fantastická, akorát jsem neměla mátu, ale i tak už jsem se na stránky vrátila, abych si ji opsala a budu ji dělat stále, zatím jsem nic lepšího nenašla ani v kuchařských knihách. Moc díky za tip!

  • Maruš Rosáková | 22. 5. 2007 18:13

    Marináda super,místo eragána je tam dobrá i bazalka, lidi si u náš jeětě moc nezvykli na chuť sirové cibule a to je myslím škoda, protože je tam skvělá a palčivá vůbec ne!

  • Martina Roubínková | 3. 5. 2007 19:57

    je to vynikající už sem to zkoušela mnohokrát ještě sem přidala trochu smetany a maso nedělám v ničem jiném. S tou cibulí mi to nepřipadá tak moc drastický baští to i muj 4letý syn.

  • Jana Kutačová | 2. 5. 2007 16:49

    Mám naprosto stejnou zkušenost.Jakmile jsem v mizéru rozmixovala cibuli,jídlo nebylo k jídlo,ale palčivé chuti.Do guláše to možná nevadí,ale v pomazánce nebo marinádě to může být problém.Proto cibuli vždy krájím(ikdyž to dá více práce), jen ručně.:o)

  • Hedvika | 2. 5. 2007 16:25

    S tou cibulí opatrně,vlastně by se vůbec neměla strouhat,mlet,natož mixovat. Pak může být hodně palčivá až hořká.Ale asi záleží na cibuli,jestli je to ta uskladněná na zimu,to bych neriskovala nebo nová,to už je o něčem jiném. Také se mi to stalo.Od té doby cibuli zásadně krájím na drobno.A vše je OK.

  • Viola | 2. 5. 2007 15:06

    Ku každému receptu si prečítam aj komentár a keď je priaznivý, ten recept vyskúšam. Kde som spravila chybu neviem, ale naši priatelia a ani my sme nevyskakovali nadšením a nemali sme chuťové bunky plné chvály. Nebolo to nič moc a iba zo slušnosti mi povedali,že to bolo dobré. Nabudúce skúsim radšej inú marinádu.

  • Anonym | 2. 5. 2007 13:02

    Tak když se ta marináda rozležele tak palčivost zmizela a opravdu to bvylo vynikající. Příště cibuli nnebudu mixovat a nakrájím jí na drobno. TO samé se mi stalo když sem mixovala pomazánku s cibulí nedalo se to vůbec pozřít.

  • Simča Sládková | 30. 4. 2007 16:03

    Anonyme, mrzí mne, že vám to přišlo "moc cibulové", já tedy pokud je někde více cibule, než je zdrávo mám pocit spíše sledké chuti, než "děsné palčivosti". Tak nevím, bylo to tou cibulí?

  • Pedro | 29. 4. 2007 08:22

    Včera vyzkoušeno na krkovici, skvělé. Ať žije paní Sládková a její marináda !!!

  • Anonym | 27. 4. 2007 11:16

    Tak jsem taky udělala marinádu ale tím, že se ta cibule rozmixuje tak už v tom není cítit žádná jiná chuť jen děsná palčivost tý cible tak nevim snad to na ohni zmizí??

  • Monika | 23. 4. 2007 14:39

    přidávám se k chválám - marináda je super, zkoušeli jsme to s kuřecím - někteří dokonce ulizovali syrovou marinádu z misky !

  • Helena | 15. 4. 2007 20:41

    Zkusila jsem Vaší marinádu a teď jsme přijeli z grilování kde jsme jí prvně chutnali. Dělala jsem kuřecí, ryby a krkovici, bylo to super!!!!!!! H.

  • inka machackova | 26. 2. 2007 19:12

    Tak to je opravdu super marináda,včera jsem naložila a dnes jsme si opravdu pochutnali.Skvělé!!!!

  • RADEK BUDINA | 9. 2. 2007 20:03

    pokud přidáte trošku vína a černého piva tak je to super

  • Jana Remková | 31. 1. 2007 13:36

    dík za recept,miluji marinády a tahle je super,jen doufám,že seženu ten rozmarýn,hned dnes nakládám

  • marco ramundo | 8. 1. 2007 21:40

    simčo,takovou marinádu dělávám i já ale z malými obměnami.cibuli nedávám dle dporučení kuchaře,nebo´t tá umí i přes to že dáváš hořčici kysnout a česnek s cibuli se bije,místo magi worchester je přeci výraznější,když dáváš oregáno,nemusíš mariánku je to stejných vůni a já navíc dávám 2 polévkové lžíce škrobu a kapečku citrónové šťávy ale kapečku aby to nebylo překyselené.hořčice je výborná dijónská a když není a je taky drahá ,tak kremžská.když chceš nechat maso dél naložené,při smažení a grilování ti ten škrob udělá fakt chutnou krustičku.nekritizuji,jenom přidávám co děláme doma.dík za recepty a zdravím - mňamka marco

  • Aninka | 5. 12. 2006 17:59

    To zkusím na zítřejší večeři.

  • Simča Sládková | 28. 11. 2006 23:25

    Jé děkuji, vaše pochvaly mne moc těší. A ryby nakládáme, protože je milujeme... Jinak dnes jsem naložila stejky z kuřecích stehen - už se těším na zítřejší oběd :o)))

  • ladislav chowaniok | 28. 11. 2006 12:55

    Pani Sládková. Je to opravdu marináda nej.Marinuji hlavně ryby. Pokud jste to ještě nezkusila,tak je to pochoutka

  • petr | 26. 11. 2006 21:46

    díky za špičkový recept na marinádu,vyzoušeno schváleno do třídy velmi dobré v mém archívu a zařazeno

  • Simča Sládková | 23. 9. 2006 16:50

    Dano, já mám radost že vy máte radost.... :o)))Ne, vážně jsem moc ráda, že vám to chutnalo.... S.

  • Dana | 23. 9. 2006 01:25

    Pani Sládková,chci vám poděkovat za recept na fantastickou marinádu.Potíraly jsme s ní uz.rolku a olizovaly jsme se až za ušima,prostě skvělé!!!!!!!

  • Simča Sládková | 22. 9. 2006 09:31

    Dávám sušenou, ale pokud je čerstvá ze zahady, myslím si, že nemůže nic pokazit. Mátu k masu (i třeba do mletého masa) mně poradila dávat mamka (a dokonce mne s ní i zásobuje :-)) ) a je to fakt dobrý.....

  • Anonym | 21. 9. 2006 22:41

    Ta máta má být sušená i ten rozmarýn? Děkuji

  • Simča Sládková | 31. 8. 2006 11:28

    Jani, tak tam tu trochu medu zkus dát - je to fakt výborné a šťáva je s medem ještě lepší. Já - když není na grilování počasí - tak to také udělám na pánvi, nebo teď mám naložený bůček a zítra ho upeču... podle počasí to taky vypadá na troubu a ne na gril :o)). To Magi tam dávám - manžel ho má hodně rád, tak proto... ale řekla bych, že není nutné. Dobrou chuť.

  • Jana | 30. 8. 2006 11:39

    Tuhle marinádu používám na pečené kuře,ovšem bez medu a maggi.Kuře rozdělím na porce,natřu marinádou,peču v troubě.Přidávám pár plátků másla.Dobré.

  • katka | 29. 8. 2006 15:18

    Naozaj dobre na cokolvek, poznam sojove maso uvarene v bujone a potom marinovane v tejto marinade. Da sa z toho potom spravit balicek - v alobale brambory, cibulka a sojove maso.

Vyberte, co chcete vytisknout
Kategorie: Omáčky & guláše
Ostatní Zálivky a omáčky Slovník pojmů
Použité ingredience v tomto receptu: Česnek Cibule Hořčice Kari Kečup - jemný Maggi Majoránka Máta Med Oregáno Pepř mletý Rostlinný olej Rozmarýn Sůl
Podělte se s přáteli o recept
Česká kuchařka Chodské recepty

Mohlo by vám zachutnat

Šklebíci z listového těsta

Šklebíci z listového těsta

Lahodné profiteroles

Lahodné profiteroles

Francouzské toasty sladké

Francouzské toasty sladké

Narozeninový dort s "marcipánem"

Narozeninový dort s "marcipánem"

České kuře pečené

České kuře pečené

Svíčková na smetaně podle Richarda Nováka

Svíčková na smetaně podle Richarda…

Bezlepkové čokoládové cupcakes

Bezlepkové čokoládové cupcakes

Lososové sashimi

Lososové sashimi

Krkovička pečená na medu a hořčicí

Krkovička pečená na medu a hořčicí

Doporučujeme

35 minut
Tortilla s paprikou a pórkem

Tortilla s paprikou a pórkem

20 minut
Sirup ze smrkových výhonků

Sirup ze smrkových výhonků

60 minut
Jahodovorebarborový sypaný koláč

Jahodovorebarborový sypaný koláč

30 minut
Smažený bílý chřest

Smažený bílý chřest

145 minut
Vepřové ragú s kukuřičnými knedlíčky

Vepřové ragú s kukuřičnými knedlíčky

30 minut
Risotto s chřestem

Risotto s chřestem

80 minut
Koprová omáčka se ztraceným vejcem

Koprová omáčka se ztraceným vejcem

30 minut
Chřestová polévka s pestem

Chřestová polévka s pestem

60 minut
Křehký dort s revení

Křehký dort s revení

Poslední sledované recepty

31
Ovocný koláč z pomazánkového másla
Ovocný koláč z…
30
Jednoduchá rajská omáčka
Jednoduchá rajská omáčka
30
Velikonoční nádivka
Velikonoční nádivka
27
Bílý toastový chléb
Bílý toastový chléb
24
Quinoa s dýňovým pyré
Quinoa s dýňovým pyré

Zajímavé články

Od pondělí do pátku: 5 jarních večeří, které zvládnete do 30 minut
Od pondělí do pátku: 5 jarních večeří, které…
Iva Janžurová slaví narozeniny! Oslavte je s ní a jejím nadýchaným dortem bez mouky
Iva Janžurová slaví narozeniny! Oslavte je s ní a…
5 nejlepších receptů ze zeleného chřestu: Na grilu, topince nebo s těstovinami
5 nejlepších receptů ze zeleného chřestu: Na…
Nejkrásnější květinové dorty: Pokochejte se rozkvetlou sladkou nádherou
Nejkrásnější květinové dorty: Pokochejte se…
KVÍZ: Znáte různé kuchařské fígle? Otestujte se!
KVÍZ: Znáte různé kuchařské fígle? Otestujte se!
AHA.cz Šíp kontra TV! Bavič vydal ostré prohlášení kvůli Všechnopárty

Šíp kontra TV! Bavič vydal ostré prohlášení kvůli Všechnopárty

Mimibazar Jak vybrat ten nejvhodnější běžecký pás na doma a proč je výhodné si ho pořídit

Jak vybrat ten nejvhodnější běžecký pás na doma a proč je výhodné si ho pořídit

Dáma.cz Nenávist podle znamení: Ryby nenávidí agresi, Raci kritiku a Lvi úspěch druhých

Nenávist podle znamení: Ryby nenávidí agresi, Raci kritiku a Lvi úspěch druhých

Blesk pro ženy Co o vás prozradí barva laku na nehty? Možná víc, než si myslíte

Co o vás prozradí barva laku na nehty? Možná víc, než si myslíte

Ženy.cz Jak čerpat energii ze cvičení? Vsaďte na to, co vás baví, a nepodceňujte relaxaci

Jak čerpat energii ze cvičení? Vsaďte na to, co vás baví, a nepodceňujte relaxaci

Blesk.cz Ornella (32) a Josef Koktovi (68) slaví 14 společných let: Začalo to 7hodinovým obědem!

Ornella (32) a Josef Koktovi (68) slaví 14 společných let: Začalo to 7hodinovým obědem!

SportRevue.cz FOTO: Necudné kroucení zadkem? Kdepak, tanec u tyče je (i) regulérní sport

FOTO: Necudné kroucení zadkem? Kdepak, tanec u tyče je (i) regulérní sport

Maminka.cz Máma, jejíž syn nedávno spáchal sebevraždu, vzkazuje: Nekřičte a netrestejte. Vyjadřujte dětem lásku, podporu, ale i obavy

Máma, jejíž syn nedávno spáchal sebevraždu, vzkazuje: Nekřičte a netrestejte. Vyjadřujte dětem lásku, podporu, ale i obavy

Blesk Horoskopy Sex podle horoskopu: Beran je živel, který vás strhne do víru vášně. A jaký je ve vztahu?

Sex podle horoskopu: Beran je živel, který vás strhne do víru vášně. A jaký je ve vztahu?

Další doporučené recepty:

3x3 - těstovinový salát
3x3 - těstovinový salát
4-3-2-1 bábovka
4-3-2-1 bábovka
Ábíčková bábovka
Ábíčková bábovka
Acai bowl
Acai bowl
Acidovka
Acidovka
Adámkova mini sekaná (nejen) se sýrem
Adámkova mini sekaná (nejen) se sýrem
  • Recepty.cz
  • Absolutně NEJ marináda na cokoli
 
  • © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Jednotná kontaktní místa / Single Points od Contact